0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
http://www.alfavita.gr/ank_b/perikopesylis2010.pdf
Πρόσεξα ότι από τα Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης, "κόβουν" τα αόριστα ολοκληρώματα, με βλακώδη δικαιολόγηση. Θα μαθαίνουν δηλαδή ορισμένο ολοκλήρωμα, χωρίς να έχουν ιδέα για το αόριστο και πως αυτό συνδυάζεται με την έννοια της παραγώγου κλπ. Ό,τι να 'ναι...
Παράθεση από: Landau στις Ιουνίου 18, 2010, 01:53:47 pmΠρόσεξα ότι από τα Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης, "κόβουν" τα αόριστα ολοκληρώματα, με βλακώδη δικαιολόγηση. Θα μαθαίνουν δηλαδή ορισμένο ολοκλήρωμα, χωρίς να έχουν ιδέα για το αόριστο και πως αυτό συνδυάζεται με την έννοια της παραγώγου κλπ. Ό,τι να 'ναι...Ναι, καλύτερα είναι έτσι!!! Πρόσεξε: Στο βιβλίο Μαθηματικών του 1990 όταν δηλαδή ήταν οι δέσμες, αν το έχεις και ανατρέξεις σε αυτό, θα δεις ότι διδάσκονταν μόνο το ορισμένο ολοκλήρωμα . Το κεφάλαιο ξεκινούσε με την παραδοσιακή διαμέριση του χωρίου κάτω από την καμπύλη μιας συνάρτησης κλπ. Δεν γινόταν πουθενά λόγος για αόριστο ολοκλήρωμα. Στο τότε βιβλίο, η σχέση ολοκλήρωσης και παράγουσας, η μέθοδος ολοκλήρωσης κατα παράγοντες και με αντικατάσταση αποδεικνύονταν πάνω στο ορισμένο ολοκλήρωμα (υπάρχουν και οι αποδείξεις στις σελίδες 222, 226, 228 αντίστοιχα για όποιον θέλει να ανατρέξει, που σίγουρα θα πρέπει να ανατρέξουμε εφόσον η διδασκαλία αλλάζει) Το αόριστο ολοκλήρωμα είναι τελείως άχρηστο.Όλες οι άλλες αλλαγές για τα μαθηματικά, δεν εκπλήσουν μιας και εφαρμόζονταν ήδη στην πράξη (πχ κανείς δεν δίδασκε Στερεομετρία, κανείς δεν έκανε την τριγωνομετρία στην Α Λυκείου όλοι στην
Πάντως μου κάνει εντύπωση που αφαιρείται ο κανόνας L'Hospital. Πάμε χαμένοι!! Εδώ οι οδηγίες του Π.Ι. στην αρχή της ενότητας των ορίων στο άπειρο, ανέφεραν χαρακτηριστικά να μην διδάσκονται ασκήσεις όπου μπορούν να βγουν πιο εύκολα με κανόνα L"hospital που θα μάθει ο μαθητής παρακάτω, ώστε να μην χάνεται χρόνος (Με απλά λόγια να μην κάνουμε την ζωή δύσκολη ενώ υπάρχει ευκολότερος τρόπος). Τώρα; πάει και ο L'Hospital! O L'Hospital πλήρωσε την κρίση!