*

Αποστολέας Θέμα: Κοινωνικό Φροντιστήριο  (Αναγνώστηκε 52000 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος axaliko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 80
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #182 στις: Μάρτιος 10, 2014, 10:57:53 πμ »
Έτσι όπως καταντήσαμε, διασπασμένοι, άβουλοι ( ή ανέκαθεν είμαστε έτσι;), λειτουργώντας μηχανικά λόγω της οικονομικής πίεσης και τρέχοντας όπου μας σφυρίζουν μια χαρά θα επιβιώσουν οι ξεφτιλισμένοι θεσμοί της ενισχυτικής και του κοινωνικού φροντιστηρίου. Θα εξαγγέλλονται από το καλοκαίρι και τρελαμένοι από την αναμονή θα τρέχουμε κατά το τέλος του σχολικού έτους, όταν μας καλούν. .και αυτοί θα επαίρονται για τις ευκαιρίες που παρέχουν στους μαθητές και στους άνεργους εκπαιδευτικούς

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:22:43 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #183 στις: Μάρτιος 10, 2014, 01:08:40 μμ »
«Κοινωνικό Φροντιστήριο»; Τι σόι κοινωνική πολιτική είναι αυτή που στέλνει τελευταία στιγμή τους καθηγητές στα σχολεία να βοηθήσουν υποτίθεται μαθητές που δίνουν πανελλήνιες. Αν ήθελαν να το ονομάσουν κοινωνικό φροντιστήριο, έπρεπε να ξεκινήσει από την πρώτη κιόλας μέρα!Και η πρόσθετη στο λύκειο τι ήταν;; Και σαν να μην έφτανε αυτό, προσλήψεις εκτός πινάκων;;; Τα ύστερα του κόσμου! Τι άλλο θα δούμε,Παναγία μου; :o :o

γιαυτό το ονόμασαν "κοινωνικό" φροντιστήριο, γιατι σου λεει, θα παρω μαθητες που δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πληρωσουν φροντιστήριο και απο την αλλη θα παρω εκπαιδευτικους με μηδενικη προυπηρεσια, αλλά και χρόνια ανεργους κατω των 30 ! Ο τίτλος πρεπει να συμβαδίζει με την ουσία/περιεχόμενο.
 Αλλιως θα το ονόμαζαν "προπαρασκευαστικό κέντρο"  :D

Δυστυχως, παιζουμε το παιχνιδι τους....

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος εκπαιδευτικος_30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #184 στις: Μάρτιος 10, 2014, 02:57:00 μμ »
γιαυτό το ονόμασαν "κοινωνικό" φροντιστήριο, γιατι σου λεει, θα παρω μαθητες που δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα να πληρωσουν φροντιστήριο και απο την αλλη θα παρω εκπαιδευτικους με μηδενικη προυπηρεσια, αλλά και χρόνια ανεργους κατω των 30 ! Ο τίτλος πρεπει να συμβαδίζει με την ουσία/περιεχόμενο.
 Αλλιως θα το ονόμαζαν "προπαρασκευαστικό κέντρο"  :D

Δυστυχως, παιζουμε το παιχνιδι τους....

Ε,βέβαια!’Ετσι όπως το λες, έχει νόημα...!  ::) Σκέψου τώρα τα παιδιά κάτω των 30 τι χαρά θα πάρουν, που έτσι όπως είναι τα πράγματα, άλλη ευκαιρία να μπουν σε τάξη δημόσιου σχολείου δε θα είχαν ίσως. Θα τρέξουν,  και με το δίκιο τους, δε τους κακολογώ. Αλλά, βρε παιδιά, κι εδώ προσλήψεις με κοινωνικά κριτήρια;Ανοιγουν τον ασκό του Αιόλου. Αλλά ίσως και όχι γιατί, απ’ότι φαίνεται, το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί και δε «θ’ανοίξει ρουθούνι» πάλι. :-\

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #185 στις: Μάρτιος 10, 2014, 03:46:43 μμ »
Ναι, γιατι σε μια χωρα που δεν ξερουμε πότε κι αν θα "αναστηθει" προηγουνται παντα τα κοινωνικά κριτηρια... Οπως και σε περιοδους κρισης αυξανεται η συμμετοχη σε μεταπτυχιακα και αλλα προγραμματα...
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:22:43 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #186 στις: Μάρτιος 11, 2014, 03:42:49 μμ »
Το εργασιακό μας μέλλον… για τους ωφελούμενους μισθωτούς των Προγραμμάτων Κοινωφελούς Χαρακτήρα 
http://dictyo10.blogspot.gr/2014/03/blog-post_8789.html
όσοι εργάζονται από μία (1) ημέρα έως και δύο (2) ημέρες την εβδομάδα, ασφαλίζονται και αμείβονται για όσες ημέρες απασχολήθηκαν, όσοι εργάζονται από τρεις (3) έως πέντε (5) ημέρες την εβδομάδα τους αναγνωρίζονται ως ημέρες ασφάλισης, οι ημέρες που εργάζονται προσαυξημένες με μια επιπλέον ημέρα, όσοι απασχολούνται ανελλιπώς κατά τη διάρκεια του μήνα, τους αναγνωρίζονται 25 ημέρες ασφάλισης και αμείβονται για 25 ημέρες.
Σε λίγο θα μοιράζουν ένσημα και σε κυριακάτικες εφημερίδες… ;D

Αποσυνδεδεμένος trelamenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 738
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #187 στις: Μάρτιος 19, 2014, 05:48:03 μμ »
Aς μην υποτιμούν την νοημοσύνη μας.Ξέρουμε οτι η Εύβοια είναι η εκλογική περιφέρεια του υφυπουργού παιδείας.Να γιατί τόσος πόνος και τόση μέριμνα για τους μαθητές της Χαλκίδας!!!ΠΆΛΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ!!!

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΣΑΦ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #188 στις: Μάρτιος 19, 2014, 08:05:18 μμ »
ΠΑΣΑΦ: Κοινωνικό φροντιστήριο ή  κατάργηση εργασιακών δικαιωμάτων ή μήπως προεκλογική εξαγγελία;

      Κ. Υφυπουργέ,

             Επανειλημμένα φέτος ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. (Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων) προέβαλλε το αίτημα για τη λειτουργία της Π.Δ.Σ. (Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη) στο Λύκειο, προκειμένου οι μαθητές, κυρίως οικονομικά αδύναμων οικογενειών (και όχι μόνο), να έχουν τη δυνατότητα να συναγωνιστούν επί ίσοις όροις τους μαθητές που παρακολουθούν ιδιωτικό φροντιστήριο,  αλλά και παράλληλα να ανακουφιστούν οικονομικά πολλοί αναπληρωτές καθηγητές, που παραμένουν άνεργοι από το καλοκαίρι.

Το πάγιο αυτό αίτημα του συλλόγου αναπληρωτών καθηγητών και μαθητών αποτελεί πλέον, αντικείμενο εμπαιγμού από το Υπουργείο, που ανακοίνωσε την έναρξη Κοινωνικού Φροντιστηρίου με επίσημο δελτίο τύπου: (http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/10621-23-01-14.html). Μόλις δύο μήνες πριν τις Πανελλήνιες και με μοναδικό κριτήριο πρόσληψης τη μακροχρόνια ανεργία (ώστε να ξαναμοιράζει τις θέσεις κατ’ έτος) ή το νεαρό της ηλικίας (για να δείξει ότι καταπολεμά την ανεργία κάτω των 30), το Υπουργείο Παιδείας ακυρώνει στην πράξη τον τεράστιο αγώνα και κόπο χιλιάδων αναπληρωτών καθηγητών, που επανειλημμένα έλαβαν μέρος με επιτυχία στον αξιοκρατικό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και υπηρέτησαν την εκπαίδευση σε όλη την επικράτεια με τεράστιο οικονομικό και προσωπικό κόστος, αδιαφορώντας  στην ουσία προκλητικά για την ανεκδιήγητη  καθυστέρηση της έναρξης της Διδακτικής Στήριξης και  επιβαρύνοντας ψυχολογικά τους μαθητές περαιτέρω.

             Πιστεύαμε ότι, ύστερα από τη συνάντησή μας και μετά την έκθεση των λογικών επιχειρημάτων μας προς τον Υφυπουργό και τη νομική του σύμβουλο, είχε γίνει κατανοητή η κατάσταση και θεωρήσαμε ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ήταν διατεθειμένη να ακολουθήσει όλα όσα έχουν θεσμοθετηθεί και νομοθετηθεί από το ίδιο το Υπουργείο. Την επόμενη, όμως, ημέρα της συνάντησής μας με τον Υφυπουργό κ. Συμεών Κεδίκογλου διαψευστήκαμε, όταν ο ίδιος  εμφανίστηκε στα Μ.Μ.Ε για να παρουσιάσει το σπουδαίο και καινοτόμο πρόγραμμα του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.

Ο ΠΑ.Σ.Α.Φ. ζητάει από το Υπουργείο:

- να κάνει σαφές, εάν προτίθεται να αντικαταστήσει την Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη με τον καινοφανή θεσμό του Κοινωνικού Φροντιστηρίου.

- την άμεση έναρξη της Π.Δ.Σ. με αυστηρά ολιγομελή τμήματα και με πρόγραμμα εντατικό, ώστε οι μαθητές να είναι σε θέση να αντεπεξέλθουν στις τεράστιες απαιτήσεις των εισαγωγικών εξετάσεων.

- τη μη εκχώρηση δικαιώματος πρόσληψης σε σχολεία της δημόσιας εκπαίδευσης στον ΟΑΕΔ, καθώς το ΣτΕ έχει κρίνει τελεσίδικα (απόφαση 2592/1999) ότι κανένας άλλος φορέας πλην του υπουργείου Παιδείας δεν μπορεί να πραγματοποιεί προσλήψεις εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία. Συγκεκριμένα: “Ο συνταγματικός νομοθέτης αναθέτει την αποστολή της παιδείας ευθέως στο Κράτος και αποκλείει τη μεταφορά αρμοδιοτήτων σχετικών με αυτήν στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης οποιουδήποτε βαθμού. Ειδικότερα ως προς την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το ισχύον Σύνταγμα ακολουθεί στο θέμα αυτό την παράδοση των προηγούμενων Συνταγμάτων 1911, 1927, 1952 και αναγνωρίζει την αποκλειστική ευθύνη και αρμοδιότητα του κράτους για τη διοίκηση, την εποπτεία και τη λειτουργία των δημοσίων εκπαιδευτηρίων, σε απόκλιση από τα πρώτα Ελληνικά Συντάγματα, τα οποία είχαν αναγνωρίσει ως υπόθεση των δήμων την “δημοτική εκπαίδευση" και για την εκπαίδευση της οποίας το κράτος απλώς συνέτρεχε αυτούς "κατά το μέτρον της ανάγκης των" (άρθρο 11, παρ. 1. Συντ. 1844, άρθρο 16, εδ. Σύνταγμα 1864)”.

     Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να κάνουμε την εξής παρατήρηση: Πού είναι ο εκσυγχρονισμός του κράτους, ο εκσυγχρονισμός της κοινωνίας, όταν υιοθετούνται πρακτικές που είχαν εφαρμοστεί επί βασιλέως Όθωνος; Θυμάστε με ποιον τρόπο εκδιώχθηκε από τη χώρα μας ο βασιλιάς της Ελλάδας;

- την άμεση εφαρμογή και τήρηση του νόμου 3848/2010, άρθρα 4 και 5, που αφορά  σε διορισμούς εκπαιδευτικών και ορίζει, πως οι διορισμοί πραγματοποιούνται με βάση τη σειρά των εκπαιδευτικών στον τελικό πίνακα κατάταξής τους. Είναι, επομένως, σαφές πως  μοναδικό κριτήριο πρόσληψης των καθηγητών είναι η σειρά κατάταξής τους στον πίνακα αναπληρωτών.

             Έπρεπε να μας είχατε ενημερώσει ότι κριτήριο πρόσληψης θα αποτελεί η ηλικία και η ανεργία, ώστε να μην προσπαθούμε όλα αυτά τα χρόνια να εξελιχθούμε σε άρτιο εξειδικευμένο προσωπικό, σύμφωνα με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, μπαίνοντας σε μία σκληρή διαδικασία επιτυχίας στον ΑΣΕΠ, προϋπηρεσίας, ολοκλήρωσης μεταπτυχιακών, δεύτερων πτυχίων, πιστοποιητικών υπολογιστών, ξένων γλωσσών.

- την υπαγωγή των προσλαμβανομένων καθηγητών στις διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας όσον αφορά στα εργασιακά και ασφαλιστικά τους δικαιώματα.

-τη χρήση των προγραμμάτων ΕΣΠΑ, με ανανεούμενες συμβάσεις

- τη λειτουργία της Π.Δ.Σ. στα Λύκεια αλλά και της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα γυμνάσια από την έναρξη της σχολικής περιόδου, ώστε να λαμβάνεται μέριμνα τόσο για το μαθητικό δυναμικό της χώρας, όσο και για την απασχόληση του εκπαιδευτικού προσωπικού και τη μείωση της ανεργίας.

             Ο Υφυπουργός παιδείας εξήγγειλε ότι το Κοινωνικό Φροντιστήριο θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Αλεξανδρούπολη, Χαλκίδα. Διερωτώμαστε: Η  Χαλκίδα είναι, άραγε, μεγαλύτερη σε πληθυσμό από τα Ιωάννινα και το Ηράκλειο; Γιατί επιλέχθηκε η συγκεκριμένη πόλη στην πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος; Αναρωτιόμαστε, επίσης, εάν το Κοινωνικό Φροντιστήριο αφορά μόνο τους μαθητές “μεγάλων” πόλεων και όχι συνολικά τους μαθητές της ελληνικής επικράτειας, είτε ζουν σε πόλη είτε σε κωμόπολη είτε σε χωριό.

 Επιπλέον, ανακοίνωσε ότι οι προσλήψεις θα γίνουν εκτός των πινάκων αναπληρωτών, οι 500 εξ αυτών θα αφορούν νέους άνεργους εκπαιδευτικούς έως 30 ετών, ενώ οι υπόλοιπες 500 μακροχρόνια άνεργους εκπαιδευτικούς. Τονίζεται δε, ότι το πρόγραμμα δεν θα αφορά τους μαθητές της Α' λυκείου, αλλά τους μαθητές της Β' και Γ' τάξης.  Στο σημείο αυτό θέτουμε τα ακόλουθα ερωτήματα: Μολονότι σχεδιάζεται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, επιλέγετε προσωπικό που δεν έχει αξιολογηθεί για να υποστηρίξει μαθητές που προετοιμάζονται για τις εισαγωγικές εξετάσεις. Είναι δίκαιο; Είναι εφικτό; Ή παράλογο; Τη  στιγμή που υπάρχει προσωπικό εξειδικευμένο, που έχει ήδη αξιολογηθεί και είναι ήδη εγγεγραμμένο στο μητρώο των ανέργων, αλλά με μία μικρή ειδοποιό διαφορά, ότι δεν ανήκει στην κατηγορία των  μακροχρόνια ανέργων και δεν είναι κάτω των 30 ετών. 

             Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει, επιτέλους, να πάψει να αντιμετωπίζει τα προβλήματα που πλήττουν το δημόσιο σχολείο με αποσπασματικά μέτρα, που κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η έλλειψη σχεδιασμού και οποιασδήποτε συνέχειας, καθώς και η απουσία διαλόγου με τους άμεσα εμπλεκόμενους, δηλαδή τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειες των μαθητών.

             Θα παρακαλούσαμε τον Υφυπουργό κ. Συμεών Κεδίκογλου και το νομικό σύμβουλο του Υφυπουργού να μας απαντήσουν οι ίδιοι στα ερωτήματά μας και όχι οι υπεύθυνοι των γραφείων που έχουν αναλάβει τη διοργάνωση του συγκεκριμένου προγράμματος. Οι Υπεύθυνοι του γραφείου Κοινωνικό Φροντιστήριο είναι εκτελεστικά όργανα των ανωτέρων, τις αποφάσεις, όμως, τις παίρνει ο Υπουργός, ο Υφυπουργός και οι σύμβουλοί τους. Για το λόγο αυτό απαιτούμε μία απάντηση σαφή και ξεκάθαρη από τους ίδιους.

Με εκτίμηση
Το Δ. Σ. του ΠΑ.Σ.Α.Φ.

ΠΑ.Σ.Α.Φ.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
18 – 3-  2014
Αρ. Πρωτ. 2732/18 – 3- 2014
Ιστοσελίδα:http://filologoi02.webnode.gr/
email: pasafpe02@gmail.com   ΠΡΟΣ:
Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
κ. Κ. Αρβανιτόπουλο
Υφυπουργό Παιδείας κ. Σ. Κεδίκογλου
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2014, 08:35:25 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος koju

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 143
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #189 στις: Μάρτιος 19, 2014, 10:52:17 μμ »
Η ΔΟΕ καταφερε στην πρωτοβαθμια να μη περασει το υπουργειο την προσληψη νηπιαγωγων μεσω οαεδ στηριζομενη στην αντισυνταγματικοτητα της πραξης...σε μας στη δευτεροβαθμια δεν ισχυει το ιδιο...με μια προσφυγη ειναι σιγουρο οτι θα δικαιωθουμε!!εξαιρετικο το κειμενο ΠΑΣΑΦ!

Αποσυνδεδεμένος madonna mia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #190 στις: Μάρτιος 20, 2014, 12:18:12 πμ »
Πασαφ σαρωνεις λεμε!!!

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #191 στις: Μάρτιος 27, 2014, 09:55:02 πμ »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #192 στις: Απρίλιος 04, 2014, 07:31:50 μμ »
 http://www.esos.gr/arthra/vouli/to-koinvniko-frontisthrio-jekina-pilotika-kai-toy-xronoy-se-olh-thn-ellada
Είδατε οργάνωση, πρώτα οι εξετάσεις και μετά το φροντιστήριο , πρωτοποριακή μέθοδος με 40 βαθμούς τον Ιούλιο όλοι οι μαθητές το φροντιστήριο θα σκέφτονται. ;D ;D ;D >:(

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #193 στις: Απρίλιος 04, 2014, 07:44:05 μμ »
γιατι;  δεν κανουν φροντιστηριο ολο το καλοκαιρι;

Για μένα το κοινωνικο φροντιστηριο είναι μια πολύ καλή λύση και προς τη σωστή πια κατ/νση, αρκει να γινει σωστά. (γιατι νομιζετε πως κατάντησαν ένα καραγκιοζηλικι την ενισχυτική;)
 Διαφωνώ ως προς τους άνεργους εκπαιδευτικούς μεχρι 30 ετων. Εδώ, ας αφήσουμε πασαφ κλπ και ας κοιτάξουμε ως ένα σώμα ολη η εκπαιδευτική κοινότητα να παλέψει για το δίκιο της. Τόσος αγώνας χρόνων εκπαιδευτικών να μη λογαριαστεί καθόλου? 
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #194 στις: Απρίλιος 06, 2014, 12:53:20 μμ »
 Και φυσικά να μην ξεχνάμε το πιο σημαντικό.. το κοινωνικό φροντιστήριο και κάθε κοινωνικό φροντιστήριο έχει κριθεί παράνομο από το ΣΤΕ....
το ΣτΕ έχει κρίνει τελεσίδικα (απόφαση 2592/1999) ότι κανένας άλλος φορέας πλην του υπουργείου Παιδείας δεν μπορεί να πραγματοποιεί προσλήψεις εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία. Συγκεκριμένα: “Ο συνταγματικός νομοθέτης αναθέτει την αποστολή της παιδείας ευθέως στο Κράτος και αποκλείει τη μεταφορά αρμοδιοτήτων σχετικών με αυτήν στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης οποιουδήποτε βαθμού. Ειδικότερα ως προς την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση το ισχύον Σύνταγμα ακολουθεί στο θέμα αυτό την παράδοση των προηγούμενων Συνταγμάτων 1911, 1927, 1952 και αναγνωρίζει την αποκλειστική ευθύνη και αρμοδιότητα του κράτους για τη διοίκηση, την εποπτεία και τη λειτουργία των δημοσίων εκπαιδευτηρίων, σε απόκλιση από τα πρώτα Ελληνικά Συντάγματα, τα οποία είχαν αναγνωρίσει ως υπόθεση των δήμων την “δημοτική εκπαίδευση” και για την εκπαίδευση της οποίας το κράτος απλώς συνέτρεχε αυτούς “κατά το μέτρον της ανάγκης των” (άρθρο 11, παρ. 1. Συντ. 1844, άρθρο 16, εδ. Σύνταγμα 1864)”.

http://xenesglosses.eu/2014/03/pasaf-koinoniko-frontistirio-i-katar/

Αποσυνδεδεμένος GERMANOS

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1706
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κοινωνικό Φροντιστήριο
« Απάντηση #195 στις: Απρίλιος 06, 2014, 01:02:30 μμ »
 Μπορεί να προσπάθησαν να καταντήσουν ένα καραγκιοζιλίκι την Ενισχυτική Μάρκο αλλά εμείς και οι συντονιστές των ΣΚΕΔ δίνουμε τους εαυτούς μας και τα καταφέρνουμε. Βοηθάμε αδύναμους μαθητές που οι περισσότεροι εξ αυτών έχουν μαθησιακές δυσκολίες. Η ενισχυτική είναι στην ουσία παράλληλη στήριξη.... Είναι κρίμα ο κόπος τόσων εκπαιδευτικών να μην εκτιμάται...Και οι καθηγητές αλλά και τα παιδιά έχουν ανάγκη από την ενισχυτική. Χρειάζεται βελτιώσεις το πρόγραμμα, όμως σας διαβεβαιώ ότι όλοι εμείς που εργαζόμαστε στην ενισχυτική δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας και τα αποτελέσματα έχουν αρχίσει ήδη να φαίνονται...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159837
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 583
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 569
Σύνολο: 575

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.