*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 2326 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος baxalakis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 499
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
(Χωρίς τίτλο)
« στις: Ιανουαρίου 15, 2015, 08:01:22 pm »
Συναδελφοι
Στοχος του θέματος αυτου ειναι να επιχειρηματολογησουμε σχετικα με τους βαθμους που θα βάλουμε στο Α τετραμηνο στους μαθητες των ΕΠΑ.Λ με μια βασική υποθεση Ειναι τελειως ασχετοι και απραγοι με το αντικειμενο που διδασκουμε Θελω να γινω πιο συγκεκριμενος Διδασκω Μαθηματικα στην Γ Λυκειου Εχω μεσα 3 μαθητες οι οποίοι επαναλαμβανουν την τάξη λόγω απουσιων για τριτη χρονια, 19 οι οποίοι δεν μπορουν να κάνουν πραξεις με κλασματα και έναν ο οποίος θα δωσει πανελληνιες. Λοιπον τιθεται το εξης θέμα τωρα Οταν θα βαθμολογησω τους 22 μαθητες ή θα πρεπει να βαλω πλασματικο βαθμο ή πραγματικο Η περιπτωση να βαλω πραγματικο αποκλείεται γιατι για το γνωστικο της Γ Λυκείου αξιζουν όλοι μοναδα Αρα παμε στον πλασματικο βαθμο Πλασματικμος στο 1ο τετραμηνο ειναι και το 8 αλλα πλασματικος ειναι και το 12 Αν του βαλω 8 ενδεχεται να μεινει αλλα θα περασει σιγουρα τον Σεπτεμβριο Αν του βαλω 12 θα περασει χωρις να χρειαστει να τον παραπεμψω. Ειτε στη μια ειτε στην αλλη περιπτωση ο μαθητης δεν θα ωφεληθει γιατι δεν θελλει να μαθει παραγωγους Μαστορας θελει να γινει. Αντε τωρα να αποφασισω Τι θα λεγατε να με βοηθησετε επιχειρηματολογώντας ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:06:06 »

Αποσυνδεδεμένος astro

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #1 στις: Ιανουαρίου 15, 2015, 09:05:18 pm »
Κι εγώ σε ΕΠΑΛ διδάσκω. Αν δεν σου δημιουργούν πρόβλημα με συμπεριφορές και σε αφήνουν να κάνεις το μάθημα, ή βλέπεις ότι προσπαθούν (φέρνουν βιβλίο, κρατούν σημειώσεις κ,λ,π), θα πρότεινα να τους βάλεις το 11-12. Και να τους αφήσεις, ούτε το Σεπτέμβρη θα διαβάσουν. Ίσα ίσα που θα ταλαιπωρήσεις ένα συνάδελφο (ή τον εαυτό σου) να βγάζει θέματα το Σεπτέμβρη.
Θα έβαζα κάτω από τη βάση σε κάποιον που είναι παντελώς αδιάφορος, αγενής και προκλητικός (γιατί δυστυχώς έχουμε πολλές τέτοιες περιπτώσεις στα ΕΠΑΛ). Γνώμη μου, έτσι!

Αποσυνδεδεμένος blueswire

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 867
  • Φύλο: Άντρας
  • carpe diem
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #2 στις: Ιανουαρίου 15, 2015, 10:42:30 pm »
κι ό μάστορας βέβαια πρέπει να ξέρει από κλάσματα για να κάνει σωστές μετρήσεις... αλλιώς θα γίνει ένας άσχετος μάστορας που ό,τι πιάνει θα το καταστρέφει... δυστυχώς συνάδελφε όλοι οι βαθμοί και στα ΕΠΑΛ και στο γενικό πλασματικοί είναι, οπότε μην έχεις άγχος..

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11732
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #3 στις: Ιανουαρίου 15, 2015, 11:50:32 pm »
Καλό είναι να θυμόμαστε ότι αποφοιτώντας από το ΕΠΑΛ ο μαθητής παίρνει απολυτήριο λυκείου. Δεν γίνεται απλά μάστορας!!!

Αν ήθελε να γίνει μάστορας μπορούσε να πάει σε σχολές όπως οι ΕΠΑΣ ή οι ΣΕΚ πλέον! Εφόσον διαλέγει το ΕΠΑΛ για να πάρει πτυχίο σε κάποια ειδικότητα αλλά και απολυτήριο λυκείου, απαιτείται να αποκτήσει και άλλες παράλληλες γνώσεις. Συνεπώς πρέπει να προσπαθήσει κι όχι να αδιαφορεί.

Υπάρχουν μαθητές τους οποίους θα χρειαστεί να ενθαρρύνουμε βάζοντας και μεγαλύτερο βαθμό από εκείνον που αξίζουν,
αλλά αυτό δεν έχει νόημα αν γνωρίζουμε ότι στις εξετάσεις δεν πρόκειται να γράψουν πάνω από 02. Γιατί να βάζει ο εκπαιδευτικός έναν μεγάλο βαθμό στα τετράμηνα και ο μαθητής να τον εκθέτει με τον βαθμό που γράφει στο τέλος;

Πάντα σκέφτομαι όλα τα παραπάνω, αλλά έβαζα κι εγώ πλασματικούς βαθμούς όσο ήμουν στον ΟΑΕΔ.
Δεν ξέρω πόσο εύκολο θα είναι τώρα που είμαι σε ΕΠΑΛ να βαθμολογήσω αντικειμενικά. Θα προσπαθήσω...αν και είναι δύσκολο!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:06:06 »

Αποσυνδεδεμένος baxalakis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 499
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #4 στις: Ιανουαρίου 16, 2015, 08:21:29 pm »
Το θέμα ειναι πολυπλοκο αγαπητοι μου Ναι και βεβαια ο μαστορας πρεπει να γνωριζει μαθηματικα και φυσικη και γλώσσα Κανεις δεν αμφιβαλει Το ερωτημα μου ειναι ποιος ο λογος να βαλω πλασματικο 08 σε μαθητη Γ Λυκειου που δεν γνωριζει πραξεις αριθμων δημοτικου Ποιος φταιει που εφτασε ως την Γ Λυκειου; Εγω φυσικα που τον περασα στο Γυμνασιο 3 χρονιες και στο Λυκειο 2. Τωρα λοιπόν Θα αποκτησει γνωση της Α

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11732
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #5 στις: Ιανουαρίου 16, 2015, 09:08:35 pm »
Συμφωνώ απόλυτα ότι ο μαθητής πρέπει να θέλει να μάθει και ότι οι μαθητές στα ΕΠΑΛ δε θέλουν να μάθουν!
Κι αν κάνα δυο μαθητές σε κάθε τμήμα δείχνουν κάποιο ενδιαφέρον, οι άλλοι τους αποπροσανατολίζουν εντελώς!

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182630
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 632
Σύνολο: 638

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.