*

Αποστολέας Θέμα: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης  (Αναγνώστηκε 23999 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #70 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2007, 05:51:38 pm »
Αναφαίρετο δικαίωμα είναι να διεκδικείς καλύτερες συνθήκες ζωής από αυτούς που χάρη σε σένα και σε μένα κάθονται στις Καρέκλες και οι οποίοι αλλού ξέρουν να τα δίνουν. :P
 Αν τα 1400 σου εξασφαλίζουν καλύτερες συνθήκες, τότε ναι, είναι αναφαίρετο δικαίωμα να τα διεκδικείς.
Η μόνη σωστή και κοινωνικά αξιοπρεπής συμπεριφόρα (συμπεραίνω από αυτά που γράφεις), είναι να απαγορευτούν ΟΛΕΣ οι απεργίες (γιατί προκαλούν κοινωνικές αναταραχές) και ΟΛΟΙ ανεξαιρέτως να βολευτούμε με ό,τι "έχουν την ευχαρίστηση να μας δώσουν" (αφού συνειδητά όλοι επιλέξαμε το επάγγελμά μας)...Κοινώς να εφαρμόζουμε τη μέθοδο "σκάσε και κολύμπα"! ::)


κανεις δεν λεει να απαγορευτουν οι απεργιες...αλλα σε μια απεργια εχουν σημασια πολλα πραγματα...ποτε γινεται,ποσο διαρκει,ο τροπος εκδηλωσης ,το εφικτο η οχι των αιτηματων κτλ...την τελευταια 20ετια κατα την γνωμη μου οι απεργιες εχουν εκφυλιστει και προαγουν καθαρα το ατομικο οφελος των κοινωνικων στρωματων που τις κανουν εις βαρος αλλων στρωματων .επισης οι περισσοτερες απο αυτες ειναι καθαρα κομματικοποιημενες..κοινως εχει υπεισελθει στον εργασιακο χωρο (και δυστυχως και στον εκπαιδευτικο) η φραση που ακουστηκε στα αθλητικα μας δρωμενα (σορρυ και για την εκφραση) ''ο ολυμπιακος και το αιγαλεω να κερδιζουν και ολοι οι αλλοι να πανε να....''...σε μας εχει γινει '''το πορτοφολι μου να γεμιζω και ολοι οι αλλοι να πανε να.....''....ο σκουπιδιαρης απεργει και δεν τον νοιαζει τιποτα..ας κολλησουμε ολοι οι υπολοιποι χολερα απο τα σκουπιδια..ο ναυτεργατης απεργει και δεν τον νοιαζει τιποτα...ας ψηφησει απο την πεινα ο νησιωτης χωρις εφοδια.....ετσι και στον κλαδο μας...δυο μηνες κλειστα τα σχολεια...τι με νοιαζει εμενα για τις μορφωτικες βασεις που πρεπει να παρουν τα παιδια (ιδιως των κρισιμων πρωτων ταξεων του δημοτικου).αυτος ο ωχαδελφισμος-καννιβαλισμος κυριαρχει....και το παραδοξο ειναι οτι τις απεργιες τις κανουν επαγγελματα οπου κυριαρχουν η σταθερη εργασια,η μονιμοτητα,οι σχετικως αξιοπρεπεις μισθοι ως προς το κατα κεφαλην εισοδημα της Ελλαδας...οι υπολοιποι τι να κανουν δηλαδη; να παρουν τα μπαζουκας και οποιον παρει ο χαρος;

και αν παρατηρησατε καμια απο τις απεργιες των τελευταιων ετων δεν ειχε επιτυχια...και αυτο γιατι λειπει η κοινωνικη συμπνοια...ο σεβασμος των απεργων απεναντι στο κοινωνικο συνολο και αντιστροφα.....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:56:15 »

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #72 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2007, 06:25:05 pm »
Απεργία thlemaxe σημαίνει: σκόπιμη αναστολή της εργασίας που γίνεται από ένα οργανωμένο σύνολο ανθρώπων με σκοπό την επίτευξη ενός στόχου ή την εκδήλωση της θέλησής τους. Για να καταλάβω δηλαδή εσύ στο μυαλό σου πως αντιλαμβάνεσαι τον αγώνα των ανθρώπων για καλύτερες συνθήκες?
Όσοι αγωνίζονται, αντιδρούν είναι φιλοτομαριστές? Ενώ όσοι σιωπούν, σκύβουν το κεφάλι και δεν διεκδικούν είναι αλτρουιστές?
Μπορείς να μου δώσεις ένα, ένα παράδειγμα στην ιστορία της ανθρωπότητας που οι άνθρωποι κατάφεραν να πάνε ένα βήμα πιο πέρα χωρίς να ενοχλήσουν κάποιους δίπλα τους? ::)
Την έννοια πολίτης εσύ πως την αντιλαμβάνεσαι?
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος cpap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 84
  • Φύλο: Άντρας
  • Tεχνική εκπαίδευση ..."παιδί ενός κατώτερου θεού"
    • Προφίλ
    • Tεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #73 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2007, 06:38:46 pm »

Μπορείς να μου δώσεις ένα, ένα παράδειγμα στην ιστορία της ανθρωπότητας που οι άνθρωποι κατάφεραν να πάνε ένα βήμα πιο πέρα χωρίς να ενοχλήσουν κάποιους δίπλα τους? ::)
Την έννοια πολίτης εσύ πως την αντιλαμβάνεσαι?


Iαπωνία.....

ΠΕ17.03
Α.Σ.Ε.ΤΕ.Μ / Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε

www.techedu.gr
www.ete.gr

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:56:15 »

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #74 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2007, 06:49:41 pm »
Τηλεμαχε εγω δε θα πω σχολια για δεξιες κ.λ.π Εσυ πιστευεις οτι αυτο που εχεις προσπαθησει να κανεις τοσα χρονια (σπουδες, εξετασεις, προυπηρεσιες σε μακρινα μερη, απομονωση), οι κοποι σου καθε μερα στο σχολειο, η καθημερινη σου μελετη, οι επιπλεον δραστηριοτητες για τα παιδια, ο προσωπικος σου αγωνας για επιμορφωση και η καθημερινη σου αγωνια για τους μαθητες σου, τις επιτυχιες τους, τη ζωη τους, τη ψυχη τους πληρωνονται για να ζησεις αξιοπρεπως με χιλια ευρω και δε θες τιποτα παραπανω? Γιατι εαν ναι τοτε συγχαρητηρια που τα εχεις καταφερει. Εγω ομως θελω να πιστευω οτι και οι μαθητες μας μας θελουν αξιοπρεπεις. Να μπορουμε το απογευμα να προετοιμαζομαστε σωστα, να ετοιμαζουμε projects,σημειωσεις, δραστηριοτητες, να παρακολουθουμε σεμιναρια, συνεδρια(που κοστιζουν αρκετα οι συμμετοχες σε καποια) να ενημερωνομαστε για τις νεες τεχνολογιες. Μπορουμε να τα κανουμε ολα αυτα αν δουλευουμε και 12ωρο σχολειο? Αλλωστε ο χρονος εργασιας μαθητων και καθηγητων ειναι υπολογισμενος απο μελετες επιστημονικες εδω και παρα πολλα χρονια. Νομιζουμε οτι ειναι βλακας το δημοσιο που θεωρει πληρες ωραριο αυτες τις ωρες στους εκπαιδευτικους? Αυτα δεν εγιναν λογω συνδικαλιστικων διεκδικησεων.  Δε με ενδιαφερει το γεγονος οτι καποιοι καθονται. Αυτο γινεται παντου. Ας υπαρξει αξιολογηση απο παιδια, γονεις, ειδικους αντικειμενικους συμβουλους να μην παιρνει αμπαριζα τους πολλους η κακη συμπεριφορα ορισμενων. Εγω αφιερωνω πολυ χρονο και στις εξωσχολικες δραστηριοτητες των μαθητων μου και ας εργαζομαι στο φροντιστηριο . Συζητω μαζι τους. Παρακολουθω τις αθλητικες τους δραστηριοτητες, τις μουσικες εκδηλώσεις , οργανωνουμε εκθεσεις παρουσιασεις, συμμετεχουμε στα πολιτιστικα της περιοχης, κανουμε εθελοντικο εργο . Για ολα αυτα χρειαζεται χρονος και κοπος. Και εμενα δεν μου αρεσει καθολου επειδη καποιοι δεν ειναι σωστοι, να βγαινει και το συμπερασμα οτι ολη αυτη η δουλεια αξιζει χιλια ευρω και να μη ζηταμε τιποτα αλλο.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #75 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2007, 06:53:33 pm »

Μπορείς να μου δώσεις ένα, ένα παράδειγμα στην ιστορία της ανθρωπότητας που οι άνθρωποι κατάφεραν να πάνε ένα βήμα πιο πέρα χωρίς να ενοχλήσουν κάποιους δίπλα τους? ::)
Την έννοια πολίτης εσύ πως την αντιλαμβάνεσαι?


Iαπωνία.....


Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #76 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2007, 01:55:53 am »
Συνάδελφοι ,
 αφιερωσα μια ώρα σχεδόν για να διαβάσω όλη την αλληλογραφία.Δεν θα έγραψα τον τίτλο τα  ΄΄ κουρέλια τραγουδάνε ακόμα '' αλλά '' οι δάσκαλοι σκέφτονται ακόμα''. Αυτό είναι μια μεγάλη παρηγοριά. Το θέμα δεν εξαντλείται σε ένα μήνυμα. Μένω όμως ικανοποιημένος με τον όλο προβληματισμό. Ίσως οι εκπαιδευτικοί να είναι ο μόνος κλάδος που αντί να βλέπει ανοησίες στα κανάλια , δίνει το χρόνο του για να γράψει ή να διαβάσει μια άποψη για την παιδεία , την πατρίδα και το μέλλον. Προχθές έλεγα στην Α΄Λυκείου , όπου προσπαθούσα να τους περάσω το μήνυμα ότι το σχολείο δεν είναι υποχρέωση αλλά δικαίωμα των εφήβων, ότι με τους δασκάλους τους μπορούν να συζητήσουν για οποιοδήποτε θέμα. Είτε μέσα στην τάξη είτε έξω. Πως ο καθηγητής τους είναι σε πολλά πράγματα ανώτερος από τον γονιό.Και στην πραγματικότητα ,μετά τους γονείς , αυτός που νοιάζεται για αυτούς είναι αμέσως μετά ο δάσκαλος. Τους φάνηκε περίεργο γιατι δε μιλούσε κανένας΄΄.Η σχέση του δασκάλου με το μαθητή - τους τόνισα -  είναι πιο αγνή και πιο ανιδιοτελής από ότι η  σχέση με τους γονείς. ''... Ο γονιός έχει εξάρτηση από το παιδί και επιδιώκει την εξάρτησή σου από εκείνον.Σε σένα βλέπει αυτό που δεν πέτυχε αυτός ή τη συνέχειά του. Θέλει να σου μεταβιβάσει την περιουσία, τις ιδέες του , την πολιτική του ταυτότητα, να τον φροντίσεις στα γεράματα κλπ. Ο δάσκαλος κάνει πολλά πράγματα χωρίς να προσδοκά τίποτα για τον εαυτό του.ΑΝ μάθεις να σκέφτεσαι με το δικό σου τρόπο , αν μάθεις να αμφισβητείς και να ανατρέπεις , αν μάθεις να αναγνωρίζεις μέσα στο άπειρο σκουπιδαριό το χρήσιμο πραγματάκι και το κάνεις στην άκρη , αν βλέπεις τη θάλασσα ή το δάσος και αντί να τα λεηλατήσεις ή να τα απολαύσεις σκέφτεσαι πρώτα ότι έχεις υποχρέωση να τα παραδώσεις στα παιδιά σου καλύτερα από ότι τα βρήκες , αν αντί να χειροκροτάς μάθεις πρώτα να αξιολογείς αυτά που άκουσες , αν αντί να τους ισοπεδώνεις όλους αποκτήσεις την ικανότητηα να αναγνωρίζεις και να ξεχωρίζεις το δημαγωγό από τον ανθρωπιστή και το διανοούμενο , αν ....αν , τότε ο δάσκαλος αρχίζει να χαμογελά , να τινάζει από πάνω του την ... αρχαία σκουριά και να λέει μέσα του : ο κόπος μου δεν πήγε χαμένος.
 Αν μάθεις να γράφεις ένα ποίημα ή να ΄διατυπώνεις σωστά το Πυθαγόρειο θεώρημα , που δεν είναι τίποτα λιγότερο από μια παγκόσμια ιδέα , κοινή σε όλους τους ανθρώπους και σε όλες τις εποχές ή να αποστηθίσεις μια άποψη του Αινστάιν , τότε ο δάσκαλος , η τραγική αυτή μορφή του ανθρώπινου πολιτισμού , μπορεί να πάει στο σπίτι του και να ξεχάσει ότι ο μισθός του δεν του αρκεί να αγοράσει τη νέα έκδοση του Μπαμπινιώτη.Αρκεί που εσύ ,  ο μαθητής , θα πάς στο σπίτι και θα είσαι ένας άλλο παιδί , διαφορετικό από αυτό που ήρθε το πρωί στο σχολείο...........''
  Αγαπητοί , αγαπημένοι θέλω να πω , συνάδελδοι , συνοδοιπόροι και συμπολεμιστές σε αυτό το μοναχικό και δύσκολο δρόμο: αγγίξατε όλα σχεδόν τα ζητήματα. Μόνο που για να αλλάξει κατι θέλει πολύ δουλειά. Αυτή τη στιγμή δε φαίνεται να είναι κανένας διατεεθιμένος να τα δώσει όλα για την υπόθεση παιδεία. Έχουν μαζευτεί πολλά προβλήματα. Η υπόθεση παιδεία μοιάζει με έναν μαθητή που κάθε χρόνο και σε όλα τα τεστ έγραφε μαθηματικά 5 και στην τρίτη Λυκείου πάει να γράψει για 20!
 Το θέμα παιδεία λύνεται σε μια νύχτα βέβαια αλλά θέλει γενναίες πολιτικές αποφάσεις . Μην χάνετε άσκοπα τον καιρό σας ανιχνεύοντας πώς οι δάσκαλοι από μόνοι τους θα μπορούσαν να βελτιώσουν την εκπαίδευση.Ότι και να κάνει ο δάσκαλος , έτσι απομονωμένα και αποσματικά ,  δεν θα φέρει αποτέλεσμα. Ο εκπαιδευτικός είναι η καρδιά της εκπαίδευσης αλλά και η καρδιά για να δουλέψει θέλει αίμα. Και αίμα εδώ δεν είναι μόνο τα χρήματα΄. Είναι το θεσμικό καθεστώς , είναι η υποδομή , είναι η άποψη που έχει η κοινωνία για την παιδεία , είναι η αξιοκρατία , είναι το όραμα που έχει η χώρα για το μέλλον , ειναι πολλά. Η παιδεία καρκινοβατεί γιατί μαζεύτηκαν πολλά , χιλιάδες προβλήματα. Γιατί εγκαταλείφτηκε από όλους,  εδώ και πολλές δεκαετίες. Εγκαταλείφτηκε και από την πολιτεία και από τους εκπαιδευτικούς. ΠΟλεμήθηκε και από τους εχθρούς και από τους φίλους της. Και από τους γονείς και από τους μαθητές και από τον ίδιο της τον εαυτό. Δεν μπορεί εύκολα και από μόνη της να ορθοπατήσει ! Αλλά καλός Σαμαρείτης δεν φαίνεται να κατεβαίνει από το βουνό. Μάλλον ο άρρωστος πρέπει να ανέβει μόνος το βουνό.Κατα τη γνώμη μου τα πράγματα για να φτιάξουν κάπως ,πρέπει να αρχίσουν ως εξής :
   α) ΑΥξάνουμε τις δαπάνες για την παιδεία στο διπλάσιο
   β) Ξεκαθαρίζουμε το περιεχόμενο των σπουδών στις τρεις βαθμίδες ,τους στόχους και τους σκοπούς της της εκ/σης
   γ) Αντιμετωπίζουμε με σαφή σχεδιασμό όλες τις φάσεις ώς κάτι ενιαίο.Ενας μαθητής πρέπει να ξέρει από την Α΄δημοτικού που θια φτάσει ,ποια είναι η πορεία του στο σχολείο , μέχρι  και το μεταπτυχιακό του.
   δ) Οι εκπαιδευτικοί συγχρόνως ανταμείβονται, επιμορφώνονται , αξιολογούνται. Όμως και τα τρία συγχρόνως .Όποιος θέλει! Αν δεν θέλει να πάει στο σπίτι του.
   ε) Η αξιολόγηση θα γίνεται βαθμιαία από ανθρώπους που θα βγαίνουν από την εκπαίδευση. Όχι από ουρανεβοκατέβατους!Για το λόγο αυτό η πολιτεία πρέπει να εγκατελείψει τη βλακώδη συνδικαλιστική αντίληψη ότι όλοι είναι το ίδιο και μέχρι να βγουν στην σύνταξη θα είναι όλοι φαντάροι. Η παιδεία πρέπει να αναδείξει στελέχη μέσα από την καθημερινή τάξη που μετά από μια εικοσαετία μόρφωσης , εργασίας και προσφοράς θα περνάνε σε άλλη φάση και σε άλλα καθήκοντα.Αυτοί θα αξιολογούν , θα έχουν ευθύνες αυξημένες , θα κάνουν τις επιμορφώσεις και τις αξιολογήσεις κλπ σε συνδυασμό με το πανεπιστήμιο και τις σχολές επιμόρφωσης που θα δημιουργηθούν.
 Υπάρχουν και άλλα βέβαια που δεν έχω χρόνο να τα γράψω.Αρκετά σας κούρασα.Κλείνω με αυτό: Για να αλλάξει η εκπαίδευση θέλει γενναίες και τολμηρές αποφάσεις. Δεν θα δώσω τον ορισμό του γενναίου και του τολμηρού. Όταν ακούσετε τέτοιες αποφάσεις θα τις καταλάβετε πολύ εύκολα. Όταν θα ακούσετε όλη τη χώρα να μιλάει στο δρόμο για την παιδεία και για την ελπίδα που θα αρχίσει να διαφαίνεται , τότε θα σημαίνει ότι κάτι αρχίζει να αλλάζει. Ως προς το παρόν όμως η μοναξιά , η απραξία και η απελπιστική ηρεμία  ή αδιαφορία με τρομάζουν.
 ΜΑΘ
   

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #77 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2007, 02:50:53 am »
Μετα απο αυτα που ειπες Μαθ το μονο που μπορω να πω ειναι οτι οσο βλεπω οτι υπαρχουν ανθρωποι σαν και σενα στην εκπαιδευση υπαρχει ΕΛΠΙΔΑ. Συμφωνω με ολα οσα ειπες και για ενα να εισαι σιγουρος. Εγω καθε μερα βλεπω νεους επιστημονες και νεους ανθρωπους να το παλευουν κατω απο τις  πιο αντιξοες συνθηκες. Να εισαι σιγουρος οτι δεν εισαι μονος και να μη νιωθεις ετσι. Ειμαστε πολλοι. Και μοιραζομαστε τα ιδια ονειρα, οραματα , επιδιωξεις, ελπιδες με σενα.

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #78 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2007, 10:51:11 am »

 Οταν θα αυξηθούν οι αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων, δημιουργούνται καλύτερες προυποθέσεις για αυξήσεις και στον ιδιωτικό τομέα !


ποθεν προκυπτει αυτο;καθε χρονο αυξανονται οι μισθοι των δημοσιων υπαλληλων...αυτο δεν σημαινει οτι ο ιδιωτης ειναι  υποχρεωμενος να ακολουθησει το μισθολολογιο του δημοσιου..μην τρελαθουμε..δηλαδη αν αυριο του καινουργιου υπουργου του ερθει να αυξησει το μισθο των εκπαιδευτικων στα 2000 ευρω τετοια αυξηση θα γινει και στον ιδιωιτκο τομεα; οχι φυσικα...

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #79 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2007, 11:43:23 am »
Απεργία thlemaxe σημαίνει: σκόπιμη αναστολή της εργασίας που γίνεται από ένα οργανωμένο σύνολο ανθρώπων με σκοπό την επίτευξη ενός στόχου ή την εκδήλωση της θέλησής τους. Για να καταλάβω δηλαδή εσύ στο μυαλό σου πως αντιλαμβάνεσαι τον αγώνα των ανθρώπων για καλύτερες συνθήκες?
Όσοι αγωνίζονται, αντιδρούν είναι φιλοτομαριστές? Ενώ όσοι σιωπούν, σκύβουν το κεφάλι και δεν διεκδικούν είναι αλτρουιστές?

θα σου θυμιζω μια αλλη βασικη αρχη της δημοκρατιας...η ελευθερια του ενος σταματα εκει που αρχιζει η ελευθερια του αλλου...ναι για μενα οσοι αγωνιζονται για να πετυχουν κατι ατομικο αδιαφορωντας για τις κοινωνικες συνεπειες ειναι φιλοτομαριστες...με αηδιαζει η ιδεολογια ''ο θανατος σου η ζωη μου'''...εκει εχουμε καταντησει...ανεφερα παραδειγματα παραπανω απο απεργιες των τελευταιων ετων.δηλαδη οι δασκαλοι που εκλεισαν τα σχολεια 2 μηνες ποιον εβλαψαν,ταλαιπωρησαν,εξοντωσαν;την κυβερνηση;οχι βεβαια..τους δυσμοιρους γονεις και μονο..

..ολα εχουν και καποιο οριο...υπαρχουν και τροποι διεκδικησης που δεν θιγουν συνανθρωπους μας...ισως δεν αποτελουν τρομερες μορφες πιεσης αλλα ειναι τροποι για να εκφρασει καποιος την διαμαρτυρια του και την θεληση του χωρις να βλαπτει αλλους...υπαρχουν και κλαδοι που δεν εχουν το δικαιωμα απεργιας π.χ στρατιωτικοι...αυτοι δεν παιρνουν αυξησεις (και μαλιστα καλες) καθε χρονο;αυτοι τι εχουν το κοκκαλακι της νυχτεριδας;...αλλα στην χωρα μας ο ελληνας εχει μαθει να συρεται σαν το προβατο εκει που τον καθοδηγουν καποιοι ''εργατοπατερες'' για τα δικα τους συμφεροντα...να θυμισω την κοινωνικη εξελιξη ''εργατοπατερων'' οπως οι κ.κ Πολυζογοπουλος,Πρωτοπαππας, κτλ ;;

Αποσυνδεδεμένος JOY

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #80 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2007, 12:15:21 pm »

 
   α) ΑΥξάνουμε τις δαπάνες για την παιδεία στο διπλάσιο
   β) Ξεκαθαρίζουμε το περιεχόμενο των σπουδών στις τρεις βαθμίδες ,τους στόχους και τους σκοπούς της της εκ/σης
   γ) Αντιμετωπίζουμε με σαφή σχεδιασμό όλες τις φάσεις ώς κάτι ενιαίο.Ενας μαθητής πρέπει να ξέρει από την Α΄δημοτικού που θια φτάσει ,ποια είναι η πορεία του στο σχολείο , μέχρι  και το μεταπτυχιακό του.
   δ) Οι εκπαιδευτικοί συγχρόνως ανταμείβονται, επιμορφώνονται , αξιολογούνται. Όμως και τα τρία συγχρόνως .Όποιος θέλει! Αν δεν θέλει να πάει στο σπίτι του.
   ε) Η αξιολόγηση θα γίνεται βαθμιαία από ανθρώπους που θα βγαίνουν από την εκπαίδευση. Όχι από ουρανεβοκατέβατους!Για το λόγο αυτό η πολιτεία πρέπει να εγκατελείψει τη βλακώδη συνδικαλιστική αντίληψη ότι όλοι είναι το ίδιο και μέχρι να βγουν στην σύνταξη θα είναι όλοι φαντάροι. Η παιδεία πρέπει να αναδείξει στελέχη μέσα από την καθημερινή τάξη που μετά από μια εικοσαετία μόρφωσης , εργασίας και προσφοράς θα περνάνε σε άλλη φάση και σε άλλα καθήκοντα.Αυτοί θα αξιολογούν , θα έχουν ευθύνες αυξημένες , θα κάνουν τις επιμορφώσεις και τις αξιολογήσεις κλπ σε συνδυασμό με το πανεπιστήμιο και τις σχολές επιμόρφωσης που θα δημιουργηθούν.
 Υπάρχουν και άλλα βέβαια που δεν έχω χρόνο να τα γράψω.Αρκετά σας κούρασα.Κλείνω με αυτό: Για να αλλάξει η εκπαίδευση θέλει γενναίες και τολμηρές αποφάσεις. Δεν θα δώσω τον ορισμό του γενναίου και του τολμηρού. Όταν ακούσετε τέτοιες αποφάσεις θα τις καταλάβετε πολύ εύκολα. Όταν θα ακούσετε όλη τη χώρα να μιλάει στο δρόμο για την παιδεία και για την ελπίδα που θα αρχίσει να διαφαίνεται , τότε θα σημαίνει ότι κάτι αρχίζει να αλλάζει. Ως προς το παρόν όμως η μοναξιά , η απραξία και η απελπιστική ηρεμία  ή αδιαφορία με τρομάζουν.
 ΜΑΘ
   



Συμφωνώ με αυτά που προτείνεις ΜΑΤΗ, υπάρχουν βέβαια και άλλα !!!

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #81 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2007, 01:48:04 pm »
JOY,
 σε ευχαριστώ πολύ για το σύνδεσμο. Διάβασα καλά τις σκέψεις σας στο ωραίο αυτό ερώτημα.Επειδή με παρέσυρες με το ερώτημά σου ,αν ήμουν υπουργός παιδείας , θα έπαιρνα όλη την αλληλογραφία σε αυτά τα δύο χωρία και θα την έθετα μποστά ΣΤΟΝ ελληνικό λαό λέγοντάς του :
 ''  Οι εκπαιδευτικοί αυτή την παιδεία οραματίζονται. Έτσι πιστεύουν ότι η χώρα θα προχωρήσει. Υπάρχει δύναμη , υπάρχει πίστη και αισιοδοξία. Μας δείχνουν τον τρόπο. Έχουν τις λύσεις έτοιμες. Δεν θέλουν λεφτά για την τσέπη τους , αλλά για την παιδεία.Θέλουν να προσφέρουν και ξέρουν πώς .Λοιπόν θέλετε μια τέτοια εκπαίδευση ; ΄......''   
 Αλλά φοβάμαι πώς και ο τωρινός δεν το κάνει. Δε θα ρωτήσει κανένα. Ούτε εκπαιδευτικό ούτε επιστήμονα. Θα ρωτήσει τον Αλογοσκούφη και μερικούς πανεπιστημιακούς που διαχειρίζονται χρήματα από την ένωση.Το πολύ πολύ να σχοληθεί λίγο με το εξεταστικό για να θολώσει το τοπίο.Στην Ελλάδα όλες οι μεταρυθμίσεις εστιάζουν στο τελευταίο και το πιο ασήμαντο πράγμα: στις εισαγωγικές !!!
 Εμείς όμως ξέρουμε καλά. Τα έχουμε καλά καταγράψει. Για να προχωρήσει η παιδεία θέλει α ), β) , γ). Δεν λέμε αερολογίες.Δε ζητάμε παράλογα πράγματα. Λέμε τα βιβλία να είναι  καλά. Εξηγούμε τι σημαίνει καλά. Να έχουν 1,2,3 κλπ. Να μη  γράφονται μια και έξω και να δίνονται ως  πακέτο για φαγητό.Να γράφονται μαζί με τους εκπαιδευτικούς. Να δοκιμάζονται μια χρονιά. Να μαζεύονται γνώμες και απόψεις από τους διδάσκοντες .Οι εκπαιδευτικοί να ρωτούνται : Μήπως είναι δύσκολο το βιβλίο , μήπως έχει πολύ ύλη , μήπως δεν καλά γραμμένο , μήπως έχει μεγάλες ενότητες  και δεν βγαίνουν σε μια ώρα , μήπως δεν έχει ελκυστικά θέματα , μήπως , μήπως κλπ.Μα στη χώρα μας ό,τι και να κάνουν για την εκαπίδευση , δε ρωτούν ποτέ τους εκπαιδευτικούς. Αυτό είναι τρομερό! Να γιατί και ο εκπαιδευτικος με τη σειρά του περνάει απένταντι στο μετερίζι της άρνησης και της αδιαφορίας.
   Θα σας πω τι παρατήρησα στην περίοδο αλλαγών  επί Αρσένη. Λοιπόν , υπήρχαν συνάδελφοι στα Λύκεια που με εξαίρεση αυτούς που κάναν και... κανένα μάθημα, είχαν να μπουν σε βιβλιοπωλείο 10 χρόνια. Φασνταστείτε τώρα τι γινόταν στα Γυμνάσια και τα Δημοτικά. Λοιπόν , όταν εμπλουτίστηκε λίγο η διδασκαλία με νέες μορφές ερωτήσεων και δόθηκαν κάτι βιβλιαράκια από το ΚΕΕ με συμπληρωματικό υλικό , πέσαν όλοι με τα μούτρα στη δουλειά. Συγχωρέστε με την έκφραση , αλλά στα διαλείμματα τα φωτοτυπικά άναψαν. Ακόμα και οι πιο ..βαρείς συνάδελφοι αφυπνίστηκαν. Όλοι ξεκίνησαν να εργάζονται με ζήλο και όρεξη. Παρόλο που ερχόμασταν τσακισμένοι από την απεργία και την εξοργιστική συμπεριφορά του Ανθόπουλου , όλοι πίστεψαν ότι κάτι πάει να αλλάξει προς το καλύτερο. Και ήταν πραγματικα καλύτερα. Την πρώτη χρονιά στο σχολείο μου και στην Α΄Λυκείου που ξεκίνησε  η εφαρμογή , τον Ιούνιο - με την προσαρμογή του προφορικού - έμεινε στην ίδια τάξη το 30%.Έμειναν βέβαια αυτοί που κακώς είχαν έρθει στο Ενιαίο Λύκειο . Την άλλη χρονιά η
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 23, 2007, 09:54:00 pm από MATH »

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #82 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2007, 02:55:49 pm »
Kαταρχήν να πω ότι από όσα έγραψε ο Μath με καλύπτουν τα περισσότερα και δεν έχω να προσθέσω τώρα κάτι.

Δεύτερον θα ήθελα να επιμείνω στην συζήτηση με τον thlemaxo, γιατί παρόλο που διαφωνώ μαζί του θα ήθελα να ακούσω τι λέει καθώς ο διάλογος είναι ο μόνος τρόπος για να βρουν οι άνθρωποι μια άκρη στο κουβάρι της ζωής τους. Αν και συνεχίζοντας μαζί του εδώ αυτή τη συζήτηση αντιλαμβάνομαι ότι "βγαινουμε" εκτός θέματος :-\
Λοιπόν thlemaxe, να σου πω το εξής. Κατανοώ πλήρως την απέχθεια σου απέναντι στους όποιους συνδικαλοπατέρες που δια μέσου του συνδικαλισμού στοχεύουν αποκλειστικά στην ικανοποίηση των προσωπικών τους επιδιώξεων. Το θέμα όμως είναι με παράδειγμα/πρόσχημα αυτούς να αποστρεφόμαστε τον συνδικαλισμό? Και να καλούμε τους πολίτες να μην διεκδικούν, να μην ελπίζουν σε κάτι καλύτερο?
Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα και φρέσκα μάλιστα πολιτικών, και καταχραστών της κρατικής εξουσίας προς θρέψη των ατομικών τους συμφερόντων τους. Είναι κοινός τόπος πως ζούμε σε μια εποχή που οι πολιτικοί, κι όχι η πολιτική, μας έχουν πείσει πως νοσούν. Μπροστά σε αυτό το φαινόμενο ο κάθε ένας μας ως μονάδα – άτομο πως νομίζεις ότι πρέπει να αντιδράσει? Να ιδιωτεύσει ή να ενεργοποιηθεί ως πολίτης?
Να σου θυμίσω πως για τους  (αρχαίους) πρόγονούς μας η λέξη ιδιώτης ήταν συνώνυμη με το ηλίθιος.  Τι στάση λοιπόν πρέπει να κρατήσουμε?
Πριν σου απευθύνω το δεύτερο ερώτημα μου θα ήθελα να σημειώσω κάτι, και ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων αν σας κουράσω με το μακροσκελές post μου. Όμως για να μπορέσουμε να συζητήσουμε θα πρέπει πρώτα από όλα φίλε thlemaxe, να θέσουμε ένα minimum σημείων/υποθέσεων που τυγχάνουν κοινής αποδοχής. Θα έλεγα λοιπόν ότι το κυριότερο που πρέπει να συμφωνήσουμε είναι ότι καμία μα καμία ανθρώπινη κοινωνία στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν αποτελείται από μια και μόνο κοινωνική ομάδα. Με άλλα λόγια καμιά κοινωνία δεν είναι ομοιογενείς και τα μέλη της έχουν διαφορετικά συμφέροντα και επιδιώξεις μεταξύ τους. Δεν είναι τυχαίο πως όποια (κοινωνιολογική) θεωρητική προσέγγιση κι αν προσπαθήσει να υιοθετήσει κανείς για να κατανοήσει και να ερμηνεύσει την λειτουργία της κοινωνίας  δεν μπορεί να αγνοήσει το ζήτημα των κοινωνικών συγκρούσεων. Για τους λεγόμενους μαρξιστές η κοινωνική σύγκρουση είναι απόρροια της συνεχούς παραγωγής ανισοτήτων του κοινωνικού συστήματος. Για τους υποστηρικτές της κοινωνικής συναίνεσης ή ισορροπίας  η κοινωνία (ως σύστημα) και για αυτούς αποτελείται από διαφορετικά μέρη που το καθένα επιτελεί μια λειτουργία απαραίτητη για το όλο. Έτσι η κοινωνία ως σύστημα έχει και δυσλειτουργίες και με αυτή την έννοια αντιμετωπίζουν το ζήτημα των συγκρούσεων ως  αναπόσπαστο της λειτουργίας του κοινωνικού συστήματος. Ωστόσο αυτές οι «δυσλειτουργίες» του συστήματος και πάλι λειτουργούν προς όφελος της εξέλιξης και της προόδου τους κοινωνικού συστήματος.
Δεν θα επεκταθώ σε άλλες προσεγγίσεις γιατί υποψιάζομαι ότι ήδη σε κουράζω. Έκανα αυτή τη παρένθεση για να τονίσω πως είναι μάλλον ανέφικτο να μιλά κανείς για πρόοδο και εξέλιξη πιστεύοντας πως αυτή προκύπτει με ένα μαγικό τρόπο όπου κυριαρχεί απόλυτη νηνεμία,  κοινωνική συναίνεση*. Θα μπορούσα δε,  να σου δώσω αρκετά παραδείγματα στην ιστορία πως αν κάποια «μέρη», κοινωνικές ομάδες δεν συγκρούονταν με κάποιες άλλες δεν θα βρισκόμασταν εμείς εδώ που είμαστε σήμερα. Αλλά, θα σου υπενθυμίσω μόνο μια σύγκρουση κοινωνικών ομάδων που οδήγησε τον κόσμο στην εξέλιξη. Αστοί και φεουδάρχες.
Τώρα λοιπόν επέτρεψε μου να σε ρωτήσω με ποιο τρόπο ή τρόπους πιστεύει πως οι διάφορες κοινωνικές ομάδες μπορούν να διεκδικήσουν χωρίς να «ενοχλήσουν» άλλες κοινωνικές ομάδες με διαφορετικά συμφέροντα?
Και μια τελευταία σημείωση. Μπορεί πράγματι οι στρατιωτικοί να μην έχουν δικαίωμα απεργίας όπως λες αλλά ευτυχώς τα τελευταία χρόνια έχουν το δικαίωμα του συνδικαλίζεσθε και για αυτό ουκ ολίγες φορές βγαίνουν στους δρόμους διεκδικώντας αυτές τις περιβόητες αυξήσεις που όλο τις παίρνουν κι όλο στις υποσχέσεις μένουν.  Και πίστεψέ με πως ακόμη και αυτού τους είδους αντίδραση και διεκδίκηση καθόλου δεν εξυπηρετεί το σύστημα καταστολής αφού οι ίδιοι οι φορείς του διαδηλώνουν. :o

* Αυτή η διαβόητη κοινωνική συναίνεση/ισορροπία στην κοινωνία προκύπτει τελικά μετά από πολλές «ζυμώσεις» και συγκρούσεις στην αρένα της κοινωνίας.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 23, 2007, 05:23:19 pm από mat »
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα

Αποσυνδεδεμένος JOY

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #83 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2007, 04:00:42 pm »
Σχετικά με τις αλλαγές του Αρσένη , έχω τον εξής αντίλογο : Αν κάποιος θέλει να γίνει μαθηματικός και έχει ταλέντο στα μαθηματικά αλλα υστερεί σε θεωρητικά μαθήματα , δεν του αξίζει μια θέση στο μαθηματικό ? Εγω νομίζω οτι του αξίζει ! Δεν διαφωνώ οτι οι αυριανοί ''επιστήμονες'' πρέπει να έχουν μια γενικότερη μόρφωση, αλλα αυτή πρέπει να εξασφαλίζεται, κατα την γνώμη μου, απο το απολυτήριο του λυκείου και να αποδεσμευτούν οι εισαγωγικές εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο απο αυτό !

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182590
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 662
Σύνολο: 676

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.