*

Αποστολέας Θέμα: Διδακτέα Ύλη Λυκείου  (Αναγνώστηκε 58616 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #42 στις: Αύγουστος 19, 2009, 03:41:41 μμ »
Ποτε ανακοινωνεται η φετινη υλη των εξετασεων? Συνηθως συμπιπτει με την περσινη?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:22:07 »

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #43 στις: Αύγουστος 19, 2009, 09:42:22 μμ »
κατα 99% συμπιπτει..καποιες πρωτες οδηγιες βγαινουν τελος αυγουστου αρχες σεπτεμβριου..οριστικη υλη τελος σεπτεμβριου

Αποσυνδεδεμένος dadare

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουάριος 21, 2010, 10:57:51 πμ »
Καλημέρα,
θα ήθελα να ενημερωθώ για την ύλη λατινικών και αρχαίων κατεύθυνσης στη Β λυκείου..

Αποσυνδεδεμένος Vania

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1585
  • Φύλο: Γυναίκα
  • οσο ζω....διαβαζω...
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #45 στις: Φεβρουάριος 28, 2010, 05:48:37 μμ »
θα τη βρείς στο ΥΠΕΠΘ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:22:07 »

Αποσυνδεδεμένος rorygr

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1105
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #46 στις: Ιούνιος 18, 2010, 10:38:05 πμ »
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 18, 2010, 11:30:19 πμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος vagos44

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #47 στις: Ιούνιος 18, 2010, 01:43:28 μμ »
http://www.alfavita.gr/ank_b/perikopesylis2010.pdf
Δεν νομίζω οτι απο αυτό μπορούμε να καταλαβουμε τι κόβεται απο την ύλη.
Εκτός απο τη γεωγραφία που έχει αναλυτικά τι κόβεται στα υπολοιπα ειναι πολύ γενικόλογα.
Αν κάποιος ξέρει πιο πολλές λεπτομέρειες ας μας πει.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #48 στις: Ιούνιος 18, 2010, 01:53:47 μμ »
Πρόσεξα ότι από τα Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης, "κόβουν" τα αόριστα ολοκληρώματα, με βλακώδη δικαιολόγηση. Θα μαθαίνουν δηλαδή ορισμένο ολοκλήρωμα, χωρίς να έχουν ιδέα για το αόριστο και πως αυτό συνδυάζεται με την έννοια της παραγώγου κλπ. Ό,τι να 'ναι...
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #49 στις: Ιούνιος 18, 2010, 05:10:03 μμ »
Πρόσεξα ότι από τα Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης, "κόβουν" τα αόριστα ολοκληρώματα, με βλακώδη δικαιολόγηση. Θα μαθαίνουν δηλαδή ορισμένο ολοκλήρωμα, χωρίς να έχουν ιδέα για το αόριστο και πως αυτό συνδυάζεται με την έννοια της παραγώγου κλπ. Ό,τι να 'ναι...

Ναι, καλύτερα είναι έτσι!!!
Πρόσεξε: Στο βιβλίο Μαθηματικών του 1990 όταν δηλαδή ήταν οι δέσμες, αν το έχεις και ανατρέξεις σε αυτό, θα δεις ότι διδάσκονταν μόνο το ορισμένο ολοκλήρωμα . Το κεφάλαιο ξεκινούσε με την παραδοσιακή διαμέριση του χωρίου κάτω από την καμπύλη μιας συνάρτησης κλπ. Δεν γινόταν πουθενά λόγος για αόριστο ολοκλήρωμα. Στο τότε βιβλίο, η σχέση ολοκλήρωσης και παράγουσας, η μέθοδος ολοκλήρωσης κατα παράγοντες και με αντικατάσταση αποδεικνύονταν πάνω στο ορισμένο ολοκλήρωμα (υπάρχουν και οι αποδείξεις στις σελίδες 222, 226, 228 αντίστοιχα για όποιον θέλει να ανατρέξει, που σίγουρα θα πρέπει να ανατρέξουμε εφόσον η διδασκαλία αλλάζει)
Το αόριστο ολοκλήρωμα είναι τελείως άχρηστο.

Όλες οι άλλες αλλαγές για τα μαθηματικά, δεν εκπλήσουν μιας και εφαρμόζονταν ήδη στην πράξη (πχ κανείς δεν δίδασκε Στερεομετρία, κανείς δεν έκανε την τριγωνομετρία στην Α Λυκείου όλοι στην Β την ξεκινάμε, οι περισσότεροι δεν διδάσκουμε την θεωρία αριθμών στην κατεύθυνση Β, τις πρώτες έννοιες της γεωμετρίας Α λυκείου όντως όλοι τις θεωρούσαμε γνωστές από το Γυμνάσιο)

Εν ολίγοις βλέπω τα τελευταία χρόνια, ότι κάναμε έναν μεγάλο κύκλο (πανελλήνιες και στη Β Λυκείου, 9 μαθήματα πανελλαδικά κλπ κλπ) και τελικά γυρνάμε προς τον θεσμό των δεσμών. Πιστεύω ότι σύντομα τα πανελλαδικά θα γίνουν μόνο 3 ή 4 το πολύ.

Πιστεύω το καλύτερο σύστημα είναι αυτό με τις δέσμες αλλά χωρίς να υπάρχει κατοχύρωση μαθημάτων γιατί τότε είναι άδικος ο συναγωνισμός μεταξύ των μαθητών.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 18, 2010, 05:12:51 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #50 στις: Ιούνιος 18, 2010, 05:29:33 μμ »
Δεν ξέρω.. πιστεύω ότι μια αναφορά στο αόριστο ολοκλήρωμα θα έπρεπε να γίνεται.
Τώρα έψαχνα τα βιβλία δέσμης που είχαμε.. δεν το βρίσκω 8)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος N E N A

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #51 στις: Ιούνιος 18, 2010, 07:53:56 μμ »
Ωραια μαθηματικα ξερουν στο υπουργειο !
Περισσοτερες απουσιες , λιγοτερη υλη!
2 λαθη=1 σωστο!
Αρα τώρα ειναι ικανοποιημένοι!
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ, ΚΟΥΡΑΖΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ....

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #52 στις: Ιούνιος 18, 2010, 08:08:15 μμ »
Πρόσεξα ότι από τα Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης, "κόβουν" τα αόριστα ολοκληρώματα, με βλακώδη δικαιολόγηση. Θα μαθαίνουν δηλαδή ορισμένο ολοκλήρωμα, χωρίς να έχουν ιδέα για το αόριστο και πως αυτό συνδυάζεται με την έννοια της παραγώγου κλπ. Ό,τι να 'ναι...

Ναι, καλύτερα είναι έτσι!!!
Πρόσεξε: Στο βιβλίο Μαθηματικών του 1990 όταν δηλαδή ήταν οι δέσμες, αν το έχεις και ανατρέξεις σε αυτό, θα δεις ότι διδάσκονταν μόνο το ορισμένο ολοκλήρωμα . Το κεφάλαιο ξεκινούσε με την παραδοσιακή διαμέριση του χωρίου κάτω από την καμπύλη μιας συνάρτησης κλπ. Δεν γινόταν πουθενά λόγος για αόριστο ολοκλήρωμα. Στο τότε βιβλίο, η σχέση ολοκλήρωσης και παράγουσας, η μέθοδος ολοκλήρωσης κατα παράγοντες και με αντικατάσταση αποδεικνύονταν πάνω στο ορισμένο ολοκλήρωμα (υπάρχουν και οι αποδείξεις στις σελίδες 222, 226, 228 αντίστοιχα για όποιον θέλει να ανατρέξει, που σίγουρα θα πρέπει να ανατρέξουμε εφόσον η διδασκαλία αλλάζει)
Το αόριστο ολοκλήρωμα είναι τελείως άχρηστο.

Όλες οι άλλες αλλαγές για τα μαθηματικά, δεν εκπλήσουν μιας και εφαρμόζονταν ήδη στην πράξη (πχ κανείς δεν δίδασκε Στερεομετρία, κανείς δεν έκανε την τριγωνομετρία στην Α Λυκείου όλοι στην Β την ξεκινάμε, οι περισσότεροι δεν διδάσκουμε την θεωρία αριθμών στην κατεύθυνση Β, τις πρώτες έννοιες της γεωμετρίας Α λυκείου όντως όλοι τις θεωρούσαμε γνωστές από το Γυμνάσιο)

Εν ολίγοις βλέπω τα τελευταία χρόνια, ότι κάναμε έναν μεγάλο κύκλο (πανελλήνιες και στη Β Λυκείου, 9 μαθήματα πανελλαδικά κλπ κλπ) και τελικά γυρνάμε προς τον θεσμό των δεσμών. Πιστεύω ότι σύντομα τα πανελλαδικά θα γίνουν μόνο 3 ή 4 το πολύ.

Πιστεύω το καλύτερο σύστημα είναι αυτό με τις δέσμες αλλά χωρίς να υπάρχει κατοχύρωση μαθημάτων γιατί τότε είναι άδικος ο συναγωνισμός μεταξύ των μαθητών.

Το σύστημα με τις δέσμες και τα λίγα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά είναι το καλύτερο για την φροντιστηριακή "παιδεία". Ειδικά για τους μαθηματικούς, τους φυσικούς και τους εκθεσάδες...
Μέχρι τώρα, δεν έχει γίνει ποτέ μια προσπάθεια απεγκλωβισμού από αυτόν τον "ιδιότυπο" τρόπο παιδείας από το υπουργείο. Οι περισσότροι από εμάς μας γνωρίζουμε μόνο αυτό τον τρόπο. Αυτό μάθαμε, αυτό κληροδοτούμε και στα παιδιά μας. Made in Grecce!
Υπάρχουν και άλλοι τρόποι...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #53 στις: Ιούνιος 23, 2010, 12:38:19 πμ »
Πάντως μου κάνει εντύπωση που αφαιρείται ο κανόνας L'Hospital. Πάμε χαμένοι!!
Εδώ οι οδηγίες του Π.Ι. στην αρχή της ενότητας των ορίων στο άπειρο, ανέφεραν χαρακτηριστικά να μην διδάσκονται ασκήσεις όπου μπορούν να βγουν πιο εύκολα με κανόνα L"hospital που θα μάθει ο μαθητής παρακάτω, ώστε να μην χάνεται χρόνος (Με απλά λόγια να μην κάνουμε την ζωή δύσκολη ενώ υπάρχει ευκολότερος τρόπος). Τώρα; πάει και ο L'Hospital!  O L'Hospital πλήρωσε την κρίση!

Αποσυνδεδεμένος domenica

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1170
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #54 στις: Ιούνιος 23, 2010, 12:43:24 πμ »
Πάντως μου κάνει εντύπωση που αφαιρείται ο κανόνας L'Hospital. Πάμε χαμένοι!!
Εδώ οι οδηγίες του Π.Ι. στην αρχή της ενότητας των ορίων στο άπειρο, ανέφεραν χαρακτηριστικά να μην διδάσκονται ασκήσεις όπου μπορούν να βγουν πιο εύκολα με κανόνα L"hospital που θα μάθει ο μαθητής παρακάτω, ώστε να μην χάνεται χρόνος (Με απλά λόγια να μην κάνουμε την ζωή δύσκολη ενώ υπάρχει ευκολότερος τρόπος). Τώρα; πάει και ο L'Hospital!  O L'Hospital πλήρωσε την κρίση!

Δεν έχεις άδικο....κανείς μας δεν έχει καταλάβει τα κριτήρια επιλογής αφαίρεσης των συγκεκριμένων κομματιών της ύλης...
Απλά σκέφτομαι μήπως είναι καλύτερα να περιμένουμε την επίσημη ανακοίνωση ...;;
Η πληροφόρηση μας ως τωρα στηρίζεται σε αρθρο εφημερίδας...
" ο κόσμος μόνο όταν τον μοιράζεσαι υπάρχει "
   Τάσος Λειβαδίτης

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Διδακτέα Ύλη Λυκείου
« Απάντηση #55 στις: Ιούνιος 26, 2010, 05:14:39 μμ »
Σχετικά με τους κύκλους που κάνει το σύστημα εξετάσεων που αναφέρθηκε παραπάνω, να κάνω μια παρατήρηση.

Γύρω στο 2000 πήγαμε στα 14 μαθήματα (αν δεν κάνω λάθος σε χρονιά ή πλήθος μαθημάτων), οπότε και (λογικά) κάθε μάθημα είχε μειωμένη ύλη σε σχέση με τις δέσμες.
Σήμερα έχουμε φτάσει στα 6 (άντε 7, για όσους δίνουν ΑΟΘ) διατηρώντας την ύλη μειωμένη.

Τώρα την μειώνουν ακόμα πιο πολύ και αναφέρθηκε ήδη η πιθανότητα να πέσουμε πάλι σε ακόμη μικρότερο πλήθος μαθημάτων.

Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τα θέματα εξετάσεων (που έχουν πάρει σαφώς πιο απλοϊκή μορφή στο σύνολο των μαθημάτων, βλέπε Σ-Λ, πολλαπλής, κλπ), μας οδηγούν σε μείωση του παρεχόμενου επιπέδου σπουδών.
Προσωπικά δε με ενθουσιάζει όλο αυτό το σενάριο.
Συμβιβαζόμαστε λόγω της φθίνουσας προσπάθειας και αυξημένης αδιαφορίας των παιδιών (κατά μέσο όρο, βέβαια), μειώνοντας τις απαιτήσεις μας, το οποίο (εκτιμώ) ότι θα οδηγήσει σε επιπρόσθετα μειούμενη απόδοση των παιδιών.

Είναι που είναι γνησίως φθίνουσα η συνάρτηση, την κάνουμε και κοίλη...

Όταν κάποιος προετοιμάζεται στα 100μ με στόχο τα 10", μπορεί τελικά να μην κάνει 10", αλλά θα κάνει 11-12".
Αν του βάλεις τον στόχο στα 20", κανένας δεν θα κάνει ποτέ ούτε 15".

Περιμένω να ακούσω τη γνώμη σας...



Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 538
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 530
Σύνολο: 534

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.