0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η πίεση πρέπει να γίνει προς την κατεύθυνση του να αλλάξει αυτό το απαράδεκτο σύστημα που καταντά τα σχολεία χώρους συγκέντρωσης πολύτεκνων εκπαιδευτικών και όχι πεφωτισμένων δασκάλων.Και μετα αναρρωτιόμαστε γιατί έχουμε το χειρότερο εκπαιδευτικό σύστημα στον κόσμο...
Εγώ έχω πρόβλημα και με τρίτεκνους και πολύτεκνους. Και ιδιωτικούς. Κουράστηκα να ακούω αυτά τα κουλά "Δεν έχω πρόβλημα, τους νιώθω κτλ". Έχω πρόβλημα γιατί παίρνουν θέσεις με ελάχιστα μόρια η πλειονότητα αυτών. Μετρημένα κουκιά οι θέσεις, σφαγή κάθε χρόνο και πράγματι κατήντησε το θέμα ιδιωτικών, τριτέκνων, πολυτέκνων αηδία.
Ακριβώς έτσι είναι συνάδελφοι.Εγώ δεν βλέπω κανένα φως στο τούνελ.Αν δεν είσαι 3τεκνος - 4τεκνος ΔΕΝ έχεις ελπίδες.Επειδή αναφέρθηκε η ΠΑΣΑΦ λυπάμαι που θα το πω αλλά δεν έχει δώσει κανέναν αγώνα για τον κλάδο μας.Θεωρώ μάλιστα ότι πολλά από τα άτομα που την απαρτίζουν ανήκουν σε αυτές τις ειδικές κατηγορίες.Θεωρώ επίσης ότι όσοι είναι μέλη της έχουν προϋπηρεσίες από τον παλιό καλό καιρό και προτιμούν να ακολουθούν μια συντηρητική πολιτικη παρά να αναμοχλεύουν πράγματα τα οποία θα γυρίσουν εις βάρος τους.Επίσης μου κάνει απαίσια εντύπωση εμένα προσωπικά το γεγονός ότι σε πολλές περιπτώσεις αυτοαποκαλούνται σύλλογος αδιόριστων εκπαιδευτικών.Ο σκοπός τους ειναι να διοριστούν γιατί βρίσκονται κοντά στο διορισμό.Και δεν έχω δει εγώ προσωπικά πουθενά καμιά ανακοίνωση και κανένα προβληματισμό τους για όλα όσα γράψαμε εδώ.Κάτι καινούριο θεωρώ ότι πρέπει να γίνει σε επίπεδο συλλόγου, πιο καθαρό και πιο μαχητικό.Δεν είναι δυνατόν οι δάσκαλοι,αδιόριστοι και μη να έχουν εκπροσώπηση ολη την ημέρα στο Υπουργείο από ένα άτομο, τον κ. Μπράτη και οι καθηγητές ΤΙΠΟΤΑ.Αν ενδιαφέρεστε να οργανωθούμε μπορούμε να το συζητήσουμε.Δεν λύνουμε τίποτα αν απλά παρακολουθούμε το πρόβλημα.Και οι κυρίες 3τεκνες - 4τεκνες όπως είπατε να μας κουνάνε το μαντήλι και να πηγαίνουν στα σχολεία να ξεκουραστούν από την ομολογουμένως δύσκολη μέρα ενός πολύτεκνου.Δεν έχω κάτι με τους πολύτεκνους.Αξιοκρατία θέλω.Και αν το κράτος επιθυμεί να τους βοηθήσει ας τους τοποθετήσει αλλού και όχι στον ευαισθητο χώρο της εκπαίδευσης.