*

Αποστολέας Θέμα: Κατάργηση αναγνώρισης μεταπτυχιακών και διδακτορικών για μισθολογική εξέλιξη  (Αναγνώστηκε 18343 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Όταν έγραφα για "ίση αντιμετώπιση", αναφερόμουν στους έχοντες μεταπτυχιακούς τίτλους.
Από την άλλη, εσύ Μάρκο, κατά τη "λογική" και του υπουργείου", θεωρείς - αν κατάλαβα καλά - ότι κακώς μετράνε γενικά αυτοί οι τίτλοι μισθολογικά. Σεβαστή η άποψή σου, αλλά διαφωνώ. Επίσης, όταν ζητείται από τους εκπαιδευτικούς διαρκής επιμόρφωση, αυτοεπιμόρφωση κ.ο.κ., το ελάχιστο που θα έπρεπε να γίνεται είναι μια τέτοια αναγνώριση των τίτλων αυτών.
Άλλωστε, οι μεταπτυχιακοί τίτλοι αναγνωρίζονται και μισθολογικά, τόσο στο δημόσιο, όσο και στο σοβαρό ιδιωτικό τομέα.

(πάντα μιλάμε για κανονικούς μεταπτυχιακούς τίτλους, και όχι τα "μαϊμού", αγορασμένα κλπ, εκεί είναι θέμα των κρατικών οργάνων να τα ελέγχουν σωστά, δεν είναι καθόλου δύσκολο αυτό)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
typos 72 είσαι νομικός. Λοιπόν εξήγησε μου το εξής απλό: στον Aσεπ προσμετράτε το γεγονός του μεταπτυχιακού έτσι? παίρνεις μόρια δηλαδή! τα μόρια του Aσεπ είναι στον <<μεταλλαγμένο πίνακα αναπληρωτών>>. ( τον λέω μεταλλαγμένο και ο νοών νοειτω!) . Οι προλήψεις των αναπληρωτών από που γίνονται? από τον ενιαίο! Γιατί να μην μου προσμετρηθεί το μεταπτυχιακό που έχει προσμετρηθεί στον ΑΣΕΠ?
Το Διοικητικής Μεταρρύθμισης εφαρμόζει την γνωμοδότηση 9/2014 Ολομ. ΣτΕ το οποίο επιβάλλει ποινές στους συμβασιούχους του Δημοσίου γιατί οι συμβάσεις τους παραβιάζουν τον νόμο περί ΑΣΕΠ.Δηλαδή, οι συμβασιούχοι έπρεπε να προέρχονται απο τους αμέσως ακολουθούντες τους διοριστέους στους πίνακες του ΑΣΕΠ του τελευταίου χρονικά διαγωνισμού.Όποιος έχει αντίρρηση,πάει Πανεπιστημίου 29 και καταθέτει προσφυγή στο ΣτΕ!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Όχι Landau,  δεν το εννοουσα ετσι, παρολο που μερικα είναι και υπερβολικα όταν προκειται για αυτονόητα, αλλα αυτό το αφηνω. Το πως το εννοουσα 1ον φαινεται από την πιο πανω απαντηση μου και 2ον από τις απαντησεις συναδελφων όταν μιλανε για "οργωμα",κλπ Ιση μεταχειριση λοιπον στη ζυγαρια μπαινει το καθαρο βαρος. Η [πολιτεια θελει σε αυτην τη φαση να δινει σε ΟΛΟΥΣ που "τρεχουν" το ιδιο ποσό για να μην υπαρχουν αδικιες.  Λετε, δεν μπορουν ολοι να κανουν μεταπτυχιακο γιατι κοστιζει. Επομένως, ας βλέπουμε καποια βασικα πραγματα εξω από τον εαυτο μας. Δεν χανονται τα μορια του μεταπτυχιακου ετσι κι αλλιως. Και εκλεισα το παραπανω μηνυμα μου λεγοντας πως είναι αδικο να μην δινει παραπανω μισθο σε οσους φευγουν μακρια από τις εστιες τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 25, 2014, 07:50:35 pm από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Πώς να δίνουν παραπάνω μισθό σε όσους φεύγουν μακρυά από τις εστίες τους (ειδικά παραμεθώριο ή/και δυσπρόσιτα μέρη), όταν έχουν καταργήσει τα επιδόματα;
Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι στόχος είναι να γίνει έμμεση μείωση μισθών σε όλους (μόνιμους και μη), καταργώντας τις διάφορες μισθολογικές εξελίξεις (π.χ. μεταπτυχιακά). Γίνεται η αρχή με αναπληρωτές, και μετά έπονται και οι άλλοι. Δεν είναι η πρώτη φορά που μέτρα περικοπών περνούν έμμεσα και σιγά-σιγά, ώστε ο βάτραχος να βράσει, δίχως να το καταλάβει.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Εκει, λοιπον είναι το θέμα.Κατι που αφορα ΟΛΟΥΣ οσοι φευγουν μακρια και που χρειαζεται/επιβάλλεται ο παραπάνω μισθος, που δεν ειανι για να πλουτισουν, αλλα για να ζήσουν.  Αυτή είναι η ιση μεταχειριση που έλεγα. Τωρα αν ο καθενας βλεπει την παρτυ του γιαυτο στραβα βαδιζουμε,
Επισης, σωστα το λες και κατά εκει το πανε: όλα θα καταργηθουν παντου ετσι κι αλλιως- οσο αφορα το μισθο παντα, όχι την επιλογή για δουλεια.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος eva7

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1415
    • Προφίλ
Πώς να δίνουν παραπάνω μισθό σε όσους φεύγουν μακρυά από τις εστίες τους (ειδικά παραμεθώριο ή/και δυσπρόσιτα μέρη), όταν έχουν καταργήσει τα επιδόματα;
Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι στόχος είναι να γίνει έμμεση μείωση μισθών σε όλους (μόνιμους και μη), καταργώντας τις διάφορες μισθολογικές εξελίξεις (π.χ. μεταπτυχιακά). Γίνεται η αρχή με αναπληρωτές, και μετά έπονται και οι άλλοι. Δεν είναι η πρώτη φορά που μέτρα περικοπών περνούν έμμεσα και σιγά-σιγά, ώστε ο βάτραχος να βράσει, δίχως να το καταλάβει.

Συμφωνώ απόλυτα συνάδελφε... :-\ Και αυτός πια ο διαρκής διαχωρισμός "μόνιμος"-"αναπληρωτής" είναι πλέον τραγικός. Ας αποδείξουν πρώτα εάν είναι μάγκες πώς έγιναν μόνιμοι όλοι οι μόνιμοι και μετά να πάνε να βγάλουνε από τη μύγα (αναπληρωτές) ξύγκι...

peris_PE19

  • Επισκέπτης
Μέσα από αυτό το νήμα διαπιστώνω για ακόμη μια φορά, αυτό που ακούγεται σε συζητήσεις ανάμεσα σε αναπληρωτές: οτι δηλαδή για μια υπολογίσιμη μερίδα μονίμων εκπαιδευτικών υπάρχει η άποψη ότι οι αναπληρωτές είναι συνάδελφοι δεύτερης κατηγορίας.
θεωρούν ότι οι αναπληρωτές δεν θα πρέπει να παίρνουν το επίδομα (σε αντιθεση με τους μονίμους), ότι έχουν έχουν δευτερο λόγο στην ανάθεση μαθημάτων, να ικανοποούνται τελευταίοι κατα την δημιουργία του εβδομαδιαίου ωραρίου, στα κενά, οτι θα πρέπει να γίνουν προσλήψεις αναπληρωτών αφού ικανοποιηθούν και εξαταστούν όοολες οι αιτήσεις για αποσπάσεις κ.α.

και όλα αυτά ενώ γνωρίζουν ότι οι αναπληρωτές έχουν ΑΚΡΙ

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Μέσα από αυτό το νήμα διαπιστώνω για ακόμη μια φορά, αυτό που ακούγεται σε συζητήσεις ανάμεσα σε αναπληρωτές: οτι δηλαδή για μια υπολογίσιμη μερίδα μονίμων εκπαιδευτικών υπάρχει η άποψη ότι οι αναπληρωτές είναι συνάδελφοι δεύτερης κατηγορίας.
θεωρούν ότι οι αναπληρωτές δεν θα πρέπει να παίρνουν το επίδομα (σε αντιθεση με τους μονίμους), ότι έχουν έχουν δευτερο λόγο στην ανάθεση μαθημάτων, να ικανοποούνται τελευταίοι κατα την δημιουργία του εβδομαδιαίου ωραρίου, στα κενά, οτι θα πρέπει να γίνουν προσλήψεις αναπληρωτών αφού ικανοποιηθούν και εξαταστούν όοολες οι αιτήσεις για αποσπάσεις κ.α.

και όλα αυτά ενώ γνωρίζουν ότι οι αναπληρωτές έχουν ΑΚΡΙ
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος Έλλη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
    • Προφίλ
Τα μεταπτυχιακά-διδακτορικά μας μετρούσαν στη μισθολογική μας εξέλιξη ΜΟΝΟ μετά από συνεδρίαση των ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ, όπου αναλόγως αναγνωρίζονταν, και δινόταν, εάν υπήρχε, και η συνάφεια που τα καθιστούσε επιδοτούμενα. Πολλοί από εμάς έχουμε δώσει πολύ δύσκολες εξετάσεις, γραπτές και προφορικές, για να περάσουμε σε μεταπτυχιακά τμήματα δημοσίων πανεπιστημίων, γιατί φυσικά δεν υπήρχε η δυνατότητα να πληρώσουμε ιδιωτικά πανεπιστήμια. Δεν νοείται να μας αφαιρείται το δικαίωμα της μισθολογικής εξέλιξης. Ούτε και υπάρχει πρόθεση, απ' ό,τι φαίνεται τουλάχιστον, να μοριοδοτηθούν οι τίτλοι κατά τη διαδικασία πρόσληψής μας ως αναπληρωτές (μόνο εάν εφαρμοστεί ο νόμος 3848 θα γίνει αυτό). Οπότε τι συζητάμε; Έπρεπε να έχουν ήδη γίνει συλλογικές κινήσεις με την απαίτηση να μην εφαρμοστεί η πέρα για πέρα άδικη απόφαση. Επίσης πρέπει να δοθεί μια απάντηση από τα υπουργεία στην ερώτηση που κατατέθηκε στη

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τα μεταπτυχιακά-διδακτορικά μας μετρούσαν στη μισθολογική μας εξέλιξη ΜΟΝΟ μετά από συνεδρίαση των ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ, όπου αναλόγως αναγνωρίζονταν, και δινόταν, εάν υπήρχε, και η συνάφεια που τα καθιστούσε επιδοτούμενα. Πολλοί από εμάς έχουμε δώσει πολύ δύσκολες εξετάσεις, γραπτές και προφορικές, για να περάσουμε σε μεταπτυχιακά τμήματα δημοσίων πανεπιστημίων, γιατί φυσικά δεν υπήρχε η δυνατότητα να πληρώσουμε ιδιωτικά πανεπιστήμια. Δεν νοείται να μας αφαιρείται το δικαίωμα της μισθολογικής εξέλιξης. Ούτε και υπάρχει πρόθεση, απ' ό,τι φαίνεται τουλάχιστον, να μοριοδοτηθούν οι τίτλοι κατά τη διαδικασία πρόσληψής μας ως αναπληρωτές (μόνο εάν εφαρμοστεί ο νόμος 3848 θα γίνει αυτό). Οπότε τι συζητάμε; Έπρεπε να έχουν ήδη γίνει συλλογικές κινήσεις με την απαίτηση να μην εφαρμοστεί η πέρα για πέρα άδικη απόφαση. Επίσης πρέπει να δοθεί μια απάντηση από τα υπουργεία στην ερώτηση που κατατέθηκε στη

Αποσυνδεδεμένος Έλλη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
    • Προφίλ
Πώς συνδέεται αυτό που λες με το θέμα μεταπτυχιακών-διδακτορικών; Γιατί τότε δεν έγιναν οι συμβάσεις με τον τρόπο που λες; Πώς αποκαταστάθηκε η παρανομία; Με μία έτερη; Πώς είναι δυνατόν να προσφέρουμε την ίδια εργασία με τους μόνιμους, να πληρωνόμαστε έως τώρα το ίδιο σύμφωνα με τον 4024 και ξαφνικά να στερούμαστε τη μισθολογική εξέλιξη όπως και και οι μόνιμοι (και οι Ειδικής, μην ξεχνιόμαστε); Ποιο είναι το δίκαιο σε όλα αυτά;

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Θα το πω για 2η φορά:οι συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί είναι παράνομοι με βάση την γνωμοδότηση 9/2014 της ολμ του ΣτΕ.Είναι παράνομοι γιατί θα έπρεπε όλοι να καταρτίζουν συμβάσεις με βάση την βαθμολογία τους και την αντίστοιχη σειρά που πήραν στους πίνακες του τελευταίου ασεπ.Η Ελληνική Δικαιοσύνη επέβαλλε διοικητικές ποινές γι αυτήν την παρανομία.Για ποιά άδικη απόφαση μιλάμε;

ωραια λοιπον να μην δουλευει κανενας αναπληεωτης και να γινουν οι απαραιτητοι διορισμοι.....γιατι τα τελευταια χρονια τυχαινει και υπηρετω σε οργανικες θεσεις που ως δια μαγειας παρουσιαζονται ως λειτουργικο κενο....το κολπο γνωστο εξαλλο το γνωριζουν ολοι.....
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφε,το ίδιο λέει και η απόφαση 1175/2014 του ΣτΕ:να σταματήσουν οι παράνομοι διορισμοί αναπληρωτών και μονίμων αποτυχόντων να λάβουν προκηρυγμένη θέση του ΑΣΕΠ και να διορίσουν όπως απαιτεί το Σύνταγμα.Πρώτα τους διοριστέους του 2008 και μετά τους διοριστέους του νέου διαγωνισμού.Ποίος διαφωνεί να εφαρμοστεί η νομιμότητα;

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
η αποφαση αυτη ευνοοει σαφεστατα τους διοριστεους του ασεπ του 60%. Παραλληλα δεν γραφει οτι οι αλλοι δεν πρεπει να διοριστουν αλλα επισημανει το γεγονος οτι εχει κανει το υπουργειο λαθος την κατανομη.  Υπαρχει και αλλη αποφαση κερδισμενη στα δικαστηρια που γραφει οτι το 24+ασεπ προηγειται του 40%. Γενικα το υπουργειο και πιθανον ο νεος υπουργος γιατι παμε και σε ανασχηματισμο , θα κληθει να δωσει λυσεις σε θεματα που πρεπει να ξεκαθαριστουν. Κατι που δεν εκανε η παρουσα ηγεσια!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182601
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 598
Σύνολο: 613

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.