0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αρχικά, για τις πανελλήνιες, και συγκεκριμένα για το διόρθωμα, ακούστηκε ότι κυκλοφορεί (ή θα κυκλοφορήσει) χαρτί προς υπογραφή από όλους όσους διδάσκουν πανελλαδικώς εξεταζόμενα, ότι έχουν υποχρέωση να διορθώσουν 50 γραπτά ανά μάθημα - με προφανές σκεπτικό να τελειώσει πατ-κιουτ το διόρθωμα εντός Ιουνίου. Δεν το έχω δει το χαρτί, για να είμαι ακριβής, απλά το άκουσα στο σχολείο μου.(Επίσης δεν κρίνω αρνητικά το παραπάνω - αν αληθεύει. Μεγαλύτερη διασπορά γραπτών σε καθηγητές μειώνει το συνολικό ρίσκο κακής βαθμολόγησης)Δεύτερον, το ότι πάνε οι πανελλήνιες πιο πίσω απ'ότι συνήθως, δεν σημαίνει επιπλέον μάθημα (τουλάχιστον για φέτος)?Μήπως είναι αντισταθμιστικό?
......
μηπως ειναι τυρακι να τσιμπησουμε και να μας τα χωσουνε παλι, να βγει ανακοινωση απο την ολμε-δοε που να λεει οτι η θεση ολων των εκπαιδευτικων ειναι στα σχολεια και οχι στα ξενοδοχεια.
Αν αληθεύει και δεν είναι ράδιο αρβύλα, κατά τη γνώμη μου είναι επικίνδυνο και εξηγούμαι. Δεν είναι επικίνδυνη η μία εβδομάδα είναι επικίνδυνος ο λόγος για τον οποίο γίνεται. Αν αρχίσει το σχολικό πρόγραμμα να αποφασίζεται με βάση το συμφέρον κάθε ομάδας επιχειρηματιών τη βάψαμε. Μπορεί αύριο η ένωση επαγγελματιών εστίασης να ζητήσει τα σχολεία να λειτουργούν 9-12 το πρωί και 14:30-17:00 για να αναγκάζονται στο ενδιάμεσο οι μαθητές, αντί να πηγαίνουν στο σπίτι τους να πηγαίνουν για καφέ, σουβλάκι κλπ και να αυξηθεί ο τζίρος τους. Αυτές οι αργίες όντως υπάρχουν σε πολλές χώρες στο εξωτερικό (γιορτή του φθινοπώρου, γιορτή της άνοιξης κλπ). Είναι καθιερωμένες και οι οικογένειες έχουν κανονίσει από πριν να πάρουν άδειες από τη δουλειά για να πάνε κάπου με τα παιδιά τους. Εκεί βέβαια έχουν μικρότερες καλοκαιρινές διακοπές, όπως και μικρότερες διακοπές για χριστούγεννα και πάσχα. Όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε οτι στην Ελλάδα οι μεγάλες καλοκαιρινές διακοπές επιβάλλονται και από τις κλιματολογικές συνθήκες. Για θυμηθείτε πριν 5-6 χρόνια που έκανε 2-3 καλοκαίρια με 40 βαθμούς τον Ιούνιο. Να πηγαίνουμε στο σχολείο και να λιώνουμε από τη ζέστη. Πόσο παιδαγωγικό είναι να καθόμαστε μια βδομάδα το Μάρτη που ο καιρός είναι ιδανικός για μάθημα (ούτε πολύ κρύο, ούτε πολύ ζέστη) και να μείνουμε μια βδομάδα αργότερα τον Ιούνιο που στις παραθαλάσσιες πόλεις οι μαθητές έρχονται με το μαγιό στο σχολείο. Και κάτι ακόμα. Φάγαμε την πρώτη εβδομάδα του Γενάρη για να μπούνε οι μαθητές ξανά σε μια τάξη, πάνω που θα αρχίσουμε να φορτσάρουμε θα έρθει "λευκή εβδομάδα" και μετά δεν θα προλάβουνε να μπούνε σε πρόγραμμα και θα έρθουν οι διακοπές του Πάσχα. Δηλαδή και παιδαγωγικά δεν βοηθάει.