0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απαντώ εγώ και ας μην έχω ερωτηθεί προσωπικά: ατομιστές φυσικά και είναι πολλοί νεώτεροι συνάδελφοι, αλλά όσο ακόμη δεν έχουν μονιμοποιηθεί και προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές, δεν έχουν αλλοτριωθεί πλήρως, ούτε "έχουν καβαλήσει το καλάμι" εντελώς! Γιατί πολύ απλά, ζουν με την αβεβαιότητα αν την επόμενη/τις επόμενες σχολικές χρονιές θα έχουν θέση στο δημόσιο σχολείο! Επιπλέον, αν εφορμοστεί η αξιολόγηση, τότε σίγουρα, πολλοί που σήμερα το παίζουν καθηγητάρες και δάσκαλοι μεγάλου βεληνεκούς, θα χάσουν τον ύπνο τους και θα ξεβολευτούν αφάνταστα!Συνεπώς, οι συνθήκες εργασίας, το "βόλεμα" , οι "δημόσιες σχέσεις" που χτίζονται πολλάκις στα σχολεία μεταξύ διευθυντών, προισταμένων, συναδέλφων και γονέων, η αίσθηση της σίγουρης θέσης και της βέβαιης εργασίας, η λανθασμένη εντύπωση/ιδέα που έχουν αρκετοί για τον εαυτό τους, η μη εφαρμογή της αξιολόγησης ανά τακτά διαστήματα, ο ωχαδελφισμός και η απαξίωση του γενικού καλού ωθούν τους περισσότερους εκπαιδευτικούς στον ατομικισμό!
Προσπάθησε να αφήσεις στην άκρη το οποιοδήποτε μένος. Αν νομίζεις ότι θα σταματήσει το "βόλεμα", οι "δημόσιες σχέσεις", το "γλύψιμο" κτλ, που υπάρχουν από καταβολής Ελληνικού κράτους, απλά αυταπατάσαι. Μπορώ να σου υπογράψω ότι, δυστυχώς, θα υπάρχουν για πολλά-πολλά χρόνια ακόμη.Αν θέλεις πραγματικά να απαντήσεις σε αυτό που λέω, απλά πέσμου τι κάνουν και με ποιον τρόπο αγωνίζονται οι νέοι συνάδελφοι για τα συλλογικά τους συμφέροντά. Και σου απαντώ ότι δεν κάνουν απολύτως τίποτα γιατί σκέφτονται μόνο ατομικά (όπως και οι παλιοί). Και συνεχίζουν οι νέοι εκπαιδευτικοί (όχι και τόσο νέοι αφου μιλάμε για 30ρηδες-40ρηδες) σε αμείωτο ρυθμό (και ίσως πιο έντονο λόγω δυσκολότερων εποχών) τις "δημόσιες σχέσεις", την προσπάθεια "κατασπάραξης" των άλλων ομάδων, την αναζήτηση πλάγιων οδών να προσπεράσουν τους άλλους κτλ κτλ (και πάλι δηλ. κάνουν ότι και οι παλιοί και ακόμη πιο έντονα). Γι αυτό δεν έχω ψεύτικες ελπίδες και αυταπάτες για το μέλλον.
Θα σου απαντήσω τι κάνω εγώ κι όσοι συνάδελφοι σκεφτόμαστε με τον ίδιο πάνω-κάτωτρόπο: συμμετοχή στις απεργίες (κι ας έχω ανάγκη τα 40 ή τα 50 ευρώ), κάλεσμα για ομαδικό αγώνα μέσω κι άλλων μορφών κινητοποιήσεων (κάλεσμα για αποχή από τα καθήκοντά μας ως αναπληρωτές τον τελευταίο μήνα, προσπάθεια σύστασης νέου συλλογικού οργάνου, εκτός της ΠΕΑΔ, που να μας εκπροσωπεί αντικειμενικότερα και μαζικότερα, κάλεσμα για μη υποβολή/κατάθεση αίτησης αναπληρωτών-ωρομισθίων, υπογραφή για την μη κατάργηση κάποιων φιλολογικών μαθημάτων, ενημέρωση/πληροφόρηση των λοιπών συναδέλφων για τις δικαστικές εξελίξεις που αποτελούν πλέον πραγματικότητα ...) και προσπάθεια ανάδειξης σε τοπικό επίπεδο του καίριου ρόλου των εκπαιδευτικών, μιας και το Υπουργείο μας έχει καταφέρει να απαξιωθούμε στα μάτια της κοινωνίας!
Δεν θα διαφωνήσω με όσα γράφεις. Αλλά θα μπω στον πειρασμό να σου απαντήσω στην απορία σου. Δίχως διάθεση να σε κοροιδεύσω αλλά να σε διαφωτισω. Είναι δυνατόν να μην βλέπεις πως ο καθένας κοιτά αποκλειστικά τον εαυτό του και το συμφέρον του; Οι μορφωμενοι μάλιστα αν θέλεις να μάθεις είναι οι πιο ναρκισσιστες, εγωπαθεις και συμφεροντολογοι. Μάλλον είναι θέμα επιπέδου... Χα χα χα...καλά δεν είναι για γέλια δυστυχώς. Αλλά αυτό είναι. Για το λόγο αυτό έχουμε δικαστικές πρόσφυγες και μακάρι όλοι να προσφύγουν ώστε να αναγκαστει το υπουργείο να πάρει αποφάσεις, όποιες και αν είναι αυτές.
Πολλά λόγια και πολλά καλέσματα βλέπω. Το αποτέλεσμα ποιο είναι? Πόσοι αναπληρωτές απήχαν από τα καθήκοντά τους ως μορφή αντίδρασης? Ρητωρικό το ερώτημα. Δεν χρειάζεται απάντηση. Μήπως ανήκεις και συ σε όσους "αποστρέφονται την αλληλεγγύη προς τους συναδέλφους τους", όπως λες, όταν αυτοί δεν ανήκουν στην ίδια ακριβώς ομάδα με σένα? Τα μηνύματα σου έχουν πολλά τέτοια σημάδια αποστροφής προς άλλους συναδέλφους.Και εδώ δεν χρειάζεται απάντηση γιατί το θέμα δεν είναι προσωπικό και δεν είναι τι κάνω εγώ ή εσύ σε προσωπικό επίπεδο. Το σύνολο μετράει. Καλοί συνάδελφοι υπάρχουν πάρα πολλοί και νεώτεροι και παλαιότεροι. Έχω την εντύπωση, πολλοί περισσότεροι από όσους νομίζουμε. Αλλά για διάφορους λόγους βγαίνει άλλη εικόνα. Τεράστια κουβέντα, δεν είναι του παρόντος.
Αν είχα άλλο "πόστο" δεν θα έμενα στα καλέσματα! Να είσαι σίγουρη!Εσείς, όμως, που είστε μόνιμοι, και μπορείτε να συνδικαλίζεστε πιο ενεργά, να διεκδικείτε πιο αποφασιστικά και να "ταρανουνήσετε" το Υπουργείο, πώς αλήθεια δείχνετε την αλληλεγγύη σας και την απουσία ατομικισμού; Τι κάνατε για να μπει "νέο αίμα" στα δημόσια σχολεία; Ποιες οι μορφές των κινητοποιήσεών σας, πέρα από τις απεργίες (που και σ' αυτές λίγοι μόνιμοι συμμετέχουν πλέον); Ρητορικά τα ερωτήματα!Η εικόνα των εκπαιδευτικών, πάντως, που βγαίνει προς τα έξω είναι αρνητική κατά βάση και εξαιτίας του Υπουργείου που μας παρουσιάζει ως τεμπέληδες, που εργαζόμαστε 7-8 μήνες τον χρόνο, από 4-5 ώρες την ημέρα, απαξιώνοντας το λειτούργημά μας, αλλά και εξαιτίας ημών, των εκπαιδευτικών! Όσο για τις ταμπέλες: αυτές εξυπηρετούν το Υπουργείο και την τακτική του, το γνωστό "διαίρει και βασίλευε"! Δεν βάζω καμία ταμπέλα σε κανέναν συνάδελφο, αρκεί να μην βάζει ο ίδιος ο συνάδελφος πρώτα στον εαυτό του, ώστε να τύχει ευνοικότερης αντιμετώπισης από τον εργοδότη μας και από μερίδα της κοινωνίας μας! Από τη στιγμή, όμως, που πολλοί συνάδελφοι καρπώνονται τα οφέλη μιας (Χ) ταμπέλας, την οποία μάλιστα στη συνέχεια κάνουν και "σημαία" τους, θα μείνω εγώ άπραγη και θα τους κοιτάζω, εγκαταλείποντας τις επιθυμίες, τα όνειρα και τις ανάγκες μου ή θα διεκδικήσω τα αυτονόητα;Δεν αποστρέφομαι κανέναν συνάδελφο, αρκεί να χαίρει της εκτίμησης και του σεβασμού μου λόγω γνώσεων, κύρους και αξίας και όχι λόγω μιας παραποιημένης εικόνας που έχει δημιουργήσει εκμεταλλευόμενος τεχνάσματα, μέσα και διασυνδέσεις!
Το ότι ήσουν η μόνη που απεργούσε αποτυπώνει την αλήθεια. Ούτε οι παλιοί αλλά ούτε και οι νέοι συμμετέχουν στις κινητοποιήσεις και δεν παλεύουν για τα δικαιώματά τους. Νομίζω είμαστε στο χειρότερο σημείο από ποτέ. Το υπουργείο μας κάνει ότι θέλει, παλαιούς και νεώτερους, χωρίς καμία ουσιατική αντίδραση.@platona Από οσα βλέπεις και διαβάζεις εδώ μέσα, αλλά και από την επαφή σου με αναπληρωτές/ωρομίσθιους, τι σε κάνει να πιστεύεις ότι και οι νεώτεροι δεν έχουν γίνει ήδη σαν εμάς? Ατομιστές δηλαδή?
Σίγουρα οι καλύτερες μέρες θα έρθουν σύντομα για την Παιδεία, με τέτοια λαμπρά μυαλά που υπάρχουν ανάμεσά μας
Άντρας είμαι καλή μου. Δεν κατάλαβες τίποτα από ότι λέω, δεν πειράζει. Δεν έχεις καταλάβει καν ότι με τα γραφόμενα σου ενισχύεις αυτά που λέω, περί διάσπασης και ατομικότητας όλων, αφού όλοι ασχολούμαστε κυρίως με το τι συμφαίρει τον εαυτούλη μας.Go on. Συνεχίστε το θάψιμο προς συναδέλφους και να αναπαράγετε ότι κλέβουν χαρτιά υγείας από τα σχολεία Σίγουρα οι καλύτερες μέρες θα έρθουν σύντομα για την Παιδεία, με τέτοια λαμπρά μυαλά που υπάρχουν ανάμεσά μας