*

Αποστολέας Θέμα: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;  (Αναγνώστηκε 13219 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DM

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #28 στις: Απριλίου 20, 2014, 02:20:21 pm »
Έχω 21 χρόνια στην εκπαίδευση και  έχω περάσει από πάρα πολλά σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια, στα οποία η πλειοψηφία των συναδέλφων όχι απλώς ασκούσε το "λειτούργημα" του εκπαιδευτικού, αλλά εργάζονταν αδιάκοπα με μεράκι, όρεξη και πολλή αγάπη για τα παιδιά. Συνάντησα πολλούς συναδέλφους, μαχητές και ονειροπόλους ... Σαν τη Μαρία από την Κρήτη για παράδειγμα, που δεν τη χωράνε τα στενά πλαίσια του διδακτικού της ωραρίου, αλλά δουλεύει τα απογεύματα, σαββατοκύριακα, αργίες παρέα με τις μαθήτριές της, τις "ντάμες",  που φαίνεται ότι τις έχει κάνει τα "δεύτερα παιδιά" της:
http://www.flashnews.gr/page.ashx?pid=3&aid=171709&cid=299
Χριστός ανέστη, χρόνια πολλά και καλή δύναμη σε όλους μας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:31:06 »

Αποσυνδεδεμένος PanayotisYannakas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν λατρεύω την δευτεροβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • My Blog
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #29 στις: Απριλίου 20, 2014, 03:52:17 pm »
Καταρχάς θα ήθελα να καθησυχάσω τους moderators ότι δεν τίθεται θέμα προσβολής στο πρόσωπο μου και σας ευχαριστώ πάρα πολύ, να ασχοληθείτε μόνο με τις περιπτώσεις που θεωρείτε ότι η χαλάει η αισθητική της κοινότητας. Και ζητάω προκαταβολικά συγνώμη για το μερίδιο ευθύνης μου σε αυτό, δεν το κάνω επίτηδες απλά το χάσμα είναι τέτοιο όπου σε συνδυασμό με την έλλειψη καλής διάθεσης είναι ανθρωπιστικά αναμενόμενη αυτή η εξέλιξη.

Κάποια μηνύματα μου άρεσαν, πρέπει να είναι η αυτή η "pico" μειοψηφία που μίλησα και εγώ. Σαν τους ex-καθηγητές μου που έχω τις σημειώσεις όχι μόνο σε pdf, αλλά και σε κάποιο cloud system για άμεση ανάκληση για όταν χρειάζομαι σχετική έμπνευση. Δυστυχώς όμως όταν το σύνολο αντιδρά με το παραπάνω τρόπο, αναγκαστικά κλέβουν την παράσταση.

Αυτό που με στενοχωρεί πραγματικά είναι το εξής γεγονός, ότι σχεδόν σε κάθε σχολείο υπάρχει κατά μέσο όρο ένας αντικειμενικά προβληματικός καθηγητής. Ανέφερα μερικά παραδείγματα, πχ αηδιαστικά υπερβολική χρήση αλκοόλ ή ίσως το ακόμη χειρότερο οι καθηγητές που δεν κάνουν μάθημα παραπάνω από 5 λεπτά ή και καθόλου και έπειτα αφήνουν τους μαθητές για ...σιέτα! Τέτοια αντικειμενικά προβληματικά μοτίβα όλοι οι μαθητές έχουμε να πούμε από κάτι, και είναι ψεύτης όποιος δεν παραδέχεται ότι δεν γνωρίζει έστω έναν τέτοιο συνάδελφο. Καταρχάς δεν ευθύνεται κανείς ατομικά για αυτό, ακόμη και αν ο ίδιος δεν αγαπάει ιδιαίτερα την δουλεία του. Αυτό είναι ένα ξεκάθαρο σφάλμα του ανώνυμου και μαζικού μηχανισμού διορισμού καθηγητών που λειτουργεί τουλάχιστον από τα χρόνια του αείμνηστου Ανδρέα Παπανδρέου και η όποια μικρο-αλλαγή εξυπηρετούσε μόνο τις πελατειακές σχέσεις του εκάστοτε υπουργού ή λογιστικά και στατιστικά συμφέροντα της εκάστοτε κυβέρνησης.

Ο φόβος σας είναι απόλυτα φυσιολογικός. Αναφέρομαι στον φόβο ότι η αντιμετώπιση των συγκεκριμένων κακών κειμένων θα δημιουργήσει ένα προηγούμενο όπου πολιτικοί και κυβερνήσεις θα το εκφυλίσουν στα πλαίσια νοοτροπίας που έχουμε αποδεχτεί όλα αυτά τα χρόνια, ειδικά τα χρόνια των μνημονίων. Αυτός ο ανθρώπινος τοίχος που δημιουργήσατε απέναντι στις αριθμητικές απολύσεις είναι συγκινητικός, αν μπορούσε να αποτυπωθεί σε μια φωτογραφία, η φωτογραφία θα κέρδιζε σίγουρα βραβείο Pulitzer.

Άλλα όταν όμορφες προθέσεις προστατεύουν ανθρώπους ανίκανους, προβληματικούς και άεργους, ακόμη και αν αυτή η μερίδα δεν είναι περισσότεροι από μερικές εκατοντάδες τότε το ίδιο το σύνολο αυτοεκφυλίζεται. Ακριβώς όπως (εξτρεμιστικός) άκρο-αριστερός χώρος, για υπαρξιακούς λόγους προστατεύουν και εγκληματικά στοιχεία. Δεν έχετε κανένα εσωτερικό μηχανισμό για τον καθηγητή που δεν κάνει και δεν μπορεί να κάνει μάθημα. Σκεφτείτε μια κοινωνία, μια κοινωνική ομάδα που δεν έχει μηχανισμό αποβολής ακραίων μοτίβων. Φανταστείτε μια χώρα όπου ο Πασάρης πρέπει να συνυπάρχει με τον Μικής Θοδωράκης ή με τον Χρήστο Γιανναράς, Φανταστείτε λοιπόν σε μια τέτοια χώρα, ποίος θα χάνει και ποίος θα κερδίζει!

Σκεφτείτε λοιπόν σε εσάς τι αηδία σας προκάλεσε το κείμενα μου, και πόσο εύκολα φτάσατε σε κίτρινα συμπεράσματα ότι είμαι γερμανοτσολιάς, μπάσταρδο του Άδωνι και του Μπογδάνου, ότι είμαι ένα πλουσιόπαιδο που καύλωνε με τις καταλήψεις και οτιδήποτε άλλο που θα ήθελαν να αναπαράγουν τα κανάλια στα πολυπαραθυρικά τους δελτία ειδήσεων. Αφού το σκεφτείτε αυτό, σκεφτείτε ποία η ψυχολογία μου, ποία η ψυχολογία του Έλληνα που ο ίδιος ή το παιδί του ήρθε αντιμέτωπος με την κάθε πιθανή "λουλού" που ζει ανάμεσα σας, και παράλληλα λέτε με αυτό το σθένος και μονοσήμαντα "Όχι στις απολύσεις, όχι στην αξιολόγηση, κάτω οι πολυεθνικές και τα κεφαλαία". Στα μάτια μας λοιπόν, δεν διαφέρετε σε τίποτα από το ΠΑΣΟΚ που προσπαθεί με νύχια και με δόντια να κρατήσει την παλιά του νοοτροπία.

Αυτό που σας λέω είναι ότι πριν προβείτε σε οποιαδήποτε έκκληση προς την κοινωνία για συμπαράσταση, αποδείξτε πια ότι έχετε αναπτύξει τους απαραίτητους εσωτερικούς σας μηχανισμούς αυτοπροστασίας και προστασίας των παιδιών.

Και μιλώντας πάνω στις φιλελεύθερες αρχές που έχω ενστερνιστεί σαν άνθρωπος, ομολογώ ότι δεν μπορώ να διανοηθώ μια ομάδα εργασίας που δεν είναι υπεύθυνη για τον τρόπο λειτουργίας, που δεν είναι υπεύθυνη για το αριθμό των μελών της, ούτε για ποιοτικά χαρακτηριστικά των μελών της.

Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας, το κράτος χρεοκόπησε, η εκκλησία ξόφλησε, η κοινωνία δεν έχει κάποιο αποκούμπι πια.
Σας χρειαζόμαστε!

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5934
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #30 στις: Απριλίου 20, 2014, 05:17:10 pm »
Πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας, το κράτος χρεοκόπησε, η εκκλησία ξόφλησε, η κοινωνία δεν έχει κάποιο αποκούμπι πια.


Συμφωνώ με την παρότρυνση, εφόσον όμως αφορά τους πάντες.

Όταν μια κοινωνία ψάχνει για αποκούμπι στην παιδεία, στην Εκκλησία, στην τέχνη, στη δικαιοσύνη, θα πρέπει να έχει αποφασίσει ότι αυτοί ακριβώς οι χώροι αποτελούν αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα και αναγκαιότητα, που πρέπει να προστατευτούν πάση θυσία.
Θα πρέπει να είναι έτοιμη όχι μόνο να κρίνει από μακριά, αλλά και να διεκδικήσει συλλογικά τη βελτίωσή τους, θυσιάζοντας μικροσυμφέροντα και μικροεγωισμούς.
Θα πρέπει να θέτει αδιάβατες κόκκινες γραμμές που δεν θα ανέχεται να καταστρατηγούνται ούτε από τους ίδιους ούτε από τους λειτουργούς τους ούτε από τους πολιτικά προΐσταμένους.

Δεν έχει κανένα νόημα να αλλάξουν την «παλιά» νοοτροπία τα κριάρια, αν τα πρόβατα αδιαφορούν ή είναι συμβιβασμένα με τη μοίρα που τους προδιαγράφουν μονίμως άλλοι και όχι απαραίτητα για το καλό τους,
αν δεν ξέρουν καν πώς θα ήθελαν να είναι ο κόσμος που ζουν, γιατί από την πολλή βαρεμάρα έχουν εκχωρήσει και το δικαίωμα να ονειρεύονται.

Ο Γκάντι είχε κάποτε μια σοφή κουβέντα: «Γίνε εσύ η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο».  Γιατί ο καθηγητής, ο ιερέας, ο καλλιτέχνης, ο οποιοσδήποτε ασκεί ένα λειτούργημα είναι ο κάθε «εσύ», είναι κομμάτι της ίδιας κοινότητας στην οποία ανήκεις κι εσύ. Και για να πάτε και οι δυο μπροστά πρέπει αυτός να απλώσει το χέρι, αλλά και εσύ να του το δώσεις με την ίδια διάθεση αυτοθυσίας.
Αν είσαι μονίμως ψυχολογικά και πνευματικά απών, αν κάνεις «κοπάνα» από το χτίσιμο του κόσμου που σε περιβάλλει, τότε μην παραπονιέσαι, που κι άλλοι μιμήθηκαν το παράδειγμά σου. ???
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος kos1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
    • Προφίλ
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #31 στις: Απριλίου 20, 2014, 05:24:55 pm »
Επιτέλους κάποιος ας το πει:
Σε αυτή τη χώρα ο νεοδιόριστος αμοίβεται με λιγότερα από έναν ΕΠΟΠ ή μια καθαρίστρια σε βαρβάτο υπουργείο.
Ε λοιπόν ότι πληρώσεις παίρνεις..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:31:06 »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #32 στις: Απριλίου 20, 2014, 05:38:10 pm »
Έχω 21 χρόνια στην εκπαίδευση και  έχω περάσει από πάρα πολλά σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια, στα οποία η πλειοψηφία των συναδέλφων όχι απλώς ασκούσε το "λειτούργημα" του εκπαιδευτικού, αλλά εργάζονταν αδιάκοπα με μεράκι, όρεξη και πολλή αγάπη για τα παιδιά. Συνάντησα πολλούς συναδέλφους, μαχητές και ονειροπόλους ... Σαν τη Μαρία από την Κρήτη για παράδειγμα, που δεν τη χωράνε τα στενά πλαίσια του διδακτικού της ωραρίου, αλλά δουλεύει τα απογεύματα, σαββατοκύριακα, αργίες παρέα με τις μαθήτριές της, τις "ντάμες",  που φαίνεται ότι τις έχει κάνει τα "δεύτερα παιδιά" της:
http://www.flashnews.gr/page.ashx?pid=3&aid=171709&cid=299
Χριστός ανέστη, χρόνια πολλά και καλή δύναμη σε όλους μας.

Μπράβο συνάδελφε, έτσι είναι. Με λιγότερα χρόνια εν αλλά όπως εσύ και εγώ η συντριπτική πλειονότητα όσων συναδέλφων έχω γνωρίσει είναι Εκπαιδευτικοί. Αυτούς σκέφτομαι όταν κάποιοι πετάνε δηλητήριο γιατί έτσι έχουν μεγαλώσει, με αυτές τις αρχές Τύπος έχουν μεγαλώσει στην οικογένεια τους. Γιατί η οικογένεια είναι το μεγαλύτερο σχολείο και αυτό είναι που επηρεάζει το πώς εσύ θα είσαι στο σχολείο ασχέτως το εκπαιδευτικό έχεις. Δυστυχώς ο θεσμός της οικογένειας και οι αξίες που αυτή έπρεπε να προωθεί είναι σε κάθετη πτώση. Καλή δύναμη σε όλους.

Αποσυνδεδεμένος bestar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #33 στις: Απριλίου 20, 2014, 05:45:31 pm »
Δε λεω τρολλιαρικο το ποστ αλλα οσοι πιστευετε οτι οι δασκαλοι και οι καθηγητες ειναι τιποτα αγιοι με φωτοστεφανο η πλαναστε ηθελημενα η δεν πηγατε σε ελληνικο σχολειο.

Και ο ψυχικα ασθενης υπηρχε και ο αλκοολικος και ο απλυτος και ο ιδιαιτερακιας και ο εκφοβιστης. Κλισε ξεκλισε οι αληθειες να λεγονται. Οχι πως ηταν το συνολο. Δεν λεω αυτο. Υπηρχαν και καλοι οπως παντου.
Το λυπηρο ειναι πως δεν υπηρχε και δεν υπαρχει κανενας μηχανισμος εσωτερικης εκκαθαρισης και ουτε καν κρισης και αξιολογησης. Ακομα κι αν δεν ηθελε ποτε ο αλλος στη ζωη του να κανει εστω και 5 λεπτα μαθημα. Μπορει κανεις να του κανει κατι; Ο διευθυντης; Η δευτεροβαθμια; Ο υπουργος; Δεν τον κουναει κανεις!!!! Συναδελφοι ενα συστημα χωρις καμια αξιολογηση και χωρις καμια δικλειδα ασφαλειας δεν μπορει παρα να ειναι ενα συστημα νοσηρο.

Ειτε το δεχομαστε ειτε εθελοτυφλουμε.

Αποσυνδεδεμένος john-πε06

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 349
    • Προφίλ
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #34 στις: Απριλίου 20, 2014, 06:47:20 pm »
Ας πούμε οτι έχεις ένα δίκιο φίλε παναγιώτη στο θέμα της προβληματικής φύσης κάποιων καθηγητών,άλλωστε μερικούς πρώην ή νυν συνδικαλιστές να ακούσεις να μιλάνε,δεν θες τπτ άλλο,τα κατάλαβες όλα...
Το λάθος σου είναι οτι τα γενικεύεις όλα χάνοντας το δίκιο σου.Το γεγονός αυτό επιτείνεται από το ότι δεν σε απασχολεί απ'ότι καταλαβαίνω η προβληματική φύση των περισσότερων μαθητών που αναλογικά ξεπερνά το ποσοστό προβληματικών καθηγητών και αναμφισβήτητα συντελεί στην αύξηση του...
Αν μου βρεις λοιπόν τρόπο να απομονώσουμε αυτούς για να μην αποβαίνει η παρουσία τους εις βάρος των υπολοίπων νορμάλ μαθητών,τότε ο.κ.,να μιλήσουμε και για αξιολόγηση καθηγητών και απομόνωση των άσχετων-ανίκανων και ό,τι άλλο θές...
Μη ξεχνάς επίσης οτι ποτέ δεν φταίει μόνο ένας,κάτι που το παραβλέπεις στο κατηγορητήριο σου προς τον κλάδο μας...
Τέλος,η επίμονη αναφορά σου σε αλκοολικούς και λουλούδες με κάνει να πιστεύω οτι πέρα από τη γνώμη σου,βγάζεις και πολλά απωθημένα,για τα οποία αρμόδιος είναι ένας ψυχοθεραπευτής-νευροψυχίατρος και όχι το εν λόγω φόρουμ,καθώς αυτό δεν μπορεί να σου παράσχει τη φροντίδα-αγωγή που πιθανόν να χρειάζεσαι...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #35 στις: Απριλίου 20, 2014, 06:57:55 pm »
Δε λεω τρολλιαρικο το ποστ αλλα οσοι πιστευετε οτι οι δασκαλοι και οι καθηγητες ειναι τιποτα αγιοι με φωτοστεφανο η πλαναστε ηθελημενα η δεν πηγατε σε ελληνικο σχολειο.

Και ο ψυχικα ασθενης υπηρχε και ο αλκοολικος και ο απλυτος και ο ιδιαιτερακιας και ο εκφοβιστης. Κλισε ξεκλισε οι αληθειες να λεγονται. Οχι πως ηταν το συνολο. Δεν λεω αυτο. Υπηρχαν και καλοι οπως παντου.
Το λυπηρο ειναι πως δεν υπηρχε και δεν υπαρχει κανενας μηχανισμος εσωτερικης εκκαθαρισης και ουτε καν κρισης και αξιολογησης. Ακομα κι αν δεν ηθελε ποτε ο αλλος στη ζωη του να κανει εστω και 5 λεπτα μαθημα. Μπορει κανεις να του κανει κατι; Ο διευθυντης; Η δευτεροβαθμια; Ο υπουργος; Δεν τον κουναει κανεις!!!! Συναδελφοι ενα συστημα χωρις καμια αξιολογηση και χωρις καμια δικλειδα ασφαλειας δεν μπορει παρα να ειναι ενα συστημα νοσηρο.

Ειτε το δεχομαστε ειτε εθελοτυφλουμε.

Συνάδελφε και ο διευθυντής και ο προϊστάμενος της δευτεροβάθμιας μπορούσαν να τον "κουνήσουν" το συνάδελφο. Δεν υπήρχε απουσία νόμων, απροθυμία υπήρχε, γιατί συνήθως υπήρχε και "κομματική διαπλοκή". Δηλαδή αυτός ο συνάδελφος συνήθως ήταν προσκολλημμένος και στην παράταξη κάποιου κόμματος εξουσίας και τα δικά μας τα παιδιά δεν τα πειράζουμε ποτέ, αντίθετα τα κάνουμε και διευθυντές τουλάχιστον μια θητεία πριν βγούνε στη σύνταξη για να πάρουνε το επίδομα θέσης και στη σύνταξη. Ξέρεις τι διαμαρτύρονταν συνδικαλιστές κόμματος εξουσίας σε νεοορκισθέντα υπουργό παιδείας του κόμματος τους  (μιλάμε για τη δεκαετία που διανύουμε); ότι δίνει περισσότερη αξία από όσο πρέπει το υπουργείο στα τυπικά προσόντα (μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες κλπ) για τις θέσεις ευθύνης. Το 'πιασες το υπουνοούμενο. Ε λοιπόν σε αυτό μηχανισμό δεν θέλω αξιολόγηση, γιατί αυτοί που προανέφερες, επειδή ακριβώς πάντα κρατάνε επαφές με την εξουσία θα την βγάλουν λάδι και επειδή υπάρχουνε ποσοστώσεις και ένα 15% πρέπει να βγει οπωσδήποτε σκάρτο, θα την πληρώσουν οι ξέμπαρκοι ή όσοι ανήκουν σε "πολιτικές μειοψηφίες". Την αξιολόγηση δεν θα την κάνει κάποιος Σκανδιναβός με ψυχρό αίμα που θα έβγαζε σκάρτη και τη μάνα του, αλλά ο

Αποσυνδεδεμένος Διηνέκης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω τα ζώα• ιδίως τα κούγκαρς!
    • Προφίλ
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #36 στις: Απριλίου 20, 2014, 07:39:12 pm »
Προφανώς ο αφορισμός σου περί 'μπάσταρδων του Μπογδάνου' στόχευε στη δική μου τοποθέτηση. Εγώ έγραψα για 'επίδοξους Μπογδάνους', άρα το γεγονός ότι διαστρεβλώνεις τα λόγια κάποιου, για να υποστηρίξεις τους ισχυρισμούς σου -κλασσικό χαρακτηριστικό εκκολαπτόμενου δημαγωγού- καθιστά εξόχως δύσκολο ipso facto να σε πάρει κανείς στα σοβαρά. Επίτρεψέ μου να σου αναφέρω και ορισμένους ακόμη λόγους για τους οποίους δε μπορώ να σε πάρω στα σοβαρά:

- ο επαναλαμβανόμενος χαρακτηρισμός 'λουλού', ακόμα και μέσα σε εισαγωγικά, είναι αναμενόμενος σε 'ελαφρά' συζήτηση ανάμεσα σε κολλητάρια από το στρατό, όταν εμφανίζεται σε ένα κείμενο όμως, αυτομάτως του στερεί την όποια πιθανότητα να χαρακτηριστεί ως σοβαρό.

- ο ισχυρισμός ότι η φοίτησή σου σε γερμανικό σχολείο για ένα χρόνο -αλήθεια πότε; στο νηπιαγωγείο;- σου άνοιξε τα μάτια και σε βοήθησε να θέσεις το δάχτυλο επί τον τύπον των ήλων όσον αφορά τη μεγάλη παθογένεια της ελληνικής εκπαίδευσης -η οποία φυσικά είναι οι εκπαιδευτικοί- είναι το λιγότερο φαιδρός και δε νομίζω ότι χρειάζεται να το εξηγήσω.

Επειδή όμως δε θέλω να κουράζω, ο βασικότερος λόγος για τον οποίον δε μπορώ να πάρω στα σοβαρά το κείμενό σου, είναι επειδή με έκανε και βαρέθηκα! Δε μου πρόσφερε τίποτα. Δεν είχε ίχνος πρωτοτυπίας. Ήταν ακόμα μια 'θεωρητικούρα' ενός τύπου που κάθεται στις παρυφές ενός φαινομένου, μιας κατάστασης, ενός συμβάντος, μ' ένα τεφτεράκι και καταγράφει, για να μπορεί μετά να παίξει το ρόλο του κήνσορα. Από κήνσορες στην Ελλάδα, μπουχτίσαμε. Η παρατήρηση και η καταγραφή είναι πολύ σημαντικές διαδικασίες -άλλωστε είναι αναπόσπαστα συστατικά της ποιοτικής έρευνας- αλλά πρέπει να συνοδεύονται και από ανάλυση δεδομένων, παρουσίαση κυριοτέρων ευρημάτων και προτάσεις σχετικά με ενδεχόμενους τρόπους αντιμετώπισης ή εξάλειψης ενός προβλήματος. Το να κάθεσαι απλά και να βάζεις ένα καρφί στο φέρετρο της δημόσιας παιδείας, όπως χιλιάδες άλλοι, διανοουμενίζοντας επιφανειακά και εκ του ασφαλούς, μου θυμίζει ένα απόφθεγμα, που υπήρχε στο βιβλίο Λατινικών που κάναμε στο Λύκειο, νομίζω του Κικέρωνα, αν δε με απατά η μνήμη μου, ο οποίος είχε πει σε κάποιον, σε ελεύθερη απόδοση:

"Και συ φωνάζεις μες στο πλήθος, και λες πως είσαι ρήτορας."

« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 20, 2014, 09:24:55 pm από Διηνέκης »
Λέγεται ότι πριν από τη μάχη, ένας Τραχίνιος είπε πως όταν οι Πέρσες τοξεύσουν και ρίξουν τα βέλη τους, θα είναι τόσα πολλά που θα κρύψουν τον ήλιο! Ο Διηνέκης τότε, εντελώς ατάραχος, απάντησε στον Τραχίνιο πως η είδηση που φέρνει αυτός ο ξένος είναι πολύ ευχάριστη, αφού αν οι Πέρσες έκρυβαν τον ήλιο στη μάχη, τόσο το καλύτερο διότι θα πολεμούσαν στη σκιά.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #37 στις: Απριλίου 20, 2014, 08:42:53 pm »
Αχ Παναγιώτη μου εγώ τους τα λέω εδώ μέσα να αλλάξουμε την Παιδεία αλλά που να ακούσουν....

Π.χ. να γίνουν όλα ιδιωτικά και να μην έχουμε σχέση με Δημόσιο Χρήμα.... π.χ. από ΤΕΙ Καβάλας και Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

π.χ να καταργηθούν τμήματα στα ΕΠΑΛ και να δοθούν στα Σ
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 20, 2014, 08:52:48 pm από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #38 στις: Απριλίου 20, 2014, 08:52:29 pm »
ώπα !! αν το εγχείρημα ischool ξεκίνησε το 2005 ο Παναγιώτης ήταν.... 15 ετων!! (δεδομένου ότι δηλώνει τώρα 24 !! )

...... 
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #39 στις: Απριλίου 20, 2014, 09:16:48 pm »
Έχω 21 χρόνια στην εκπαίδευση και  έχω περάσει από πάρα πολλά σχολεία, Γυμνάσια και Λύκεια, στα οποία η πλειοψηφία των συναδέλφων όχι απλώς ασκούσε το "λειτούργημα" του εκπαιδευτικού, αλλά εργάζονταν αδιάκοπα με μεράκι, όρεξη και πολλή αγάπη για τα παιδιά. Συνάντησα πολλούς συναδέλφους, μαχητές και ονειροπόλους ... Σαν τη Μαρία από την Κρήτη για παράδειγμα, που δεν τη χωράνε τα στενά πλαίσια του διδακτικού της ωραρίου, αλλά δουλεύει τα απογεύματα, σαββατοκύριακα, αργίες παρέα με τις μαθήτριές της, τις "ντάμες",  που φαίνεται ότι τις έχει κάνει τα "δεύτερα παιδιά" της:
http://www.flashnews.gr/page.ashx?pid=3&aid=171709&cid=299
Χριστός ανέστη, χρόνια πολλά και καλή δύναμη σε όλους μας.

Αληθώς ανέστη συνάδελφε! Και καλή μας δύναμη, όπως λες.

ΥΣ. Στα 24 χρόνια που είμαι στο χώρο της εκπαίδευσης (ιδιωτικό+δημόσιο) είχα και εξαιρετικούς, και μέτριους συναδέλφους αλλά και άλλους που τυχαία βρέθηκαν στο χώρο της εκπαίδευσης λόγω επετηρίδας, λόγω ανάγκης, λόγω τύχης, λόγω παπαγαλίας στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Ακόμη και στον ιδιωτικό τομέα υπήρχαν "μέτριοι" συνάδελφοι οι οποίοι παλιότερα απλώς επιβίωναν, σήμερα δεν νομίζω.
Με συγκίνησε το άρθρο της "Μαρίας από την Κρήτη" ίσως γιατί τυχαίνει να τελείωσα το ίδιο γυμνάσιο που συστεγαζόταν πάντα με το 4ο λύκειο για το οποίο γίνεται λόγος. Με γύρισες λοιπόν πολλά χρόνια πίσω γιατί θυμήθηκα ένα μαθηματικό που είχαμε τότε στο γυμνάσιο που απεικονίζεται (δεκαετία '80) ο οποίος όλως τυχαίως είχε θέμα αλκοολισμού! Είχαμε κι έναν χημικό που επίσης τον κορόιδευε όλο το σχολείο γιατί ψεύδιζε απίστευτα...Είχαμε όμως μια εξαιρετική φυσικό, εξαιρετικούς φιλολόγους και έναν απίστευτο γυμναστή.
Μέτριους καθηγητές ναι, είχαμε κι εμείς. Αυτό όμως δεν μας εμπόδισε να μπορούμε να κρίνουμε τα πράγματα, να μην μείνουμε σε αυτό το μέτριο μάθημα κάποιων και να σπουδάσουμε όλοι (38/40 μαθητές της Γ' λυκείου τότε, περάσαμε όλοι σε ΑΕΙ!!).
Δεν ευθυνόταν ποτέ ένας ή δύο μέτριοι καθηγητές για το δρόμο που ακολουθήσαμε. Προσωπικά επηρεάστηκα από τους πεφωτισμένους "δάσκαλους" που με αυταπάρνηση δίδασκαν ήθος και ζωή κυρίως.....και που θυμάμαι στο λύκειο δεν μας έβγαζαν ούτε διάλειμμα (κάτι που σήμερα θεωρείται αντιπαιδαγωγικό) για να μας διδάξουν τα μαθήματα δέσμης κι όχι μόνο...
Κι αν θέλεις να σου πω, φροντιστήρια κάναμε ελάχιστα, ελαχιστότατα θα έλεγα. Κάποια ενίσχυση σε 1-2 το πολύ μαθήματα δέσμης και μόνο απλώς για δική μας σιγουριά! Μόνο και μόνο γιατί είχαμε εξαιρετικούς καθηγητές στο λύκειο, πολύ καλύτερους από το φροντιστήριο θυμάμαι.
Είμαι βεβαία ότι παραδείγματα θετικά και αρνητικά υπάρχουν παντού.
Καλούς και μέτριους γιατρούς θα βρεις παντού, και επιστήμονες και επαγγελματίες γενικά.
Το σχολειό δεν είχε ούτε έχει στόχο να μετατραπεί σε φροντιστήριο για τις  κάθε λογής εξετάσεις πάντως. Δεν ήταν ποτέ αυτός ο στόχος του.
Ας επικεντρωθούμε λοιπόν πρώτα στο τι είδους σχολείο θέλουμε και μετά ας μιλήσουμε για μάθημα....
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #40 στις: Απριλίου 20, 2014, 09:24:40 pm »
ώπα !! αν το εγχείρημα ischool ξεκίνησε το 2005 ο Παναγιώτης ήταν.... 15 ετων!! (δεδομένου ότι δηλώνει τώρα 24 !! )

......

δεν το θεωρώ παράλογο αυτό και μπράβο του για την εξέλιξη μιας ερασιτεχνικής προσπάθειας στα 15 του σε επαγγελματική δραστηριότητα στα 19 του, μακάρι και άλλοι νέοι να λειτουργούσαν αντίστοιχα.

Δεν νομίζω ότι πρέπει να εστιάζουμε εκεί.

Ποιος ήταν ο λόγος που επέλεξε να αναπαραγάγει ένα ποστ που έκανε στο δικό του φόρουμ, το οποίο είναι αντίστοιχα εκπαιδευτικό, στο pde? Προφανώς θέλει μια αντίδραση ένα feedback, ίσως είναι στα πλαίσια ενός troll ίσως όχι, κατά καιρούς εμφανίζονται λογαριασμοί διάφορων που κατηγορούν τον εκπαιδευτικό και μετά εξαφανίζονται.
Η διαφορά είναι ότι ο συγκεκριμένος έχει όνομα και επίθετο, οπότε το πράγμα είναι περίπλοκο. Τι ακριβώς λοιπόν θέλει? Να μας αφυπνίσει? λες και εμείς δεν ξέρουμε ότι όπως κάθε οικογένεια έχουμε μέσα τον "τρελό" το "μεθύστακα" τον "διαφορετικό". Δεν νομίζω, θα το τραβήξω λίγο και θα κάνω μια υπόθεση.

Ο φίλος α) πόσταρε ακριβώς το ίδιο κείμενο β) έβαλε το όνομα του γ) ξέρει ότι θα προκαλέσει με αυτό που γράφει δ) άρα θα τραβήξει την προσοχή  ε) κάποιοι θα τον ψάξουν με ένα google  στ) και κάποιοι θα βρουν από όνομα και το ίδιο ποστ το site του
αν βάλεις στην εξίσωση ότι σπουδάζει και οικονομικά και τον ενδιαφέρει το management μια πιθανή λύση στο ερώτημα που ποσταρε εδώ είναι ότι αλιεύει μέλη για το φόρουμ του στην εταιρία.

Αν λειτούργησε με αυτό το σκεπτικό του βγάζω το καπέλο, έχει επιχειρηματικό μέλλον μπροστά του. Αν όχι τότε τον βλέπω να γίνετε πολιτικός.

Αποσυνδεδεμένος Χόμπιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 243
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τι θα γίνει τελικά ρε καθηγητές;
« Απάντηση #41 στις: Απριλίου 20, 2014, 09:29:55 pm »
έπρεπε να σε αφήσω στην ίδια τάξη ρε Γιαννάκα (και τον κάθε γιαννάκα) τότε που συμπλήρωσες απουσίες και μου κλαιγόσουνα εσύ και οι νεόπλουτοι γονείς σου. εσένα και όλα τα φλωράκια που ήρθατε σχολείο για να σπάσετε πλάκα.
έπρεπε να σε είχα αποβάλλει τότε που σε έπιασα με τους άλλους να καπνίζετε.
έπρεπε να σε είχα ταράξει στα 10ρια και τα 8ρια τότε που μου έδινες λευκές κόλλες αλλά εγώ σε περνούσα για το καλό σου..
τώρα ότι και να πεις έχεις δίκαιο, το παίζεις καλά το παιχνίδι της διαφήμισης.
τη μία και μοναδική ευκαιρία που είχα να σε εκ-παιδεύσω την έχασα.
να δεις που στο τέλος θα μας πούνε και γιαννάκες
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 20, 2014, 09:31:42 pm από Χόμπιτ »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182632
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 544
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.