0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
μα τρολ αρχισε υποτυπωδώς να γινεται αυτό και μη σου κανει εντυπωση αν δεις στις μεγαλες ταξεις φιλολογους και μαθηματικούς.ξερω γαλλικων από μεταταξη που δεν μπορουσε να διδαξει γαλλικα γιατιο πλεοναζε πλήρως και εκανε ευελικτη, εικαστικα κτλτις ευέλικτες ζωνες που τις ειχαν μονο οι δάσκαλοι αρχιζουν και τις παιρνουν και ειδικοτητες.φυσικα θα γινει το σωσε από δασκαλους γιατι η δοε παραδοσιακα στηριζει τους δασκαλους.οταν εγιναν οι μετατάξεις ναι μεν το καταδικασαν ολοι (μπρατης και σια) αλλα μονο η οκπε κινητοποιηθηκε ενεργα.αν γινοτανη αυτό στους δασκαλους θα ειχε διαλυθει το συμπαν
To ότι το εσπα πάει στην πρωτοβάθμια, που το αποδίδεις; Τα ολοήμερα μέσα στην οικονομική κρίση καλά κρατούν, για να πατάνε τα παιδάκια γράμματα στο word (στη καλύτερη περίπτωση που δεν πάει το internet με τον μπομπ τον σφουγγαράκη σύννεφο), και να παίζουν θεατρικά παιχνίδια για να αποβάλουν τις αναστολές τους, και για να ζεσταίνει η νηπιαγωγός με το βοηθητικό προσωπικό το ταπεράκι και να ταϊζει τα μωρουδέλια...Γιατί δεν γίνοναι πιο αυστηρά τα κριτήρια για τα ολοήμερα (μόνο για έναν συγκεκριμένο αριθμό εργαζόμενων μητέρων και πάνω), για να εξασφαλιστούν πιστώσεις για την πρόσθετη στα λύκεια;Είναι σωστό να μην υπάρχει στα λύκεια πρόσθετη για παιδιά που δίνουν πανελλήνιες, και να λειτουργούν τα κοινωνικά φροντιστήρια στους δήμους και στις ενορίες με εθελοντές εκπαιδευτικούς;(Τα εριστικά σχόλια τα αντιπαρέρχομαι)
Το πτυχίο του δασκάλου είναι το μοναδικό πτυχίο που αφορά αποκλειστικά και μόνο τον χώρο της α'βαθμιας εκπαίδευσης. Συνεπώς όταν μιλάμε για ανεργία χιλιάδων δασκάλων και μάλιστα από γενιές αριστούχων των 18.000 μορίων, τότε ναι ναι είναι τεράστιο πλήγμα για τον χώρο της εκπαίδευσης και πρέπει να γίνει θέμα. Οι βασικές ειδικότητες της δευτεροβάθμιας έχουν διέξοδο εκτός της δημόσιας εκπαίδευσης (που έχει κορεστεί) τόσο σε φροντιστήρια όσο και σε ιδιαίτερα. Οι δάσκαλοι όχι... Όσο για τις υπόλοιπες ειδικότητες, με τις ευχές της ΔΟΕ και του Μπράτη απασχολούνται χιλιάδες εκπαιδευτικοί των υπόλοιπων ειδικοτήτων σε δομές της α'βαθμιας. Μάλιστα όχι μόνο αυτό, αλλά φέτος εξαφάνισαν και περίπου 1.000 θέσεις δασκάλων από τα ΕΑΕΠ. Για το θέμα των διορισμών καταλαβαίνω πως το μίσος (και το εννοώ αυτό), προέρχεται από τους μαζικούς διορισμούς δασκάλων (πολλοί εκ των οποίων χωρίς ΑΣΕΠ) την εποχή των ολοήμερων σε βάρος ΑΣΕΠιτών άλλων ειδικοτήτων. Αυτό δεν θα δικαιολογεί μια ζωή τέτοιες επιθέσεις για τις νέες γενιές δασκάλων που δεν έφταιξαν σε τίποτα, ούτε θα κάτσουμε με σταυρωμένα χέρια μέχρι να γίνουμε και εμείς 40 ή 50 για να διεκδικήσουμε το δικαίωμα στην εργασία στα δημοτικά σχολεία για τα οποία προοριζόμασταν και σπουδάσαμε συνειδητά εξαρχής.
Πάλι λες ο,τι θέλεις! Εννοείται θέλω και τα δυο, γιατι το ενα αποκλείει το άλλο μονο στο δικό σου μυαλό.
Στο δικό μου σχολείο πάντως διορισμένοι δάσκαλοι δεν προλαβαίνουν από τα πολλά ιδιαίτερα!!!
Σε ενοχλεί αυτή η άποψη γιατί αν κάποιοι μεταταγμένοι επιστρέψουν, θα πάρουν ώρες από την ειδικότητά σου.... Γιατί δε λές κάτι και για τα παιδιά της ΟΛΜΕ και για τους ΠΕ02 και τους ΠΕΟ3 που με τις Λασκαρομετατάξεις απαλλάχτηκαν από τους πληροφοριακούς και τους ξενόγλωσσους που τους έπαιρναν τις 2ες αναθέσεις...και κανείς δεν βγήκε υπεράριθμος από τις συγκεκριμένες ειδικότητες;;;;;