*

Αποστολέας Θέμα: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ Ε.Α.  (Αναγνώστηκε 4119 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Filologos2007

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφοι,
χρειάζεται να σάς επιστήσω την προσοχή σε ένα φλέγον ζήτημα που αφορά το εξής:
 αίτημα για ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ των μεταπτυχιακων τίτλων πλήρους φοίτησης δια ζώσης με έμφαση σε εκείνα διετούς διάρκειας με πρακτική άσκηση τουλάχιστον 500 ωρών σε δομές Ε.Α.
 Χρειάζεται να διεκδικήσουμε τη διαφοροποίησή μας από τους κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων λαμβανομένων με τη μέθοδο της ''τηλε-αποστολής εργασιών'' με μηδενική φυσική παρουσία και ανύπαρκτη πρακτική άσκηση.
 Οι κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων πλήρους φοίτησης με φυσική παρουσία είμαστε ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ για τους τίτλους σπουδών μας, γι αυτό χρειάζεται να διαφοροποιηθούμε από άλλες μεθόδους και προσεγγίσεις και να απαιτήσουμε τη διαφοροποίησή μας ως προς την μοριοδότηση, τουλαχιστον, σε προκηρύξεις δημόσιου τομέα.
Αναμένω τις θέσεις σας.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ Ε.Α.
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 12:46:50 πμ »
Τα μάστερ εξ αποστάσεως θεωρούνται ισότημα αυτών με φυσική παρουσία οπότε και μοριοδοτούνται με τον ίδιο τρόπο. Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι κουράστηκες περισσότερο από κάποιους άλλους και δικαιούσαι μεγαλύτερη μοριοδότηση δικαίωμά σου και καλά κάνεις που το πιστεύεις. Κι εμένα μου πήρε 2,5 χρόνια για να ολοκληρώσω το δικό μου γιατί έγινε βάσει των προϋποθέσεων του ΕΑΠ. Από τη στιγμή όμως που ο νόμος τα αναγνωρίζει ισότημα με τα Βουλγάρικα και τα Τορινέζικα που σου έρχονται με courier στο σπίτι αναγκαστικά παίρνουν τα ίδια μόρια. Ο νόμος πρόσφατα άλλαξε και δε νομίζω πως υπάρχουν προοπτικές για νέες αλλαγές.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 10, 2014, 12:49:56 πμ από physikos.50 »

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ Ε.Α.
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 12:58:02 πμ »
Πριν πω τη γνώμη μου να πω πως δεν έχω καμία σχέση με την ειδική αγωγή. Η φυσική παρουσία που λέτε δεν εξασφαλίζει ότι επειδή άκουσες τα έμαθες καλύτερα καθώς ο φοιτητής δεν είναι "δοχείο" που ότι ακούει το μαθαίνει -αν ήταν έτσι όλοι οι μαθητές/φοιτητές θα ήταν άριστοι κτλ. Ασε που είναι πολύ δασκαλοκεντρική η προσέγγισή σου αντίθετη από τη σύγχρονη τάση που είναι αυτονομία μάθησης-δεν έχεις ανάγκη να σε διδάξει κάποιος μπορείς και μόνος σου με το δικό σου ρυθμό(Progressivism λέγεται αυτό στη φιλοσοφία εκπαίδευσης)-απλά χρειάζεσαι σύμβουλο για καθοδήγηση κάτι που έχουν τα εξ αποστάσεως πριογράμματα αφού αυτός είναι ο ρόλος του καθηγητή. Το ότι δίνεις εργασίες εξ αποστάσεως πάλι δεν το κατανοώ ως μειονέκτημα... Δηλαδή αν είναι φυσική η παρουσία σου τη γράφεις εκεί την εργασία; Πάλι σπίτι τη γράφεις άρα μπορείς να κάνεις αυτό που υπονοείς και πίστεψέ με ξέρω πολλούς σε διά ζώσης που το έκαναν και τώρα είναι διευθυντές να μην πω που...Η πρακτική είναι το μόνο στο οποίο συμφωνώ -εκεί όντως έχεις το πλεονέκτημα της εμπειρίας με την έννοια τί κάνεις αν δε σου βγεί αυτό που σχεδίασες-αν και οι μελέτες περιπτώσεων στα εξ αποστάσεως κάπως το καλύπτουν ίσως όχι στο εύρος  αυτών της φυσικής παρουσίας καθώς επιδρά και το affective domain (συναισθηματικό προσωπικό κομμάτι). Αναμένω με ενδιαφέρον σχόλια με (βιβλιογραφική) τεκμηρίωση.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 10, 2014, 12:59:54 πμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος Filologos2007

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ Ε.Α.
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 10:42:58 πμ »
Σάς ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σας στο διάλογο. Θα ήταν χρήσιμο, ωστόσο, να συμμετέχουν κατέχοντες διπλωμάτων στην Ε.Α. για να γίνει ένας διάλογος εποικοδομητικός.
Ο λόγος του ζητήματος που έθεσα, είναι να αιτήσουμε για να γίνει διαφοροποίηση ως προς τη μοριοδότηση των M.Sc και Μ.Α. στην Ε.Α. πλήρους φοίτησης με φυσική παρούσία από τους τίτλους που δίδονται με τη μέθοδο της εξ' αποστάσεως ''παρακολούθησης'' και οι οποόι ομοιάζουν με τηλε-σεμινάρια και τηλε-επιμορφώσεις που έχουμε παρακολουθήσει πολλοί.
  Δεν ακολουθείται μόνο η δασκαλοκεντρική προσέγγιση κατά τη διάρκεια των μαθημάτων στα M.Sc και M.A. μας - αυτό γίνεται όταν σου μεταβιβάζεται γνώση που δεν κατέχεις και γίνεσαι δέκτης-, αλλά η συνθετική (αλληλεπίδραση, δημιουργικός διάλογος, παροξυσμός ιδεών, επίλυση προβλημάτων - μελέτες περίπτωσης, σύνθεση εργασιών, μετάφραση ή κατασκευή εργαλείων μέτρησης, σύσταση ομάδων εργασίας, συμμετοχή/συνεισφορά στη διοργάνωση συνεδρίων, επισκέψεις σε δομές, πρακτική άσκηση κλπ).
 Ο tutor- supervisor, στον οποίο αναφέρεστε, είναι απαραίτητος σε συνθήκες όπου τα μέρη είναι σχεδόν πλέον ισότιμα ως προς τη γνώση. Κυρίως ρόλο supervisor απέκτησαν οι καθηγητές μας συνεπώς το 3ο εξάμηνο σπουδών (ή 2ο για τους συναδέλφους με masters μονοετούς διάρκειας πλήρους φοίτησης κι εκείνοι), αφού είχε προηθηγεί η διεργασία της ''πρόσληψης - επεξεργασίας- κωδικοποίησης- κατανόησης'' του γνωστικού υλικού με ποικίλους τρόπους. 
  Ελπίζω να σάς βοήθησα να καταλάβετε, έστω και σε 5 γραμμές, τους τρόπους φοίτησής μας, τους λόγους που νιώθουμε περήφανοι για τους τίτλους σπουδών μας και χρειάζεται να διαφοροποιηθούμε (στον δημόσιο τομέα) από τα εξ'αποστάσεως προγράμματα.
Να είστε καλά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ Ε.Α.
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 10:13:27 μμ »
Μα όλα αυτά που λες ισχύουν ακόμη περισσότερο στο εξ αποστάσεως που αν είχαμε μια κλίμακα με δύο άκρα θα ήταν στο άκρο του μαθητοκεντρισμού το εξ αποστάσεως πρόγραμμα σε αντίθεση με το διά ζώσης που απλά βασίζεται σε άλλη φιλοσοφία (κλασσικιστική) με έμφαση στις εισηγήσεις για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Οι ίδιες τεχνικές σε μέγιστο βαθμό ισχύουν και στο εξ αποστάσεως που πχ τη γνώμη σου για τη μελέτη περίπτωσης τη γράφεις σε φόρουμ πέρα από τα άλλα που έχεις στο κεφάλι σου. Το τηλεσεμινάριο δεν ξέρω πως το ορίζεις από τη στιγμή που και εργασίες και εξετάσεις διά ζώσης φυσικά πρέπει να δώσεις για να περάσεις τα μαθήματα. Η δε πλήρης φοίτηση είναι χαρακτηρισμός που αφορά στον αριθμό μαθημάτων-αν πάρεις το μέγιστο προβλεπόμενο αριθμό ανά χρονιά/εξάμηνο τότε η φοίτηση είναι πλήρης, αν όχι τότε είναι μερική. Με τη λογική σου τότε όσοι τελείωσαν Αγγλία επειδή δεν έδιναν εξετάσεις αλλά μόνο εργασίες πρέπει επίσης να μοριοδοτούνται λιγότερο. Νομίζω το ζήτημα που υπάρχει είναι άν ένα πρόγραμμα 90 πιστωτικών μονάδων πρέπει να μοριοδοτείται το ίδιο με ένα των 120. Αλλιώς έτσι όπως το θέτεις, το πρόβλημά σου είναι Διά ζώσης vs Εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά. Κι ένας που είναι στο ΕΑΠ και κάνει το λιγότερο 3 χρόνια με πλήρη φοίτηση και 5(!) με μερική να τελειώσει, επειδή είναι τρία/πέντε χρόνια πρέπει να παίρνει μεγαλύτερη μοριοδότηση όπου το καταθέτει-δεν ισχύει όμως.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 10, 2014, 10:39:55 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος Filologos2007

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ Ε.Α.
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 10:40:38 μμ »
Σάς ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας στο θέμα που έχω ανοίξει. Λαμβάνω προσωπικά emails τοποθετήσεων και η δική σας παρέμβαση δίνει άλλη νότα και ασφαλώς ειναι ευχάριστο.
 Θα θέλατε να μού πείτε μεταπτυχιακό δίπλωμα ποιου τύπου έχετε αποκτήσει;

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ Ε.Α.
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 10:47:05 μμ »
Σάς ευχαριστώ για τη συμμετοχή σας στο θέμα που έχω ανοίξει. Λαμβάνω προσωπικά emails τοποθετήσεων και η δική σας παρέμβαση δίνει άλλη νότα και ασφαλώς ειναι ευχάριστο.
 Θα θέλατε να μού πείτε μεταπτυχιακό δίπλωμα ποιου τύπου έχετε αποκτήσει;
Ακόμη κανένα  :D αλλά φοιτώ και σε εξ αποστάσεως και σε διά ζώσης μεταπτυχιακό :D (άσχετα με την ειδική αγωγή όπως έχω ξαναπεί). Φαντάζομαι το πού φοιτώ όμως έχει την ίδια σημασία με αυτή που έχει το πού φοιτήσατε εσείς. Ας μιλήσουμε με επιχειρήματα. Πού υπάρχει αντίρρηση σε ότι λέω-τί από αυτά που λέω δεν ισχύει; Γιατί το πρόβλημα το εντοπίζω σε διά ζώσης VS εξ αποστάσεως εκπαίδευση (που θα κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια) blended learning- ύψιστη καλλιέργεια δεξιοτήτων.
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος foibos81

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1024
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ Ε.Α.
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 11:12:13 μμ »
Σάς ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σας στο διάλογο. Θα ήταν χρήσιμο, ωστόσο, να συμμετέχουν κατέχοντες διπλωμάτων στην Ε.Α. για να γίνει ένας διάλογος εποικοδομητικός.
Ο λόγος του ζητήματος που έθεσα, είναι να αιτήσουμε για να γίνει διαφοροποίηση ως προς τη μοριοδότηση των M.Sc και Μ.Α. στην Ε.Α. πλήρους φοίτησης με φυσική παρούσία από τους τίτλους που δίδονται με τη μέθοδο της εξ' αποστάσεως ''παρακολούθησης'' και οι οποόι ομοιάζουν με τηλε-σεμινάρια και τηλε-επιμορφώσεις που έχουμε παρακολουθήσει πολλοί.
  Δεν ακολουθείται μόνο η δασκαλοκεντρική προσέγγιση κατά τη διάρκεια των μαθημάτων στα M.Sc και M.A. μας - αυτό γίνεται όταν σου μεταβιβάζεται γνώση που δεν κατέχεις και γίνεσαι δέκτης-, αλλά η συνθετική (αλληλεπίδραση, δημιουργικός διάλογος, παροξυσμός ιδεών, επίλυση προβλημάτων - μελέτες περίπτωσης, σύνθεση εργασιών, μετάφραση ή κατασκευή εργαλείων μέτρησης, σύσταση ομάδων εργασίας, συμμετοχή/συνεισφορά στη διοργάνωση συνεδρίων, επισκέψεις σε δομές, πρακτική άσκηση κλπ).
 Ο tutor- supervisor, στον οποίο αναφέρεστε, είναι απαραίτητος σε συνθήκες όπου τα μέρη είναι σχεδόν πλέον ισότιμα ως προς τη γνώση. Κυρίως ρόλο supervisor απέκτησαν οι καθηγητές μας συνεπώς το 3ο εξάμηνο σπουδών (ή 2ο για τους συναδέλφους με masters μονοετούς διάρκειας πλήρους φοίτησης κι εκείνοι), αφού είχε προηθηγεί η διεργασία της ''πρόσληψης - επεξεργασίας- κωδικοποίησης- κατανόησης'' του γνωστικού υλικού με ποικίλους τρόπους. 
  Ελπίζω να σάς βοήθησα να καταλάβετε, έστω και σε 5 γραμμές, τους τρόπους φοίτησής μας, τους λόγους που νιώθουμε περήφανοι για τους τίτλους σπουδών μας και χρειάζεται να διαφοροποιηθούμε (στον δημόσιο τομέα) από τα εξ'αποστάσεως προγράμματα.
Να είστε καλά.

Aπολύτως παράνομο το να γίνει κάτι τέτοιο μιας και τα εξαποστάσεως μαστερ είναι γνωστά παγκοσμίως πλεον, πλήρως αναγνωρισμένα απο την Ευρωπαική ένωση είτε περιλαμβάνουν πρακτική είτε όχι. Άλλωστε αν γινόταν κάτι τέτοιο θα έπρεπε να μην αναγνωρίζεται ως ισότιμο ούτε οι τίτλοι του ΕΑΠ και όλων των πανεπιστημιων πλήρως αναγνωρισμένων που προσφέρουν εξαποστάσεως σπουδές. Οσοι δεν έχετε κάνει εξαποστάσεως σπουδές, εύκολα κατηγορείτε και συγκρίνετε, ενώ δεν γνωρίζετε. Λογικό είναι. Το ότι είναι κάτι δια ζώσης δεν το κάνει ανώτερο από κάτι άλλο. Επίσης το γεγονός ότι εσύ έκανες πρακτική δεν σε κάνει ανώτερο από ένα μαστερ που δεν έχει πρακτική, μιας και η λογική της πρακτικής ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΩΝ ΜΑΣΤΕΡ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ. Μάλλον κάποιοι εδώ μέσα έχουν παντελή άγνοια κανονισμών διεθνών για το τι είναι μαστερ, όπως η διακήρυξη της Μπολόνιας.

Ε επιτέλους ανοίξτε τα ματια σας, αφού το παίζετε ανώτεροι και ξεστραβωθείτε. Η πρακτική δεν υπάρχει πουθενά ως προαπαιτούμενο για ένα μαστερ πουθενά στο κόσμο. Επειδή κάποιοι μαγκες καθηγητές εδώ στην Ελλάδα, βρήκαν τρόπο να παίρνουν κονδύλια και να αυξανουν τις ώρες διδασκαλίας τους μέσα από την πρακτική σε πολύ συγκεκριμένα μαστερ, η οποια πρακτική δεν υπάρχει στα ακριβώς ίδια μαστερ σε άλλα πανεπιστημια του εξωτερικού δεν καθιστά σε καμια περιπτωση αυτα τα μαστερ ανώτερα, μιας και η λογική των μεταπτυχιακών σπουδών όποως περιγράφεται στη διακήρυξη της Μπολόνιας είναι άλλη.


Επιτέλους ο κόσμος εδώ και δεκαετίες έχει αποδεχτεί την εξασποστάσεως εκπίαδευση ως ισότιμη, ολοκληρα μαστερ για δημιουργια νεων τεχνολογιων τηλεκαταρτισης λειτουργουν σε ολο το κοσμο και στην ελλάδα και εσείς λέτε να πάμε στον μεσαίωνα ή σε μια άλλη εποχή όπου ο γέρος καθηγητής δίδασκε με τη κιμωλία. Ωραίο ονειροπόλο σενάριο, αλλά λυπάμαι η Ευρωπαική Ένωση και η Ελλάδα δεν πρόκειται να το δεχτεί.


Και επιτέλους δεν είναι το άτομο και ο καθένας που θα αποφασίσει επειδή έτσι του καρφώθηκε ότι ένα εξαπσοτασεως μαστερ ειναι κατώτετο επειδή δεν μπορεί να το καταλάβει και έχει παντελή άγνοια, αλλά διεθνείς κανονισμοί. Ευτυχώς δηλαδή υπάρχουν και αυτοί

Υπόψη ότι εξαποστάσεως μαστερ ή εν μέρη εξαποστάσεως εκπαίδευση προσφέρουν και πολλά ελληνικά μαστερ από ελληνικά πανεπιστήμια, μήπως και αυτά πρέπει να τα πετάξουμε στο κάδο των αχρήστων επειδή κάποια μυαλά δεν πορούν να το πάρουν χαμπάρι ότι οι εποχές άλλαξαν και ευτυχώς θα αλλάξουν και ακόμα πιο πολύ τεχνολογικά;;;

Παρτε το χαμπάρι όλοι: τα εξαποστάσεως μαστερ και πτυχία ειναι και θα ειναι πλήρως αναγνωρισμένα και ισότιμα με άλλα μαστερ σε όλο το κόσμο και στην Ελλάδα από αναγνωρισμένα πανεπιστημια είτε ειναι ιδιωτικά είτε δημόσια. Παρτε το χαμπάρι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, γιατι βλέπω πολλούς να μένουν πολύ πίσω...

Επομένως σκέψεις γι αλλαγή μοριοδότησης και διαχωρισμό των μαστερ είναι λυπάμαι που το λέω τελείως αβάσιμες και στηριζοέμνες σε ένα ονειρικό κόσμο. Αφού θέλετε κάποιοι να ονειροπολείτε, ονειροπολείστε...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 10, 2014, 11:25:03 μμ από foibos81 »

Αποσυνδεδεμένος ankas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 503
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ Ε.Α.
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 11:37:06 μμ »
Έλεος,τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα!στο βωμό της πάσης θυσίας πρόσληψης να σκεφτόμαστε το οτιδήποτε για να εξοστρακίσουμε τους συναδέλφους που μας "απειλούν" λόγω υπερπληθώρας τίτλων κ υπερπροσφοράς!ντροπή.
με την ίδια λογική πρέπει να διαχωριστούν και τα μονοετή από τα διετή μεταπτυχιακά,γιατί οι άλλοι κόπιασαν περισσότερο!
Τα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά είναι σε πολλές περιπτώσεις δυσκολότερα από τα συμβατικά,αφού δεν έχεις τη διάλεξη ενός καθηγητή τετ α τετ και την άμεση επίλυση αποριών.Πρέπει κάποιος μόνος του να βρει λύσεις'και φυσικά υπάρχει και πρακτική σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση!η τεχνολογία εξελίσσεται τι να κάνουμε δηλ.;επειδή κάποτε δεν υπήρχαν κινητά τηλ. δεν πρέπει να έχουμε σήμερα;
Για συνέλθετε λίγο!

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ Ε.Α.
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 10, 2014, 11:40:41 μμ »
Το προχωρώ ένα βήμα παραπέρα Φοίβο και τολμώ να πω ότι μελλοντικά όποιος έχει μελετήσει διεθνή βιβλιογραφία σχετική θα διαπιστώσει ότι θα είναι η κυρίαρχη μορφή εκπαίδευσης και σταδιακά η αποκλειστική. Κι εγώ αποδίδω τα όσα διαβάζω σε άγνοια κι έλλειψη ενημέρωσης που φαίνεται πάρα πολύ έντονα-ακόμη και σε όρους όπως πλήρης/μερική φοίτηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 10, 2014, 11:52:08 μμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος Filologos2007

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ Ε.Α.
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 10, 2014, 10:11:38 μμ »
Συνάδελφοι, κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων δια ζώσης παρακολούθησης, οι προσπάθειές μας έπιασαν τόπο! Τίθενται κριτήρια ανγνώρισης των e-μεταπτυχιακών! Και δεν θα μείνουμε μόνο σε αυτό. Μόνο άξιοι και με έγκυρο τρόπο καταρτισμένοι οι εκπαιδευτικοί της ειδικής αγωγής. Το τιτλο-πάζαρο τέλος!
Να είμαστε καλά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 385
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 363
Σύνολο: 366

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.