*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Β' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 208260 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #392 στις: Σεπτέμβριος 07, 2018, 10:36:47 πμ »
Καλημερα και καλή σχολικη χρονιά! Θα ξεκινήσω φέτος μάθημα σε παιδί β΄λυκείου. Γνωρίζετε, αρχικά, αν θα υπάρχει συνεξέταση με λογοτεχνία στο τέλος, στις εξετάσεις;
Πώς θα είναι η εξέταση φέτος;

Με βάση τις εξαγγελίες του υπουργείου για το νέο σύστημα, ναι, η εξέταση θα είναι ενιαία. Μάλλον δεν θα είναι απλώς συνεξέταση, αλλά ενιαία θέματα με κοινό νοηματικό άξονα. Δες τα φετινά θέματα των ΕΠΑΛ, για να έχεις μια πρώτη εικόνα. Μέχρι να βγει το ΦΕΚ και να δούμε ακριβώς τι τύπου ερωτήσεις θα μπαίνουν και με πόσα μόρια, πάμε στα τυφλά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:13:31 »

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #393 στις: Σεπτέμβριος 07, 2018, 12:00:38 μμ »
Με βάση τις εξαγγελίες του υπουργείου για το νέο σύστημα, ναι, η εξέταση θα είναι ενιαία. Μάλλον δεν θα είναι απλώς συνεξέταση, αλλά ενιαία θέματα με κοινό νοηματικό άξονα. Δες τα φετινά θέματα των ΕΠΑΛ, για να έχεις μια πρώτη εικόνα. Μέχρι να βγει το ΦΕΚ και να δούμε ακριβώς τι τύπου ερωτήσεις θα μπαίνουν και με πόσα μόρια, πάμε στα τυφλά.

Ευχαριστώ για την απάντησή σου! Έχεις κάποια πρόταση πώς να ξεκινήσω; Επίσης, η συνεξέταση ισχύει και για την α' λυκείου;

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #394 στις: Σεπτέμβριος 07, 2018, 12:12:41 μμ »
Ευχαριστώ για την απάντησή σου! Έχεις κάποια πρόταση πώς να ξεκινήσω; Επίσης, η συνεξέταση ισχύει και για την α' λυκείου;

Αχ, συγγνώμη για την παρανόηση, δεν κατάλαβα καλά την ερώτηση, υπέθεσα ότι στο τέλος εννοούσες τις πανελλήνιες.  :-[ Στην β' λυκείου δε φαίνεται να αλλάζει κάτι με βάση τις οδηγίες διδασκαλίας. Για την τελική εξέταση της β' λυκείου δεν έχουμε κάποια αλλαγή προς το παρόν, αλλά δεν έχουμε κάτι για την αξιολόγηση της φετινής χρονιάς. Η αλλαγή αυτή θα ισχύσει για τη γ' λυκείου το 2020.

Δες αυτό https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2018/142758_1%CE%92_%CE%A6%CE%99%CE%9B%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%91_%CE%93%CE%95%CE%9B_2018_2019_135979_signed.pdf για να καταλάβεις το πνεύμα του μαθήματος. Καλό θα είναι πάντως να ετοιμάζεις τον/την μαθητή/τρια για την ενιαία εξέταση που θα του χρειαστεί στις πανελλήνιες του χρόνου ούτως η άλλως.

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #395 στις: Σεπτέμβριος 07, 2018, 12:49:34 μμ »
Αχ, συγγνώμη για την παρανόηση, δεν κατάλαβα καλά την ερώτηση, υπέθεσα ότι στο τέλος εννοούσες τις πανελλήνιες.  :-[ Στην β' λυκείου δε φαίνεται να αλλάζει κάτι με βάση τις οδηγίες διδασκαλίας. Για την τελική εξέταση της β' λυκείου δεν έχουμε κάποια αλλαγή προς το παρόν, αλλά δεν έχουμε κάτι για την αξιολόγηση της φετινής χρονιάς. Η αλλαγή αυτή θα ισχύσει για τη γ' λυκείου το 2020.

Δες αυτό https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2018/142758_1%CE%92_%CE%A6%CE%99%CE%9B%CE%9F%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%9A%CE%91_%CE%93%CE%95%CE%9B_2018_2019_135979_signed.pdf για να καταλάβεις το πνεύμα του μαθήματος. Καλό θα είναι πάντως να ετοιμάζεις τον/την μαθητή/τρια για την ενιαία εξέταση που θα του χρειαστεί στις πανελλήνιες του χρόνου ούτως η άλλως.

Δεν πειράζει  :) :) Ναι, κι εγώ σκεφτόμουν να ξεκινήσω ούτως ή άλλως με αυτήν τη μορφή. Οι θεματικοί κύκλοι θα είναι οι ίδιοι, λογικά, σωστά; Το ίδιο ισχύει και για την α' λυκείου; Γιατί μάλλον θα έχω και μαθητή της α' και αναρωτιόμουν
αν θα ήταν καλό να ξεκινήσω και σε αυτόν προετοιμασία με αυτήν τη μορφή.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:13:31 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #396 στις: Σεπτέμβριος 07, 2018, 01:01:33 μμ »
Δεν πειράζει  :) :) Ναι, κι εγώ σκεφτόμουν να ξεκινήσω ούτως ή άλλως με αυτήν τη μορφή. Οι θεματικοί κύκλοι θα είναι οι ίδιοι, λογικά, σωστά; Το ίδιο ισχύει και για την α' λυκείου; Γιατί μάλλον θα έχω και μαθητή της α' και αναρωτιόμουν
αν θα ήταν καλό να ξεκινήσω και σε αυτόν προετοιμασία με αυτήν τη μορφή.

Λογικά ναι. Αλλά δες τα φετινά θέματα των ΕΠΑΛ, είναι πολύ διαφορετικά σε νοοτροπία απ'ό,τι έχουμε συνηθίσει. Η παραγωγή λόγου σπάει σε δύο μικρότερες και ζητήσαν σκέψεις και συναισθήματα. Θα δούμε και τα θέματα των επαναληπτικών σε λίγες μέρες, για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα. Προφανώς και θα είναι δυσκολότερα τα θέματα των ΓΕΛ, αλλά δεν έχουμε καμία ιδέα για την τελική μορφή της εξέτασης. Γενικά, είναι πολύ θολά τα νερά. Όλοι πειράματα θα κάνουμε φέτος.

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #397 στις: Σεπτέμβριος 07, 2018, 01:22:55 μμ »
Λογικά ναι. Αλλά δες τα φετινά θέματα των ΕΠΑΛ, είναι πολύ διαφορετικά σε νοοτροπία απ'ό,τι έχουμε συνηθίσει. Η παραγωγή λόγου σπάει σε δύο μικρότερες και ζητήσαν σκέψεις και συναισθήματα. Θα δούμε και τα θέματα των επαναληπτικών σε λίγες μέρες, για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα. Προφανώς και θα είναι δυσκολότερα τα θέματα των ΓΕΛ, αλλά δεν έχουμε καμία ιδέα για την τελική μορφή της εξέτασης. Γενικά, είναι πολύ θολά τα νερά. Όλοι πειράματα θα κάνουμε φέτος.

Σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Ναι, τα έχω δει, πράγματι πολύ διαφορετικά. Επίσης, δεν είχε περίληψη. Δεν ξέρω τι να κάνω. Εσύ θα τη διδάξεις ή όχι;

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #398 στις: Σεπτέμβριος 07, 2018, 01:53:39 μμ »
Σ'ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Ναι, τα έχω δει, πράγματι πολύ διαφορετικά. Επίσης, δεν είχε περίληψη. Δεν ξέρω τι να κάνω. Εσύ θα τη διδάξεις ή όχι;

Δεν είχαν περίληψη τα θέματα, αλλά υπήρχε ως θέμα στα ενδεικτικά που είχε δώσει το ΙΕΠ για τα ΕΠΑΛ, οπότε ναι, η περίληψη πρέπει να διδαχτεί κανονικά στη β' λυκείου. Είναι ούτως ή άλλως στις οδηγίες, οπότε πρέπει να γίνει. Δες και τα φετινά θέματα των επαναληπτικών της γλώσσας των ΓΕΛ, στα οποία ζητήθηκε να δώσουν παραδείγματα που να επιβεβαιώνουν τον αυτοβιογραφικό χαρακτήρα του κειμένου. Φαίνεται ότι υπάρχει μια τάση να επεκταθούν τα θέματα σε είδη κειμένων στα οποία μέχρι τώρα δεν δίναμε πολλή βάση.

Εγώ ευτυχώς είμαι αναπληρώτρια, εν αναμονή τοποθέτησης και μεταξύ μας, ελπίζω να μην είμαι σε λύκειο φέτος ακριβώς γι'αυτό το λόγο. Θα δούμε.

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #399 στις: Σεπτέμβριος 07, 2018, 02:03:56 μμ »
Δεν είχαν περίληψη τα θέματα, αλλά υπήρχε ως θέμα στα ενδεικτικά που είχε δώσει το ΙΕΠ για τα ΕΠΑΛ, οπότε ναι, η περίληψη πρέπει να διδαχτεί κανονικά στη β' λυκείου. Είναι ούτως ή άλλως στις οδηγίες, οπότε πρέπει να γίνει. Δες και τα φετινά θέματα των επαναληπτικών της γλώσσας των ΓΕΛ, στα οποία ζητήθηκε να δώσουν παραδείγματα που να επιβεβαιώνουν τον αυτοβιογραφικό χαρακτήρα του κειμένου. Φαίνεται ότι υπάρχει μια τάση να επεκταθούν τα θέματα σε είδη κειμένων στα οποία μέχρι τώρα δεν δίναμε πολλή βάση.

Εγώ ευτυχώς είμαι αναπληρώτρια, εν αναμονή τοποθέτησης και μεταξύ μας, ελπίζω να μην είμαι σε λύκειο φέτος ακριβώς γι'αυτό το λόγο. Θα δούμε.
Χμμμ το παρατήρησα κι εγώ αυτό που λες! Σε ευχαριστώ και πάλι! Καλή τοποθέτηση σου εύχομαι!!!Με το καλό και σύντομα :)

Αποσυνδεδεμένος maria_rk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 39
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #400 στις: Σεπτέμβριος 13, 2018, 07:48:37 πμ »
Καλημέρα. Την άλλη βδομάδα ξεκινάω ιδιαίτερα με μαθήτρια Β' Λυκείου στο μάθημα της Έκθεσης. Πώς θα πρέπει να ξεκινήσω;

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #401 στις: Σεπτέμβριος 14, 2018, 08:29:37 μμ »
Όποιος/α συνάδελφος διδάσκει Γλώσσα φέτος πρέπει εξαρχής να απαντήσει στο ερώτημα αν το καινούριο σύστημα όντως θα ισχύσει του χρόνου, αν δε θα ισχύσει λόγω αλλαγής στην ηγεσία του Υπουργείου ή θα παραταθεί το ισχύον και για το σχ. έτος 2019 -2020. Μπορεί βέβαια να προετοιμαστεί για τις αλλαγές στην εξέταση της γλώσσας: θα διδάσκει παραγωγή λόγου, ανεξάρτητα αν αυτή βαθμολογείται με 40  ή με 20 μονάδες, θα διδάσκει περίληψη, ακόμα κι αν αυτή βαθμολογείται με 7 μονάδες. Το ερώτημα είναι τι θα κάνει με τη λογοτεχνία. Δεν είναι λίγο να δουλεύεις μια χρονιά και στο τέλος να μη χρειαστεί τίποτε. Άλλωστε το μόνο που έχουμε προς το παρόν είναι θολές εξαγγελίες. Από την άλλη είναι βέβαιο πως αργά ή γρήγορα εκεί θα πάνε τα πράγματα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #402 στις: Σεπτέμβριος 14, 2018, 09:13:38 μμ »
Θεωρώ πως το σύστημα θα εφαρμοστεί όπως το ανακοίνωσαν, γιατί εφαρμόζεται ήδη στα ΕΠΑΛ. Η δοκιμή έγινε εκεί φέτος, με αρκετά καλά αποτελέσματα -δείτε τα φετινά θέματα, ήταν πολύ φρέσκα. Εξαιρετική επιλογή ο Harari, ομολογώ ότι με εξέπληξε θετικά, δεν περίμενα να δω ένα τόσο "αιρετικό" συγγραφέα και ακόμα περισσότερο μη Έλληνα. Επίσης, στην παραγωγή λόγου ζητήθηκαν σκέψεις και συναισθήματα στη μια ερώτηση και στην άλλη προσωπική στάση. Καμία σχέση με το δοκιμιακού τύπου κείμενο που έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα. Περιμένουμε βέβαια τα θέματα των επαναληπτικών την άλλη εβδομάδα, για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα. 

Επίσης, στις επαναληπτικές των ΓΕΛ, ζητήθηκε να εντοπίσουν παραδείγματα που επιβεβαιώνουν τον αυτοβιογραφικό χαρακτήρα του κειμένου. Ήδη διαφαίνεται μια κατεύθυνση προς είδη κειμένων που δεν έχουμε συνηθίσει μέχρι τώρα ή δεν τους δίναμε τόση σημασία. Και από του χρόνου θα έχουμε ενιαία θέματα, με ένα δοκιμιακό κείμενο και ένα λογοτεχνικό με νοηματική συνάφεια, κάτι που είναι βέβαια ο κανόνας για την εξέταση της μητρικής γλώσσας στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.

ΥΓ. Μήπως ήρθε η ώρα να σταματήσουμε να χρησιμοποιούμε το παρωχημένο "έκθεση", μιας και το μάθημα εδώ και πολλά χρόνια λέγεται "Νεοελληνική Γλώσσα" και από του χρόνου "Νέα Ελληνικά";  ;)

Αποσυνδεδεμένος Filso

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #403 στις: Νοέμβριος 06, 2018, 12:21:33 μμ »
Με ποιον τρόπο (/τρόπους) πιστεύετε ότι αναπτύσσεται η παρακάτω παράγραφος;

Με τις εισαγωγικές αυτές παρατηρήσεις, μπορεί πλέον να απαντηθεί το ερώτημα, σχετικά με τον τρόπο αξιοποίησης του ελεύθερου χρόνου από τον σύγχρονο Έλληνα κατά τρόπο όχι υπεραπλουστευτικό, όπως συνήθως συμβαίνει. Ασφαλώς υπάρχουν στην Ελλάδα οι ιδιομορφίες της υποανάπτυξης, αλλά κατά βάση λειτουργούν και εδώ τα στοιχεία, που προαναφέρθηκαν και που – τουλάχιστον στη δυτική περιοχή – εμφανίζουν μια παγκοσμιότητα. Ιδιομορφικό ελληνικό στοιχείο είναι χωρίς αμφιβολία ένας πολύ υψηλότερος βαθμός ανασφάλειας σε σύγκριση με άλλες προηγμένες χώρες του κόσμου. Ο υψηλότερος αυτός βαθμός ανασφάλειας σε συνδυασμό με μια απότομη έξαρση του καταναλωτισμού, που εμφανίζεται σ' όλες τις χώρες, οι οποίες έχουν βγει πρόσφατα από το στάδιο της υπανάπτυξης και της στέρησης, οδηγεί το μέσο αστικοποιημένο Έλληνα σε αναζήτηση μιας πρόσθετης απασχόλησης, που ουσιαστικά ελαχιστοποιεί τον ελεύθερο χρόνο για πολύ μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Ένα δεύτερο ελληνικό ιδιομορφικό χαρακτηριστικό είναι ότι το απότομο πέρασμα από παραδοσιακά κοινωνικά μορφώματα στη σύγχρονη κοινωνία της «αφθονίας» έχει προκαλέσει μια τρομακτική αξιολογική σύγχυση, με αποτέλεσμα ό,τι είναι «μοντέρνο», οσοδήποτε βάναυσο και χυδαίο, να θεωρείται και ποιοτικά ανώτερο. Σ' αυτό ακριβώς οφείλεται το γεγονός ότι το βάρος της «ετεροκατεύθυνσης» –βασικά η επιρροή της διαφήμισης– είναι τόσο συνθλιπτικό στη χώρα μας, το οποίο τελικά σημαίνει ότι ο μέσος σύγχρονος Έλληνας διαμορφώνει τα πρότυπα ζωής του –και φυσικά του ελεύθερου χρόνου του– σύμφωνα με τα συμφέροντα των προαγωγών του επιδεικτικού καταναλωτισμού.

Αποσυνδεδεμένος Hope3

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #404 στις: Σεπτέμβριος 12, 2020, 10:28:36 πμ »
Καλημέρα σας! Ποια βοηθήματα θα μου προτείνατε για έκθεση β και γ Λυκείου σύμφωνα με το νέο σύστημα; Πρέπει να διδάσκουμε και κείμενα από λογοτεχνία και για β και γ λυκείου εκτός από θέματα έκθεσης; Κάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2020, 10:39:15 πμ από Hope3 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« Απάντηση #405 στις: Σεπτέμβριος 12, 2020, 10:45:56 πμ »
Από πέρσι, έχει αλλάξει ριζικά η νοοτροπία του μαθήματος, τόσο στη διδασκαλία του όσο και στην εξέταση του πανελλαδικά. Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις από το πρόγραμμα σπουδών και να το διαβάσεις πολύ προσεκτικά. Επίσης, να δεις ό,τι έχει δώσει μέχρι τώρα το ΙΕΠ σε κριτήρια αξιολόγησης και ενδεικτικές ερωτήσεις. Προσοχή στην ορολογία. Εννοείται ότι θα πρέπει να δεις τα θέματα Ιουνίου και Σεπτεμβρίου, για να καταλάβεις ποιες είναι οι απαιτήσεις του μαθήματος.

Δίνεται στους μαθητές άγνωστο κείμενο στη λογοτεχνία. Είναι αυτονόητο ότι η προσέγγιση πλέον του μαθήματος πρέπει να βασίζεται σε κείμενα και όχι σε σχεδιαγράμματα θεμάτων, τα οποία πλέον εγώ τα θεωρώ χάσιμο χρόνου.

Δες, για παράδειγμα, το θέμα παραγωγής λόγου στις επαναληπτικές του Σεπτεμβρίου: Σε μια συζήτηση με έναν καθηγητή σας στη σχολική τάξη με θέμα: «Η επιστήμη στην καθημερινή ζωή», η δική του παρέμβαση τελείωσε με την άποψη του Στέφανου Τραχανά ότι: «Το να κρατάς διαρκώς το ενδεχόμενο να έχεις κάνει λάθος και να μη διστάζεις να κάνεις τις αναγκαίες αναθεωρήσεις, όταν το διαπιστώνεις, σε βοηθάει πολύ στο να γίνεσαι άξιος επιστήμονας και χρήσιμος άνθρωπος». Αυτή η άποψη μπορεί να έχει εφαρμογή στην προσωπική σας ζωή; Να αναπτύξετε τις απόψεις σας σε ομιλία που θα απευθύνετε στην ολομέλεια της τάξης (300-350 λέξεις).

Πλέον, ζητείται από τους μαθητές παραγωγή λόγου για την προσωπική τους ζωή. Τα "θέματα έκθεσης" έτσι όπως τα ξέραμε τόσα χρόνια πάνε περίπατο. Έχει αλλάξει πλήρως η λογική της εξέτασης.

Για βοήθημα, θα πρότεινα να επιλέξεις ένα πολύ πρόσφατο, το οποίο να έχει ενσωματώσει τις νέες αλλαγές. Οι ενότητες μπορούν να διδαχθούν θεματικά, μόνο όμως μέσα από κείμενα. Δεν νομίζω ότι πλέον έχει νόημα η διδασκαλία σχεδιαγραμμάτων και θεμάτων, γιατί οι απαιτήσεις είναι διαφορετικές.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 304
Σύνολο: 314

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.