*

Αποστολέας Θέμα: Επιστολή στο Υπουργείο Παιδείας για πρόταξη των μαστερ της Ειδικής Αγωγής  (Αναγνώστηκε 1787 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Ανοίγω αυτό το θέμα για όσους θέλουν να συνταχθεί μια επιστολή προκειμένου να προηγούνται τα μάστερ ειδικής αγωγής στους πίνακες αναπληρωτών. Ξεκαθαρίζω ότι επειδή ανοίγω αυτό το θέμα δεν σημαίνει ότι πρέπει να συντάξω εγώ την επιστολή, αλλά καταρχήν ας δούμε πως θα συνταχθεί μια τέτοια επιστολή με υπογραφές και ανταλλαγή ιδεών.

Η επιστολή αυτή θα σταλεί στο Υπουργείο Παιδείας


Μπορεί να συμμετάσχει οποιοσδήποτε υποστηρίζει αυτή την άποψη. Θεωρώ βέβαια ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει στους κλάδους της δευτεροβάθμιας για το αν πρέπει να προηγούνται ή όχι.

Επίσης δεν ανοίγω αυτό το θέμα για να μαλώσουμε αν πρέπει ή όχι να προηγούνται τα μαστερ, αλλά το θέμα προδιαθέτει από το τίτλο του ότι καλό είναι να συμμετάσχουν όσοι θεωρούν αυτονόητο ότι πρέπει να προηγούνται, μιας και εδώ θα ανταλλαγούν απόψεις πως να γραφτεί η επιστολή που θα υποστηρίζει την πρόταξη των μαστερ. Επίσης δεν ανοίγω αυτο το θέμα για να πούμε απόψεις πια μαστερ και απο πια πανεπιστημια πρεπει η όχι να προηγούνται. Θεωρώ ως δεδομένο ότι από τη στιγμή που όλα αυτά τα πανεπιστήμια είναι αναγνωρισμένα στη λίστα ΔΟΑΤΑΠ και έχουν περάσει αξιολόγηση, ότι πρέπει να προηγούνται όλα τα μαστερ και δεν είναι δουλειά αυτού του θέματος να κρίνει τα πανεπιστήμια.

Στην δευτεροβάθμια κυρίως θεωρώ ότι εκεί γίνεται τεράστια αδικία, αν σταματήσουν να προηγούνται τα μάστερ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ. Η επιστολή μπορεί να εστιάσει στην δευτεροβάθμια ή να είναι μια γενική επιστολή για όλους τους κλάδους ή να εστιάσει ξεχωριστά σε κάθε κλάδο. Αυτό ας αποφασιστεί

Κάποιοι λόγοι που σκέφτηκα να γραφούν στην επιστολή είναι οι εξής:

α) το μάστερ ειδικής θα πρέπει να θεωρείται ισοδύναμο με παιδαγωγική επάρκεια στην ειδική αγωγή, ότι ισχύει με βάση το νέο νόμο στην γενική αγωγή. Σύμφωνα με το νέο νόμο όλοι οι πτυχιούχοι πρέπει να έχουν παιδαγωγική επάρκεια στην γενική εκπαίδευση για να δουλέψουν. Αυτό μάλιστα εφαρμόζεται εδώ και χρόνια στις τεχνικές ειδικότητες στην γενική εκπαίδευση παρακαλώ, στην οποία οι κάτοχοι μάστερ ή προγράμματος παιδαγωγικής επάρκειας ΑΣΠΑΙΤΕ προηγούνται μιας και θεωρείται όπως θα έπρεπε αυτονόητο !!!!!

β) στους κλάδους της δευτεροβάθμιας είναι αυτονόητο ότι πρέπει να προηγείται ο κάτοχος μαστερ μιας και οι κάτοχοι των περισσοτέρων πτυχίων δεν έχουν διδαχθεί κανένα μάθημα ειδικής (σε πολλούς κλάδους ούτε καν παιδαγωγικό μάθημα δεν υπάρχει). Μάλιστα η μη πρόταξη αποτελεί σίγουρα επικίνδυνο εγχείρημα που θα απειλήσει την σωστή εφαρμογή προγραμμάτων διδακτικής παρέμβασης στους εν λόγω μαθητές, με ότι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό!!!!

γ) τα μάστερ ειδικής αγωγής αναγνωρίζονται διεθνώς ότι αποτελούν κριτήριο κατάρτισης και εξειδίκευσης ενός κατόχου και δεν γίνεται να καταργηθούν ή να μοριοδοτηθούν απλά

δ) ο κλάδος της ειδικής αγωγής απαιτεί στελέχη υψηλής επιμόρφωσης σε θεωρητικό επίπεδο, διότι καλούνται να καταρτίσουν και να εφαρμόσουν συνήθως διαφοροποιημένη διδασκαλία, να διαβάζουν και να κατανοούν διαγνώσεις επιστημονικών φορέων. Η διαφοροποίηση και εξατομίκευση της διδασκαλίας και η βαθιά κατανόηση διαγνώσεων ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες προκειμένου να σχεδιαστούν οι διδακτικές παρεμβάσεις είναι ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ !!!!!!!! Απαιτεί γνώσεις θεωρητικές πριν από όλα που δίνουν τα μαστερ ή προτυχιακά πτυχία ειδικής αγωγής!!!

ε) είναι άδικο αντισυνταγματικό και καταπατάει κάθε έννοια ισότιμης μεταχείρισης πολιτών ή πρόταξη επί σειρά ετών κατόχων σεμιναριών ειδικής αγωγής των 2.000 ευρώ (χωρίς καμία αξιολόγηση των προγραμμάτων) και η μη πρόταξη κατόχων μαστερ από αναγνωρισμένα πανεπιστήμια της Ελλάδας και εξωτερικού. Υπάρχει καταπάτηση βασικών εργασιακών δικαιωμάτων, μιας και άνθρωποι που δουλεύουν εδώ και χρόνια με ένα σεμινάριο στην ειδική αγωγή θα προηγούνται έναντι κατόχων μαστερ, που δεν τους δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να αποκτήσουν εργασιακή εμπειρία (σε περίπτωση που καταργηθούν ή ακόμα και αν μοριοδοτηθούν τα μαστερ).

στ) είναι αδιανόητο σε μια χώρα που ανήκει στην Ευρωπαική Ένωση κάτοχοι μαστερ ειδικής αγωγής να κατηγορούνται από άλλους ότι τα πήραν μέσω εμπορίου και με αδιαφανείς διαδικασίες, όταν αυτά τα μαστερ είναι αναγνωρισμένα από το ΔΟΑΤΑΠ. Από πότε ένας που έχει τη δυνατότητα να πληρώνει ένα πανεπιστήμιο για να πάρει προσόντα (όπως γίνεται σε όλα τα πανεπιστήμια του εξωτερικού) γίνεται θύμα ;;  Στα πλαίσια μάλιστα της παροχής ίσων εκπαιδευτικών ευκαιριών ο κάθε πολίτης θα μπορούσε να πάρει υποτροφία αν δεν είχε την οικονομική δυνατότητα και να πάει να σπουδάσει στο εξωτερικό, όπως γίνεται άλλωστε τόσα χρόνια.

ε) από πότε η ΔιαΒιου μάθηση και η δημιουργία εξειδικευμένων εκπαιδευτικών (μέσω παρακολούθησης προγραμμάτων μαστερ ειδικής αγωγής) αντιμετωπίζεται με καχυποψία, γίνεται στόχος διαφόρων συνδικαλιστών που έχουν συμφέροντα, χλευάζεται, δημιουργεί πόλους αντιπαράθεσης, όταν μάλιστα η Ευρωπαϊκή Ένωση θεωρεί ότι τα επόμενα χρόνια η συνεχής κατάρτιση προσωπικού θα αποτελεί πυλώνα ανάπτυξης και μάλιστα δίνει έμφαση σε αυτή;

Aυτές είναι κάποιες σκέψεις και επιχειρήματα για την πρόταξη των μαστερ που έκανα, εννοείται αν κάτι δεν αρέσει δεν πρόκεθται να μπει στην επιστολή ή αν θεωρείτε κάποιες απόψεις παρατραβηγμένες επίσης. Αν γίνεται λοιπόν ας γράψουμε ένα κείμενο προκειμένου να σταλεί με πολλές υπογραφές που φυσικά θα είναι εμπλουτισμένο όσο γίνεται με επιχειρήματα ουσιαστικά και καλά δομημένα για πιο λόγο πρέπει να προηγούνται τα μαστερ ειδικής αγωγής προκειμένου να αποσταλεί στο Υπουργείο Παιδείας.





« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 02, 2014, 11:47:45 μμ από foibos81 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Li0

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 495
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
και τα διδακτορικά των μάστερς

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Συμφωνώ και τα διδακτορικά έναντι των μαστερ. Θα μπορούσε να προστεθεί σε μια παράγραφο και να γίνει αναφορά και στα διδακτορικά.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 02, 2014, 11:51:00 μμ από foibos81 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
και τα διδακτορικά των μάστερς

και τα μεταδιδακτορικά των διδακτορικών

γιατί έτσι όπως πάμε μπορεί να το δούμε και αυτό, να μην είναι ακάλυπτοι και αυτοί οι ελάχιστοι συνάδελφοι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Li0

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 495
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
τα μεταδιδακτορικά δεν είναι αναγνωρισμένη δομή (ακόμα) στην Ελλάδα, αλλά αν ποτέ γίνει και αυτά να προηγούνται, αυτή είναι η λογική

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
τα μεταδιδακτορικά δεν είναι αναγνωρισμένη δομή (ακόμα) στην Ελλάδα, αλλά αν ποτέ γίνει και αυτά να προηγούνται, αυτή είναι η λογική

Το μεταδιδακτορικό δεν είναι τίτλος σπουδών πουθενά στο κόσμο. Οι τίτλοι σπουδών φτάνουν μέχρι το διδακτορικό. Κοιτάξτε εγώ λέω να σοβαρευτούμε και αν υπάρχει διάθεση να γίνει μια σοβαρή κίνηση. Διότι σε Υπουργείο θα σταλεί η επιστολή όχι σε κοτέτσι

Αποσυνδεδεμένος apollon

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ04
    • Προφίλ
Πολύ καλή πρωτοβουλία! Έχω τη διάθεση να συμβάλω και εγώ. Να αναγνωρίζεται η προυπηρεσία των συναδέλφων στην ειδική αγωγή. Τα σεμινάρια ειδικής αγωγής απλά να μοριοδοτούνται όπως συμβαίνει στις προκηρύξεις του Ινεδιβιμ. Δλδ αυτά τα σεμινάρια να αναγνωρίζονται ως απλές επιμορφώσεις.Η λογική της επιστολής δεν είναι να έρθουμε σε μεταξύ μας συγκρούσεις! Η Ε.Ε. Προωθεί τη Δια Βίου Μάθηση και αυτό πρέπει να κανει και το Υπουργείο Παιδείας. Τα προηγούμενα χρόνια ίσως δεν υπήρχε επάρκεια προσφοράς μεταπτυχιακών Ειδικής Αγωγής, τώρα υπάρχει.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 526
Σύνολο: 537

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.