0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το ΣτΕ χαρακτήρισε την προυπηρεσία αντικειμενικό προσόν διορισμού, αλλά όχι και αξιοκρατικόΤελικά, η αντικειμενικότητα της προυπηρεσίας αρκεί για να αποτελέστει κριτήριο διορισμού ή πρέπει αυτή να είναι και αξιοκρατικά αποκτειθείσα;;
Ο βαθμός διαφορετικών ασεπ δεν μπορει να ειναι το κυριο κομματι μοριοδότησης, παρα μόνο ο βαθμός ΕΝΟΣ ΑΣΕΠ (2008). Αυτο λύνεται με μοριοδότηση της σειράς επιτυχίας σε οποιοδηποτε διαγωνισμό, για να μην αδικηθούν οι παλιότεροι επιτυχόντες. Και τότε μπορει να γινει το κυριο κομματι μοριοδοτησης
Αν αρκούσε η αντικειμενικότητα, τότε το ΣτΕ δε θα αποφάσιζε ότι οι διορισμοί που είχαν ως κριτήριο την προϋπηρεσία (40% 24μηνο και 30μηνο) είναι αντισυνταγματικοί. Συνεπώς, η προϋπηρεσία πρέπει να είναι αξιοκρατικά αποκτημένη για να είναι προσόν διορισμού, για αυτό λέω ότι το ΑΣΕΠ πρέπει προσλαμβάνει και τους αναπληρωτές και όχι η διοίκηση του Υπουργείου.
eta-beta δηλ αν εγώ αποκτήσω κάτι με έναν αντισυνταγματικό μηχανισμό, θα είναι σύννομο, επειδή θα ευθυνεται ο μηχανισμός;;
υποστηρίζω την ισότιμη κατοχύρωση όλων των συναδέλφων με προσόντα: α) παλαιότερη επιτυχία διαγωνισμού β) προϋπηρεσία γ) μεταπτυχιακά- διδακτορικά. Όταν λέμε όμως ισότιμη, εννοούμε ισότιμη χωρίς πονηριές και απαξιώσεις με ψιχουλοδότηση.
Μπορεί κάποιος να εξηγήσει γιατί κατά την πρώτη συνάντηση (περι ΣΤΕ λόγος) ουτε καν αναφέρθηκε στο ότι οι διορισμοί που έχουν ως κριτήριο την προϋπηρεσία (40% 24μηνο και 30μηνο) είναι αντισυνταγματικοί ?