0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αναφέρθηκε καθόλου το οικονομικό ? ΙΚΑ προβλέπεται ;
Δούλεψα την τελευταία διετία στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Τα χρήματα είναι περίπου 9 ευρώ την ώρα (την πρώτη χρονιά είχα 15 ώρες την δεύτερη 12) δεν έχει ασφάλεια και έχει πολύ και εκνευριστική γραφειοκρατία (να στέλνεις αξιολογήσεις, αναφορές προοδου για κάθε μαθητή, παρουσιολόγια κλπ κάθε τρεις και λίγο). Ουσιαστικά θα παίρνεις κάπου μεταξύ 400-500κάτι ευρώ ανά μήνα (αν ο μήνας δεν έχει διακοπές μέσα και δεν χαθούν ώρες) αλλά όλα τα έξοδα είναι δικά σου (πχ βενζίνη) και πρέπει να πηγαίνεις και σε κάτι αμφιβόλου αξίας σεμινάρια που κανουν κάθε τρεις και λίγο σε διάφορες πόλεις προκειμένου να "επιμορφωθείς". Δεν είναι κάτι που αξίζει τον κόπο εκτός αν ούτως ή άλλως είσαι καλά οικονομικά και βαριέσαι να κάθεσαι και θες να γεμίσεις λίγο χρόνο ώσπου να σε πάρουν κανονικό αναπληρωτή.
Σωστά.
Ενσημα δεν εχει???
Οχι
Δηλαδή έτσι που τα περιγράφετε δεν αξίζει μια. Μα καλά να μην πληρώνουν βενζίνες; έλεος. Και φυσικά αν δεν κάνω λάθος επειδή είσαι συνεργατής δεν λογίζεται κα ιως εκπαιδευτική προυπηρεσία.Πόσες ώρες μέγιστο μπορεί να σου δώσουν την εβδομάδα; Aν έχεις μαστερ ανεβαίνει το ποσό;Ας πει κάποιος κάποιες πληροφορίες που έχει δουλέψει. ΤΕ
Η Δάφνη έχει δίκιο!! Πρόκειται για ένα ερευνητικό πρόγραμμα. Κατά συνέπεια, οι εκπαιδευτικοί που θα απασχολήσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα απαιτείται να έχουν συγκεκριμένες γνώσεις, προκειμένου να φέρουν εις πέρας το έργο για το οποίο θα προσληφθούν. Εξάλλου, η διδασκαλία της ελληνικής σε μαθητές Ρομά διαφέρει πάρα πολύ από τη διδασκαλία σε μονόγλωσσους μαθητές. Δεν πρόκειται για μία συμβατική τάξη, στην οποία μπορεί να διδάξει κάποιος με τα τυπικά προσόντα. Ο εκπαιδευτικός που θα ασχοληθεί με αυτό το έργο πρέπει να έχει κάποια εξειδίκευση στη διαπολιτισμική εκπαίδευση ή στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας. Πώς να το κάνουμε! Δεν είμαστε όλοι για όλα! Δεν είναι δυνατόν να τα κάνουμε όλα! Γι αυτό υπάρχει και εξειδίκευση! Για εμένα, οι εκπαιδευτικοί πρέπει να κινητοποιηθούν για να δημιουργηθεί ξεχωριστός πίνακας για διδασκαλία σε δίγλωσσους αλλοδαπούς μαθητές στις Τ.Υ.. Κάτι ανάλογο με τον πίνακα της ειδικής αγωγής.
Απλως υπαρχει η πιθανοτητα καθε χρονο να ειναι καταλληλοι οι ιδιοι και οι ιδιοι εκπαιδευτικοι και επισης μετα απο καποια χρονια να θελουν οι ιδιοι και οι ιδιοι να προσμετρηθει η συγκεκριμενη προυπηρεσια στον πινακα των αναπληρωτων και τοτε να λενε οτι αφου και εμεις σε ταξη μπαινουμε και κανουμε μαθημα γιατι να μη μετρησει κανονικα η προυπηρεσια μας!
Οι νηπιαγωγοί όταν θα έβγαιναν οι προσλήψεις τους μέσω του ΟΑΕΔ με τα κοινωφελή προγράμματα αντέδρασαν (και πολύ καλά έκαναν)!!!!!!!!!!!!!!! Είχε βγει και ο Μπράτης και έλεγε ότι δεν μπορούν οι προσλήψεις να γίνονται εκτός Υπουργείου Παιδείας!!!Σε εμάς τους φιλολόγους έχω καταλάβει μια χαρά κρατάνε οι προσλήψεις εκτός πινάκων(Διαπολις,Οδυσσέας ,τώρα τα πανεπιστήμια),δουλεύουν οι πονηρήδηδες που ούτε από εξεταστικό του ΑΣΕΠ έχουν περάσει από έξω ούτε με μία βαλίτσα ήταν τόσα χρόνια και να οργώνουν την Ελλάδα...και τα κορόιδα ας έχουν μείνει άνεργα (τσάμπα καθώς αποδεικνύεται)αφού προγράμματα υπάρχουν ..αλλά έρχονται εκλογές μάλλον και ο Έλληνας είναι ευκαιρία να αποδείξει ότι ραγιάς ήταν και ραγιάς θα παραμείνει...είναι δύσκολο να πας με το σταυρό στο χέρι και είναι βαριά η καλογερική συνάδελφοι.....