0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χτες υπήρξε η πληροφορία ότι το δικαστήριο γνωμοδότησε σχετικα με την μοριοδότηση της προυπηρεσιας έπειτα απο την προσφυγη των επιτυχόντων ΑΣΕΠ για το άνοιγμα των πινάκων. Εχει κάποιος πληροφορία σχετικα με αυτο ;;; Υπάρχει πράγματι απόφαση;;; Υπαρχει. Από δευτερα τα νεοτερα.
Μαλλον εισαι νεος (δεν ειναι ειρωνεια)...να σου θυμισω ποιο ηταν το συστημα πριν το ΑΣΕΠ ;;; Η επετηριδα που στηριζοτανε στην Παλαιοτητα του πτυχιου...
http://xenesglosses.eu/2015/12/monimoi-diorismoi-gia-tous-anaplirot/Για ακόμη μια φορά ο υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα των διορισμών στην εκπαίδευση ώστε να ζήσουν την κανονικότητα οι χιλιάδες αναπληρωτές που ανακυκλώνονται και από την άλλη να έχουν ευκαιρίες απασχόλησης νέοι πτυχιούχοι. Σημειώνουμε ότι ο υπουργός σύνδεσε τους διορισμούς με την πορεία των δημόσιων οικονομικών το οποίο αναφέρθηκε δυο φορές στην τοποθέτησή του για το θέμα που αφορά χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς. Χαρακτηριστικά ο υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι «κεντρική επιδίωξή μας είναι να γίνουν φέτος, μετά από πολλά χρόνια αδιοριστίας, διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών, αναλόγως της πορείας των δημόσιων οικονομικών. Σχεδιάζουμε το ενδεχόμενο χιλιάδων προσλήψεων φέτος προκειμένου να σταματήσει το φαινόμενο της κάλυψης των μόνιμων κενών από αναπληρωτές με χρήματα του ΕΣΠΑ». «Αναλόγως λοιπόν, της πορείας των δημόσιων οικονομικών, οι χιλιάδες προσλήψεις μονίμων εκπαιδευτικών θα δώσουν τη δυνατότητα σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς που ανακυκλώνονται ως αναπληρωτές στην εκπαίδευση αλλά και σε χιλιάδες νέους πτυχιούχους, οι οποίοι τελειώνουν τις σπουδές τους μέσα στην καρδιά της κρίσης, με το φάσμα της ανεργίας ή της μετανάστευσης, να ζήσουν την κανονικότητα, να έχουν ευκαιρίες απασχόλησης και προσφοράς στη χώρα μας, αναλόγως της δημοσιονομικής πορείας» ανέφερε ο Νίκος Φίλης. Ο υπουργός δεν παρέλειψε επίσης να σημειώσει ότι οι οι χιλιάδες προσλήψεις αποκαθιστούν άλλη μια ανωμαλία, εκείνη που μετατρέπει τα κονδύλια του ΕΣΠΑ για την ανάπτυξη της εκπαίδευσης σε κονδύλια μισθολογικής κάλυψης, προσθέτοντας ότι «η σιωπηλή υποχώρηση του κράτους από το καθήκον του να στηρίζει τη δημόσια εκπαίδευση είναι ένα σύμπτωμα που προϋπήρξε της οικονομικής κρίσης, είχε συνδεθεί μάλιστα με δογματισμούς σύμφωνα με τους οποίους το σχολείο αντιμετωπιζόνταν ως δυνάμει επιχείρηση, με διευθυντές σε ρόλο μάνατζερ, υποκείμενο στη δυναστεία των χορηγών, δηλαδή με μειούμενο τον κυρίαρχο μορφωτικό, πολιτισμό ρόλο του, μετατρεπόμενο σε εργαλείο κατάρτισης».
Ο υπουργός δεν παρέλειψε επίσης να σημειώσει ότι οι οι χιλιάδες προσλήψεις αποκαθιστούν άλλη μια ανωμαλία, εκείνη που μετατρέπει τα κονδύλια του ΕΣΠΑ για την ανάπτυξη της εκπαίδευσης σε κονδύλια μισθολογικής κάλυψης, προσθέτοντας ότι «η σιωπηλή υποχώρηση του κράτους από το καθήκον του να στηρίζει τη δημόσια εκπαίδευση είναι ένα σύμπτωμα που προϋπήρξε της οικονομικής κρίσης, είχε συνδεθεί μάλιστα με δογματισμούς σύμφωνα με τους οποίους το σχολείο αντιμετωπιζόνταν ως δυνάμει επιχείρηση, με διευθυντές σε ρόλο μάνατζερ, υποκείμενο στη δυναστεία των χορηγών, δηλαδή με μειούμενο τον κυρίαρχο μορφωτικό, πολιτισμό ρόλο του, μετατρεπόμενο σε εργαλείο κατάρτισης».