0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αυτο που βλεπω ομως και απογοητευομαι ειναι το γεγονος οτι εχει αρχισει η "φαγουρα' στις ταξεις των πληροφορικαριων για το ποιος θα διοριστει..και δε κατανοουμε πως αν δε κοιταξουμε το κοινο καλο( αυξηση των ωρων πληροφορικης σε ολες τις βαθμιδες) δε θα καταφερουνε κατι ουσιωδες...
Εγώ ελπίζω πώς αργά η γρήγορα θα μπεί η Πληροφορική στα δημότικα.Είμαστε πάρα πολλοί και πρέπει να διορίσουν κόσμο.Το θέμα είναι ποιά κυβέρνηση θα το κάνει αύτο.
Αν είναι έτσι όπως τα λες mavoglou τότε ας φωνάξουμε κανα δάσκαλο στη δευτεροβάθμια να διδάξει Δίκτυα Υπολογιστών,Πολυμέσα,Ανάπτυξη Εφαρμογών και ως Μαθηματικός να Παραγωγίσει και να μας βρεί τη συνέχεια μιας συνάρτησης.
...όπως εύστοχα έχω ακούσει από συνάδελφο , οι πληροφορικάριοι χρειάζονται κυρίως για να ασχολούνται με προβλήματα δικτύων - υπολογιστών να στήνουν καμια σελίδα , να παρακολουθούν τα mail του σχολείου και γενικά για να προωθηθεί η ηλεκτρονική επαφή του κάθε σχολείου με τις κεντρικές υπηρεσίες.Δευτερευόντως χρειάζονται για το μάθημα που ούτως ή άλλως είναι στο περιθώριο.
Σε λάθος προοπτική κοιτάτε κατά τη γνώμη μου.Πληροφορική στο Δημοτικό θα διδάσκουν σε λίγο οι δάσκαλοι, όπως ακριβώς διδάσκουν και Μαθηματικά και δεν φωνάζουν τους Μαθηματικούς.
Καλημέρα, για μένα πιο εύκολο είναι να διεκδικήσουμε να γίνουν 2 οι ώρες στο γυμνάσιο την εβδομάδα....