*

Αποστολέας Θέμα: Συνέντευξη νέου Υπουργού  (Αναγνώστηκε 3062 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Συνέντευξη νέου Υπουργού
« στις: Ιούνιος 25, 2014, 07:01:14 μμ »
Αυξάνονται τα εισοδηματικά κριτήρια των δικαιούχων για μετεγγραφές μεταξύ πανεπιστημίων και ΤΕΙ που έχουν παιδιά τα οποία σπουδάζουν σε διαφορετικές πόλεις, ενώ ο υπουργός Παιδείας κ. Ανδρέας Λοβέρδος ανέφερε χαρακτηριστικά σήμερα, Τετάρτη, το ποσό των 25.000 ευρώ ετησίως το οποίο χαρακτηρίζει μια «κανονική» οικογένεια δημοσίων υπαλλήλων.
Δεν έχει ληφθεί ωστόσο καμία συγκεκριμένη απόφαση ακόμη, αλλά θα αναζητηθούν «στοιχεία και αριθμοί» και το ζήτημα θα τεθεί αύριο, Πέμπτη, στη Σύνοδο Πρυτάνεων στη Ρόδο, καθώς, όπως είπε ο κ. Λοβέρδος, ο νόμος ορίζει ότι η τελική απόφαση ανήκει στα τμήματα των ανωτάτων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας.
«Τα εισοδηματικά όρια που είναι συνήθη για τα φορολογικά θέματα είναι σκληρά» είπε ο κ. Λοβέρδος. «Σκεφτείτε μια κανονική οικογένεια δυο εκπαιδευτικών που μένει στον Πειραιά και έχει ένα παιδί στην Κρήτη και ένα στη Θεσσαλονίκη. Μπορεί να ζήσει με 25.000 τον χρόνο; Σε αυτό θα ζητήσουμε να βοηθήσουν τα πανεπιστήμια».
Σε αυτό το θέμα ωστόσο οι ηγεσίες των πανεπιστημίων της χώρας έχουν ήδη εκφράσει αντιρρήσεις, καθώς τα κεντρικά πανεπιστήμια δέχονται κάθε χρόνο μεγάλο αριθμό μετεγγραφέντων που ανεβάζουν κατά πολύ τον αριθμό των πρωτοετών φοιτητών του.
Οι τελικές αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας αναμένεται να ανακοινωθούν την ερχόμενη εβδομάδα.

Κανονικά ο νόμος για «αιώνιους φοιτητές»
Για το θέμα των «αιωνίων φοιτητών» ο υπουργός Παιδείας είπε ότι ο νόμος θα εφαρμοστεί κανονικά. Μετά την εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας θα πρέπει να καθαρίσουν τα μητρώα τους. «Η νομοθεσία που ψηφίστηκε πριν από τρία χρόνια τελικά θα εφαρμοστεί» είπε χαρακτηριστικά.
Από την άλλη πλευρά, το θέμα των κινητοποιήσεων για τη διαθεσιμότητα των διοικητικών υπαλλήλων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση σχολιάστηκε εκτενώς κατά την πρώτη συνέντευξη του υπουργού Παιδείας που δόθηκε σήμερα, Τετάρτη. «Κανένα ίδρυμα δεν πρέπει να είναι κλειστό, τα πανεπιστήμια, τα σχολεία και τα νοσοκομεία κλείνουν μόνο στον πόλεμο» επισήμανε ο κ. Λοβέρδος απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με τις κινητοποιήσεις των διοικητικών υπαλλήλων στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το οποίο παραμένει κλειστό.

Υπέρ των ανοικτών πανεπιστημίων
«Δεν κλείνει κανείς τα πανεπιστήμια γιατί έχει ένα σοβαρό πρόβλημα. Ξέρετε ότι η θέση μου είναι υπέρ των ανοικτών ιδρυμάτων. Υπάρχουν όμως ιδιαιτερότητες που δικαιολογούν τη δυσπιστία κάποιων διοικητικών υπαλλήλων και γι' αυτό καλώ την εκπαιδευτική κοινότητα του Πολυτεχνείου να διευκολύνει τον κόσμο της ώστε να μην κινδυνεύσει και πάλι το εξάμηνο» σημείωσε.
Όπως είπε ο υπουργός Παιδείας συναντήθηκε και συνομίλησε με όλες τις πλευρές για το θέμα, δεν μπορεί να απαντήσει σε ερωτήματα για το αν θα μείνει κλειστό το ΕΜΠ επειδή δεν είναι δική του απόφαση, ενώ η διαδικασία προκήρυξης των 600 διοικητικών υπαλλήλων που μπαίνουν στο πρόγραμμα της διαϊδρυματικής κινητοποίησης προχωράει κανονικά.
Ο κ. Λοβέρδος δήλωσε ότι ήδη έχουν γίνει προσφορές για την επιλογή των εταιρειών που θα αξιολογήσουν τις διοικητικές ανάγκες των ΑΕΙ, η οποία αναμένεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στον Αύγουστο ώστε αν χρειαστεί, να προκηρυχθούν νέες θέσεις διοικητικών ανάλογα με ό,τι θα έχει προκύψει.

Οι βαθμολογίες την άλλη εβδομάδα
Την άλλη εβδομάδα και σίγουρα ως τις 3 Ιουλίου θα δοθούν από το υπουργείο Παιδείας οι βαθμολογίες των εφετινών υποψηφίων για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ της χώρας, ενώ το τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου θα έχουν ανακοινωθεί οι εφετινές βάσεις εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση της χώρας.
Οι εξετάσεις εφέτος, όπως είπε αρμόδιος για τη διεξαγωγή τους γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κ. Αθ. Κυριαζής, έγιναν χωρίς προβλήματα και αναμένεται να ολοκληρωθούν την ερχόμενη εβδομάδα.
«Θα αγωνιστούμε για να λειτουργήσουν εύρυθμα όλα τα τμήματα αυτού του υπουργείου. Όπως είπα ήδη, στόχος μας είναι απλώ να βοηθήσουμε. Για να ευδοκιμήσουν οι μεγάλες αλλαγές, θα πρέπει να έχουμε δύο γεμάτες κοινοβουλευτικές περιόδους, για να μπορέσουν να σχεδιαστούν, να εφαρμοστούν και να αξιολογηθούν. Εμείς δεν τον έχουμε αυτό τον χρόνο» δήλωσε ο κ. Λοβέρδος μιλώντας στους εκπαιδευτικούς συντάκτες για πρώτη φορά από την ανάληψη των καθηκόντων του και σκιαγραφώντας την πολιτική των επομένων μηνών.

Τράπεζα θεμάτων
Για το θέμα της Τράπεζας Θεμάτων που εφαρμόστηκε εφέτος στην Α΄ Λυκείου και των προβληματισμών που υπήρξαν για το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων της ο κ. Δερμετζόπουλος είπε ότι ο θεσμός είναι πολύ σημαντικός και θα αντιμετωπιστούν σύντομα όλες οι δυσλειτουργίες του. Ο υφυπουργός ωστόσο είπε ότι επί του παρόντος και πριν συγκεντρωθούν πανελλαδικά στοιχεία δεν υπάρχει καμία απόφαση για βαθμολογική οδηγία επί του θέματος.

Δίδακτρα για ξένους στα ξενόγλωσσα τμήματα
Ο υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε με ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα των ΑΕΙ και δήλωσε: «Έχουν πράγματι μεγάλα προβλήματα αλλά είναι λάθος να γίνεται ισοπεδωτική επίθεση εναντίον τους». Ανέφερε ότι πρέπει να ενισχυθεί η διεθνοποίησή τους και να στηριχθούν τα ξενόγλωσσα προγράμματά τους, ώστε να προσφέρονται σε ξένους φοιτητές με καταβολή διδάκτρων, και κάλεσε τις Φιλοσοφικές Σχολές της χώρας να καταθέσουν άμεσα προτάσεις για το θέμα αυτό.
Τόσο ο ίδιος όσο και οι δύο υφυπουργοί κκ. Αλ. Δερμετζόπουλος και Κ. Κουκοδήμος έθεσαν τις προτεραιότητές τους για τους επόμενους μήνες, μίλησαν με ιδιαίτερη έμφαση για την ανάγκη ενίσχυσης του σχολικού αθλητισμού, για την καταπολέμηση της ενδοσχολικής βίας, για τη σύνδεση των σχολείων με την κοινωνία σε θέματα τέχνης και για τη συνεργασία με φορείς όπως το Εθνικό Θέατρο, η Λυρική Σκηνή κτλ., για την αναβίωση της εκπαιδευτικής τηλεόρασης κ.ά.

Ανύψωση του ηθικού στα ΑΕΙ
Τέλος, ο κ. Λοβέρδος είπε ότι πρέπει η ανώτατη εκπαίδευση να συνδεθεί με την έρευνα και την ανάπτυξη με έμφαση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ενώ ανακοίνωσε ότι υπέγραψε μειοδοτικό διαγωνισμό 40 εκατ. ευρώ για την ψηφιοποίηση των σχολείων και την προμήθεια διαδραστικών πινάκων, έργο που ξεκίνησε επί υπουργίας της κυρίας Άννας Διαμαντοπούλου.
Για τα ιδιωτικά κολέγια, ο υπουργός Παιδείας ζήτησε να συμμορφωθούν με τις κτιριολογικές προϋποθέσεις που θέτει ο νόμος για να πάρουν νέες άδειες λειτουργίας

Τρία νομοσχέδια
Ο υπουργός Παιδείας είπε ότι θα δώσει όλες τις δυνάμεις του για να προστατευθεί ο θεσμός των μουσικών σχολείων που όπως δήλωσε χαρακτηριστικά κοσμεί την εκπαιδευτική κοινότητα και επανέλαβε ότι θα κατατεθούν για ψήφιση τρία νομοσχέδια που ήταν ήδη έτοιμα: για την έρευνα, για την ειδική αγωγή και για τη νομική υπόσταση των Εκκλησιών που εδρεύουν στη χώρα. Ανέφερε ότι υπάρχει μια εμπλοκή με τους εκπροσώπους της Καθολικής Εκκλησίας, οι εκπρόσωποι της οποίας ζητούν να διαφοροποιηθούν και να αντιμετωπιστούν με διμερή συμφωνία σε επίπεδο αρχηγών κρατών, κάτι όμως που δεν μπορεί να γίνει.

tovima

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:01:44 »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 30, 2014, 01:41:35 μμ »
http://xenesglosses.eu/2014/06/296-3/

"Για τις αναπληρώσεις των κενών σε εκπαιδευτικούς: «Δεν έχουμε ακόμη εικόνα, πρέπει να τελειώσουν οι αποσπάσεις για να το δούμε, αλλά η πρώτη ενημέρωση που είχα από τον κ. Αρβανιτόπουλο και μετά η Υπηρεσία μου είπε ότι φέτος έχουμε περίπου 4.000 περισσότερες συνταξιοδοτήσεις από πέρσι. Είχαμε πέρσι 6.500 συν 4.000 ξεπερνούμε τις 10.000. Πέρσι πήραν γύρω στις 16.000 αναπληρωτές φέτος θα περάσουμε τις 20.000 ενδεχομένως τις 22.000 και τις 24.000. Πέρσι είχαν βρει ένα τρόπο να λύσουν το πρόβλημα που νομίζω ότι και για φέτος είναι μια υπόδειξη να κάνουμε το ίδιο. Αντιλαμβάνεστε ότι κάποια στιγμή αυτές οι μέθοδοι εξεύρεσης για ένα χρόνο των δαπανών αυτών θα λάβουν τέλος. Δηλαδή υπάρχει προοπτική αν δεν υπάρξει ανάπτυξη όπως λέγαμε και για την υγεία, αυτή η ιστορία της ύφεσης ή της μηδενικής ανάπτυξης να οδηγήσει το ελληνικό κράτος εκτός ορίων σε ό,τι αφορά την δυνατότητά του να καλύπτει τα κοινωνικά του αγαθά: παιδεία, υγεία, μεταφορές. Η ανάπτυξη είναι ζητούμενο εδώ και τώρα ειδάλλως κινδυνεύουν όλα τα κοινωνικά αγαθά»."


ωπ! τι εχουμε εδω....?
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος josua

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1269
    • Προφίλ
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 30, 2014, 01:51:30 μμ »
...ε βεβαια... αμα συνταξιοδοτειται κοσμος και δε διοριζεις.... οσο περνανε τα χρονια το κονδυλι θα μεγαλωνει!

Με διορισμους 1/1 εφεξης το κοστος οχι μονο δε θα αυξανεται... αλλα μειωνεται κιολας (μικροτερο κοστος ο νεοδιορισθεις).

....αλλα αμα θες να μηδενισεις τα κοστη της παιδειας λογικο ειναι να πετας φουμαρα περι αναπτυξης και κοινωνικων αγαθων!

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 30, 2014, 02:21:44 μμ »
Ο Λοβέρδος ως νέος υπουργός Παιδείας δεν επιλέχτηκε τυχαία.Επιλέχθηκε για τον ίδιο λόγο που πήγε στο Υγείας και το εργασίας,για να κάνει μεταρρυθμίσεις στον χώρο της Παιδείας.Αυτήν την εποχή στο Παιδείας σκάνε 3 χρονίζουσες βόμβες,που έχουν να κάνουν με τις αποφάσεις της Ολομέλειας του ΣτΕ για διαθεσιμότητα,αξιολόγηση και ασεπίτες.Ο Λοβέρδος επιλέχθηκε ως συνταγματολόγος-πολιτικός να περάσει νομικά και πολιτικά ομαλά αυτά τα τρία κρίσιμα θέματα.Αυτά είναι η αιτία που τόσο ο Δένδιας,όσο και ο Μητσοτάκης απέρριψαν την ιδέα να μεταβούν ως υπουργοί στο Μαρούσι,ενώ και ο ίδιος ο Άρβι ήθελε να αποφύγει την καυτή πατάτα.Απο το πως θα χειριστεί αυτά τα θέματα θα κριθεί και ο ίδιος και το πολιτικό του μέλλον.Άλλωστε το πρόσφατο παράδειγμα της αποτυχίας Διαμαντοπούλου είναι γνωστό σε όλους!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:01:44 »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 30, 2014, 02:34:44 μμ »
ή πολυ απλα να σου πει στο τελος οτι κοιτα να δεις, δεν εχω λεφτα για παιδεια-υγεια-μεταφορες (αφου τα δινω στις μιζες-διαφθορα-εξοπλιστικα-δικα μου παιδια) οποτε ας τα παρει ο ιδιωτικος τομεας..... that's all folks!  :-X
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος josua

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1269
    • Προφίλ
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 30, 2014, 02:50:26 μμ »
το πιο τραγικο ειναι οτι με βαση τα πραγματικα κενα και εναν εξορθολογισμο στις καποιες λιγες ειδικοτητες που πλεοναζουν... το δημοσιονομικο κοστος για σωστη και ρεαλιστικη (χωρις υπερβολες) στελεχωση των σχολειων θα ειναι πολυ ΚΑΤΩ και απο το κοστος των αναδρομικων στους ενστολους και τους δικαστικους.

Στρεβλωση ειναι να φτανεις να χρειαζεσαι σχεδον 20.000 αναπληρωτες εχοντας ηδη κανει:
- 2.000 απολυσεις (μονο 250 επανατοποθετηθηκαν σε δομες του παιδειας)
- 3.600 υποχρεωτικες μεταταξεις
- Αυξηση Ωραριου στη Δ/θμια
- Μειωση πάνω απο 2.500 οργανικων θεσεων μεσω καταργησης/συγχωνευσης σχολειων...

Αμα λοιπον Κε Λοβερδο θες να δουλευεις με 3.000-4.000 αναπληρωσεις το χρονο που προκυπτουν απο φυσιολογικα αιτια (αναρρωτικες, εγκυμοσυνες, ανευ αποδοχων κλπ κλπ)
....διορισε τον κοσμο που πρεπει (περιπου 200εκ κοστος) και επανεφερε το 1/1 στην εκπαιδευση!

Δεν ειναι δυνατον χωρα της Ε.Ε να κινειται οριακα στο 2% του ΑΕΠ για την παιδεια οταν ο ευρωπαικος μ.ο. ειναι 5%

Προσοχη... δε λαικιζω.... τα νουμερα ειναι απολυτως ρεαλιστικα!




guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 30, 2014, 02:59:01 μμ »
το πιο τραγικο ειναι οτι με βαση τα πραγματικα κενα και εναν εξορθολογισμο στις καποιες λιγες ειδικοτητες που πλεοναζουν... το δημοσιονομικο κοστος για σωστη και ρεαλιστικη (χωρις υπερβολες) στελεχωση των σχολειων θα ειναι πολυ ΚΑΤΩ και απο το κοστος των αναδρομικων στους ενστολους και τους δικαστικους.

Στρεβλωση ειναι να φτανεις να χρειαζεσαι σχεδον 20.000 αναπληρωτες εχοντας ηδη κανει:
- 2.000 απολυσεις (μονο 250 επανατοποθετηθηκαν σε δομες του παιδειας)
- 3.600 υποχρεωτικες μεταταξεις
- Αυξηση Ωραριου στη Δ/θμια
- Μειωση πάνω απο 2.500 οργανικων θεσεων μεσω καταργησης/συγχωνευσης σχολειων...

Αμα λοιπον Κε Λοβερδο θες να δουλευεις με 3.000-4.000 αναπληρωσεις το χρονο που προκυπτουν απο φυσιολογικα αιτια (αναρρωτικες, εγκυμοσυνες, ανευ αποδοχων κλπ κλπ)
....διορισε τον κοσμο που πρεπει (περιπου 200εκ κοστος) και επανεφερε το 1/1 στην εκπαιδευση!

Δεν ειναι δυνατον χωρα της Ε.Ε να κινειται οριακα στο 2% του ΑΕΠ για την παιδεια οταν ο ευρωπαικος μ.ο. ειναι 5%

Προσοχη... δε λαικιζω.... τα νουμερα ειναι απολυτως ρεαλιστικα!

Σε όλα δίκιο έχεις!
Εκτός από το κόκκινο.  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 30, 2014, 03:01:44 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος josua

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1269
    • Προφίλ
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 30, 2014, 03:07:32 μμ »
Σε όλα δίκιο έχεις!
Εκτός από το κόκκινο.  ;)
Ναι οντως στο συγκεκριμενο τα νουμερα που εδωσα δεν πρεπει να ειναι σωστα....  8)

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 14, 2014, 04:16:10 μμ »
Για τα ανοιχτά θέματα του υπουργείου του αλλά και για τις πολιτικές εξελιξεις οι οποίες αφορούν το ΠΑΣΟΚ αλλά και την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας, μίλησε στον Σπύρο Μουρελάτο, ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος.
Ο κ. Λοβέρδος αναφερόμενος στο θέμα των μηχανογραφικών και την λήξη της προθεσμίας για την υποβολή τους τα μεσάνυχτα, είπε:
«Σήμερα είναι η τελευταια ημέρα της κατάθεσης και της οριστικοποίησης που κάνουν οι υποψήφιοι. Το 75% των υποψηφίων είχε καταθέσει μέχρι το πρωί τις επιλογές του. Δεν θα δοθεί καμία παράταση.»
Για το θέμα των μετεγγραφών είπε:
«Το ποιός δικαιούται μετεγγραφής το λέει ο νόμος και κανένας υπουργός δεν είναι σε θέση να τον αλλάξει. Ο νόμος είναι υπερβολικά γενναιόδωρος. Τον συμπληρώσαμε εμείς με μια ρύθμιση για τους φτωχούς συμπολίτες μας. Η  ρύθμιση του Μαϊου δεν έχει όρια. Δίνει δικαίωμα σε όποιον υπάγεται στις προβλέψεις της να πάρει μεταγγραφή στο τμήμα που είναι κοντά στον τόπο κατοικίας του.»
Για τα σχολεία και τις ελλείψεις σε προσωπικό ο υπουργός Παιδείας είπε: «Την περασμένη εβδομάδα επισκέφθηκα 4 ακριτικά νησιά και από την επίσκεψη αυτή υπαγόρευσα δυο νομοθετικές ρυθμίσεις. Μοριοδότηση όσων καθηγητών και δασκάλων δέχονται να πάνε να υπηρετήσουν σε αυτά τα σχολεία και το ενδεχόμενο να μην μετρήσει η επετηρίδα για κάποιον που είναι χαμηλά σε μόρια αλλά θέλει να πάει σε ακριτικό νησί.»
Για την διαθεσιμότητα σε ΑΕΙ και ΤΕΙ είπε: «Δεν μπορώ να πω τίποτα μέχρι να πάρουμε την πρώτη φάση της αξιολόγησης. Θα την πάρουμε στις 4 Αυγούστου την τελική αξιολόγηση.»
Για την στάση του απέναντι στην τρόικα και τις επιταγές της είπε: «Από την πρώτη στιγμή είπα ότι θα σεβαστώ τις συμφωνίες της χώρας. Όμως τις μάχες πρέπει να τις δίνουμε όπου μπορούμε. Ήδη η Ελλάδα είναι στην μεταμνημονιακή εποχή.»
Για τους αδιόριστους του ΑΣΕΠ που ταλαιπωρούνται εδώ και 6 χρόνια είπε: «Το θέμα αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω. Δεν ξέρω να το απαντήσω!»
Για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας είπε:
«Υπάρχει ένα συνταγματικό ορόσημο. Ο Φεβρουάριος του 2015. Είμαστε υποχρεωμένοι όσοι έχουμε αναλάβει ευθύνες να σεβόμαστε αυτό το χρονικό ορόσημο του Συντάγματος.»
Χαρακτήρισε έξυπνη την κίνηση Τσίπρα για την συλλογή υπογραφών για το δημοψήφισμα, αλλά είπε ότι πήγε χαμένη γιατί δεν κατάφεραν να καταλήξουν σε ένα κείμενο,
Για την Ελιά, είπε ότι ευδοκίμησε την Ανοιξη και η απόφαση του ΠΑΣΟΚ για το Ιδρυτικό Συνέδριο το Φθινόπωρο με κάλυψε.

newsit

Kokoschka

  • Επισκέπτης
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 14, 2014, 04:21:10 μμ »
Αμα δεν ξερει να το απαντησει,ΝΑ ΜΑΘΕΙ!!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 14, 2014, 05:40:56 μμ »
 Αυτό με το εισόδημα 25000 ευρώ για μία κανονική οικογένεια Δ.Υ. δεν το κατάλαβα! Δηλαδή η δική μου οικογένεια που έχει εισόδημα λίγο πάνω από 10000 τι είναι, ακανόνιστη??
 Να τους δω όλους αυτούς όταν έρθει η ώρα που θα πάρουν την άγουσα για τα αποδυτήρια!  >:(

  

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 27, 2014, 11:50:50 μμ »
Σημερινή συνέντευξη του υφυπουργού Παιδείας

http://1.bp.blogspot.com/-eTXsReBOwOg/U9TNusya3eI/AAAAAAAAKMI/_iRazoScIeM/s1600/81613453.jpeg

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 28, 2014, 12:32:12 πμ »
Το ξέρω ότι δεν έχει σχέση με το νήμα, αλλά δε μπορώ ν' αντισταθώ στον πειρασμό.

Μπράβο στο Βασιλάκη τον Τοροσίδη, αν και μάλλον κάπου το ξετρύπωσε και αυτός.

Να μου ζήσεις ρε Μηλιώνη με τα ωραία σου! Συνάδελφοι, είμαστε τα μεγαλύτερα κορόιδα!
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Συνέντευξη νέου Υπουργού
« Απάντηση #13 στις: Αύγουστος 01, 2014, 10:37:37 μμ »
Εφ΄όλης της ύλης συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδου στο MEGA


Εφ' όλης της ύλης συνέντευξη έδωσε ο Ανδρέας Λοβέρδος του στην τηλεοπτική εκπομπή «Πρωινό Mega» και στους δημοσιογράφος Ι. Χασαπόπουλο, Λ. Δουκακάρου. Ο κ. Λοβέρδο απάντησε σε ερωτήσεις:


 
Για την χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων και των Τ.Ε.Ι: «Αρχικά να πούμε ότι μειώθηκε ως προς όλους η χρηματοδότηση, παρότι πέρυσι η Πολιτεία τους είχε υποσχεθεί ότι είναι η τελευταία μείωση, φέτος πήγαμε σε μείωση 12% με 18% για να συγκρατήσουμε τα δημόσια οικονομικά.

Είναι πολλά τα ιδρύματα της ανώτατης, τα πανεπιστήμια, τα ΤΕΙ, τα ερευνητικά κέντρα κι επειδή το συνολικό ποσό που πήρε το Υπουργείο Παιδείας είναι πολύ κάτω έγινε ένας καταμερισμός 12 με 18 κάτω στα πανεπιστήμια και στα ερευνητικά κέντρα μειώσεις που φτάνουν το 30%.

Τα ερευνητικά κέντρα μπορούν να είναι βιώσιμα με αυτά τα ποσοστά , διότι η κρατική χρηματοδότηση είναι ένα ελάχιστο μέρος από τον προϋπολογισμό τους, διότι αφού κάνουν έρευνα βγαίνουν στην αγορά. Τα πανεπιστήμια δε βγαίνουν, δηλαδή αυτά τα χρήματα που παίρνουν τώρα δεν αρκούν όχι μόνον να κάνουν νέα τμήματα όπως κάποιοι διάφοροι που κινούνται στο δημόσιο χώρο με ψεύδη λένε, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει νέο τμήμα.

Προσπαθούμε να βρούμε μια λύση και γι αυτό και σήμερα υπό τον Πρωθυπουργό σε λίγη ώρα θα γίνει μία σύσκεψη για τα οικονομικά των ερευνητικών κέντρων και των πανεπιστημίων και των Τ.Ε.Ι. ποια οικονομικά τους; Αυτά που μπορούμε να τους αφήσουμε ελεύθερα να κάνουν.

Δηλαδή έχουν ένα λογαριασμό έρευνας, αυτό φέρνει χρήματα. Αν το βάλεις στο δημόσιο λογιστικό και το περιορίσεις σε ότι αφορά την αγορά του υλικού, σε ότι αφορά τα ταξίδια τους, αν τα περιορίσεις κατά το δημόσιο λογιστικό τα πέθανες. Άρα θα ανοίξουμε δρόμους, αυτή είναι σήμερα η σύσκεψή μας, για να μπορέσουν να αυτοχρηματοδοτηθούν τα ιδρύματα, διότι δεν υπάρχει καμία άλλη δυνατότητα να επιβιώσουν.

Οι έρευνες μπορούν να ενεργοποιηθούν αμέσως, η ελευθερία τους, τους βοηθάει να λειτουργήσουν από τώρα και το θέλουν. Δηλαδή τα ερευνητικά κέντρα τα δύο μεγαλύτερα, ένα της Κρήτης, ένα της Θεσσαλονίκης, πριν από τρεις μέρες οι άνθρωποι μου έφεραν τους προϋπολογισμούς και των δέκα και μου είπαν ότι "εσείς μας δίνετε στην Κρήτη 5 εκατομμύρια ευρώ, φέτος το πάτε στα 4, ο δικός μας προϋπολογισμός είναι 50, αφήστε μας λοιπόν να φέρουμε λεφτά".

Η έρευνα, η διαχείριση της περιουσίας τους, τα νομικά πρόσωπα που ο νόμος τους δίνει τη δυνατότητα να μπορούν να ιδρύσουν, είναι οι μόνες μορφές να επιβιώσουν τα ανώτατα ιδρύματά μας και τα ΤΕΙ και τα ΑΕΙ».

Για τα τμήματα αρχιτεκτονικής για τα οποία γίνεται λόγος: «Δύο τμήματα αρχιτεκτονικής στα Ιωάννινα και στην Κοζάνη δε θα γίνουν. Έγιναν το 2009 και το 2010, το 2013 από την Καστοριά πήγε στην Κοζάνη το δεύτερο και ταξινομήθηκαν κατά την ύλη των εισαγωγικών. Ούτε αυτά ούτε άλλα τμήματα ΤΕΙ ή ΑΕΙ που ίδρυσε η Αθηνά, γιατί η Αθηνά έκλεισε τμήματα, συγχώνευση, αλλά και ίδρυσε κάποια. Αυτά τα καινούρια δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσουν, εδώ δεν μπορούν να λειτουργήσουν τα παλιά. Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνετε, με αυτές τις μειώσεις.

Ειδικά στα Ιωάννινα το οικονομικό τους πρόβλημα είναι πάρα πολύ μεγάλο και έχουμε προβλέψει φέτος γι΄ αυτό το πανεπιστήμιο, μετά από τη συνάντηση που είχαμε κα με τις δύο Πρυτάνεις, ειδικό κονδύλι για τη θέρμανσή τους, γιατί είναι ειδικές οι καιρικές συνθήκες εκεί. Πως θα γίνουν νέα τμήματα, πως θα γίνουν προσλήψεις Καθηγητών; Μπορεί ο άλλος να υπολογίζει ότι θα προσλάβει Καθηγητές, μα ο καταμερισμός που θα γίνει στα πανεπιστήμια στα σχολεία και στα δημοτικά θα αφορά ελάχιστο προσωπικό. Άρα δεν υπάρχουν αυτά, δεν υπάρχουν πουθενά.

Περί ιδρύσεων νέων τμημάτων και τα λοιπά, ή διακινούν κάποιοι ψεύδη για να έχουν ένα ρόλο στο δημόσιο βίο ή πρόκειται για όνειρα που δεν μπορούν να γίνουν δυστυχώς πράξη.

Για τις μετεγγραφες: «Η Βουλή το Μάιο πριν τις ευρωεκλογές ψήφισε μια ρύθμιση που έδωσε δικαίωμα μετεγγραφής σε όλους. Δηλαδή δεν έβαλε κριτήρια οικονομικά ή άλλα, είπε ανάπηροι ή τέκνα αναπήρων, τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, θύματα τρομοκρατίας, άνθρωποι που έχουν δυο παιδιά.

Όταν όμως βάζεις δικαίωμα μετεγγραφής σημαίνει ότι κάθε ένας που θέλει το ασκεί το δικαίωμά του. Αυτό ικανοποίησε μία υποχρέωση των Βουλευτών να σταθούν απέναντι στους πολίτες, αφού δεν μπορούν να τους σταθούν αλλιώς. Γι΄ αυτό πολύ μεγάλη πλειοψηφία είπε ναι.

όλοι έχουμε αιτήματα από τον κόσμο για δουλειά, 28% είναι η ανεργία, 27,2 είναι λίγο μειωμένη σήμερα, αν είδα καλά τους αριθμούς πριν έρθω, μεγάλη ανεργία, δηλαδή πρωτοφανής ανεργία και φτώχεια. Σου λένε "όλο αφαιρείς, διευκόλυνέ μας".

Το εκπαιδευτικό μας σύστημα έχει τις εισαγωγικές, ίσως κακώς, να στηρίζονται στην επίδοση. Η επίδοση καθορίζει σε ποια πόλη θα πας και πολλές φορές και τι θα σπουδάσεις. Η μετεγγραφή ως δικαίωμα, το ανατρέπει αυτό και απειλεί μικρά πανεπιστήμια με συρρίκνωση και τα μεγάλα με πλημμυρίδα. Έχεις παντού δυσαρεστημένους από αυτή τη ρύθμιση. Δεν την είχε ψηφίσει η Αντιπολίτευση, κάναμε μια Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων πριν από δυο εβδομάδες, όπου και τα κόμματα που δεν είχαν ψηφίσει είπαν ότι "εμείς δεν είχαμε ψηφίσει εκείνη την τροπολογία γιατί είχε 16 άρθρα, είχαν όμως οι εισηγητές μας πει ναι στις μεταγραφές".

Με βάση τις τοποθετήσεις που άκουσα υπολογίζω ότι 280 Βουλευτές λένε ναι στη ρύθμιση αυτή περί μετεγγραφής και βρείτε λύσεις. Με τα πανεπιστήμια έχουμε καθίσει τρεις φορές και στη Σύνοδο Πρυτάνεων και δεν μπορούμε να βρούμε λύσεις και είπαμε να σκεφτούμε κι άλλο και να περιμένουμε να δούμε πως θα γίνουν οι αιτήσεις το Σεπτέμβριο για μετεγγραφές, για να δούμε ποιο είναι ακριβώς το πρόβλημά μας».

Για την αξιολόγηση των Πανεπιστημίων και των οργανογραμμάτων των Πανεπιστημίων και την δυνατότητα να καθορίζουν τα ιδρύματα τα μεταπτυχιακά τους προγράμματα: «Συζήτησα χθες με τον νέο Πρόεδρο του συντονιστικού των Πανεπιστημιακών, τον κ. Γάτσιο, Πρύτανη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ενός πάρα πολύ καλού πανεπιστημίου, η παλιά ΑΣΟΕΕ, πάρα πολύ καλό πανεπιστήμιο.

Και καταλήγουμε, αυτή είναι μία συμφωνία βέβαια που δεν έχει άμεσα πρακτικά αποτελέσματα, είναι μία συμφωνία αντίληψης, ότι το κράτος επιχορηγεί και αξιολογεί, καμιά άλλη δουλειά δεν πρέπει να κάνει. Δεν έχει δουλειά με τα πανεπιστήμια να καθορίζει τα μεταπτυχιακά τους, να καθορίζει.

Αφού πια τα πανεπιστήμια αξιολογήθηκαν, το Φεβρουάριο ολοκληρώθηκε η αξιολόγηση των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, δε θα γινόταν ποτέ έτσι, είναι μια καλή δουλειά Αρβανιτόπουλου αυτή, έγινε αυτό. Καταθέτουμε στη Βουλή την Τρίτη το πόρισμα, την έκθεση της αξιολόγησης. Αφού αξιολογούνται, ας καθορίζουν μόνοι τους τα μεταπτυχιακά τους είναι η σκέψη μου, δε θα καθορίζουμε εμείς.

Για την αξιολόγηση των οργανογραμμάτων, τους είχα πει ότι θα πάω από τις διαδικασίες του ΕΣΠΑ, πήγα, ήρθε αξιολογητής, τον χαιρέτησα, τον καλωσόρισα, του είπα ότι από σήμερα σας παρακαλώ να μη σας ξαναδώ ποτέ, θα καταθέσετε την έκθεση και δε θέλω ούτε να ξέρω πως σας λένε. Τον πήρε το ΕΣΠΑ, όχι ο Υπουργός Παιδείας. Και η σύμβασή σας λέει να δείτε τα πανεπιστήμια τα οχτώ που έχουν πρόβλημα, να δείτε τους φορείς και να το καταθέσετε 4 Αυγούστου. Δευτέρα θα πάει στη Βουλή, όχι σε χέρια. Στη Βουλή θα παραδοθεί αμέσως μόλις το παραλάβει το Υπουργείο, εγώ δε θα το δω, κατευθείαν στη Βουλή, στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων».

Για την εξ αποστάσεως διδασκαλίας στα Πανεπιστήμια και τα Τ.Ε.Ι.: «Υπάρχουν ιδρύματα έτοιμα, ας πούμε μου έφεραν μια πρόταση τα ΤΕΙ για ένα πρόγραμμα διαδικτυακό ψηφιακό για όλη την Ελλάδα από όλα τα ΤΕΙ. Μου φέρνουν προτάσεις ορισμένα ιδρύματα, αυτά χωρίς να έχουν σχέση με τις μεταγραφές, ότι μπορούν να κάνουν ένα μέρος των μαθημάτων τους. Αλλά αυτό δεν μπορεί να καλύψει το σύνολο και δεύτερον δεν μπορεί να καλύψει τα εργαστήρια. Βγήκε ένα παιδί με παραπληγία, σε σας και είπε ότι "εγώ θέλω να μένω στο σπίτι, δεν μπορώ να πηγαίνω και θα με εξυπηρετούσε". Άκουσα το διάλογο, είπε "θα με εξυπηρετούσε να μπορώ από το σπίτι μου να παρακολουθήσω κάτι". Αυτό θα γίνει, δεν ξέρω αν είμαστε σε θέση να το ξεκινήσουμε σε πολλές περιπτώσεις το Σεπτέμβριο, μα το Φεβρουάριο θα μπορούμε».

Για την λειτουργία αγγλόφωνων, προπτυχιακών τμημάτων για αλλοδαπούς επί πληρωμή σε Ρόδο και Κρήτη: «Ζήτησα να γίνουν οι Σύνοδοι των Πρυτάνεων και των ΤΕΙ τώρα το Σεπτέμβριο εκτάκτως και για να τους ζητήσω. Συναντηθήκαμε με την κα Κεφαλογιάννη και θα σας πω τι μπορούμε να κάνουμε. Δηλαδή η συνάντηση με την κα Κεφαλογιάννη έδειξε αυτό που μπορούμε να κάνουμε, ούτε τμήματα καινούρια μπορούμε να λειτουργήσουμε, όλα όσα λένε τα λένε για να δημιουργήσουν θέματα τώρα και να συζητάνε.

Τι μπορούμε να κάνουμε; Μπορούμε να δώσουμε τη δυνατότητα στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ να κάνουν προπτυχιακά με δίδακτρα στην αγγλική γλώσσα για αλλοδαπούς και είπε η κα Κεφαλογιάννη και το δέχθηκα να κάνουμε στη διαχείριση του τουρισμού, διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων και της λέω που να τα κάνουμε; Μου λέει να πάμε εκεί που έχουμε παγκόσμιους τουριστικούς προορισμούς κι είπαμε ναι στη Ρόδο και στην Κρήτη. Δηλαδή δεν μπορείς να πας σε ένα νησί που δεν το ξέρει ο άλλος. Για να φέρεις κόσμο. Προπτυχιακά θα γίνονται, διότι μεταπτυχιακά είναι ελεύθερα και τώρα να γίνουν. Να σπουδάζουν εδώ για τον τετραετή κύκλο σπουδών, να είναι αλλοδαποί γιατί εδώ έχουμε το άρθρο 16, με δίδακτρα και η διδασκαλία θα γίνεται στην αγγλική. και είπαμε να γίνει στον τουρισμό, γιατί είναι συνυφασμένος με την Ελλάδα και θα είναι ελκυστικές, πώς να πω, οι πόλεις που θα γίνουν, τα μέρη που θα γίνουν τα μαθήματα. Συμφωνήσαμε σε αυτό, οι τοπικές κοινωνίες το θέλουν δεν το συζητώ, τα πανεπιστήμια έχουν τρομερές εγκαταστάσεις που μπορούν να το δεχτούν αυτό, της Κρήτης κυρίως. Της Ρόδου, το θέλει η Ρόδος αλλά το θέμα των εγκαταστάσεων θα το δούμε.

Να το προτείνουμε στους Πρυτάνεις, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου θέλει τμήμα τουρισμού, νέα τμήματα δεν μπορούμε να ιδρύσουμε, είναι η προηγούμενη συζήτηση που κάναμε, αλλά αφού θέλει τμήμα τουρισμού ας κάνει αυτό».

Για το «κοινωνικό σχολείο»: Προσπαθούμε να βρούμε παράπλευρες λειτουργίες, να βοηθήσουμε τους γονείς. Θα γίνουν πάρα πολλά πράγματα με τα σχολεία γονέων, με τον κ. Κουκοδήμο έχουμε οργανώσει και θα το δείτε, είναι και αθλητής ο άνθρωπος και μπορεί πάρα πολύ να βοηθήσει, έχει έρθει ο ΣΕΓΑΣ, έχουμε μια σειρά από δράσεις, μη σας κουράζω, που αφορούν την κοινωνική λειτουργία του σχολείου.

Επειδή τα παιδιά δεν μπορούν άλλα μαθήματα, στο δημοτικό έχουμε 18 μαθήματα, 18 εννοώ μονάδες, δεν εννοώ την ιστορία επί τέσσερα. Είναι παραλογισμός αυτό που γίνεται, γι΄ αυτό τα παιδιά μισούν το σχολείο και δεν μπορείς να τους προσθέσεις ώρες. Οι δε καθηγητές και δάσκαλοι είναι κακοπληρωμένοι και σε αδιέξοδα, λοιπόν δεν μπορείς να πεις κατά τη φιλοσοφία μου βάλε τους και άλλες δυο ώρες, θα το τινάξεις στον αέρα.

Πρέπει ορισμένα πράγματα να τα περάσεις στα παιδιά, έχουμε ελεύθερη σεξουαλική ζωή από τα 13 και είναι με τις σεξουαλικά μεταδιδόμενες ασθένειες γεμάτο το σχολείο. Με ενημερώνουν δηλαδή ότι τα παιδιά, όχι, αθώα πράγματα..

Αθώα πράγματα, μη φαντάζεστε διάφορα. Όταν είχαμε κλείσει εκείνα τα σπίτια, τους οίκους ανοχής, με τις εκδιδόμενες κυρίες που είχαν aids, το βασικό κύμα των ερωτημάτων στο ΚΕΕΛΠΝΟ ήταν από μαθητές, οι οποίοι πηγαίνανε και ζητούσαν με καταβολή περισσότερων χρημάτων έρωτα χωρίς προφύλαξη. Αυτό είναι χρέος και της Πολιτείας, καλά και των γονιών, αλλά πολλές φορές οι γονείς βάζουν το πρόβλημα κάτω από το χαλί, δε θέλουν να ασχολούνται, φοβούνται να ασχοληθούν, ντρέπονται να ασχοληθούν.

Αν καλέσετε τον κ. Ασκητή θα σας τα πει αυτά ή την κα Κρεμαστινού. Γι΄ αυτό λέμε να ενεργοποιήσουμε τα σχολεία γονέων πολύ δυνατά και με τρόπο που να πιάνει και παράλληλα παράπλευρες δραστηριότητες. Ο κ. Ιωαννίδης, όχι εγώ ξεκίνησε τη συνεργασία με το πρόγραμμα «ευ ζην» του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου. Δίνει πολύτιμες πληροφορίες αυτό το πρόγραμμα. Το κάνει ψηφιακά το «ευ ζην», διότι θα ήταν καλύτερα να πάει στα σχολεία και να κάνει με κάθε παιδάκι ένα δεκάλεπτο, αλλά δεν το προλαβαίνουν.

Οι μαθητές μας όμως είναι πάνω από μισό εκατομμύριο. Άρα υπάρχει περιθώριο κι εγώ καλώ τους γονείς να επισκεφθούν το πρόγραμμα, όλο και κάτι θα έχουν να κερδίσουν για το παιδί. Αυτού του είδους τις λειτουργίες θα τις πολλαπλασιάσουμε και γιατί ως προς αυτά λόγω του ΕΣΠΑ υπάρχουν κάποια λίγα χρήματα που μπορείς να δώσεις και γιατί είναι απαραίτητες λειτουργίες για να είναι το παιδί κοινωνικά ενσωματωμένο.

Έχουμε τα πιο παχύσαρκα παιδιά στον κόσμο, θα έλεγα όπως με ενημερώνουν υπέρβαρα και παχύσαρκα, όχι μόνο παχύσαρκα. Δεύτερη στον κόσμο η ισπανόφωνη Αμερική, δηλαδή η φτωχή Αμερική, Ηνωμένες Πολιτείες εννοώ. Δε γίνεται η Ελλάδα μια χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τόσα αθλητικά πρότυπα να έχει τα πιο παχύσαρκα παιδιά.

Είναι κακή διατροφή, μα ήταν πάντα πρόβλημά μας, ακόμα και τον καιρό που ήμασταν σε ακμή, όχι τώρα που είμαστε στην παρακμή. Θυμάστε μια διαφήμιση που είχε μια γιαγιά που μπούκωνε ένα παιδί; Εγώ το θυμάμαι χαρακτηριστικά. Δεν την καταλάβαινα τη διαφήμιση τότε, δεν είχα παιδιά και δεν την καταλάβαινα τη διαφήμιση και τώρα βλέποντας τα στοιχεία, πρώτη η Ελλάδα σε παχυσαρκία;

Κι εκεί τι τους λες; Λες άθληση στο παιδί κι ένα παιδάκι ας πούμε το οποίο είναι υπέρβαρο θα το βάλεις στο πρόγραμμα του ΣΕΓΑΣ, «kidsAthletics» που είναι ένα πρόγραμμα με το οποίο συμφωνήσαμε να το κάνουμε με τον ΣΕΓΑΣ με μηδέν δαπάνη, όπου ακόμα και γι΄ αυτό το παιδάκι μπορεί να γίνει χρονομέτρηση, μπορεί να μπει μέσα στην αγωνιστική διαδικασία κι έτσι να καταλάβει βλέποντας και τα άλλα παιδάκια ότι έχει μία λογική. Τα είπαμε χθες στη Βουλή και έχουμε και τη συμφωνία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Τη γυμναστική τη σταματάμε ως πάρεργο και του γυμναστή πάρτε μπάλες και παίξτε και μην κάνετε γυμναστική δηλαδή και του αναλυτικού προγράμματος η γυμναστική είναι πάρεργο. Αυτό αλλάζει. Αυτό είναι παρέμβαση από φέτος και έχουμε τη συμφωνία όλων. Μα αν δεν έχει ο γονιός ενημέρωση για θέματα άθλησης και διατροφής είναι αδύνατον να έχουμε καλή αντιμετώπιση».

Για τις αναπληρώσεις κενών με δασκάλους και καθηγητές στα σχολεία; «Είναι ένας αγώνας δρόμου, εγώ κ. Χασαπόπουλε αυτή τη στιγμή αν σας έδινα ορισμένα στοιχεία θα μπορούσα να κάνω τη συζήτηση άνω-κάτω και αυτούς πάλι "τους άθλιους" που λένε για τα πανεπιστήμια τα καινούρια και τα ΤΕΙ και λοιπά, η αλήθεια δίνεται από τα πράγματα.

Δεν έχουμε Καθηγητές στα σχολεία και δεν μπορούμε να φορτώνουμε τον κ. Μητσοτάκη με αιτήματα που δεν μπορούν να διεκπεραιωθούν, δε γίνεται. Όταν έχουμε το 1 προς 10, έχουμε το 1 προς 10 και θα το σεβαστούμε όλοι. Τι θα του πούμε, δώσε μου προσλήψεις;

Εάν πάντως μπορούσαμε, πείτε ότι μπορούσαμε, ερχόταν ο Μητσοτάκης κι έλεγε έχετε, δε θα κοιτάγαμε την τριτοβάθμια εκπαίδευση, που κι αυτή έχει οδυνηρά προβλήματα στα υφιστάμενα, όχι στα καινούρια που δε θα υπάρξουν καινούρια. Θα κοιτάγαμε τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κυρίως, που τα κενά είναι πάρα πολλά.

Σήμερα στη Βουλή θα κατατεθεί νόμος, πρόταση δική μας, που έχει μια ρύθμιση όπου μοριοδοτεί με διπλάσιο τρόπο αυτούς που δέχονται να πάνε παραμεθόριες περιοχές, κατά το 101 παράγραφος 4 του Συντάγματος, που πολλοί συνάδελφοι στο Υπουργείο Παιδείας περιφρόνησαν. Το 2000 με τον κ. Βενιζέλο και τον κ. Παυλόπουλο βάλαμε αυτή τη ρύθμιση στο Σύνταγμά μας.

Πρέπει να καταλάβει ένα πράγμα ο κόσμος και ο δημοσιογραφικός κόσμος που κάνει εκθέσεις ιδεών κατά καιρούς, μη συναισθανόμενος τα προβλήματα και ο υπόλοιπος κόσμος που ζητάει και ο πολιτικός κόσμος εμείς, όλοι χρειαζόμαστε μία κατάρτιση πάνω στο που ακριβώς βρισκόμαστε.

Λέει ένας συνάδελφος πολύ ευπρεπής του ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή, ο κ. Μαντάς από τα Ιωάννινα νομίζω από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και Καθηγητής είναι, ότι "το μοντέλο σας πέτυχε, πέτυχε αυτό που εφαρμόσατε τέσσερα χρόνια"; Και η απάντησή μας ήταν, "είναι μοντέλο αυτό";

Όταν πτωχεύεις, η Αργεντινή σήμερα που κάποιοι την ήθελαν από το χώρο αυτό του κ. Μαντά να είναι και καλή προοπτική, η Αργεντινή σήμερα μετά από 14 χρόνια είναι σχεδόν στην ίδια κατάσταση. Όταν πτωχεύεις, η Ελλάδα δεν πήγε εκεί ευτυχώς γιατί κάποιοι βάλαμε πλάτη, όχι ότι έλυσε τα προβλήματά της αλλά δεν πήγε εκεί, όταν η Ελλάδα πτωχεύει κατ΄ ουσίαν και κρατάει με πολύ-πολύ μεγάλη πίεση την κατάσταση όπως είναι σήμερα κι όχι χειρότερα, πρέπει να καταλάβει ταυτόχρονα ότι οι κοινωνικές υποδομές της ακμής κάνουν πολλά λεφτά και δεν μπορούμε να τη συντηρήσουμε.

Η Κυβέρνηση πραγματικά μας βοηθάει και ο Πρωθυπουργός, προσωπικά ο Πρωθυπουργός και ο κ. Βενιζέλος, προσωπικά και οι δύο, με επίλυση προβλημάτων που δημιουργούν οι συναρμοδιότητες, διότι ο κάθε Υπουργός έχει τα δικά του βάσανα και σου λέει δεν μπορώ να το κάνω αυτό».

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158543
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 331
Σύνολο: 352

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.137 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.