*

Ψηφοφορία

Ασκεί το υπουργείο παιδείας bullying στους ΠΕ19/20 όσον αφορά τις μεταθέσεις;

ναι
13 (81.3%)
όχι
3 (18.8%)
άλλο
0 (0%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 15

Αποστολέας Θέμα: Ασκεί το υπουργείο παιδείας bullying στους ΠΕ19/20 όσον αφορά τις μεταθέσεις;  (Αναγνώστηκε 9494 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

stopbullying

  • Επισκέπτης
Πίνακες μορίων μετάθεσης εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2014-2015 για όλους τους κλάδους σε όλες τις διευθύνσεις.
http://thriskeftika.blogspot.gr/2014/12/2014-2015.html

Ας κάνουμε μια τυχαία έρευνα.

Στην διεύθυνση
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 17, 2015, 06:02:00 pm από stopbullying »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anikologr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 449
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τα αυτοκίνητα...
    • Προφίλ
    • https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#
Έχεις χίλια δίκια να τα λες. Είναι ντροπη αυτό που συμβαίνει με ΠΕ19, ΠΕ05.

Που θα πάει επιτέλους αυτή η κατάσταση?
Στοιχεία Εκπαιδευκών αντιτιθέμενων - θιγόμενων από τις υποχρεωτικές μετατάξεις

https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#

stopbullying

  • Επισκέπτης
Θα προέτρεπα μάλιστα και τους άλλους κλάδους να μελετήσουν και να αναλύσουν διεξοδικά τα αρχεία των μεταθέσεων από όλες τις διευθύνσεις, http://thriskeftika.blogspot.gr/2014/12/2014-2015.html  για να αποκαλυφθούν έτσι οι μεθοδεύσεις του υπουργείου, το οποίο φαίνεται να ικανοποιεί τις μεταθέσεις με κριτήρια συνδικαλιστικά-συντεχνιακά και όχι με ορθολογικό τρόπο και με σκοπό, χωρίς να επιβαρυνθεί η υπηρεσία, να εξυπηρετηθούν οι συνάδελφοι στο οικογενειακό πρόβλημά τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 17, 2015, 06:17:58 pm από stopbullying »

Αποσυνδεδεμένος edesta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Έκπληξη
    • Προφίλ
Μήπως το υπουργείο έχει κάτι άλλο στο μυαλό του; Υπάρχουν πολλοί πληροφορικοί χωρίς πτυχίο πληροφορικής (κυρίως φυσικοί) και ενώ στην Αθήνα υπάρχουν κενά φυσικών δε δίνουν μεταθέσεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ποιος θα κάνει μαθηματικά αν φύγουν οι πε19

2minus2equals0

  • Επισκέπτης
Ποιος θα κάνει μαθηματικά αν φύγουν οι πε19

Δύο θα φύγουν, δύο θα έρθουν!!!! Πως είναι δυνατόν να λές "αν φύγουν ποιός θα κάνει μαθηματικά";;;;

Στην αθήνα 2 φεύγουν, δύο έρχονται , το ίδιο είναι το αποτέλεσμα, δεν θα υπάρξει ΚΑΜΙΑ ελλειψη ΠΟΥΘΕΝΑ!!!
Στην κορινθία ένας φεύγει ένας έρχεται. Το ίδιο ακριβώς και στην αιτολωακαρνανία.
2-2=0, 1-1=0

Απλά μαθηματικά είναι, και είσαι και μαθηματικός συνάδελφε. Πως είναι δυνατόν να μην το καταλαβαίνεις;;;;;

Σε τίποτε δεν επηρεάζει την υπηρεσία αυτή η αλλαγή!!! Τίποτα δεν αλλάζει υπηρεσιακά στον αριθμό εκπαιδευτικών ανά γραφείο
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 17, 2015, 09:50:02 pm από 2minus2equals0 »

Αποσυνδεδεμένος Νόμιμος!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1195
  • Φύλο: Άντρας
  • Ήθος ανθρώπω δαίμων....
    • Προφίλ
@ 2minus2equals0

Έχεις απόλυτο δίκιο, πρόκειται για καθαρή περίπτωση bullying του υπουργείου προς συγκεκριμένους κλάδους.

Τα τελευταία 4-5 χρονια γίνεται συστηματικά με τους κλάδους ΠΕ05 , ΠΕ07 και ίσως με  άλλους. Φυσικά ως ένα σημείο θα επικαλεσθούν την μείωση του αριθμού των τμημάτων και την αύξηση του διδακτικού ωραρίου. Παρά ταύτα οι μετετεθέντες σε αυτούς του κλάδους όπως και  ΠΕ19/20 είναι σχεδόν ανύπαρκτοι.

Επίσης να μην ξεχνάμε την μείωση κατά μια ώρα, από το 2005, των Γαλλικών και Γερμανικών στα γυμνάσια, το εξοβελισμό σχεδόν της  β Ξένης Γλώσσας από τα Λύκεια και τον χωρίς προγραμματισμό διορισμό διδασκόντων με ΑΣΕΠ σε αυτούς τους κλάδους με αποτελέσματα να υπάρχουν πλεονάζοντες .
Η έλλειψη προγραμματισμού είναι ένα από τα βασικότερους παράγοντες που δημιουργούν προβλήματα στην εκπαίδευση και τώρα είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 17, 2015, 09:33:42 pm από ΝΟΜΙΜΟΣ ΑΠΟΡΩΝ »
Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί....(.κατά Ματθαίον, κεφ. 23)
...καὶ τὴν εἰωθυῖαν ἀξίωσιν τῶν ὀνομάτων ἐς τὰ
ἔργα ἀντήλλαξαν τῇ δικαιώσει.... (Θουκυδίδου Ιστορίαι,

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Προφανώς ισχύει το παρακάτω το οποίο οδηγεί σε άτοπο, άρα καλώς δεν το ικανοποιεί το edatacenter, πλην όμως υπάρχει διαδικασία που το προβλέπει.
Ο άσπρος θέλει από

2minus2equals0

  • Επισκέπτης
Προφανώς ισχύει το παρακάτω το οποίο οδηγεί σε άτοπο, άρα καλώς δεν το ικανοποιεί το edatacenter, πλην όμως υπάρχει διαδικασία που το προβλέπει.
Ο άσπρος θέλει από
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 17, 2015, 10:08:14 pm από 2minus2equals0 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δύο θα φύγουν, δύο θα έρθουν!!!!
Σε τίποτε δεν επηρεάζει την υπηρεσία αυτή η αλλαγή!!! Τίποτα δεν αλλάζει υπηρεσιακά στον αριθμό εκπαιδευτικών ανά γραφείο

2minus2equals0

  • Επισκέπτης
Δεν αποτελεί κανόνα. Δεν γίνονται αμοιβαίες μεταθέσεις.

Εννοείς ότι δεν είναι υποχρεωμένο το υπουργείο να ικανοποιήσει αμοιβαίες μεταθέσεις;


Πως θα γίνουν μεταθέσεις όταν θα επιστρέψουν στη δευτεροβάθμια 1.000 πε19-20 και όπως λένε  αργότερα θα δημιουργήσουν οργανικές θέσεις στην πρωτοβάθμια, πρέπει να τοποθετηθούν με αντικειμενικά κριτήρια. Πρέπει να περιοριστούν οι αδικίες.

Σε αντίθεση με αυτό που είπες σε προηγούμενο μήνυμά σου,  αυτό είναι μια λογικοφανής εξήγηση . Άρα λες ότι η μη ικανοποίηση των μεταθέσεων στους ΠΕ19, ΠΕ05 κλπ υποκρύπτει την βούληση του υπουργείου στο να δράσει με συγκεκριμένο τρόπο σε σχέση με τις μετατάξεις και την ενδεχόμενη ανάκλησή τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 17, 2015, 09:54:51 pm από 2minus2equals0 »

2minus2equals0

  • Επισκέπτης
Προφανώς ισχύει το παρακάτω το οποίο οδηγεί σε άτοπο, άρα καλώς δεν το ικανοποιεί το edatacenter, πλην όμως υπάρχει διαδικασία που το προβλέπει.
Ο άσπρος θέλει από
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 17, 2015, 10:33:42 pm από 2minus2equals0 »

Αποσυνδεδεμένος Nym

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
    • Προφίλ
Σε αντίθεση με αυτό που είπες σε προηγούμενο μήνυμά σου,  αυτό είναι μια λογικοφανής εξήγηση . Άρα λες ότι η μη ικανοποίηση των μεταθέσεων στους ΠΕ19, ΠΕ05 κλπ υποκρύπτει την βούληση του υπουργείου στο να δράσει με συγκεκριμένο τρόπο σε σχέση με τις μετατάξεις και την ενδεχόμενη ανάκλησή τους.

Πραγματικά πιστεύεις ότι το υπουργείο είναι ικανό για τέτοιο σύνθετο προγραμματισμό που προϋποθέτει ολοκληρωμένο σχεδιασμό σε βάθος χρόνου;

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΝ76

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
αφου ρε παιδια ολα τα ΠΥΣΔΕ εδιναν πλεονασματα για ΠΕ19 και ΠΕ20. Πώς να δώσει μεταθεσεις το Υπουργειο σε αυτη την ειδικοτητα; Στα μουσικα που υπηρχε καπου μια θεση για ΠΕ19 καλυφτηκε κατευθειαν απο το Υπουργειο με μεταθεση. Μην το παιρνετε προσωπικα. Και στους ξενογλωσσους (ειδικα γαλλικων) εδωσε ελαχιστες, το ιδιο και στους γυμναστες

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182521
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 575
Σύνολο: 586

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.