0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σάς ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας στο θέμα που έχω ανοίξει. Λαμβάνω προσωπικά emails τοποθετήσεων και η δική σας παρέμβαση δίνει άλλη νότα και ασφαλώς ειναι ευχάριστο. Θα θέλατε να μού πείτε μεταπτυχιακό δίπλωμα ποιου τύπου έχετε αποκτήσει;
Σάς ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σας στο διάλογο. Θα ήταν χρήσιμο, ωστόσο, να συμμετέχουν κατέχοντες διπλωμάτων στην Ε.Α. για να γίνει ένας διάλογος εποικοδομητικός.Ο λόγος του ζητήματος που έθεσα, είναι να αιτήσουμε για να γίνει διαφοροποίηση ως προς τη μοριοδότηση των M.Sc και Μ.Α. στην Ε.Α. πλήρους φοίτησης με φυσική παρούσία από τους τίτλους που δίδονται με τη μέθοδο της εξ' αποστάσεως ''παρακολούθησης'' και οι οποόι ομοιάζουν με τηλε-σεμινάρια και τηλε-επιμορφώσεις που έχουμε παρακολουθήσει πολλοί. Δεν ακολουθείται μόνο η δασκαλοκεντρική προσέγγιση κατά τη διάρκεια των μαθημάτων στα M.Sc και M.A. μας - αυτό γίνεται όταν σου μεταβιβάζεται γνώση που δεν κατέχεις και γίνεσαι δέκτης-, αλλά η συνθετική (αλληλεπίδραση, δημιουργικός διάλογος, παροξυσμός ιδεών, επίλυση προβλημάτων - μελέτες περίπτωσης, σύνθεση εργασιών, μετάφραση ή κατασκευή εργαλείων μέτρησης, σύσταση ομάδων εργασίας, συμμετοχή/συνεισφορά στη διοργάνωση συνεδρίων, επισκέψεις σε δομές, πρακτική άσκηση κλπ). Ο tutor- supervisor, στον οποίο αναφέρεστε, είναι απαραίτητος σε συνθήκες όπου τα μέρη είναι σχεδόν πλέον ισότιμα ως προς τη γνώση. Κυρίως ρόλο supervisor απέκτησαν οι καθηγητές μας συνεπώς το 3ο εξάμηνο σπουδών (ή 2ο για τους συναδέλφους με masters μονοετούς διάρκειας πλήρους φοίτησης κι εκείνοι), αφού είχε προηθηγεί η διεργασία της ''πρόσληψης - επεξεργασίας- κωδικοποίησης- κατανόησης'' του γνωστικού υλικού με ποικίλους τρόπους. Ελπίζω να σάς βοήθησα να καταλάβετε, έστω και σε 5 γραμμές, τους τρόπους φοίτησής μας, τους λόγους που νιώθουμε περήφανοι για τους τίτλους σπουδών μας και χρειάζεται να διαφοροποιηθούμε (στον δημόσιο τομέα) από τα εξ'αποστάσεως προγράμματα.Να είστε καλά.