*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές 2015-2016  (Αναγνώστηκε 94766 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Mack77

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #154 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 10:29:04 πμ »
MAXIM με τη σειρά που έχεις ή βρες δουλειά εκτός εκπαίδευσης ή βρες δουλειά σε Φροντιστηριο και περίμενε ποτε θα γίνει ΑΣΕΠ . δεν έχει νόημα να περιμένεις κατι με αυτή τη σειρά .

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:48:15 »

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #155 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 11:08:49 πμ »
http://www.megatv.com/megatvsk/default.asp?catid=39845&subid=2&pubid=35168346

Αυτοι το παραδεχονται ευθαρσως και καποιοι κοιμομαστε!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #156 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 12:24:03 μμ »
Δεν βρίσκω τη λογική στο να υπάρχει ένας διαγωνισμός μόνο και μόνο για μια εργασία 9 μηνων. Καταλαβαίνω την ανάγκη όλων για μια εργασία. Δεν υπάρχει όμως νόημα στο φέτος δούλεψε εσύ,  του χρόνου θα δουλεψω εγώ. Εφόσον οι λόγοι είναι βιοποριστικοι δεν μπορώ να τρώω ένα χρόνο και τον άλλο όχι. Ούτε και να διαβάζω έναν χρόνο για να δουλέψω 9 μήνες. Αν δεν γίνονται μόνιμοι διορισμοι δεν μιλάμε για ισες ευκαιριες. Μιλάμε για ποδοπατημα..
Για εσένα και για εμένα που ενδεχομένως να είναι αυτονόητη πια η αναπλήρωση και ο μισθό των 970 ευρώ μπορεί να μην υπάρχει καμία λογική. Για τον άλλο που με τρία πτυχία είναι άνεργος 4 χρόνια τώρα ή που στην καλύτερη δουλεύει στο τυροπιτάδικο της γωνίας για 400 ευρώ, μπορεί να υπάρχουν σημαντικότατοι λόγοι στο να έχει ίση πρόσβαση ακόμα και σε αυτή την 9μηνη σύμβαση.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2015, 12:29:34 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος root

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • ----
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #157 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 01:26:10 μμ »
Για εσένα και για εμένα που ενδεχομένως να είναι αυτονόητη πια η αναπλήρωση και ο μισθό των 970 ευρώ μπορεί να μην υπάρχει καμία λογική. Για τον άλλο που με τρία πτυχία είναι άνεργος 4 χρόνια τώρα ή που στην καλύτερη δουλεύει στο τυροπιτάδικο της γωνίας για 400 ευρώ, μπορεί να υπάρχουν σημαντικότατοι λόγοι στο να έχει ίση πρόσβαση ακόμα και σε αυτή την 9μηνη σύμβαση.

Πολύ σωστό...! Εμείς που είμαστε χρόνια αναπληρωτές και κοιτάμε τον διορισμό μας φαίνεται εξωπραγματικό να είμαστε κολλημένοι σε αυτή την κατάσταση αλλά προφανώς υπάρχουν πολλοί που θέλουν να έρθουν στην θέση μας...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:48:15 »

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #158 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 01:38:02 μμ »
Δηλαδή να σταματήσουν να δουλεύουν όσοι δουλεύουν για να δουλέψουν και οι επομενοι. Οκ σύνταξη στα 35. Ή χωρίς συνταξη;

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #159 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 01:52:04 μμ »
Δηλαδή να σταματήσουν να δουλεύουν όσοι δουλεύουν για να δουλέψουν και οι επομενοι. Οκ σύνταξη στα 35. Ή χωρίς συνταξη;
Nα δημιουργηθεί ένα σύστημα διοριμών που θα επιλέγει τους καλύτερους και δεν θα αποκλείει κανέναν από το να δοκιμάσει τις δυνάμεις του. Αν θέλουμε η παλαιότητα να αποτελεί το κριτήριο τους ποιός μπαίνει σε μία τάξη και διδάσκει, ας επιστρέψουμε στην επετηρίδα να τελειώνουμε.

Αποσυνδεδεμένος Aiantas91

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 507
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #160 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 01:57:53 μμ »
Και αν χρειάζομαι 1/20 φιλολόγους (που μπορεί να είναι και ακόμη λιγότεροι) οι άλλοι 19 τί θα γίνουν; Όποιο σύστημα διορισμού και να έχω πάντα θα υπάρχουν οι 19/20 που θα θεωρούνται "άχρηστοι" κτλ. Και νομίζω εδώ που έχουμε φτάσει είναι πρακτικά αδύνατο να προταθεί κάποια δίκαιη λύση.

Αποσυνδεδεμένος achilleas23

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #161 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 02:02:26 μμ »
Nα δημιουργηθεί ένα σύστημα διοριμών που θα επιλέγει τους καλύτερους και δεν θα αποκλείει κανέναν από το να δοκιμάσει τις δυνάμεις του. Αν θέλουμε η παλαιότητα να αποτελεί το κριτήριο τους ποιός μπαίνει σε μία τάξη και διδάσκει, ας επιστρέψουμε στην επετηρίδα να τελειώνουμε.


Πώς αξιολογείς κάποιον, αν δεν κάνει την εργασία, για την οποία εκπαιδεύτηκε;

Γιατί ένα είναι σίγουρο, με το διαγώνισμα του ΑΣΕΠ δε μπορείς να το κάνεις.

Στο τέλος χωρίς μια δοκιμαστική περίοδος σε μια τάξη δε γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #162 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 02:02:56 μμ »
Και αν χρειάζομαι 1/20 φιλολόγους (που μπορεί να είναι και ακόμη λιγότεροι) οι άλλοι 19 τί θα γίνουν; Όποιο σύστημα διορισμού και να έχω πάντα θα υπάρχουν οι 19/20 που θα θεωρούνται "άχρηστοι" κτλ. Και νομίζω εδώ που έχουμε φτάσει είναι πρακτικά αδύνατο να προταθεί κάποια δίκαιη λύση.
Εξακολουθείτε να μπερδεύετε τον τρόπο διορισμού με το πλήθος των διορισμών. Η δουλειά ενός συστήματος διορισμού είναι να διασφαλίζει ότι ακόμα και αυτός ο ένας που θα διοριστεί είναι ο κατά τεκμήριο  καλύτερος σε σχέση με τους άλλους 19. Το γιατί διορίζεται μόνο ο ένας στους 19 και όχι 15 δεν είναι θέμα του συστήματος διορισμού, αλλά της οικονομικής δυνατότητας του κράτους να πληρώνει μόνιμους υπαλλήλους.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #163 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 02:05:37 μμ »

Πώς αξιολογείς κάποιον, αν δεν κάνει την εργασία, για την οποία εκπαιδεύτηκε;

Γιατί ένα είναι σίγουρο, με το διαγώνισμα του ΑΣΕΠ δε μπορείς να το κάνεις.

Στο τέλος χωρίς μια δοκιμαστική περίοδος σε μια τάξη δε γίνεται.
Όπως γίνεται στο εξωτερικό, με γραπτές εξετάσεις, με αξιολόγηση του φακέλου του υποψηφίου, με δοκιμή εντός της τάξης, με συνέντευξη. Έλα όπως που στη διεφθαρμένη χώρα που ζούμε με εξαίρεση το πρώτο για τα υπόλοιπα θα πέφτουν τηλέφωνα για το τι βαθμό να πάρει ή να μην πάρει.

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #164 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 02:34:51 μμ »
Να το θέσω διαφορετικα. Χρειάζεται το κράτος αυτή την στιγμή 20000 μόνιμους για πάγια κενα. Κάνει Ασεπ αλλά λέει θα καλύψω τα 5000 κενά. Στα υπόλοιπα συνεχίζει να χρησιμοποιεί αναπληρωτές από τους επιτυχόντες αυτού του Ασεπ. Μετά από 8 χρόνια θυμάται να ξανακάνει Ασεπ μόνο και μόνο για να πάρει άλλους 5000. Όσοι ζητούν σήμερα ίσες ευκαιρίες πώς θα νιώθουν μετά από 8 χρόνια που οι θέσεις που θα προσφερθουν θα είναι οι ίδιες με αυτές που δεν τους δόθηκαν ως μόνιμες αλλά τις κάλυπταν ως οι καταλληλοτεροι επί 8 χρόνια; Η αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνεται σε δεύτερο και τρίτο χρόνο αλλά σε πραγματικό χρόνο. Τι γίνεται για όσους έχουν ήδη πετύχει 2,3,4 φορές;

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #165 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 02:42:50 μμ »
Να το θέσω διαφορετικα. Χρειάζεται το κράτος αυτή την στιγμή 20000 μόνιμους για πάγια κενα. Κάνει Ασεπ αλλά λέει θα καλύψω τα 5000 κενά. Στα υπόλοιπα συνεχίζει να χρησιμοποιεί αναπληρωτές από τους επιτυχόντες αυτού του Ασεπ. Μετά από 8 χρόνια θυμάται να ξανακάνει Ασεπ μόνο και μόνο για να πάρει άλλους 5000. Όσοι ζητούν σήμερα ίσες ευκαιρίες πώς θα νιώθουν μετά από 8 χρόνια που οι θέσεις που θα προσφερθουν θα είναι οι ίδιες με αυτές που δεν τους δόθηκαν ως μόνιμες αλλά τις κάλυπταν ως οι καταλληλοτεροι επί 8 χρόνια; Η αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνεται σε δεύτερο και τρίτο χρόνο αλλά σε πραγματικό χρόνο. Τι γίνεται για όσους έχουν ήδη πετύχει 2,3,4 φορές;
Η προυπόθεση στο συλλογισμό σου είναι ότι το κράτος θα εξακολουθεί να μην κάνει διορισμούς. Υπό αυτή την προυπόθεση το όποιο σύστημα διορισμού άγονο θα φαίνεται. Και η προυπηρεσία να είναι το βασικό κριτήριο, θα φτάσουμε άνθρωποι με 70 και 80 μήνες να μην διορίζονται αφού κάποιοι άλλοι θα έχουν και 100 και 120 μήνες.

Εκτός αν θεωρείς ότι οι προοπτική να πρέπει να φτάνεις τους 100 μήνες προυπηρεσίας για να διοριστείς, δηλαδή 12 με 15 χρόνια αναμονής, είναι μία βιώσιμη προοπτική που σου επιτρέπει να φτιάξεις τη ζωή σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2015, 02:45:59 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #166 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 03:05:14 μμ »
Βασικά αναφερόμουν στα όσα έχουν ήδη γίνει. Μια γενιά εκπαιδευτικων χάνεται από όσα έχουν συμβεί. Τι πιστεύετε ότι πρέπει να γίνει με όσους το 2008 είχαν ήδη κάποιες επιτυχίες και καλύπτουν τόσα χρόνια πάγιες αναγκες;

Αποσυνδεδεμένος Aiantas91

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 507
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« Απάντηση #167 στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 03:08:36 μμ »
Εξακολουθείτε να μπερδεύετε τον τρόπο διορισμού με το πλήθος των διορισμών. Η δουλειά ενός συστήματος διορισμού είναι να διασφαλίζει ότι ακόμα και αυτός ο ένας που θα διοριστεί είναι ο κατά τεκμήριο  καλύτερος σε σχέση με τους άλλους 19. Το γιατί διορίζεται μόνο ο ένας στους 19 και όχι 15 δεν είναι θέμα του συστήματος διορισμού, αλλά της οικονομικής δυνατότητας του κράτους να πληρώνει μόνιμους υπαλλήλους.
Μερικές φορές έχει σχέση: Αν από τα 1000 άτομα πάρω τα 50 τότε ο διαχωρισμός "άξιου" και "αποτυχημένου" είναι οι θέσεις 50-51 που μπορεί να σημαίνει πχ βαθμός 82/100 μέσα από πιθανώς δύσκολα θέματα. Αν παίρνω 500 άτομα τότε οι θέσεις "άξιου" "αποτυχημένου" είναι οι 500-501 που μπορεί να σημαίνει βαθμός πχ 60 σε μάλλον πιο εύκολα θέματα. Ο 51ος της πρώτης περίπτωσης σίγουρα υπερέχει από πολλούς "άξιους" της δεύτερης περίπτωσης. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι στη πρώτη περίπτωση με τους λίγους διορισμούς είναι πιο δύσκολο να γίνει ο διαχωρισμός των κατά τεκμήριο καλύτερων, όπου οι διαφορές μεταξύ τους είναι μικρές, με έναν γραπτό διαγωνισμό όπου στην διδακτική πχ υπάρχει και ο υποκειμενικός παράγοντας μια και δεν είναι πολλαπλών επιλογών. Σίγουρα από καιρό θα έπρεπε να μειωθούν οι εισακτέοι σε κάποιες σχολές για να μην έχουμε τόσους άνεργους εκπαιδευτικούς.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 532
Σύνολο: 536

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.