*

Αποστολέας Θέμα: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης  (Αναγνώστηκε 24112 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος GEMINI 3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 400
  • Φύλο: Γυναίκα
  • WE ARE THE CHAMPIONS!
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #28 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2007, 10:49:29 pm »
Kellykou, ενώ γενικά συμφωνώ με τις απόψεις σου, εδώ θα διαφωνήσω! Το όραμα λείπει, και βέβαια όχι απ' όλους εμάς που πασχίσαμε και απ' αυτούς που τώρα πασχίζουν να μπουν στην Εκπαίδευση (όχι για να αράξουν). Δυστυχώς η εμπειρία μου στο χώρο της δημόσιας Εκπαίδευσης μού έδειξε ελάχιστους οραματιστές και πιο πολλούς βολεμένους είτε στο λήθαργο του Δημοσίου είτε αρπακτικά που έχουν το σχολείο ως λίμνη για να ψαρεύουν ιδιαίτερα- παιδιά, παίρνουν 35-40 ευρώ την ώρα για την Κατεύθυνση και τα παιδιά μένουν στην τύφλα τους!!!! Παίρνουν και μαθητές που τους έχουν στο σχολείο και δίνουν θέματα και βαθμούς αφειδώς (αρκεί να είσαι πελάτης τους)! Και δεν είναι ένας και δυο!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:50:47 »

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #29 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2007, 10:33:18 am »
Kellykou, ενώ γενικά συμφωνώ με τις απόψεις σου, εδώ θα διαφωνήσω! Το όραμα λείπει, και βέβαια όχι απ' όλους εμάς που πασχίσαμε και απ' αυτούς που τώρα πασχίζουν να μπουν στην Εκπαίδευση (όχι για να αράξουν). Δυστυχώς η εμπειρία μου στο χώρο της δημόσιας Εκπαίδευσης μού έδειξε ελάχιστους οραματιστές και πιο πολλούς βολεμένους είτε στο λήθαργο του Δημοσίου είτε αρπακτικά που έχουν το σχολείο ως λίμνη για να ψαρεύουν ιδιαίτερα- παιδιά, παίρνουν 35-40 ευρώ την ώρα για την Κατεύθυνση και τα παιδιά μένουν στην τύφλα τους!!!! Παίρνουν και μαθητές που τους έχουν στο σχολείο και δίνουν θέματα και βαθμούς αφειδώς (αρκεί να είσαι πελάτης τους)! Και δεν είναι ένας και δυο!

εχεις απόλυτο δίκιο..συμφωνώ μαζί σου...και το χειρότερο είναι ότι κανείς δεν αντιδρά..καραμπινάτη παρανομία και ανηθικότητα και βγαίνουν οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα (δηλωση κ.Καλομοιρη για τα ιδιαιτερα ''"Δεν τα καταδικάζουμε, γιατί οι εκάστοτε κυβερνήσεις οδηγούν τον εκπαιδευτικό σε αυτό το σημείο.).με την ίδια λογική δεν πρέπει να καταδικάζουμε π.χ τον κλέφτη μιας τράπεζας γιατί και αυτόν η εκάστοτε κυβέρνηση τον οδήγησε να γίνει κλέφτης..το μόνο όραμα που δυστυχως μεταλαμπαδεύουμε στους μαθητές μας είναι της ρεμούλας...

Υ.Γ μπείτε σε μια οποιαδήποτε τάξη και καντε το εξής ερώτημα στους μαθητές σας ..''ΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΘΑ ΕΡΧΟΣΑΣΤΑΝ ΕΔΩ;''.εγώ το έκανα..την απάντηση δεν την αναφέρω την καταλαβαίνετε απο μόνοι σας και δείχνει την κατάντια μας....έτσι δίνουμε πάτημα στον εκάστοτε πρωθυπουργό να λέει ''εγώ λεφτά στο τρύπιο πηγάδι της παιδείας δεν δίνω''

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #30 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2007, 11:46:24 am »
Kellykou, ενώ γενικά συμφωνώ με τις απόψεις σου, εδώ θα διαφωνήσω! Το όραμα λείπει, και βέβαια όχι απ' όλους εμάς που πασχίσαμε και απ' αυτούς που τώρα πασχίζουν να μπουν στην Εκπαίδευση (όχι για να αράξουν). Δυστυχώς η εμπειρία μου στο χώρο της δημόσιας Εκπαίδευσης μού έδειξε ελάχιστους οραματιστές και πιο πολλούς βολεμένους είτε στο λήθαργο του Δημοσίου είτε αρπακτικά που έχουν το σχολείο ως λίμνη για να ψαρεύουν ιδιαίτερα- παιδιά, παίρνουν 35-40 ευρώ την ώρα για την Κατεύθυνση και τα παιδιά μένουν στην τύφλα τους!!!! Παίρνουν και μαθητές που τους έχουν στο σχολείο και δίνουν θέματα και βαθμούς αφειδώς (αρκεί να είσαι πελάτης τους)! Και δεν είναι ένας και δυο!

Gemini δεν θα διαφωνησω μαζι σου. Μπες στο θεμα μονιμοι και πδς και θα δεις τι εχω γραψει για τις εμπειριες μου απο κάποιους μονιμους (καποιες θετικες και καποιες αρνητικες). θεωρω ομως οτι οι μεγαλυτερες αλλαγες εγιναν από αυτους τους λιγους που οραματιστηκαν και παλεψαν για καποια πραγματα και στην πορεια ακολουθηθηκαν και απο άλλους. Ηθελα μονο να τονισω οτι ωραιοτατα  και θεωρητικοτατα εκφραζονται τα οραματα της παιδεις στα χαρτια αλλά αν δε δωσουν λεφτα τα οραματα θα παραμεινουν στα χαρτια. Ευτυχως τουλαχιστον που υπάρχουν και συναδελφοι (σαν και σενα και σαν κάποιους άλλους ) που το παλευουν ακομη. Αυτο τουλαχιστον με κανει να ελπιζω. :)

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #31 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2007, 12:01:05 pm »
Kellykou, ενώ γενικά συμφωνώ με τις απόψεις σου, εδώ θα διαφωνήσω! Το όραμα λείπει, και βέβαια όχι απ' όλους εμάς που πασχίσαμε και απ' αυτούς που τώρα πασχίζουν να μπουν στην Εκπαίδευση (όχι για να αράξουν). Δυστυχώς η εμπειρία μου στο χώρο της δημόσιας Εκπαίδευσης μού έδειξε ελάχιστους οραματιστές και πιο πολλούς βολεμένους είτε στο λήθαργο του Δημοσίου είτε αρπακτικά που έχουν το σχολείο ως λίμνη για να ψαρεύουν ιδιαίτερα- παιδιά, παίρνουν 35-40 ευρώ την ώρα για την Κατεύθυνση και τα παιδιά μένουν στην τύφλα τους!!!! Παίρνουν και μαθητές που τους έχουν στο σχολείο και δίνουν θέματα και βαθμούς αφειδώς (αρκεί να είσαι πελάτης τους)! Και δεν είναι ένας και δυο!

εχεις απόλυτο δίκιο..συμφωνώ μαζί σου...και το χειρότερο είναι ότι κανείς δεν αντιδρά..καραμπινάτη παρανομία και ανηθικότητα και βγαίνουν οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα (δηλωση κ.Καλομοιρη για τα ιδιαιτερα ''"Δεν τα καταδικάζουμε, γιατί οι εκάστοτε κυβερνήσεις οδηγούν τον εκπαιδευτικό σε αυτό το σημείο.).με την ίδια λογική δεν πρέπει να καταδικάζουμε π.χ τον κλέφτη μιας τράπεζας γιατί και αυτόν η εκάστοτε κυβέρνηση τον οδήγησε να γίνει κλέφτης..το μόνο όραμα που δυστυχως μεταλαμπαδεύουμε στους μαθητές μας είναι της ρεμούλας...

Υ.Γ μπείτε σε μια οποιαδήποτε τάξη και καντε το εξής ερώτημα στους μαθητές σας ..''ΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ ΘΑ ΕΡΧΟΣΑΣΤΑΝ ΕΔΩ;''.εγώ το έκανα..την απάντηση δεν την αναφέρω την καταλαβαίνετε απο μόνοι σας και δείχνει την κατάντια μας....έτσι δίνουμε πάτημα στον εκάστοτε πρωθυπουργό να λέει ''εγώ λεφτά στο τρύπιο πηγάδι της παιδείας δεν δίνω''
Πεστε με αιθεροβαμων ή ουτοπιστρια αλλά όσο υπαρχουν συναδελφοι που βλεπουν τις αδικιες και θελουν να αλλαξουν κατι εγω πιστευω οτι μπορουμε να κανουμε εμεις τη διαφορά. Το να υπαρχουν άνθρωποι βολεμενοι αυτο υπαρχει σε ολους τους χωρους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:50:47 »

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #32 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2007, 12:31:55 pm »
δεν ξέρω αν είμαστε πολλοί η λίγοι...η όλη σαπίλα που υπάρχει στο δημόσιο σχολείο έχει πολλά αίτια..πρώτο και βασικότερο ότι οι περισσότεροι βλέπουν την διδασκαλία σαν κάτεργο..δημοσιουπαλληλίκι.θύμαμαι σε πρόσφατη απεργία συναδέλφους να λένε ''όσο με πληρώνουν τόσο αποδίδω''..ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ..ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΠΑΚΑΛΗΣ τόσα δίνεις τόσα παίρνεις.αν γουστάρεις περισσότερα παραιτήσου και κάνε μια πιο επικερδή εργασία.ΜΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΨΥΧΕΣ.
.επίσης ότι κάνεις δεν ελέγχεται για το τι κάνει μέσα στην τάξη,διδάσκει,διαβάζει εφημερίδα ,μιλά στο κινητό κτλ ..μπάτε σκύλοι αλέστε.αξιολόγηση μηδέν...ο συνεπής και εργατικός εκπαιδευτικός τα ίδια χρήματα με τον βολεμένο και αδιάφορο...
ακόμα  έχουν διορισθεί άτομα που είχαν άλλους στόχους στην ζωή τους π.χ δικηγόροι,ψυχολόγοι και απο σπόντα πέρασαν στις καθηγητικές σχολές...αυτό έχει αντίκτυπο και στον τρόπο διαδασκαλίας τους αργότερα,στο μεράκι με το οποίο κάνουν την δουλειά τους κτλ....κάπως πρέπει να αλλάξει μια τέτοια κατάσταση τουλάχιστον στους καινούργιους εισακτέους....

όλα αυτά συνάδελφοι δεν είναι θέμα χρημάτων..είναι θέμα νοοτροπίας ..και η νοοτροπία είναι η μεγάλη πληγή του Ελληνα.....

Υ.Γ έχεις δίκιο για τον συνδικαλισμό...είναι η μεγάλη γάγγραινα του κλάδου μας..

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #33 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2007, 12:37:10 pm »
Πως όμως θα μπορούσε να αλλάξει κάτι τέτοιο? Νομίζω μόνο με την αξιολόγηση με την οποία οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δε συμφωνούν. Ποιος άλλος τρόπος υπάρχει? Και με ποιό τρόπο θα μπορούσε άραγε να αλλάξει κάτι στους καινούργιους εισακτέους?΄Όλα αυτά συμφωνώ ότι είναι θέμα νοοτροπίας... Αλλά μόνο αν αλλάξει ριζικά η Παιδεία στη χώρα μας αλλάζουν και οι νοοτροπίες...
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #34 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2007, 12:39:10 pm »
δεν ξέρω αν είμαστε πολλοί η λίγοι...η όλη σαπίλα που υπάρχει στο δημόσιο σχολείο έχει πολλά αίτια..πρώτο και βασικότερο ότι οι περισσότεροι βλέπουν την διδασκαλία σαν κάτεργο..δημοσιουπαλληλίκι.θύμαμαι σε πρόσφατη απεργία συναδέλφους να λένε ''όσο με πληρώνουν τόσο αποδίδω''..ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ..ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΠΑΚΑΛΗΣ τόσα δίνεις τόσα παίρνεις.αν γουστάρεις περισσότερα παραιτήσου και κάνε μια πιο επικερδή εργασία.ΜΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΨΥΧΕΣ.
.επίσης ότι κάνεις δεν ελέγχεται για το τι κάνει μέσα στην τάξη,διδάσκει,διαβάζει εφημερίδα ,μιλά στο κινητό κτλ ..μπάτε σκύλοι αλέστε.αξιολόγηση μηδέν...ο συνεπής και εργατικός εκπαιδευτικός τα ίδια χρήματα με τον βολεμένο και αδιάφορο...
ακόμα  έχουν διορισθεί άτομα που είχαν άλλους στόχους στην ζωή τους π.χ δικηγόροι,ψυχολόγοι και απο σπόντα πέρασαν στις καθηγητικές σχολές...αυτό έχει αντίκτυπο και στον τρόπο διαδασκαλίας τους αργότερα,στο μεράκι με το οποίο κάνουν την δουλειά τους κτλ....κάπως πρέπει να αλλάξει μια τέτοια κατάσταση τουλάχιστον στους καινούργιους εισακτέους....

όλα αυτά συνάδελφοι δεν είναι θέμα χρημάτων..είναι θέμα νοοτροπίας ..και η νοοτροπία είναι η μεγάλη πληγή του Ελληνα.....

Υ.Γ έχεις δίκιο για τον συνδικαλισμό...είναι η μεγάλη γάγγραινα του κλάδου μας..

Eχεις απόλυτο δικιο. Ευσυνειδητοι και ασυνειδητοι υπαρχουν σε ολους τους χωρους. Απλά εγω εχω μπει στη διαδικασια οτι αν σκεφτομαστε τι κανουν οι άλλοι δε βγαζουμε ακρη. Πρεπει να σκεφτομαστε τι κανουμε εμεις. Τα βλεπω και εγω ολα αυτα αλλά δεν θα μπω στο λουκι του ωχαδελφισμου. Αυτοι κανουν τη δουλεια τους και εγω τη δικη μου. Και βλεπω και άλλους συναδελφους που ενδιαφερονται πραγματικα γι'αυτο δε θελω να με παιρνει απο κατω. Ειμαι της αποψης οτι οσο υπαρχει εστω και ενας που κανει τη διαφορά υπάρχει ελπίδα. Μη ξεχναμε οτι οι μεγαλες ουσιαστικες μεταρρυθμισεις εγιναν από μοναδες που στην εποχη τους κυνηγηθηκαν και αργοτερα δικαιωθηκαν.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #35 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2007, 12:47:19 pm »
Πως όμως θα μπορούσε να αλλάξει κάτι τέτοιο? Νομίζω μόνο με την αξιολόγηση με την οποία οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δε συμφωνούν. Ποιος άλλος τρόπος υπάρχει? Και με ποιό τρόπο θα μπορούσε άραγε να αλλάξει κάτι στους καινούργιους εισακτέους?΄Όλα αυτά συμφωνώ ότι είναι θέμα νοοτροπίας... Αλλά μόνο αν αλλάξει ριζικά η Παιδεία στη χώρα μας αλλάζουν και οι νοοτροπίες...

Η αξιολογηση ειμαι μεγαλη κουβεντα. Θεωρω οτι πρεπει να υπάρχει σε ολους τους κλαδους και τους τομεις και οχι μονο στους εκπαιδευτικους. Υπάρχει και σε ολες τις χωρες του κοσμου. Θεωρω όμως ότι στη χωρα μας που υπάρχει η νοοτροπια του εμεις και οι άλλοι, των ημετερων παιδιων, του βυσματος και της πολιτικης πελατειας ειναι παρακινδυνευμενη εννοια η αξιολογηση. Ποιοι θα αξιολογουν με ποια κριτηρια και με ποια αξιοκρατια? Φοβαμαι οτι θα γινεται ενα ξεσκαρταρισμα του στυλ οι δικοι μας και οι άλλοι. Φοβαμαι δηλαδη οτι επειδη δυστυχως πολλα δεν ειναι ροδινα θα ειναι η αξιολογηση? Μηπως μας ανοιξει μεγαλυτερες πληγες ? Εδω υποτιθεται αξιοκρατικοι θεσμοι (πανελληνιες, ΑΣΕΠ) που δεν αμφισβητουνταν χρονια εχουν αρχισει και μπαζουν νερα... Θελει πολλη συζητηση ενα τετοιο θεμα.

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #36 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2007, 01:11:22 pm »
Φοβαμαι οτι θα γινεται ενα ξεσκαρταρισμα του στυλ οι δικοι μας και οι άλλοι. Φοβαμαι δηλαδη οτι επειδη δυστυχως πολλα δεν ειναι ροδινα θα ειναι η αξιολογηση? Μηπως μας ανοιξει μεγαλυτερες πληγες ? Εδω υποτιθεται αξιοκρατικοι θεσμοι (πανελληνιες, ΑΣΕΠ) που δεν αμφισβητουνταν χρονια εχουν αρχισει και μπαζουν νερα... Θελει πολλη συζητηση ενα τετοιο θεμα.

Πολύ σημαντική η παράμετρος που έθεσες... Όμως παρατηρώ ότι βάσει αυτής της λογικής - του ότι κάθε αλλαγή ενδεχομένως να επιφέρει και αρνητικές εκτός από τις θετικές συνέπειες που θα έχει - καμία αλλαγή δεν είναι εφικτή...
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #37 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2007, 01:51:18 pm »
Δεν φοβαμαι το οτι θα υπαρχουν παραπλευρες απώλειες που αυτο παντα γινεται οταν γινονται μεγαλες αλλαγες. Φοβαμαι οτι η ολη κατασταση θα γυρισει μπουμερανγκ για καποιους που αξιζουν πραγματικα και θα ηθελαν αξιολογηση για να ευνοηθουν οι γλοιωδεις αναρριχητες που ειναι σαν τις κατσαριδες.Θα επιβιωσουν ακομη και μετα από πυρηνικο πολεμο.

Αποσυνδεδεμένος JOY

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #38 στις: Σεπτεμβρίου 19, 2007, 02:07:41 pm »
Πως όμως θα μπορούσε να αλλάξει κάτι τέτοιο? Νομίζω μόνο με την αξιολόγηση με την οποία οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δε συμφωνούν. Ποιος άλλος τρόπος υπάρχει? Και με ποιό τρόπο θα μπορούσε άραγε να αλλάξει κάτι στους καινούργιους εισακτέους?΄Όλα αυτά συμφωνώ ότι είναι θέμα νοοτροπίας... Αλλά μόνο αν αλλάξει ριζικά η Παιδεία στη χώρα μας αλλάζουν και οι νοοτροπίες...

Η αξιολογηση ειμαι μεγαλη κουβεντα. Θεωρω οτι πρεπει να υπάρχει σε ολους τους κλαδους και τους τομεις και οχι μονο στους εκπαιδευτικους. Υπάρχει και σε ολες τις χωρες του κοσμου. Θεωρω όμως ότι στη χωρα μας που υπάρχει η νοοτροπια του εμεις και οι άλλοι, των ημετερων παιδιων, του βυσματος και της πολιτικης πελατειας ειναι παρακινδυνευμενη εννοια η αξιολογηση. Ποιοι θα αξιολογουν με ποια κριτηρια και με ποια αξιοκρατια? Φοβαμαι οτι θα γινεται ενα ξεσκαρταρισμα του στυλ οι δικοι μας και οι άλλοι. Φοβαμαι δηλαδη οτι επειδη δυστυχως πολλα δεν ειναι ροδινα θα ειναι η αξιολογηση? Μηπως μας ανοιξει μεγαλυτερες πληγες ? Εδω υποτιθεται αξιοκρατικοι θεσμοι (πανελληνιες, ΑΣΕΠ) που δεν αμφισβητουνταν χρονια εχουν αρχισει και μπαζουν νερα... Θελει πολλη συζητηση ενα τετοιο θεμα.

Δυστυχώς μεχρι σήμερα δεν υπάρχει ούτε ένα δείγμα οτι η αξιολόγηση θα μπορούσε να γίνει αξιοκρατικά.
Οπου εμπλέκεται ο ανθρώπινος παράγοντας, σαν αξιολογητής, στην Ελλάδα μας, τα πράγματα γίνονται μόνο με γνωριμίες!!!!!!!!!
Αν αλλάξει η νοοτροπία μας, πράγμα δύσκολο, τότε ΝΑΙ στην αξιολόγηση!!!

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #39 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2007, 09:39:52 am »
Πως όμως θα μπορούσε να αλλάξει κάτι τέτοιο? Νομίζω μόνο με την αξιολόγηση με την οποία οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί δε συμφωνούν. Ποιος άλλος τρόπος υπάρχει? Και με ποιό τρόπο θα μπορούσε άραγε να αλλάξει κάτι στους καινούργιους εισακτέους?΄Όλα αυτά συμφωνώ ότι είναι θέμα νοοτροπίας... Αλλά μόνο αν αλλάξει ριζικά η Παιδεία στη χώρα μας αλλάζουν και οι νοοτροπίες...

καταρχήν μια πρώτη ερώτηση..για τους ίδιους λόγους που δεν δεχόμαστε την αξιολόγηση έπρεπε να ζητήσουμε και το κλείσιμο των δικαστηρίων;...να μην κρίνονται αθώοι και ένοχοι επειδή υπάρχει η κακή μας νοοτροπία και κυριαρχεί το ρουσφέτ;ι..επειδή υπάρχει ο φόβος κάποιοι που έχουν μέσο να αθωώνονται και κάποιοι που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα να καταδικάζονται(ΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ) να καταργήσουμε τις δίκες;να μην αξιολογούμε την αντικοινωνική συμπεριφορά κάποιου και να μην τον τιμωρούμε;... τα δικαστήρια λείτουργούν και υπάρχει μια στοιχειώδης εμπιστοσύνη στον έλληνα δικαστή..γιατί να μην γίνει κάτι τέτοιο και με τους ''δικαστές'' που θα αξιολογούν στην εκπαίδευση;


 μία δεύτερη ερώτηση..η νοοτροπία του ρουσφετιού και των πελατειακών σχέσεων είναι αποκλειστικό προνόμιο της Ελλάδας;..δεν νομίζω..σε πολλές χώρες(όχι βέβαια στον βαθμό τον δικό μας) υπάρχει..απλά εκεί οι άνθρωποι βρήκαν ασφαλιστικές δικλείδες ώστε η αξιολόγηση να γίνεται αντικειμενικά και χωρίς διακρίσεις..δεν πιστεύω ότι δεν υπάρχει τρόπος και στη χώρα μας να γίνει κάτι τέτοιο..απλά πρέπει να βρεθούν οι κατάλληλοι άνθρωποι απο το Υπουργείο με τις κατάλληλες ιδέες...και κυρίως πρέπει ο κλάδος μας να στηρίξει αυτές τις ιδέες ώστε να κάνουμε μια αυτοκάθαρση...έτσι θα έχουμε και μούτρα να ζητάμε μεγαλύτερες αυξήσεις...΄τωρα το μόνο που κυριαρχεί στα αίτηματα μας σε κάθε κινητοποίηση είναι το ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ...

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΚΤΕΟΥΣ ό τρόπος είναι πολύ απλός...1) δημιουργούμε κλάδους-τομείς συναφών επαγγελμάτων π.χ κλάδος ιατρικών-παραιατρικών επαγγελμάτων ,κλάδος νομικής,κλάδος καθηγητικών-παιδαγωγικών σχολών κτλ...2) ο μαθητής στην αρχή της χρονιάς θα διαλέγει ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΛΑΔΟ..έτσι το κριτήριο του θα είναι όχι ο βαθμός που έγραψε και που μπαίνει αφού δεν θα τον γνώρίζει αλλα τι του αρέσει πραγματικά να κάνει στην ζωή του...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 20, 2007, 09:42:39 am από thlemaxos355 »

Αποσυνδεδεμένος JOY

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 92
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #40 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2007, 11:15:22 am »
Τηλέμαχε ποιοι θα κάνουν την αξιολόγηση?

Πρότεινε κάποιες ιδέες ώστε να γίνει αξιοκρατικά, για να έχουμε κάτι πρακτικό να συζητήσουμε!

'Οσον αφορά το σύστημα δικαιοσύνης, παρόλου που υπάρχουν και εκεί σκάνδαλα, αν δεν λειτουργούσε και αυτό , τότε καήκαμε!!
Μην ξεχνάς το ιδεολογικό βάρος που κρύβεται πίσω απο αυτό το σύστημα, που είναι ένας απο τους θεμέλιους λίθους μιας δημοκρατικής πολιτείας!

Όπως ξαναείπα , κάτω απο άλλες συνθήκες, θα ήμουν υπέρ της αξιολόγησης, σε όλον τον δημόσιο τομέα, γιατί υπάρχουν πολλοί άνθρωποι χωρίς συνείδηση που επιλέγουν το δημόσιο για να βολευτούν και να αράξουν. Επιπλέον θα αύξανε την πιθανότητα μιάς καλύτερης αμοιβής. ('Οπως επίσης είμαι υπερ ενός σχολείου που θα δίνει περισσότερες επιλογές για δραστηριότητες στους μαθητές και θα είναι πιο δημιουργικό, ακόμα και αν αυτό σήμαινε οτι εμείς οι καθηγητές θα έπρεπε να απασχολούμαστε περισσότερες ώρες.)

Αν με ρωτούσανε πάντως απο το υπουργείο για την αξιολόγηση των καθηγητών, θα τους έλεγα οτι αν θέλουν να αναβαθμίσουν την εκπαιδευτική κοινότητα στα δημόσια σχολεία, ας ξεκινήσουν με επιμορφώσεις και σεμινάρια, που θα έχουν κάτι να πούν και να δώσουν (γιατί αυτά που περάσαμε στην εισαγωνική επιμόρφωση -έτος 2004- δεν έδωσαν τίποτα απολύτως και έγιναν με μεγάλη προχειρότητα απο κάθε εμπλεκόμενο μέλος.- Λόγια των ίδιων των σχολικών συμβούλων επαναλαμβάνω και όχι μόνο την δικιά μου εμπειρία.-), ας βάλουν ψυχολόγους στο σχολείο για να βοιηθήσουν στην επίλυση προβλημάτων συμπεριφοράς, ας αναγκάσουν τους σχολικους συμβούλους να κάνουν πιο αισθητή την παρουσία τους και θα συζητάνε σε τακτή βάση με τους εκπαιδευτικούς (στα Δωδεκάνησα δεν υπάρχει καν σχολικός σύμβουλος μαθηματικών) και γενικά ας πάρουν μια σειρά μέτρων που θα βοηθήσουν τον εκπαιδευτικό στο έργο του.
Δεν λέω οτι δεν υπάρχουν καθόλου μέτρα σχετικά! Αλλά αν λειτουργούν είναι η εξαίρεση και αυτό αποδεικνύει την ικανότητα τους να οργανώσουν ενα σύστημα το οποίο θα δουλεύει σωστά!!
Να σημειώσω οτι είχαμε συνάδελφο αλκοολικό σε σχολείο(δόκιμο ακόμα), που αναστάτωσε μαθητές, γονείς και καθηγητές με την συμπεριφορά του. Το θέμα πήγε στον προϊστάμενο του γραφείου ο οποίος το κουκούλωσε κάνοντας του απλά σύσταση.
Πιστεύεις οτι λύθηκε το πρόβλημα?

Συνοψίζοντας, ας μας αποδείξουν πρώτα οτι μπορούν να φτιάξουν ένα σύστημα αξιολόγησης που θα λειτουργούσε σωστά, και αυτό έμπρακτα , κάνοντας μια σειρά άλλων μέτρων να λειτουργήσουν, και έπειτα να την δεχτούμε.
Μην ξεχνάς, οτι αν πούμε ΝΑΙ στην αξιολόγηση, δύσκολα θα υπάρχει πισωγύρισμα! Εγω προσωπικά διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, οτι θα δουλέψει σωστά!

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπουργός Παιδείας: Ευρυπίδης Στυλιανιδης
« Απάντηση #41 στις: Σεπτεμβρίου 20, 2007, 11:36:57 am »
Tηλεμαχε σε καποια πραγματα εχεις πολυ δικιο . Ομως νομιζω οτι η συγκεκριμενη αντιπαραβολη της δικαιοσυνης με τη σχολικη αξιολογηση δεν μπορει να γινει. Θεωρω οτι στη δικαιοσυνη καταληγει ενας άνθρωπος ειτε για να απαλλαγει απο μια κατηγορια ειτε για να βρει το δικιο του . Στην αξιολογηση ομως ξεκινας απο διαφορετικη φαση. Δε σε κατηγορει κανεις για να αποδειξεις το αντιθετο. Καταλαβαινω τι θελεις να πεις... Οτι οπως και στη δικαιοσυνη υπαρχουν αμεροληπτοι δικαστικοι ετσι και στην αξιολογηση θα υπαρχουν αμεροληπτοι αξιολογητες.Ετσι δεν ειναι? Αυτο μου φαινεται λιγο δυσκολο για δυο λογους. Πρωτον ειδες πως πεσαμε ολοι απο τα συννεφα οταν ειδαμε δικαστικους δηθεν αδιαφθορους να ζουν πλουσιοπαροχα βγαζοντας αποφασεις υπερ των ισχυρων .Δεν πιστευαμε οτι οι δικαιοι δικαστες ειχαν πεσει και αυτοι στη σαπιλα του συστηματος. Και δευτερον η σωστη αξιολογηση απαιτει μεγαλο συνολο ατομων με καλες σπουδες, ενημερωση, μεσα και διαδικασιες αξιολογησης. Θα δωσει πιστευεις το κρατος χρηματα για να γινει κατι τετοιο? Εδω δε δινουν για βασικα πραγματα. Ερχονται τα Χριστουγεννα και τα παιδια δεν εχουν καθηγητες. Δε γινονται διορισμοι. Και εγω δε λεω .......Να περασω απο ολες τις φασεις της αξιολογησης Συνηθισμενα τα βουνα απο τα χιονια. Ετσι και αλλιως ενας ανθρωπος που καθε μερα δινει τη μαχη του στον ιδιωτικο τομεα απο απαιτητικους εργοδοτες, απο σκληρο και αθεμιτο ανταγωνισμο και κατορθωνει και προοδευει και τα παιδια του εχουν καλα αποτελεσματα, δεν εχει να φοβηθει τιποτα.Μηπως ομως τα χρηματα που θα πεταχτουν σε αναξιοκρατικες μεθοδους θα ηταν καλυτερα να διατεθουν για να επιμορφωθουν οι καθηγητες, να υπαρχει ενας σχολικος συμβουλος σε καθε σχολειο ή ενας ψυχολογος δηλαδη ανθρωποι που θα βοηθησουν τον εκπαιδευτικο στο εργο του και θα τον κανουν πιο αποτελεσματικο.
Επαναλαμβανω οτι ειμαι υπερ της αξιολογησης αλλα επειδη καποια πραγματα στον τοπο μας γινονται με συγκεκριμενο τροπο και επειδη ολα αυτα τα χρονια εχει δημιουργηθει μια ιδεολογια οτι συλληβδην οι εκπαιδευτικοι ειναι κατι βολεμενοι που καθονται το μισο χρονο, παιρνουν ιδιαιτερα και δε κανουν τιποτα στην ταξη, φοβαμαι οτι ξεκινουν την αξιολογηση οχι ως εννοια για τη βελτιωση του εκπαιδευτικου και της εκπαιδευτικης διαδικασιας αλλά ως ενα μεσο απαξιωσης του εκπαιδευτικου.
Και τελειωνω λεγοντας οτι επειδη εχω ζησει και την αξιολογηση στην Αγγλια , η βαση της αξιολογησης ξεκιναει πρωτα απο την κεφαλη. Δηλαδη πρωτα κρινεται ο ιδιος ο υπουργος με τους συμβουλους του απο γονεις , μαθητες και εκπαιδευτικους, μετα τα LEA δηλαδη οι τοπικες εκπαιδευτικες αρχες (σαν να λεμε εμεις οι διευθυνσεις, τα γραφεια ,οι συμβουλοι κ.λ.π) και τελος οι εκπαιδευτικοι. Γιατι κακα τα ψεματα. Εγω ειμαι της αποψης οτι το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι. Και τα περισσοτερα δεινα ερχονται επειδη καποιοι δεν εχουν θεσμοθετησει, επεξεργαστει και προωθησει το ρολο του σωστου εκπαιδευτικου αλλα για διαφορους λογους αφηνουν καποιους να αμαυρωνουν το ονομα των πολλων.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182672
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 312
Σύνολο: 322

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.