0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν ξέρω αν ισχύει για τους αναπληρωτές. Για να το λες έτσι θα είναι.Γίνεται πραγματική εξέταση όμως ή έλα 1 λεπτάκι να σου υπογράψω και άντε γεια?Εδώ υπήρχε περίπτωση που τον έστελναν τον άλλον σε σχολείο, έπινε ένα καφέ καθημερινά για καμία ωρίτσα και έφευγε. Χωρίς μάθημα, υποτίθεται γραμματειακή υποστήριξη.Μετά από καιρό ανακάλυψα τυχαία ότι είχε ριχτεί 2 φορές σε μαθήτριες και αντί να τον σουτάρουν με τις κλωτσιές, τον κάλυψαν και απλά τον άλλαζαν σχολείο κάθε χρόνο..
Δημόσιοι υπάλληλοι που μακάρι να μην έχουμε ποτέ κοινά μαζί τους. Αλλά δεν θα τους κρίνω εγώ.Πάντα υπάρχουν και πικρές ιστορίες ....αλλά οι μαθητές τι φταίνε;
Οι συγκεκριμένοι καθηγητές δεν είναι πρώτη φορά στο σχολείο, για αυτόν που είναι σχεδόν μεθυσμένος στην τάξη γνωρίζει και ο διευθυντής απ'οτι μου είπε ο αδελφός μου... Για κάτι τέτοιους χρειάζεται η αξιολόγηση
Πάντα υπάρχουν και πικρές ιστορίες ....αλλά οι μαθητές τι φταίνε;
Δεν τους ενδιαφερει να γινει αξιολογηση για να βελτιωθει κατι. Τους ενδιαφερει να ελαστικοποιηθουν οι σχεσεις εργασιας και μεσω καποιων (αδικων) απολυσεων - μετακινησεων και στη συνεχεια πατωντας σ αυτα να χτυπησουν ακομα περισσοτερο τους ιδιωτικους υπαλληλους. Τους ενδιαφερει να λειτουργουν θεσεις και προγραμματα απαραδεκτα ωστε ο εκπαιδευτικος να ασχολειται μ αυτα να κινειται το χρημα και να κονομανε οι ιδιοι, τα τρωκτικα που χουνε βαλει σε συγκεκριμενες θεσεις και συγκεκριμενο κομματι του ιδιωτικου τομεα. Τους ενδιαφερει να κλεισουν σχολεια και δομες εκπαιδευσης και η δημοσια παιδεια σιγα σιγα να παψει να θεωρειται κατι αυτονοητο.
Πραγματικά, οι σκοποί της αξιολόγησης δεν είναι η βελτίωση της εκπαίδευσης..