0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η μονιμοποίηση και η μετατροπή μιας σχέσης εργασίας από προσωρινή σε μόνιμη μετά από εύλογο χρονικό διάστημα είναι ένα δικαίωμα των εργαζομένων που απαντάται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης και σκοπός της ύπαρξης του είναι η προστασία του εργαζομένου από την καταχρηστική πρακτική των εργοδοτών να ονομάζουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες τους σε προσωρινές για να εξοικονομούν χρήματα.Δε διαφωνεί κανείς το εργατικό δίκαιο, αλλά άλλο το δικαίωμα μετατροπής της εργασιακής σχέσης σε μόνιμη και άλλο η απαίτηση. Και υποθέτω πως από όλους τους εκπαιδευτικούς που ξεκινούν αυτήν την εργασιακή σχέση στις άλλες χώρες δεν καταφέρνουν όλοι να επεκτείνουν τη σύμβασή τους, αλλά ένα ποσοστό. Μπορεί να μην ήταν αυτό που είχαν φανταστεί όταν σπούδαζαν το επάγγελμα για παράδειγμα και να μην τους ταίριαζε η διδασκαλία σε τάξη.
Στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες πάντως ακόμα και η διετής θητεία ως αναπληρωτής σου δίνει το δικαίωμα μόνιμης σχέσης εργασίας. Η λογική του καρεκλοκένταυρου δεν έχει να κάνει με τη μονιμότητα ή όχι, αλλά με τη νοοτροπία που κουβαλάει ο καθένας. Η μονιμοποίηση και η μετατροπή μιας σχέσης εργασίας από προσωρινή σε μόνιμη μετά από εύλογο χρονικό διάστημα είναι ένα δικαίωμα των εργαζομένων που απαντάται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης και σκοπός της ύπαρξης του είναι η προστασία του εργαζομένου από την καταχρηστική πρακτική των εργοδοτών να ονομάζουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες τους σε προσωρινές για να εξοικονομούν χρήματα. Στην προκειμένη περίπτωση το ελληνικό δημόσιο που καταχρηστικά και για πολλά χρόνια χρησιμοποιεί του ίδιους ανθρώπους στις ίδιες θέσεις εργασίας (απλά τους "Ανακατεύει" κάθε χρόνο) ως αναπληρωτές, ενώ καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Δεν κάνουμε καλλιστεία στην εκπαίδευση, ούτε είναι η εργασία στην εκπαίδευση ένα διαρκές "reality show". Μέχρι να έρθει η στιγμή να μπει κάποιος στην τάξη έχουν λειτουργήσει τόσα πολλά φίλτρα τελικά αυτοί που μπαίνουν έχουν ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Το να λέμε κάθε φορά "να βρούμε τους καλύτερους", είναι ένα επιχείρημα που χρησιμοποιήθηκε από πολιτικούς για να δικαιολογήσουν την αδιοριστία. Δεν υπάρχουν καλύτεροι, ότι με την έννοια ποτέ δεν θα τους βρεις σε έναν κλάδο που υπάρχουν ανάγκες για 120.000 εργαζομένους. 120.000 άνθρωποι είναι μια ολόκληρη πόλη. Εκεί μέσα λογικό είναι να έχεις κάθε είδους άνθρωπο. Το μόνο που χρειάζεται είναι οι πάγιες διαδικασίες και μηχανισμοί που υπάρχουν να λειτουργούν, ώστε να απομακρύνονται πχ παιδεραστές όπως ανέφερε κάποιος κλπ. Το ξαναγράφω, ότι ήμουν διοριστέος του ΑΣΕΠ του 2002 και μάλιστα σε καλή σχετικά σειρά. Σε τίποτα δεν με έκανε καλύτερο. Προσωπικά πιο πολύτιμη και ωφέλιμη θεωρώ την προϋπηρεσία που απέκτησα στην τάξη πριν διοριστώ. Δεν είμαι κατ' ανάγκην κατά του ΑΣΕΠ, αλλά θεωρώ αστεία τη ¨θεοποίηση" του. Σε τίποτα δεν τον θεωρώ πιο αξιοκρατικό από την προϋπηρεσία. Η εκπαίδευση εκτός από γνώσεις, πτυχία και ικανότητες, είναι και πάθος, θέληση, αγάπη και μεράκι. Μπορεί πχ να μετρηθεί το ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί θα κάνουν το Σάββατο πρόβα με τους μαθητές τους για το θεατρικό του σχολείου; μπορεί να μετρηθεί ότι ένας άνθρωπος του αρέσει τόσο πολύ η τάξη και η διδασκαλία που θα πάει στην Αϊ-Στράτη ως αναπληρωτής, ενώ κάποιος άλλος θα προτιμήσει να δουλέψει σε μια καφετέρια και θα μείνει στη Θεσσαλονίκη ή την Αθήνα και επί τη ευκαιρία θα διαβάσει να δώσει και στον ΑΣΕΠ και θα γράψει καλά; τα τελευταία χρόνια λοιπόν έχω γνωρίσει αναπληρωτές που εργάζονται 5, 6, ακόμα και 10 χρόνια έχοντας γυρίσει όλη την Ελλάδα κυριολεκτικά από την αγάπη τους για την εκπαίδευση. Αυτοί οι άνθρωποι για μένα έχουν αποδείξει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον την ικανότητα τους να μπαίνουν στην τάξη.
Ξαναπροσπάθησε.Επειδή δεν ήξερα ότι θα σταματήσουν οι διορισμοί και θα φτάσουμε να είμαστε 12000 αναπληρωτές ΠΕ70 (του χρόνου 13500), γι αυτό πρέπει να μετρήσει και η παλαιότητα του πτυχίου. Τουλάχιστον να μοριοδοτηθεί κάπως.Αν ήταν να μην δουλεύω, ας μου το έλεγαν νωρίτερα να κανονίσω την πορεία μου.
Την κρίση την ζούμε όλοι μας. Και εγώ και εσύ και οι υδραυλικοι και οι ηλεκτρολογοι και οι αρχιτεκτονες... Κανένας δεν είχε την πολυτέλεια να πατήσει το pause μέχρι να περάσει. Μόνο όσοι προηγούνταν στους πίνακες του 2010.
Πού κολλάει το παιδεραστής; Υποννοείς ότι όλοι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία είναι τέτοιοι; Πας καλά; Έχεις ιδέα πόσους (της δευτεροβάθμιας κυρίως) προσβάλλεις εδώ μέσα;Καλύτερα άστο... αρκετό ψέκασμα έπεσε.
Sotirios διαστρεβλώνεις συστηματικά τα λεγόμενα των άλλων αλλά και τα δικά σου.
Οι ψυχικές ασθένειες και οι εγκληματικές τάσεις έχουν να κάνουν με τις υγειονομικές εξετάσεις. Τι σχέση έχουν με τον ΑΣΕΠ, μόνο εσύ γνωρίζεις.
Σχετικά με την επετηρίδα, το επιχείρημα είναι ένα. Πρέπει να προηγείται αυτός που θα εργαζόταν (ή και εργάστηκε) όταν οι αλλοι ακόμα σπούδαζαν.
Έχω και πιο πάνω αναφερθεί στο ότι θα μπορούσαν να ζυγιστουν τα πράγματα ανάμεσα στους νέους και τους παλαιότερους πτυχιούχους εάν υπήρχε μοριοδότηση της όποιας σχετικής επαγγελματικής εμπειρίας (φροντιστηρια και άλλες δομές εκπαίδευσης, ακόμη και τα ιδιαίτερα αν μπορείς να το αποδείξεις- ορίστε και το εργόσημο-)με διαφορετική βαρύτητα το καθένα.Σκεφτείτε τα πλεονεκτήματα: πάταξη της μαύρης εργασίας αλλά και πεδίο για μια αφετηρία σε όποιον βγαίνει από τη σχολή.
Επιτέλους εμπέδωσες το λάθος σου σχετικά με την ταυτότητά μου.Από κει και πέρα, ποτέ μου δεν αναφέρθηκα σε "δύο μήνες". Δικά σου λόγια είναι αυτά. Μιλώ για έτη. Σε αυτά είναι η ουσία. Αν πήρα 1-2 ή περισσότερα έτη νωρίτερα το πτυχίο μου, θα πρέπει να προηγούμαι ή τουλάχιστον να παίζει κάποιο ρόλο. Και δεν μιλώ βάσει της επετηρίδας που καταργήθηκε. Στους πίνακες μηδενικής συνεχίζει να υφίσταται το κριτήριο του πότε πήρες το πτυχίο. Απλώς το ΦΕΚ πραξικοπηματικά ανοίγει τους πίνακες χωρίς ΑΣΕΠ, παραβιάζοντας το αρ. 9 παρ. 2.Αν είναι να μην μετράει ευθέως η παλαιότητα, αλλά να "φαίνεται" μέσω προϋπηρεσιών, τότε θα έπρεπε τουλάχιστον να συμβαίνει το εξής (ώστε να φαίνεται κάπως η παλαιότητα, που και πάλι δεν θα πολυφαίνεται): να υπάρχει κλίμακα μοριοδότησης. Πχ όσοι εργάστηκαν από 6 έως 9.5 μήνες να παίρνουν τα ίδια μόρια, όσοι εργάστηκαν από 3 - 6 μήνες λιγότερα, και όσοι από 0-3 λιγότερα. Το ιδανικό θα ήταν να παίρνουν ίδια μόρια όσοι εργάστηκαν είτε 9 μήνες είτε 1-2 μήνες.
μάλιστα, προάγει την εκπαιδευτική διαδικασία αυτό το επιχείρημα ή το ατομικό βόλεμα?
οπότε και για να μην μείνουν άνεργοι οι νέοι πτυχιούχοι θα πρέπει να απολύεται ο εκπαιδευτικός γρήγορα ώστε να στελεχωθεί απο τον επόμενο ? ? αν κατάλαβα δηλαδή καλά το σκεπτικό του επιχειρήματός σου