0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ενδιαφέρομαι για μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων. Βρήκα ανακοίνωση στο italiamaster.it. Οι πληροφορίες με αρκετά ορθογραφικά λάθη μου φαίνονται ασαφείς και σαφέστατα δε συνάδουν με τα γνωστά σε όλους μας ακαδημαϊκά δεδομένα.Και μου δημιουργήθηκαν οι εξής απορίες: 1) Πώς γίνεται για παράδειγμα τα mail επικοινωνίας να είναι τα ακολούθα και να μην έχουν την κατάληξη του Πανεπιστημίου της Φλωρεντίας: info@italiamaster.it, katesofou200@gmail.com. 2) Το αντίστοιχο master στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα αναφέρει κόστος σπουδών 4.500€, ενώ στην επίσημη σελίδα του πανεπιστημίου το κόστος ανέρχεται σε 3.500€ (http://www.unifi.it/vp-8797-master-universitario-nazionale-di-ii-livello-per-la-dirigenza-degli-istituti-scolastici-mundis.html). Τα 1.000 € παραπάνω αντιστοιχούν στις υπηρεσίες μετάφρασης και καθοδήγησης που προσφέρουν; 3) Ποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού συνεργάζεται με φορέα που προσφέρει βοήθεια κατά την παρακολούθηση μαθημάτων στην αγγλική ή στην ελληνική γλώσσα και ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ των κυριότερων σημείων των μαθημάτων; Πού ακούστηκε κάτι τέτοιο; Από τη στιγμή μάλιστα που για το αντίστοιχο μεταπτυχιακό δεν υπάρχει συνεργασία με ελληνικό ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα κάτι τέτοιο είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ. Ή κάνω λάθος; 4) Αντίστοιχα, μήπως προσφέρουν και βοήθεια κατά τη συγγραφή των εργασιών; 5) Διάβασα, μάλιστα, και τις ανακοινώσεις του ΔΟΑΤΑΠ για τα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά του εξωτερικού (http://doatap.gr/gr/news_extended.php?post_id=508). Ποιος μου λέει πως δε θα ισχύσει και για το συγκεκριμένο αργότερα; 6) Ο φορέας αυτός είναι μη κερδοσκοπικός; Με ποια κριτήρια ανέλαβε την εκπροσώπηση ενός δημόσιου Πανεπιστημίου; Συνάδερφοι, μου φαίνονται όλα αυτά ασύλληπτα. Νομίζω πως τέτοιες εταιρείες είναι καθαρά κερδοσκοπικές, με προσωπικό μη εξειδικευμένο και καταρτισμένο, όπως αντιλήφθηκα από τηλεφωνική επικοινωνία, που απλώς εκμεταλλεύεται την αγωνία όλων εμάς των εκπαιδευτικών που θέλουμε να εργαστούμε και να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας μέσω της παρακολούθησης ενός μεταπτυχιακού προγράμματος. Βέβαια, όλο αυτό ξεκίνησε από τα μη αξιολογικά κριτήρια επιλογής φοιτητών σε μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών από πολλά ελληνικά εκπαιδευτικά ιδρύματα. Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα συζήτησης.