0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μου δώσατε ιδέα μερικοί. Προτείνω η πρότασή σας να περάσει και για τις Πανελλήνιες που κι εκεί οι θέσεις είναι λίγες σε σχέση με τους υποψηφιους . Να περνούν αυτοί που τελείωσαν το λύκειο παλαιότερα (να παίζει η παλαιότητα ρόλο γενικά) συν ό,τι γράψουν. Ετσι εξασφαλίζουμε ότι πήραμε τους αξιότερους!
Κατάργηση πανελληνίων τώρα. Ελεύθερη είσοδος στα πανεπιστήμια και ίσες ευκαιρίες για όλους στην μόρφωση!
Μόνο που και ο τελευταίος στις Πανελλήνιες θα μπει σε σχολή, ενώ αυτός που δεν τελειώνει την σχολή δεν μπορεί να μπει πουθενά. UNDERSTAND_βλέπε 2002 Γερμανική φιλολογία με 04
Χαχαχα,μ'έκανες και γέλασα!Για να γίνει ΑΣΕΠ,πρεπει να γίνουν χιλιάδες διορισμοί!Διαβλέπεις κάτι τέτοιο;;μακάρι,αλλά εδώ δεν έχουν διορίσει εκπαιδευτικούς με ΦΕΚ διορισμού εδώ και χρόνια!δεν έχουν και δε δίνουν δεκάρα για την παιδεία,δυστυχώς!τώρα πότε θα ρίξουν χρήμα στην παιδεία είναι αγνωστο!
Μεγάλες ανατροπές προβλέπονται στον χώρο της εκπαίδευσης με το σχέδιο νόμου το οποίο κατέθεσε η κυβέρνηση προς ψήφιση στη Βουλή. <ins><ins><ins></ins></ins></ins> Συγκεκριμένα στο σχέδιο νόμου, στην ενότητα «Αγορά εργασίας και ανθρώπινο κεφάλαιο», περιλαμβάνονται οι εξής δεσμεύσεις:1. «Ευθυγράμμιση αναλογίας μαθητών ανά τάξη και εκπαιδευτικού μέχρι τον Ιούνιο του 2018. Οι αρχές δεσμεύονται να ευθυγραμμίσουν τον αριθμό των διδακτικών ωρών ανά μέλος προσωπικού, καθώς και την αναλογία των μαθητών ανά τάξη και ανά εκπαιδευτικό, με τις βέλτιστες πρακτικές των χωρών του ΟΟΣΑ, το αργότερο έως τον Ιούνιο του 2018».Ρητά υπογραμμίζεται ότι πρέπει να ληφθούν υπόψη οι «οδηγίες» του ΟΟΣΑ, «Εκθεση του ΟΟΣΑ: Καλύτερες επιδόσεις και επιτυχείς μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση».Τι ακριβώς, όμως, λέει ο ΟΟΣΑ για την εκπαίδευση στη χώρα μας;«Η μισθολογική δαπάνη ανά μαθητή είναι άνω του μέσου όρου του ΟΟΣΑ, κυρίως επειδή οι Ελληνες εκπαιδευτικοί έχουν λιγότερες διδακτικές ώρες και η Ελλάδα έχει μικρότερες σε αριθμό μαθητών τάξεις. Επίσης, μικρότερο ποσοστό φοιτητών που εισάγονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ολοκληρώνουν τις προπτυχιακές τους σπουδές εντός του προβλεπόμενου χρόνου φοίτησης από οποιαδήποτε άλλη χώρα στην Ευρώπη.»Η μέση αναλογία μαθητών/εκπαιδευτικών και ο αριθμός μαθητών ανά τάξη στην Ελλάδα είναι σημαντικά χαμηλότερα από τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα διδάσκουν σημαντικά λιγότερες ώρες ετησίως από σχεδόν όλες τις άλλες χώρες στην Ευρώπη. Το υψηλό κόστος μονάδας οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι οι Ελληνες εκπαιδευτικοί διδάσκουν σχετικά λιγότερες ώρες και η Ελλάδα έχει μικρότερες τάξεις. Οι δράσεις πρέπει να περιλαμβάνουν τα εξής: αλλαγή των δομών διακυβέρνησης και διαχείρισης, κατάργηση, συνένωση ή συγχώνευση μικρών και μη αποδοτικών μονάδων, βέλτιστη αξιοποίηση ανθρωπίνου δυναμικού».Παράλληλα ο ΟΟΣΑ προτείνει ότι «η Ελλάδα θα χρειαστεί να αυξήσει τις διδακτικές υποχρεώσεις κατά περίπου τέσσερις με πέντε ώρες την εβδομάδα»........Διαβάστε αναλυτικά όλη την έρευνα ΕΔΩ Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%89%CF%81%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%B3%CF%87%CF%89%CE%BD%CE%B5%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%8C%CE%BB%CE%B1#ixzz3jdTntK6b Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
Αγαπητοί συνάδελφοι νομίζω ότι επιτέλους έφτασε η ώρα να διεκδικήσουμε κι εμείς που δεν έχουμε προλάβει να δώσουμε ΑΣΕΠ να γίνει. Νομίζω ότι όλοι έχουμε δικαίωμα στις ίσες ευκαιρίες και το αν έχουμε ελπίδα για διορισμό ή αναπληρωτές ή απλά να είμαστε στολίδια στον πίνακα, είναι δικό μας πρόβλημα και μόνο... Περιμένω κι άλλους που συμφωνούν να μαζευτούμε πολλοί να το δούμε το θέμα σοβαρά με δικηγόρο.
ΑΣΕΠ τώρα με ένα πίνακα για διορισμούς-αναπληρωτές! Οποιος μπορεί να γράψει να έχει δικαίωμα στην εργασία-όποιος δε μπορεί ας ήταν πιο άξιος/ας διάβαζε περισσότερο. Δεν απαξιώνουμε κανένα πτυχίο -απλά μιας και υπάρχει υπερπροσφορά πρέπει αναγκαστικά να γίνει επιλογή με βάση τις δεξιότητες. Ξεκίνησα ήδη να μιλάω με φίλο δικηγόρο που δουλεύει στην Ευρωπαική ένωση στις Βρυξέλλες. Θα φτιάξουμε ομάδα πιθανώς στο yahoo groups (χρειάζεται να έχετε mail μόνο)να τα λέμε.
Γελάσαμε......!Πήγαινε στις Βρυξέλλες να δεις αν κάνουν εκέι ΑΣΕΠ και δώσε.
Δηλ. αυτό που ζούμε εδώ μου θυμίζει την Μικρασιατική καταστροφή (είναι και μερες αυτές της μαυρης ιστοριας μας), να μπουν στις βάρκες οι μεγαλύτεροι, πονεμένοι, βασανισμένοι με υποχρεώσεις και τα παιδια και οι νεοι ας μεινουν εξω για τα ταγματα εκστρατείας ή στο μαχαιρι του δήμιου.Ισως να είναι ατυχες το παράδειγμα, αλλα η ουσία είναι όποιος προλάβει να σωθεί.
Αμα δε νοιάζει εκείνους οι οποίοι θα είναι άνεργοι εσύ γιατί κόπτεσαι να μην ανοίξουν; Προβλημά τους είναι ή μήπως όχι;