*

Αποστολέας Θέμα: Σωστή ή άδικη η καταγραφή 3ωρης διδακτικής απασχόλησης υπεύθυνων εργαστηρίων;  (Αναγνώστηκε 6014 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Παντού υπάρχει ένας μύθος
    • Προφίλ
Παίρνοντας ένα μήνυμα από άλλο τόπικ (υπάρχουν και άλλα που αφορούν το παρόν θέμα και μπορεί κάποιος mod να τα μετακινήσει εδώ αν θέλει), ανοίγω καινούργιο τόπικ που αφορούν τη μείωση ωραρίου για τους υπεύθυνους εργαστηρίων και παραθέτω το εξής:

6. Κατάργηση της μείωσης ωραρίου των υπευθύνων εργαστηρίων φυσικής-χημείας & πληροφορικής κατά 3 ώρες εβδομαδιαίως. Η μείωση αυτή αποτελεί κραυγαλέα πρόκληση για τους καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων, πολλοί από τους οποίους αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν διάφορες χρονοβόρες και επίπονες εργασίες του σχολείου. Για παράδειγμα, γιατί να μην υπάρχει μείωση ωραρίου και για τον προγραμματιστή του σχολείου που αφιερώνει αναρίθμητες ώρες μέσα στη χρονιά εντός και (κυρίως) εκτός σχολείου για την εκπόνηση του ωρολογίου προγράμματος; Πόσες περιπτώσεις υπευθύνων εργαστηρίων φυσικών επιστημών δεν έχουμε όλοι συναντήσει, οι οποίοι κάνουν 2-3 πειράματα όλα κι όλα (ή και κανένα!) σε μια ολόκληρη χρονιά; Είναι ο πέμπτος χρόνος που βρίσκομαι στο ίδιο σχολείο, έχουν παρελάσει 4 καθηγητές πληροφορικής (υπεύθυνοι εργαστηρίων) και ούτε ένας από αυτούς δεν ασχολήθηκε με τη δημιουργία ιστοσελίδας του σχολείου, παρά τις συνεχείς προτροπές του διευθυντή, πολλών συναδέλφων και μαθητών.

Για ποιο λόγο είναι πρόκληση; Δηλαδή π.χ. οι ΠΕ19/20 τη γλυτώνουν και δεν αναλαμβάνουν επιπλέον και το μερίδιο που τους αναλογεί από τις 'χρονοβόρες' και 'επίπονες' εργασίες του σχολείου; Δεν νομίζω. Και εφημερίες κάνουν και γραμματειακή υποστήριξη κάνουν. Ειδικά μάλιστα αφότου η εκπαίδευση μηχανογραφήθηκε, όλο και περισσότερες εργασίες ανατίθενται στους ΠΕ19/20. Έχω δει μάλιστα σε κάποια σχολεία οι ΠΕ19/20 να υπερβαίνουν κατά πολύ σε σχέση με τις άλλες ειδικότητες το ωράριό τους κάθοντας και μετά την αποχώρηση όλων ή τον Ιούλιο κλπ... Αλλά ας μην επεκταθούμε σε αυτό και ας επικεντρωθούμε μόνο στα εργαστήρια.
Το ιδανικό βέβαια είναι να έρχεται το ΠΛΗΝΕΤ ή κάποια εταιρεία καθημερινά και να συντηρεί τα εργαστήρια αυτά αφού λεφτά 'υπάρχουν'. Αφού όμως δεν υπάρχουν, και γενικά οι άλλες ειδικότητες δεν έχουν τα προσόντα να τα συντηρήσουν, τότε ο κλήρος πέφτει πάντα στον ΠΕ19/20.
1. Μπορεί λοιπόν κανείς να θεωρήσει ότι η συντήρηση αυτή είναι 'προέκταση' του διδακτικού έργου απουσία παιδιών, αφού όταν φεύγουν τα παιδιά πρέπει το εργαστήριο να είναι όπως ήταν πριν. Εσύ μπορεί απλά να σφουγγίζεις τον πίνακα της τάξης σε μερικά δευτερόλεπτα (ή στο κάνει κάποιος μαθητής; ) εν ώρα μαθήματος, αλλά το εργαστήριο μάλλον απαιτεί περισσότερα ειδικά όταν μπει και κάποιο malware ή χαλάσει κάτι. Θα ήταν δίκαιο οι ΠΕ19/20 να φτιάχνουν το εργαστήριο εν ώρα μαθήματος όπως κάνεις τον μαυροπίνακα; Η ίδια αρχή είναι. Απλά τα μεγέθη είναι διαφορετικά (εξ ου και οι 3 ώρες τη βδομάδα).
2. Επιπλέον θες να χρησιμοποιήσεις το εργαστήριο (όχι εσύ προσωπικά, γενικά μιλάω). Οι ΠΕ19/20 γιατί τότε να αφιερώσουν χρόνο για την προετοιμασία του εργαστηρίου; Ας το κάνει ο συνάδελφος... (lol). Αυτός όμως μετά θα το αφήσει χωρίς να ξέρει καν αν έχει χαλάσει κάτι.
3. Μιλάς για την ιστοσελίδα. Αρκετοί ΠΕ19/20 φτιάχνουν από μεράκι την ιστοσελίδα του σχολείου τους χωρίς καν να έχουν ρωτηθεί. Αυτό όμως είναι άσχετο με το επιχείρημα που αφορά τα εργαστήρια οπότε κλείνει εδώ το θέμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2015, 12:24:51 μμ από my8os »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σωστή ή άδικη η εκάστοτε μείωση ωραρίου υπεύθυνων εργαστηρίων;
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 17, 2015, 10:14:25 μμ »
Η μόνη πρόκληση που βλέπω είναι ότι στα ΕΠΑΛ δεν υπάρχει καμία μείωση ωραρίου.

Έχω κάνει αμέτρητα φορματ, εγκαταστάσεις προγραμμάτων, συναρμολογήσεις υπολογιστών, ακόμη και με υλικά που φαίρνουν οι μαθητές από υπολογιστές που έχουν για πέταμα.
Μιλάμε για πάρα πολύ δουλειά, να παλεύεις με τα αρχαία μαθήματα μπας και έχεις κανένα αξιοπρεπές εργαστήριο.
Υπολογιστές δεκαπενταετίας, να κάθεσαι να τους κάνεις έναν-έναν φορματ και να κάνουν στα καλά καθούμενα επανεκκινήσεις, γιατί πολύ απλά όλα τα υλικά έχουν συγκεκριμένη διάρκεια ζωής.
Να μην πούμε για ποντίκια και πληκτρολόγια που μέχρι και από τη τσέπη έβαλα λεφτά να αγοράσω μπας και κάνουμε δουλειά.

Φυσικά επιπλέον ισχύουν και οι εργασίες που έχουν και όλοι οι άλλοι συνάδελφοι (εφημερίες, απουσίες, μοίρασμα βιβλίων κτλ).
Επιπλέον είναι η συντήρηση του site του σχολείου και ότι εξτρα προκύψει που ως πληροφορικός "υποχρεούσε" να το κάνεις.
Που όλοι θέλουν να έχουμε site αλλά να το ανεβάζει άλλος το υλικό, παρόλο που έχουν πάρει όλοι κωδικούς...

Δεν το λέω για να γκρινιάξω. Γεροί να είμαστε να αντέχουμε.
Αλλά, γενικά το υπουργείο είναι αλλοπρόσαλο. Και μην πάμε στο άλλο άκρο ότι θα ήταν πρόκληση να έχω μία μικρή μείωση ωραρίου (που δεν έχω).

Όλοι δικαιούνται μείωση ωραρίου ως υπεύθυνοι εργαστηρίου πλην αυτοί των ΕΠΑΛ!
Σε όλες τις ειδικότητες αν υπάρχουν στο εργαστήριο πάνω από 12 μαθητές πρέπει να υπάρχουν 2 διδάσκοντες, πλην της πληροφορικής που το όριο είναι πάνω από 17!

Υπάρχει καμία λογική? Αν βγάζει κανένας άκρη ας μου πει και εμένα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 17, 2015, 10:18:08 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος cgs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Σωστή ή άδικη η εκάστοτε μείωση ωραρίου υπεύθυνων εργαστηρίων;
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 18, 2015, 12:19:05 πμ »
http://pe19.gr/wp-content/uploads/2013/10/%CE%9B%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CF%85%CE%BD%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CF%89%CE%BD.pdf

Λογική ερμηνεία
Από τα προηγούμενα προκύπτει ότι ο νόμος 4152 της 9/5/2013 και η διευκρινιστική του εγκύκλιος
123948/Δ2  της  06‐09‐2013  δεν  αναφέρονται  στους  υπευθύνους  εργαστηρίου  ΣΕΠΕΗΥ  των
γυμνασίων, γενικών λυκείων, ΕΠΑΛ και ΣΜΕΑ αλλά μόνο στους υπεύθυνους εργαστηρίων των ΣΕΚ.
Κατά συνέπεια 
για  τους  υπεύθυνους  των  Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.  των  γυμνασίων,  γενικών  λυκείων  και  ΕΠΑΛ  ισχύει  η
εγκύκλιος 106549 /Γ7 της 14/9/2012 
που αναφέρει: 
«3. Καθήκοντα του Υπευθύνου Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. 
…  Για  την  αποτελεσματική  κάλυψη  των  υποχρεώσεών  του,  οι  οποίες  εντάσσονται  στα
διδακτικά  του  καθήκοντα,  ο  Υπεύθυνος  Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.  θα  διαθέτει  τρεις  (3)  ώρες  από  το
υποχρεωτικό διδακτικό του ωράριο. 
Οι τρεις αυτές ώρες θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου στο οποίο
ανήκει το εργαστήριο, κατανεμημένες σε διαφορετικές ημέρες». 
Προσοχή 
Το 3ωρο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ή ΑΠΑΛΛΑΓΗ  αλλά ΕΙΝΑΙ 3ωρο ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ.


http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/ypoxreotiko-orario.pdf
2.4 Υπεύθυνοι Εργαστηρίων Πληροφορικής
Το υποχρεωτικό ωράριο των Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων
Πληροφορικής και Εφαρ΅ογών Η/Υ (Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ.) των Γυ΅νασίων, Γενικών
Λυκείων, ΕΠΑ.Λ και Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ∆ευτεροβάθ΅ιας Εκπαίδευσης ΅ειώνεται
κατά 3 ώρες από το υποχρεωτικό διδακτικό τους ωράριο. Οι τρεις αυτές
ώρες, κατά τις οποίες η παρουσία του στο σχολείο είναι υποχρεωτική, θα
καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγρα΅΅α του σχολείου, κατανε΅η΅ένες σε
διαφορετικές η΅έρες. O Υπεύθυνος Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. απαλλάσσεται από
κάθε εξωδιδακτική εργασία, εκτός από τις εφη΅ερίες. Υποστηρίζει
συ΅βουλευτικά τη λειτουργία του σχολείου σε θέ΅ατα που αφορούν στις
Τεχνολογίες Πληροφοριών, χωρίς αυτό να ση΅αίνει ότι αναλα΅βάνει και
τη διεκπεραίωση των σχετικών εργασιών. (100177 / Γ7/ 6-09-2011)
2.5 Υπεύθυνοι Εργαστηρίων Σχολικών Εργαστηρίων Φυσικών
Επιστη΅ών (ΥΣΕΦΕ)
Το υποχρεωτικό ωράριο των Υπευθύνων Σχολικών Εργαστηρίων Φυσικών
Επιστη΅ών ΅ειώνεται κατά 3 ώρες από το υποχρεωτικό διδακτικό τους
ωράριο. Οι τρεις αυτές ώρες, κατά τις οποίες η παρουσία του στο σχολείο
είναι υποχρεωτική, θα καταγράφονται στο ωρολόγιο πρόγρα΅΅α του
σχολείου. Εάν, ΅ετά την κάλυψη του εργαστηριακού τριώρου του ΥΣΕΦΕ,
προκύψουν ανάγκες σε ώρες διδασκαλίας των Φυσικών ΅αθη΅άτων, αυτές
ανατίθενται υπερωριακά σε καθηγητές του σχολείου, συ΅περιλα΅βανο΅ένου
και του Υπευθύνου του εργαστηρίου. Ο υπεύθυνος ΣΕΦΕ απαλλάσσεται
από κάθε εξωδιδακτική εργασία, εκτός από τις εφη΅ερίες. (10017/Γ7/
06-9-2011)
Επι΅έλεια παρουσίασης
Καλοδή΅ος ∆. ∆ιαχειριστής http://didefth.gr



http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3149.0
Νομίζω πως είναι άλλος ο ρόλος του Υπευθύνου Εργαστηρίου Κατεύθυνσης του Σ.Ε.Κ. και άλλος ο ρόλος Υπευθύνου ΣΕΠΕΗΥ της σχολικής μονάδας ΕΠΑ.Λ.

Βέβαια σε περίπτωση που συστεγάζονται ΣΕΚ και ΕΠΑΛ εκεί ίσως είναι διαφορετικά τα πράγματα. Απο εμπειρία πάντως ξέρω πως σε περίπτωση που το ΕΠΑΛ (το οποίο ανήκει σε ΣΕΚ) στεγάζεται σε διαφορετική περιοχή από το ΣΕΚ τότε έχει τους δικούς του υπευθύνους εργαστηρίου.

Εδώ υπάρχει και ο κανονισμός λειτουργίας των ΣΕΚ. (φανταζομαι με τον ορο ΣΕ εννοούμε το σχολικό εργαστήριο του ΕΠΑΛ)
http://grtee-g-ath.att.sch.gr/nomoi/6098_01.pdf


Απόφαση του 2008 για Υπευθύνους Εργαστηρίου (100084 / Γ7/25-7-2008)
http://www.alfavita.gr/OdigosEkpaideytikou/od18_09_08_1348.php

Τελευταία απόφαση του 2010 για Υπευθύνους Εργαστηρίου (72322/Γ7/21-06-2010)
http://dide.ilei.sch.gr/keplinet/downloads/2010-06-21_72322-g7_ypeythinos_sepehy.pdf


http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3149.msg31867#msg31867
Στην Ελλάδα μας, τις περισσότερες φορές, για να επιτύχεις το αυτονόητο, θα πρέπει να επαναστατήσεις.
Δυστυχώς.
Προφανώς, ήταν μια κατάσταση που υπήρχε στο παρελθόν, και έγινε πλέον "θεσμός", διότι πολύ απλά δεν αντιδρούσε κανένας.

Πρακτικά, αυτό που έχεις να κάνεις είναι να έρθεις σε επαφή με την τοπική ΕΛΜΕ, τον Σύμβουλο και την ΠΕΚΑΠ.
Σε καμία περίπτωση μη δεχτείς να αναλάβεις υπεύθυνος σε πάνω από 1 εργαστήρια.
Είναι παράνομο και αν το δεις λογικά είναι κακό για σένα, για τα εργαστήρια (διότι δεν είσαι υπεράνθρωπος), και για τους μαθητές των εργαστηρίων.


http://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=3149.msg31869#msg31869
Αυτή η κατάσταση υπάρχει από τότε που είμαι στο σχολείο, εδώ και έξι χρόνια
δηλαδή, απο το 2004, οπότε και παραδόθηκε σε λειτουργία και το τρίτο εργαστήριο.
Τότε υπήρχε ένας υπεύθυνος πάλι και από τότε παραμένει έτσι.
Εγώ είμαι υπεύθυνος σε τρία εργαστήρια εδώ και τρία χρόνια, απλά φέτος τον
Ιούνιο είδαμε αυτή την εγκύκλιο που λέει ξακάθαρα τι πρέπει να γίνεται και στα
ΕΠΑΛ.
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις, ελπίζω να βγει κάτι καλό από όλα αυτά...

Προφανώς :

1. Για κάθε εργαστήριο και ένας υπεύθυνος.
2. Ανάθεση τριών διδακτικών ωρών στο ωρολόγιο πρόγραμμα για το αντίστοιχο εργαστήριο (δεν είναι μείωση ωραρίου).


Πρόταση : Να υπάρχει υπεύθυνος εργαστηρίου για το μάθημα της Τεχνολογίας στα Γυμνάσια που διαθέτουν χώρο/αίθουσα/εργαστήριο Τεχνολογίας.

Θυμίζω ότι 3χ8=24 > 23 άρα κάθε οκτώ εργαστήρια είναι και ένας/μία συνάδελφος πλήρους ωραρίου αντίστοιχου κλάδου = μιά θέση εργασίας ....... = μόνιμος ή/και αναπληρ-ωτής/ώτρια ...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2015, 12:29:00 πμ από cgs »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: ’ντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Σωστή ή άδικη η εκάστοτε μείωση ωραρίου υπεύθυνων εργαστηρίων;
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 18, 2015, 07:10:29 πμ »
Σωστές οι παρατηρήσεις!  :)
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σωστή ή άδικη η εκάστοτε μείωση ωραρίου υπεύθυνων εργαστηρίων;
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 18, 2015, 11:49:09 πμ »
εγώ ήμουν υπεύθυνη εργαστηρίου σε τομεα γεωπονιας στο σεκ που ανηκε το επαλ. υπηρχε μειωση 3 ωρες αλλα επρεπε καθε μερα να ειμαι απο πρωι μεχρι τη ληξη του ωραριου και γινοταν ολος ο ελεγχος και συντονισμος του εργαστηριου +τιμολογια +καθαριοτητα+προετοιμασια δραστηριοτητων κ.τ.λ

απαλλαγη δεν ειχα απο αλλα καθηκοντα εκανα και εφημεριες και τμημα ειχα αναλαβει και μισθοδοσια αναπληρωτων πδε ως πιο παλια αναπληρωτρια....

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σωστή ή άδικη η εκάστοτε μείωση ωραρίου υπεύθυνων εργαστηρίων;
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 18, 2015, 12:17:52 μμ »
Νομίζω πως ο τίτλος δεν είναι ορθός. Δεν είναι μείωση ωραρίου. Απλά η προετοιμασία του εργαστηρίου θεωρείται τρίωρη διδακτική απασχόληση και κανονικά μπαίνει στο πρόγραμμα. Αντί άλλου μαθήματος αναλαμβάνει τη συντήρηση και προετοιμασία του εργαστηρίου.  Ο συνάδελφος σε αυτό το τρίωρο παραμένει στο σχολείο και απασχολείται στο εργαστήριο. Σε αρκετά σχολεία που έχω υπηρετήσει ο συνάδελφος υπεύθυνος  (μιλάω για εργαστήρι Η/Υ καιδεν έτυχε ποτέ να είμαι εγώ), όχι μόνο απασχολούνταν το τρίωρο, αλλά πολλές φορές και περισσότερο. Ιδιαίτερα στα παλιά ΤΕΕ σημερινά ΕΠΑΛ που το εργαστήριο χρησιμοποιείται και από άλλες ειδικότητες ο υπεύθυνος απασχολείται πραγματικά πολλές ώρες και από όσο ξέρω εκεί κάνει 20 ώρες μάθημα, οπότε αν έχει αρκετά χρόνια υπηρεσία, στην ουσία επιβαρύνεται με την πρόσθετη απασχόληση του εργαστηρίου. Για να είμαι δίκαιος και στις υπόλοιπες ειδικότητες που έχω δει (γεωπονίας, ηλεκτρολόγων, μηχανολόγων) η ενασχόληση με το εργαστήριο είναι διαρκής και το τρίωρο θα έλεγα πως είναι συμβολικό, αφού δεν αρκεί. Αναλώσιμα, βλάβες κλπ φροντίζονται σε καθημερινή βάση. Όλα αυτά συνήθως μαζί με το Myschool, τις εφημερίες και τις άλλες εξωδιδακτικές εργασίες κανονικά.

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Παντού υπάρχει ένας μύθος
    • Προφίλ
Σωστά. Ο τίτλος μπήκε αρχικά έτσι καθότι το μέλος Αστερόσκονη το είχε εσφαλμένα διατυπώσει ως μείωση ωραρίου. Θα τον αλλάξω.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Καλό θα είναι να υπάρχει αλλά ο υπεύθυνος να ασχολείται με το εργαστήριο..
Και αν είναι εύκολο να μας προετοιμάζει και το πείραμα..
Πέρσι έπρεπε να κάνω το ίδιο πείραμα σε 4 τμήματα της Α λυκείου και είχα και εφημερία..
Δεν προλάβαινα να το στήσω για την επόμενη ώρα αλλά ούτε να πλύνω τα σκεύη..

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Κοίτα, προφανώς δεν θα σου ετοιμάζει το κάθε πείραμα που θέλεις να κάνεις. Το τρίωρο του θα πρέπει να υπάρχει στο ωρολόγιο πρόγραμμα καια υτές τις ώρες να μην υπάρχει μάθημα στο εργαστήριο. Σε αυτό το τρίωρο θα πρέπει να ελέγχει κάθε φορά τα αναλώσιμα και τον εξοπλισμό αν κάποιος εξοπλισμός απαιτείται για την κάλυψη της ύλης να φροντίζει για την προμήθεια και βέβαια αν κάποια εργαλεία χρειάζονται κάποια ιδιαίτερη προετοιμασία (πχ ένα μηχάνημα χρειάζεται κάποια προκαταρκτική ρύθμιση πριν την πραγματοποίηση πειραμάτων) θα πρέπει να φροντίζει. Επειδή ακριβώς δε γνωρίζω σε άλλα αντικείμενα με λεπτομέρειες τα πειράματα και τις δραστηριότητες θα μπορούσα να πω παράδειγμα από την πληροφορική. πχ προσωπικά ήθελα τον freepascal compiler και κάποιο editor για τη συγγραφή προγραμμάτων στο μάθημα του δομημένου προγραμματισμού. Για την εγκατάσταση τους είχε την ευθύνη ο υπεύθυνος εργαστηρίου, όπως επίσης και για τις αναβαθμίσεις κλπ, αλλά δεν θα φρόντιζε πχ κάθε φορά να είναι ανοιχτοί και να με περιμένουν οι υπολογιστές με φορτωμένο το συγκεκριμένο λογισμικό. Κάτι αντίστοιχο εννοώ και για τα υπόλοιπα μαθήματα. Ο υπεύθυνος θα πρέπει να φροντίζει ώστε να υπάρχει στο εργαστήριο ο απαραίτητος εξοπλισμός και αναλώσιμα για να κάνεις τα πειράματα σου και σε ικανοποιητική κατάσταση

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: ’ντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Πολλές φορές δε γίνεται ούτε αυτό που αναφέρεις..

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πολλές φορές δε γίνεται ούτε αυτό που αναφέρεις..

Μπορεί να ήταν αδιάφορος, συμβαίνει και αυτό, μπορεί απλά να μην υπήρχε και οικονομική υποστήριξη από τη σχολική επιτροπή για τα αναλώσιμα κλπ, ειδικά τα τελευταία χρόνια συμβαίνει πολύ συχνά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159618
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 459
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 436
Σύνολο: 445

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.