*

Ψηφοφορία

Ποια από τα παρακάτω θεωρείτε στοιχείο διορισμού/πρόσληψης;

Βαθμός πτυχίου
113 (9.2%)
Ειδικότητα/Πτυχιακή
21 (1.7%)
Προϋπηρεσία άσχετη με εκπαίδευση
4 (0.3%)
Εκπαιδευτική προϋπηρεσία (όπως προσμετράται σήμερα)
184 (15%)
Εκπαιδευτική προϋπηρεσία (στον ιδιωτικό τομέα)
34 (2.8%)
Μεταπτυχιακό άσχετο με την εκπαίδευση
27 (2.2%)
Μεταπτυχιακό σχετικό με την εκπαίδευση
167 (13.6%)
Διδακτορικό άσχετο με την εκπαίδευση
14 (1.1%)
Διδακτορικό σχετικό με την εκπαίδευση
98 (8%)
Δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά
9 (0.7%)
Σεμινάρια σχετικά με την εκπαίδευση (από Δημόσιο φορέα)
40 (3.3%)
Σεμινάρια σχετικά με την εκπαίδευση (από ιδιωτικό φορέα)
8 (0.7%)
Σεμινάρια άσχετα με την εκπαίδευση (από Δημόσιο φορέα)
0 (0%)
Σεμινάρια άσχετα με την εκπαίδευση (από ιδιωτικό φορέα)
0 (0%)
Επιτυχία (βάση) σε 1 διαγωνισμό ΑΣΕΠ
127 (10.3%)
Επιτυχίες (βάση) σε περισσότερους του ενός διαγωνισμών ΑΣΕΠ
91 (7.4%)
Εντοπιότητα
40 (3.3%)
Οικογενειακή κατάσταση
47 (3.8%)
Εισόδημα
10 (0.8%)
Ηλικία
30 (2.4%)
Ημερομηνία απόκτησης πτυχίου (επετηρίδα)
98 (8%)
Πιστοποιημένη από κρατικό/πανεπιστημιακό πρόγραμμα Παιδαγωγική κατάρτιση
68 (5.5%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 298

Αποστολέας Θέμα: Αξιοκρατικό σύστημα προσλήψεων και διορισμών. Η γνώμη σας;  (Αναγνώστηκε 129105 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

anemona

  • Επισκέπτης


Στα σχολεία να γίνει εκτενής ενημέρωση για το ποιες διεξόδους έχει ένας πτυχιούχος πχ χημικός εκτός από την εκπαίδευση , να λειτουργήσει επιτέλους ο σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός και το κράτος να προγραμματίσει τους εισακτέους με βάση τις πραγματικές ανάγκες της κοινωνίας! Ας σταματήσει επιτέλους η "παραγωγή" φοιτητών για να στηρίζουμε τις καφετέριες και τα μπαρ των τοπικών κοινωνιών!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
κατ'αρχάς το να βγάλει κάποιος ένα τμήμα και να αξιώνει ακολούθως μια θέση στη κρατική μηχανή.. άστο καλύτερα.
το πιο τίμιο είναι να αυτοεξηγηθούμε ως κοινωνία πως τα γράμματα δεν έχουν ψωμί πια. αυτό παλαιά!
κι όποιος το'χει μούρλα πχ το τμήμα Χ, ναι, να το βάλει και να πάει και χωρίς εξετάσεις
αλλά να μη προσδοκά τπτ από άλλους, μόνο απ'τις δικές του τις δυνάμεις

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Όντως θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε πόσοι πτυχιούχοι υπάρχουν εκτός σύνταξης, από κάθε πτυχίο, πόσοι είναι διορισμένοι, πόσοι στις λίστες αναπληρωτών, και κάποτε να αξιωθούμε να δούμε πόσα κενά υπάρχουν. Και πόσοι είναι οι εισακτέοι

Όχι ότι θα αλλάξει κάτι σε αυτή τη φάση αλλά ίσως περισσότεροι να συνειδητοποιήσουν τι παίζει.
Δεν λέω φυσικά ότι σπουδάζουμε για να μπούμε στο δημόσιο....

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Στην ΕΣΔΔ εισάγονται κατόπιν εξετέσεων (τύπου γραπτού ασεπ θα έλεγα) άτομα που είναι ήδη πτυχιούχοι. Κατά την διάρκεια των 'σπουδών' πληρώνονται κανονικά. Αν θέλαμε αντιστοιχία θα λέγαμε ότι μετά τον Ασεπ των εκπαιδευτικών θα έπρεπε οι εκπαιδευτικοί να ακολουθουν μια περίοδο κατάρτισης και πρακτικής.
Στις σχολές δεν μπορεί να γίνει αυτό, διότι θα διαλέγει το 99%την κατεύθυνση παιδαγωγικών. Έχουν γίνει τέτοιες σκέψεις αλλά τα τμήματα (π.χ. το Ιστορικό Αθηνών ) κατέληξαν στο να δίνεται η επάρκεια σε όλους.
π.χ. http://www.arch.uoa.gr/proptyxiakes-spoydes/paidagwgiki-eparkeia.html
Το πτυχίο του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών εξασφαλίζει Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια στους αποφοίτους του ώστε να είναι δυνατή η απορρόφησή τους και από τη Μέση / Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Για όσους έχουν εισαχθεί από το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 και στο εξής, η Παιδαγωγική Επάρκεια εξασφαλίζεται σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στις σελ. 40-63 του παρόντος Οδηγού.

Οι προ του 2013-2014 εισαχθέντες φοιτητές του Τμήματος καθώς και οι πτυχιούχοι αυτού ΔΕΝ υπάγονται στις σχετικές με την υποχρέωση πιστοποιημένης παιδαγωγικής-διδακτικής επάρκειας διατάξεις και το πτυχίο του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών τους διασφαλίζει αυτομάτως τη δυνατότητα συμμετοχής σε μελλοντικούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ για τον κλάδο «ΠΕ02 Φιλολόγων», όπως αυτό ίσχυε και πριν από την ψήφιση του ν. 3848/2010.

Να υπενθυμισω οτι ο 3848 οριζει ξεκαθαρα οτι επαρκεια διδακτικη δινουν ΜΟΝΟ τα παιδαγωγικα τμηματα καθως και η ΣΕΛΕΤΕ. Ολες οι αλλες σχολες σταματανε συμφωνα με τον 3848 να οριζονται ως καθηγητικες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Να υπενθυμισω οτι ο 3848 οριζει ξεκαθαρα οτι επαρκεια διδακτικη δινουν ΜΟΝΟ τα παιδαγωγικα τμηματα καθως και η ΣΕΛΕΤΕ. Ολες οι αλλες σχολες σταματανε συμφωνα με τον 3848 να οριζονται ως καθηγητικες.
όχι αναδρομικώς αλλά από την ψήφιση του νόμου κ.εξ....

Αποσυνδεδεμένος origenis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 659
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφοι,οι παιδαγωγικές σχολές καθορίζονται κάθε φορά με τυπικό νόμο.Ο μόνος τυπικός για το θέμα νόμος είναι ο 3848/2010,γι αυτό δεν ισχύει καμία άλλη διάταξη.Το ότι λέει κάτι ο οδηγός μιας σχολής,δεν δεσμεύει την διοίκηση.Το ζητούμενο όμως στην περίπτωση είναι οι συγχωνεύσεις ειδικοτήτων,τις οποίες έχει προαναγγείλει ο κ.Υπουργός.Αν αυτό το πράξει με τυπικό νόμο,τότε ως νεώτερος ειδικός νόμος αναθεωρεί τον 3848/2010.Οπότε καλύτερα θα ήταν να περιμένετε τις νομοθετικές πρωτοβουλίες της διοίκησης και μετά επανερχόμαστε επι του θέματος.Πάντως,προς το παρόν ισχύει ο 3848/2010.
Το πλέον σοβαρό είναι η θεσμοθέτηση δημοσιονομικών προσαρμογών,κόφτες κατα το κοινώς λεγόμενον,οι οποίοι συμφωνήθηκαν να νομοθετηθούν στο χθεσινό ευροσυμβούλιο(προσφυγάκι,ξέρω και καλά νέα ελληνικά).Τι σημαίνει αυτό;Πως αν οι δημοσιονομικοί στόχοι που συμφωνήσαμε με τους δανειστές μας,δεν επιτευχθούν,τότε θα επιβάλλονται αυτόματα περικοπές στον δημόσιο τομέα.Δηλαδή,οι κόφτες δεν αφορούν τον ιδιωτικό τομέα,αλλά μόνο τον δημόσιο.Το πρώτο που θα κόπτεται θα είναι οι διορισμοί και οι συμβάσεις,είτε είναι έργου,είτε εξαρτημένης εργασίας(αναπληρωτές).Τουτέστιν,πως το 1 διορισμός για κάθε 5 αποχωρήσεις θα ισχύσει,εφόσον επιβεβαιώνεται καθέκαστον Μάιο πως οι δημοσιονομικοί στόχοι εξεπληρώθησαν(εκπληρώθηκαν συμφωνα με το αγαπητό ημών προσφυγάκι).Η ουσία είναι πως μέχρι το 2022,οπότε και ισχύουν οι χαριστικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση του χρέους,δεν γνωρίζουμαι όχι μόνο πόσοι μόνιμοι διορισμοί και προσλήψεις αναπληρωτών θα γίνουν,αλλά ούτε καν εάν γίνουν!

Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Να υπενθυμισω οτι ο 3848 οριζει ξεκαθαρα οτι επαρκεια διδακτικη δινουν ΜΟΝΟ τα παιδαγωγικα τμηματα καθως και η ΣΕΛΕΤΕ. Ολες οι αλλες σχολες σταματανε συμφωνα με τον 3848 να οριζονται ως καθηγητικες.

Μην είστε ανακριβείς. Οι σχολές αναπροσαρμόζουν το πρόγραμμά τους μετά τον νόμο αυτό, όπως ανέφερα το παράδειγμα του Ιστορικού Αθηνών. Λέτε να άφηναν χωρίς επάρκεια τους νέους αποφοίτους; Οι παλιοί απόφοιτοι έχουμε περιθώριο για τους δύο επόμενους διαγωνισμούς να συμμετάσχουμε χωρίς την λεγόμενη επάρκεια. Υπενθυμίζω ότι και εμείς έχουμε κάνει μαθήματα παιδαγωγικών-διδακτικής, απλά ίσως να μην ήταν 10 π.χ. στον αριθμό που απαιτούνται σήμερα για το πιστοποιητικό, αλλά 6 ή 7. Δεν καταλαβαίνω τον οίστρο κάποιων να αποχαρακτηρίσουν τις καθηγητικές σχολές.

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Μην είστε ανακριβείς. Οι σχολές αναπροσαρμόζουν το πρόγραμμά τους μετά τον νόμο αυτό, όπως ανέφερα το παράδειγμα του Ιστορικού Αθηνών. Λέτε να άφηναν χωρίς επάρκεια τους νέους αποφοίτους; Οι παλιοί απόφοιτοι έχουμε περιθώριο για τους δύο επόμενους διαγωνισμούς να συμμετάσχουμε χωρίς την λεγόμενη επάρκεια. Υπενθυμίζω ότι και εμείς έχουμε κάνει μαθήματα παιδαγωγικών-διδακτικής, απλά ίσως να μην ήταν 10 π.χ. στον αριθμό που απαιτούνται σήμερα για το πιστοποιητικό, αλλά 6 ή 7. Δεν καταλαβαίνω τον οίστρο κάποιων να αποχαρακτηρίσουν τις καθηγητικές σχολές.
Καμια ανακριβεια. Καλο ειναι να διαβασεις τον 3848 και πως δινεται η παιδαγωγικη επαρκεια. Δεν λυνεται με αναπροσαρμογη του προγραμματος σπουδων της καθε σχολης. Αντιθετως τους προτρεπει να διοργανωσουν 1 εξαμηνο μαθηματα εξτρα αν θελουν παιδαγωγικη επαρκεια

Οι σχολες εχουν αποχαρακτηριστει καθηγητικες απο το 2010 συναδελφε. Απλα τωρα ειμαστε σε μεταβατικη.....εδωω και και 6 χρονια


Σε παραπεμπω στοαρθρο 2 του 3848 παραγραφος 3. Να σε ενημερωσω οτι το 3β που αναφερει μεχρι τωρα κανενα αει δεν πηρε εγκριση .
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2016, 12:28:08 μμ από nikolopol »

Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

http://www.arch.uoa.gr/anakoinoseis-drasthriothtes-kai-prokhry3eis/anakoinoseis-gia-metaptyxiakoys-foithtes/proboli-anakoinwshs-gia-metaptyxiakoys-foithtes/epeigoysa-anakoinwsh-21-01-2014.html

 

α. Παιδαγωγική - διδακτική επάρκεια

Σύμφωνα με τον ν. 3848/20103848/2010, άρθρα 2, 3, σ. 1439-1440, προϋπόθεση για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό μέσω ΑΣΕΠ για την κατάρτιση πίνακα κατάταξης εκπαιδευτικών κατά κλάδο και ειδικότητα, με σκοπό τον διορισμό ή την πρόσληψή τους στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (στην περίπτωση του Τμήματός μας, στον κλάδο «ΠΕ02 Φιλολόγων»), είναι, εκτός από το σχετικό με τον κλάδο πτυχίο, και η πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια των υποψηφίων.

               Από την άλλη, σύμφωνα με τον προσφάτως ψηφισθέντα ν.4186/2013, 4 άρθρο 36§22, σ. 3145-3146, οι σχετικές διατάξεις για την παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια εφαρμόζονται σε όσους εισάγονται σε Τμήματα Α.Ε.Ι. κατά το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 και εφεξής.

               Επομένως,

1. οι σχετικές διατάξεις για την πιστοποίηση παιδαγωγικής-διδακτικής επάρκειας ισχύουν μόνο για τους νυν πρωτοετείς φοιτητές του Τμήματός μας, αυτούς, δηλαδή, τους φοιτητές που εισήχθησαν στο Τμήμα κατά το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014, και εφεξής.

               Σημειώνεται ότι το Τμήμα μας ήδη προετοιμάζει φάκελο μαθημάτων, που θα υποβληθεί αρμοδίως, ώστε να διασφαλίσει πλήρως στους φοιτητές του (εισαχθέντες από το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 και εφεξής), τη δυνατότητα πιστοποίησης της παιδαγωγικής-διδακτικής επάρκειας, μέσω της παρακολούθησης εντός του προγράμματος σπουδών του Τμήματος των αναγκαίων μαθημάτων παιδαγωγικής και χωρίς να αυξηθεί ο αριθμός των συνολικά 52 μαθημάτων, που απαιτούνται  σήμερα για τη λήψη του πτυχίου τους

               Σχετικές ανακοινώσεις θα εκδοθούν αμέσως μετά την επίσημη έγκριση της πρότασης του Τμήματος από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

 

               2. Οι προ του 2013-2014 εισαχθέντες φοιτητές του Τμήματος καθώς και οι πτυχιούχοι αυτού ΔΕΝ υπάγονται στις σχετικές με την υποχρέωση πιστοποιημένης παιδαγωγικής-διδακτικής επάρκειας διατάξεις και το πτυχίο του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών τους διασφαλίζει αυτομάτως τη δυνατότητα συμμετοχής σε μελλοντικούς διαγωνισμούς ΑΣΕΠ για τον κλάδο «ΠΕ02 Φιλολόγων», όπως αυτό ίσχυε και πριν από την ψήφιση του ν. 3848/2010.

Παρά ταύτα και επειδή οι πτυχιούχοι του Τμήματός μας έχουν ως μια από τις κύριες επαγγελματικές κατευθύνσεις την απασχόλησή τους στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ως καθηγητών του κλάδου «ΠΕ02 Φιλολόγων», το Τμήμα μας αναγνωρίζει τη σημασία μιας ουσιαστικής παιδαγωγικής-διδακτικής κατάρτισης όσων πτυχιούχων του επιθυμούν να έχουν πρόσβαση στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ακόμη κι αν αυτή δεν αποτελεί εκ του νόμου προϋπόθεση. Συνακολούθως, στο πρόγραμμα σπουδών του διατηρεί δυο υποχρεωτικά μαθήματα παιδαγωγικών, το ένα εκ των οποίων συνοδεύεται με πρακτική άσκηση στα σχολεία, καθώς και επιλεγόμενα μαθήματα παιδαγωγικών, τα οποία προσφέρει το Τμήμα Φιλοσοφίας-Παιδαγωγικής-Ψυχολογίας της Σχολής μας στους φοιτητές του Τμήματός μας που επιθυμούν να τα παρακολουθήσουν.

             


Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Σου αναφερω οτι ολα αυτοι οι φακελοι που ετοιμαζανε ολα τα τμηματα δεν εχουν εγκριθει. Δεν λεμε κατι διαφορετικο. Απλα ανεφερα το τι ισχυει. Σαφεστατα ετοιμασανε φακελο αλλα δεν εχουν εγκριθει.

Για τους παλαιοτερους δεν ανεφερα κατι. Δικιο εχεις οτι εφαρμοζεται απο 2013-2014. Οταν εγκριθουνε το ξαναβλεπουμε. Στο ΕΚΠΑ και στο ΑΠΘ παντως κανενα τμημα δεν πηρε εγκριση μεχρι τωρα.

Σε ενημερωνω οτι ειμαι αποφοιτος καθηγητικης σχολης ..δεν ζηταω αποχαρακτηρισμο γιατι δεν εχουμε στην ελλαδα πουθενα αλλου διεξοδο.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2016, 12:42:19 μμ από nikolopol »

Αποσυνδεδεμένος προσφυγάκι

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 165
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σου αναφερω οτι ολα αυτοι οι φακελοι που ετοιμαζανε ολα τα τμηματα δεν εχουν εγκριθει. Δεν λεμε κατι διαφορετικο. Απλα ανεφερα το τι ισχυει. Σαφεστατα ετοιμασανε φακελο αλλα δεν εχουν εγκριθει.

Για τους παλαιοτερους δεν ανεφερα κατι. Δικιο εχεις οτι εφαρμοζεται απο 2013-2014. Οταν εγκριθουνε το ξαναβλεπουμε. Στο ΕΚΠΑ και στο ΑΠΘ παντως κανενα τμημα δεν πηρε εγκριση μεχρι τωρα.

Σε ενημερωνω οτι ειμαι αποφοιτος καθηγητικης σχολης ..δεν ζηταω αποχαρακτηρισμο γιατι δεν εχουμε στην ελλαδα πουθενα αλλου διεξοδο.

Το εδάφια 3 και 4 της περίπτωσης β της παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 3848, έχει αντικατασταθεί με άρθρο του ν. 4186. Τα προγράμματα σπουδών ενέταξαν επιπλέον μαθήματα παιδαγωγικών, και μετά την διαπιστωτική απόφαση του Υπουργού χορηγούν την επάρκεια.
Λες έτσι από βίτσιο δηλαδή να βάζει ο υπουργός αυτό το άρθρο στον ν. 4186 (σελ. 3145) αλλά μετά να μην εκδίδει την διαπιστωτική;
Το αν για κάποιο λόγο δεν έχουν εγκριθεί ακόμα, αυτό δεν λέει κάτι για την ουσία του θέματος. Ακόμα και αν ο φάκελος απορριφθεί, η πρόταση θα αναπροσαρμοστεί.

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Σου αναφερω οτι ολα αυτοι οι φακελοι που ετοιμαζανε ολα τα τμηματα δεν εχουν εγκριθει. Δεν λεμε κατι διαφορετικο. Απλα ανεφερα το τι ισχυει. Σαφεστατα ετοιμασανε φακελο αλλα δεν εχουν εγκριθει.

Για τους παλαιοτερους δεν ανεφερα κατι. Δικιο εχεις οτι εφαρμοζεται απο 2013-2014. Οταν εγκριθουνε το ξαναβλεπουμε. Στο ΕΚΠΑ και στο ΑΠΘ παντως κανενα τμημα δεν πηρε εγκριση μεχρι τωρα.

Σε ενημερωνω οτι ειμαι αποφοιτος καθηγητικης σχολης ..δεν ζηταω αποχαρακτηρισμο γιατι δεν εχουμε στην ελλαδα πουθενα αλλου διεξοδο.

Συνάδελφε,
Έχει εγκριθεί σε αρκετά Τμήματα η πιστοποίηση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας με την κατοχή του εκάστοτε πτυχίου, (και την παρακολούθηση των προβλεπόμενων μαθημάτων του Οδηγού Σπουδών φυσικά), από το ακαδ. έτος 2013-2014 και εφ' εξής.
Παραθέτω ενδεικτικά 2 σχετικά ΦΕΚ, όπου υπάρχουν αντίστοιχες Υπουργικές Αποφάσεις για Τμήματα του Ε.Κ.Π.Α.:

- ΦΕΚ 2433 Β, 12.09.2014. Τμήματα: Φιλολογίας, Ιστορίας και Αρχαιολογίας Ε.Κ.Π.Α..
- ΦΕΚ 82 Β, 19.01.2015. Τμήματα: Ισπανικής Γλώσσας & Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικών Σπουδών Ε.Κ.Π.Α..

Ακολουθεί η υπ' αριθμ. 131803/Γ2 Υ.Α., η οποία αφορά στο Τμήμα Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α.:

«Εξασφάλιση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας από το πτυχίο του Τμήματος Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.).

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 2 παρ. 3 περ. β΄ του Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71/Α΄) «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού−καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις», όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 36 παρ. 22 περ. β΄ του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/Α΄).
2. Τις διατάξεις του Ν. 3966/2011 (ΦΕΚ 118/Α΄) «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις.
3. Την απόφαση της Συγκλήτου του Ε.Κ.Π.Α., όπως διατυπώνεται στο πρακτικό της υπ’ αριθ. 24/03−04−2014 συνεδρίας της (θέμα 5ο «Πρόταση προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων για έκδοση διαπιστωτικής απόφασης για την εξασφάλιση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας από το πτυχίο του Τμήματος Φιλολογίας»).
4. Την υπ’ αριθ. 41/23−06−2014 πράξη του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.).
5. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα», που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (ΦΕΚ 98/Α΄), κατ’ εφαρμογή των οποίων βεβαιώνεται ότι από τις διατάξεις της παρούσης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
6. Τις διατάξεις του άρθρου 2 της υπ’ αριθ. 94654/ΣΤ5/19−06−2014 απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων «Καθορισμός αρμοδιοτήτων στους Υφυπουργούς Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αλέξανδρο Δερμεντζόπουλο και Κωνσταντίνο Κουκοδήμο» (ΦΕΚ 1618/Β΄),

διαπιστώνουμε:

Οι απόφοιτοι του Τμήματος Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, που έχουν εισαχθεί από το ακαδημαϊκό έτος 2013−2014 και εξής, πιστοποιούν παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια με την κατοχή του πτυχίου του ανωτέρω Τμήματος, εφόσον έχουν αξιολογηθεί επιτυχώς στα διδακτικά αντικείμενα-μαθήματα, όπως αυτά εμφαίνονται σε πίνακα που προσαρτάται στο πρακτικό της υπ’ αριθ. 24/03−04−2014 (θέμα 5ο) συνεδρίας της Συγκλήτου του Ε.Κ.Π.Α., καθώς αυτά εμπίπτουν στις ακόλουθες θεματικές περιοχές:
1. Θέματα εκπαίδευσης και αγωγής
2. Θέματα μάθησης και διδασκαλίας
3. Ειδική διδακτική και πρακτική άσκηση (άρθρο 2 παρ. 3 περ. β΄ του Ν. 3848/2010, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 36 παρ. 22 περ. β' του Ν. 4186/2013).

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Μαρούσι, 20 Αυγούστου 2014

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΡΜΕΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ»
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2016, 10:21:07 μμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος portokali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2425
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
https://www.youtube.com/watch?v=DHsINxyhtkQ

Τι είπε ο Νίκος Φίλης για ΑΣΕΠ, διορισμούς και προσλήψεις εκπαιδευτικών


αλλά...http://www.newsit.gr/oikonomia/O-ESM-fovatai-litotita-diarkeias-stin-Ellada/607322
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2016, 10:51:07 πμ από portokali »

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
τελικά ο Φίλης σήμερα μίλησε για γραπτό διαγ ωνισμό ή εποπτεία;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 475
Σύνολο: 476

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.