0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ευχαριστώ πολύ!!!Δεν θα ήθελα να πάω στην επιθεώρηση εργασίας επειδή κατανοώ τις δυσκολίες μιας επιχείρησης και επειδή το βρίσκω άσχημο μετά από 10 χρόνια συνεργασίας να κάνω κάτι τέτοιο... ...αλλά βρίσκω εξίσου άσχημο το ψέμα "ααα καταργήθηκε το δώρο" επειδή ακριβώς γνωριζόμαστε 10 χρόνια και επειδή αγωνίζομαι να δείξω κατανόηση καθώς έχω υποστεί ραγδαία μείωση και ακόμα και έτσι έχουμε και κάποια χρωστούμενα απο το προηγούμενο έτος...θα προτιμούσα μια πιο ειλικρινή αντιμετώπιση.Νομίζω οτι δεν έχω κάποιο άλλο τρόπο να πιέσω την κατάσταση και δεν θέλω να καταφύγω στην επιθεώρηση εργασίας, θα επιδιώξω μια συζήτηση ακόμα με την ιδιοκτήτρια ευχαριστώ και πάλιευχαριστώ για την κατανόηση
maya1986, μια επίσκεψη στην επιθεώρηση εργασίας δε σημαίνει απαραίτητα και καταγγελία. Μπορείς να πάρεις πληροφορίες για κάτι που πιθανόν να υπάρχει στη σύμβασή σου και να μην το γνωρίζουμε εμείς. Ωστόσο δεν υπάρχει άλλη λύση ή το δέχεσαι ή δεν το δέχεσαι, αλλά αυτό είναι μόνο δικό σου θέμα.