0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γ1β. Nolite cavere - ne caveritisΓ2β. Qui natus est, abiensΓ2γ. Mavisne post aliquot Annos cana ease an calva και Mavis ...an calva.Ας επιβεβαιώσει κάποιος το τελευταίο
και ο τρίτος τρόπος είναι utrum....an
Στην πλάγια: utrum mavis an calva; Είναι 3 οι τρόποι.
Νομίζω ότι στην μετατροπή σε ευθύ λόγο οι πιο πολλοί δεν θα είχαν πρόβλημα. Είναι από τα κλασσικά παραδείγματα, όταν γίνεται τροπή από πλάγια ερώτηση σε ευθεία. Το θέμα είναι άλλο, ότι δηλαδή στα λατινικά ζητούνται όλο και πιο συχνά πράγματα που δεν αναλύονται ούτε στο εγχειρίδιο, ούτε στην γραμματική, που υποτίθεται είναι και τα βιβλία αναφοράς του μαθητή και του εκπαιδευτικού. Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά η σύμπτυξη πρότασης σε μετοχή δεν υπάρχει σε αυτά τα δυο (όπως και το αντίστροφο). Δεν ξέρω αν υπάρχει πουθενά ως άσκηση, αλλά και πάλι, δεν εξηγείται πουθενά η διαδικασία. Εκτός και αν αυτό, όπως και πολλά άλλα, ανήκουν στα εν δυνάμει θέματα, επειδή διδάσκονται στα φροντιστήρια και υπάρχουν στα διάφορα βοηθήματα. Και στην τελική ούτε στα αρχαία, που τα κάνουν από το γυμνάσιο και όσο νά 'ναι είναι κάπως πιο οικεία στα παιδιά, δεν ζητάνε τέτοια πράγματα. Τα βάζουν όμως στα λατινικά.
Το σχολικο περιλαμβανει μια τετοια ερωτηση, γιατι ειναι εκτος υλης?