0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ νομίζω ότι τα θέματα είναι βατά. Τα ζητούμενα είναι βατά, εκτός από κάποιες λεπτομέρειες, και το θέμα της έκθεσης μπορεί να μην έχει δουλευτεί αυτούσιο, αλλά έχει μια γενικότητα( φαινόμενα που δείχνουν έλειμμα ανθρωπιάς μπορεί να θεωρηθούν τα πάντα, από την παιδική εργασία και την πείνα του τρίτου κόσμου μέχρι τη συμπεριφορά μας στα ζώα και τη ρύπανση του περιβάλλοντος κλπ.) και δε χρειάζεται εξειδικευμένη επιχειρηματολογία, όπως κάποια άλλα θέματα. Άρα μπορούν να το προσεγγίσουν με γνώσεις και από άλλα θέματα ( ανθρωπισμός, εθελοντισμός, παγκοσμιοποίηση κλπ.) και με γενικότερη αντίληψη της πραγματικότητας. Έτσι μπορεί να μην το πετύχουν ακριβώς, αλλά δύσκολα θα ξεφύγουν και τελείως εκτός θέματος.
Από τους φυσικώς αδυνάτους που εξέτασα εγώ έγινε αυτό που περίμενα.. Στο β' ερώτημα κυριαρχεί το τρίπτυχο "ΜΜΕ - σχολείο - οικογένεια" .. Άκυρο κατά τη γνώμη μου, διότι το θέμα ζητά δράσεις..
το αυτοκυρώνεται θα το θεωρούσατε σωστό για αντώνυμο του αυτοακυρώνεται;
Τουλάχιστον στην έκθεση θέλω να πιστεύω πως δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί, οι οποίοι προτρέπουν τους μαθητές τους να παπαγαλίζουν...
Mα, και φυσικά δεν εννοούμε την παπαγαλία ως αποστήθιση κειμένου. Αυτό που θελω να πω είναι πως μαθαίνουμε τα παιδια να "κολλάνε" σαν παζλ τα πάντα γυρω από καποιο θέμα.