*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 110011 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #266 στις: Σεπτεμβρίου 21, 2024, 09:33:54 pm »
Από τη μέρα που άρχισα να διδάσκω, προσπαθούσα να καταλάβω τι πάει στραβά με το μάθημα αυτό και δυο φορές την εβδομάδα για 3 τάξεις έχουμε το απογοητευτικό αποτέλεσμα. Από προσωπική διαστροφή θεωρούσα πως αν αποτύχει το τμήμα σε στοιχειώδη πράγματα είναι καθαρά δική μου ευθύνη και πως οι καθηγητές στο Λύκειο θα θεωρούν πως παιζογελώ ή αδυνατώ η ίδια. Προγραμμάτιζα και το τελευταίο λεπτό του μαθήματος, ξανάγραψα το βιβλίο ουσιαστικά με σημειώσεις, έκανα από την Α γυμνασίου σύνταξη, καθόριζα σχέδια με σκοπούς βραχυπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στα οποία ήμουν απόλυτα αφοσιωμένη, αφαιρούσα τελείως την εξέταση από την ώρα (κάπου- κάπου έβαζα τεστ για να έχω κάτι για βαθμολογία). Επέμενα σε όσα ήταν υποχρεωτικά για όλους (για εμπέδωση) με άπειρες επαναλήψεις και όλα τα άλλα τους έλεγα πως ήταν για το κάτι παραπάνω, μια εικόνα για την επεξεργασία, μια εικόνα για να αγαπήσουν και να νιώσουν την μαγεία του λόγου. Όλα αυτά με κάθε υποστήριξη από σύμβουλο και συναδέλφους. Απέτυχα συνάδελφοι. Το αποδίδω καθαρά στα πιεστικά, αλλοπρόσαλλα βιβλία και τους εκτός τόπου και χρόνου διδακτικούς στόχους και μέθοδο. Όσες ενότητες και να αφαιρέσουν, όσες οδηγίες και να δοθούν, τα βιβλία αυτά είναι ακατάλληλα. Πολύ καλύτερα της Κύπρου.
Το ανθολόγιο του Ζούκη είναι μια εξαίρεση για πολλούς λόγους.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:06:09 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #267 στις: Σεπτεμβρίου 22, 2024, 08:57:37 am »
Πέρα από την ακαταλληλότητα του βιβλίου (και της όλης σύλληψης θα έλεγα, σχετικά με το πώς είναι εφικτό να διδάξεις στα παιδιά την αρχαία γλώσσα), το μάθημα υπονομεύεται από πολλούς παράγοντες. Η αίγλη και το κυρος που το περιβάλλει, είναι αυτό που το καταστρέφει. Παρα πολλοί φροντιστές, ιδιαιτεραδες και φιλόλογοι σχολείων που φήμη «αυστηρού» και «καλού» καθηγητη, δικαιολογούν την ύπαρξή τους χάρη στο μάθημα των Αρχαίων. Το να το φοβούνται τα παιδιά θεωρείται κριτήριο επιτυχίας και τελικά τα παιδιά το μισούν. Σου λενε ότι θα ήθελαν να κάνουν Α Λυκείου σε γενικό και μετά να πάνε στη

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #268 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2024, 02:20:06 am »
Στο δικό μου σχολείο το μάθημα έχει απλά το κύρος ενός πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος και μόνο. Σε σύγκριση μάλιστα με τα Μαθηματικά (και τη Φυσική τα τελευταία χρόνια) θεωρείται φοβερά εύκολο. Η εξήγηση είναι πως μπορεί να το μάθει ο καθένας μόνο με διάβασμα, δεν απαιτούνται αξιοσημείωτες αντιληπτικές ικανότητες και δεν χρειάζονται φοβερές προηγούμενες γνώσεις. Σε μεγάλο βαθμό συμφωνώ. Η παραπαιδεία σε μάθημα πανελλαδικών είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα. Κανείς σε εμάς δεν κόπτεται να πάρει αρχαία σε καμία τάξη. Από την πρώτη χρονιά μου έδωσαν σχεδόν όλες τις τάξεις αρχαίων βιαίως. Ο λόγος είναι η πίεση της διδασκαλίας μέσω της συγκεκριμένης μεθόδου και του συγκεκριμένου βιβλίου και η εχθρότητα των μαθητών σε αυτό το μάθημα που προκύπτει από τα παραπάνω. Ο ανείπωτος τρίτος λόγος είναι πως αν πάρεις τμήμα που προηγουμένως δεν είχες εσύ, δεν έχεις από πού να αρχίσεις και πού να τελειώσεις.

Γενικά, όταν έχουμε στα Αρχαία μια μηχανιστική προσέγγιση σαν αυτή των θετικών επιστημών, έχουμε ξεφύγει από τις ανθρωπιστικές σπουδές. Λέμε μετάφραση την μεταγραφή. Μαθαίνουμε την μεταγραφή μόνο για να κάνουμε σύνταξη παραβιάζοντας την λογική. Όλες οι έρευνες που έχουν γίνει δείχνουν ότι ένα από τα μεγάλα προβλήματα στη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών είναι η δυσκολία των κειμένων που επιλέγονται. Άλλο τα πεποιημένα κείμενα που σε βάζουν στο νόημα (πχ. Ζούκης) και άλλο τα διασκευασμένα και χτυπημένα με σφυρί για να ταιριάζουν σε απραγματοποίητους στόχους (σημερινά Γυμνασίου). Θεωρούμε λογικό πως επειδή μιλούμε την ίδια γλώσσα σε εξέλιξη είμαστε προνομιούχοι, κάτι που δεν θεωρούν οι Ιταλοί για τα λατινικά πχ. και ξεκινούμε πολύπλοκα.

Σήμερα έδωσα σε τμήμα Γ Γυμνασίου ένα απλό κείμενο σε φωτοτυπία και ζήτησα να υπογραμμίσουν τα ρήματα και να μου το δώσουν (χωρίς όνομα) για να δω πού βρίσκονται. Δεν έχει υπογραμμίσει κανείς όλα τα ρήματα και κανείς μόνο ρήματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 24, 2024, 02:25:29 am από ppil »
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #269 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2024, 05:00:19 pm »
Αναφερόμουν στο γενικό κυρος του μαθήματος, στη συνείδηση των φιλολογων. Ότι θεωρείται δυσκολοτερο από όλα τα φιλολογικά επειδή απαιτεί πόλη απομνημόνευση, άρα περισσότερη μελέτη, σε συνδυασμό με το κυρος του κλασικού, συν την παλαιά κατάτμηση της φιλοσοφικής όπου ορίτζιναλ φιλόλογος ήταν ο κλασικός και όλα τα σχετικά. Σε επίπεδο πανελληνίων, καριέρα χτίζεις και ως εκθεσας και ως ειδικός στην ιστορία, αλλά ειδικά για τα αρχαία μαζεύεται πελατεια ήδη από τις μικρές τάξεις. Ακόμα κι όταν ήταν μη εξεταζόμενο, αυτόματα ο καθένας σκεφτόταν να υποστηρίξει το παιδί του στα αρχαία και όχι τη γλώσσα (κακώς). Τότε που δεν εξετάζονταν, πολλοί φροντιστές θα έπαθαν υπαρξιακή κρίση.

(στο σχολείο μου μάλλον είμαστε πολύ συντηρητικοί ή μάλλον οι φιλόλογοι δίνουν τον τόνο. Τα θετικά μαθήματα τα θεωρούν δύσκολα αλλά δρν τα φοβούνται. Οι θετικοί μας κάνουν ο,τι μπορπυν ώστε τα παιδιά να μην κοπούν και ανταμείβουν την προσπάθεια. Οι άριστοι μαθητες των θετικών, ακούν αρχαία και τρέμουν. Ίσως γιατί η πιο αυστηρή (understatement) καθηγήτρια του σχολείου είναι φιλόλογος, και τα πιο μαζικά κοψίματα γίνονται απ αυτήν, και οι πιο χαμηλοί βαθμοί στους άριστους μπαίνουν σ αυτήν κλπ και γενικα οι παλιοί φιλόλογοι θεωρούν ότι εκείνοι είναι οι πιο σοβαροί καθηγητές. Σε αυτό το κλίμα, εν παση περιπτώσει, σν δεν πάρεις αρχαία θεωρείσαι αυτομάτως ύποπτος, ότι δεν είσαι καλός φιλόλογος και τα φοβάσαι. Πιστεύω επίσης ότι αρκετοί που  έχω συναντήσει, το θεωρούν μάθημα ευκολοδιδακτο λόγω τυποποίησης. Σίγουρα είναι και ευκολοδιορθωτο. Γενικα υπάρχει ζήτηση στο ποιος θα το πάρει, είτε γιατί το θεωρεί σημαντικό είτε γιατί το διδάσκει εύκολα. Προφανώς δεν υπάρχει κανένας παιδαγωγικός αναστοχασμός για το τι αποτέλεσμα προκύπτει από όλο αυτό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:06:09 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #270 στις: Σεπτεμβρίου 24, 2024, 11:08:45 pm »
Υπάρχουν και σχολεία στα οποία οι καθηγητές δηλώνουν πως δεν ξέρουν να διδάξουν Αρχαία Γυμνασίου! Και φυσικά Λυκείου! Το λένε ως δικαιολογία για να αποφύγουν; Μάλλον, Έσπερος, σπανίζουν πια οι δικές σας περιπτώσεις.
Το βιβλίο των Αρχαίων Γ΄ Γυμνασίου, το θεωρώ εξαιρετικά αποτυχημένο ως προς την επιλογή των κειμένων... Ο συγγραφέας του μάλιστα ήταν και καθηγητής μας....

Αποσυνδεδεμένος skx

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 459
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #271 στις: Σεπτεμβρίου 26, 2024, 01:11:32 pm »
Υπάρχουν και σχολεία στα οποία οι καθηγητές δηλώνουν πως δεν ξέρουν να διδάξουν Αρχαία Γυμνασίου! Και φυσικά Λυκείου! Το λένε ως δικαιολογία για να αποφύγουν; Μάλλον, Έσπερος, σπανίζουν πια οι δικές σας περιπτώσεις.
Το βιβλίο των Αρχαίων Γ΄ Γυμνασίου, το θεωρώ εξαιρετικά αποτυχημένο ως προς την επιλογή των κειμένων... Ο συγγραφέας του μάλιστα ήταν και καθηγητής μας....
Κανόνας... περιμένουν τον καινούργιο, τον φιλότιμο, το εργατικό και του φορτώνουν τα πάντα...  το δεν ξερω δεν είδα δεν άκουσα είναι σύνθημα! Τι θα πει δεν ξέρω;;; όλοι από κάπου ξεκινάν!!!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #272 στις: Σεπτεμβρίου 26, 2024, 01:44:02 pm »
Σε εμάς πάντως αν καποιος καινουργιος δεν διαλέξει Αρχαία, αρχίζει το σούσουρο.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #273 στις: Σεπτεμβρίου 26, 2024, 09:38:31 pm »
Όταν ήμασταν στα δυσπρόσιτα, αναγκαζόμασταν να τα κάνουμε όλα...ή σχεδόν όλα. Ξαφνικά στα αστικά κέντρα ξεχνάμε την ύλη... πώς εξηγείται αυτό...Έσπερος, όταν λες σούσουρο, τι εννοείς;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #274 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2024, 12:53:10 am »
Όταν ήμασταν στα δυσπρόσιτα, αναγκαζόμασταν να τα κάνουμε όλα...ή σχεδόν όλα. Ξαφνικά στα αστικά κέντρα ξεχνάμε την ύλη... πώς εξηγείται αυτό...Έσπερος, όταν λες σούσουρο, τι εννοείς;

Κουτσομπολιά. Οι παλιές φιλόλογοι έπιαναν η μια την άλλη και ρωτούσαν γιατί η τάδε δεν πήρε αρχαία. Σπάνιο όμως. Έχω την εντύπωση ότι όσοι έχουν περάσει από εμάς, πιστεύουν ότι αν δεν έχουν έστω 1 τμήμα αρχαία, θα θεωρούνται φιλόλογοι β κατηγοριας (και από τους μαθητες). Οι οποίοι όντως, αν τους κανεις κάποιο άλλο φιλολογικο, σε ρωτούν με περιέργεια αν μπορείς να κανεις και αρχαία.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #275 στις: Σεπτεμβρίου 27, 2024, 09:05:11 pm »
Νομίζω ότι στα σχολεία που πάω τα τελευταία χρόνια (ειδικά στο κέντρο της Αθήνας) τα Αρχαία θεωρείται δύσκολο μάθημα από τα παιδιά, ειδικά όταν τα ελληνικά είναι γι' αυτά δεύτερη γλώσσα. Οπότε δεν τους απασχολεί και πολύ ποιος το κάνει, απλώς δεν το θέλουν οι ίδιοι οι μαθητές ως μάθημα.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #276 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2024, 12:24:22 am »
Τόσο διαφορετικές προσεγγίσεις...Σε μας δεν δίνονται ποτέ Αρχαία σε αναπληρώτρια ή νεοδιόριστη από...φιλότιμο των παλιών, που επίσης δεν θέλουν και το λένε ξεκάθαρα. Έχει τύχει να ζητήσουμε σε νεοδιόριστη να πάρει ένα τμήμα αρχαίων της Α και μόνο που δεν έκλαψε, αναγκάζοντας με να το πάρω πάλι εγώ. Το μάθημα που λαχταρούν όλοι οι φιλόλογοι σε μας είναι η Λογοτεχνία. Πρώτα κανονίζεται αυτό και μετά πάμε στα υπόλοιπα. Αυτό είναι βολικότατο για μένα γιατί είναι το μάθημα που -πάλι λόγω επιλογής κειμένων- δεν με ευχαριστεί καθόλου. Παίρνω όλα τα χρόνια Αρχαία και Γλώσσα (το πραγματικά δύσκολο μάθημα,που ποτέ δεν θα καταλάβω γιατί αντιμετωπίζεται σαν απλό), άντε και καμία Ελένη. Φέτος που δεν έχουμε ιστορικό και συμπληρώνουν οι των ξένων γλωσσών πήρα και Ιστορία και η χαρά μου δεν περιγράφεται που θα ηρεμήσω λίγο.
Σχετικά με το αν ξέρουν ή όχι αρχαία όσοι χρησιμοποιούν σαν δικαιολογία πως δεν ξέρουν, νομίζω πως παίζεται. Εμείς μπαίνουμε η μια στο τμήμα της άλλης στα κενά μας γιατί το γραφείο δεν μας χωράει. Το βρήκα ως σύστημα και δεν με πειράζει και τόσο, αν και σπάνια εγώ μπαίνω σε τμήμα άλλου. Εκεί ανακάλυψα πως ο καθένας ακολουθεί δικό του σύστημα. Εγώ κάνω σύνταξη από Α γυμνασίου, η άλλη στην ίδια τάξη δεν κάνει καν ανάγνωση κειμένου, δίνει απλά την μεταγραφή και συζητούν το κείμενο σαν να ήταν νεοελληνικά.
Οι μαθητές σε μας έχουν ήδη επιλέξει κατεύθυνση, οπότε είναι σε δυο κατηγορίες: τους λίγους σχεδόν άριστους για τα ζητούμενα της τάξης και τους "σιχαίνομαι και μόνο που πιάνω το καταραμένο βιβλίο". Ο καθηγητής των Αρχαίων δεν έχει καμία εκτίμηση, μην πω πως είναι και ο καθηγητής- πρώτος υποψήφιος για εξορκισμό από τους μαθητές. Ποτέ δεν ζητάει περίπατο η Γ τάξη αν δεν έχει εκείνη την μέρα αρχαία. Αν δουν καμιά καθηγήτρια ανεπαρκή,  χωρίς καθηκοντολόγιο για το σπίτι, ονειροπολούν και λένε: αχ κυρία, να σας είχαμε αρχαία! Το μάθημα που απεχθάνονται όλοι δηλ.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #277 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2024, 08:55:36 am »
Εμείς έχουμε καλους μαθητες θετικής (όχι άριστους αλλά της αμέσως επόμενης κλίμακας) που λενε ότι θα πάνε Α ΕΠΑΛ. Είναι τα παιδιά που θα κάνουν προετοιμασια πανελληνίων αντίστοιχη των παιδιών του Γενικού, για να διεκδικήσουν καλά τμηματα. Όταν τους ρωτάω γιατί δεν κάνουν την Α στο Γενικό ώστε να προπονηθούν περισσότερο στα θετικά μαθήματα, η απάντηση είναι ότι δεν θέλουν τα Αρχαία. Αυτή είναι η κατάντια του μαθήματος έτσι όπως έγινε με αυτά τα άθλια βιβλία και τους εκτός τόπου και χρόνου διδακτικούς στόχους. Οι γενιές που δεν έκαναν αρχαία στο Γυμνάσιο και είχαν μόνο γραμματεία από μετάφραση, απέκτησαν πολύ ουσιαστικότερη επαφή με τον αρχαίο πολιτισμό σε σχέση με τους τωρινούς μαθητες.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #278 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2024, 11:30:04 am »
Παράθεση
Σχετικά με το αν ξέρουν ή όχι αρχαία όσοι χρησιμοποιούν σαν δικαιολογία πως δεν ξέρουν, νομίζω πως παίζεται.

Αν είναι απόφοιτοι του Ιστορικού ή παρεμφερών τμημάτων, όντως δεν ξέρουν. Αλλά το να βλέπεις άτομα με διδακτορικό και να σου λένε "Δεν ξέρω αρχαία" με ξεπερνά...

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #279 στις: Σεπτεμβρίου 28, 2024, 11:45:45 am »
Αν είναι απόφοιτοι του Ιστορικού ή παρεμφερών τμημάτων, όντως δεν ξέρουν. Αλλά το να βλέπεις άτομα με διδακτορικό και να σου λένε "Δεν ξέρω αρχαία" με ξεπερνά...

Σχετικό είναι αυτό. Το ιστορικό-αρχαιολογικό της Αθήνας έκανε αρκετά αρχαία και στην κατεύθυνση Ιστορίας φοιτούν πολλοί ή πολλές μάλλον που ένιωθαν φιλόλογοι και ήθελαν να εργαστούν ως φιλόλογοι, οπότε δεν ξέκοψαν ποτέ από τη σχολικου τύπου διαστρεβλωμένη εκδοχή αυτού του γνωστικού αντικειμένου. Τα Αρχαία του σχολείου ούτως ή άλλως, μικρή σχέση έχουν με την αληθινή κλασική φιλολογία.

Η δική μου εικόνα πάντως είναι ότι τα Αρχαία είναι η χαρά του λουφαδόρου. Υπάρχει άφθονο υλικό ον-λάιν, ο Ελληνικός Πολιτισμός του ipap να ‘ναι καλά, τα παιδιά σε φοβούνται γιατί νομίζουν ότι αφού κανεις αυτό το «δύσκολο» μάθημα είσαι καλύτερη καθηγήτρια από αυτήν που κάνει τα άλλα, μπορείς να κανεις ένα παντελώς ανεμπνευστο παραδοσιακό μάθημα κρατώντας τους μαθητες απασχολημένους με ατελείωτη αντιγραφή από τον πίνακα άρα και ήσυχους, δεν περνάς την ψυχική φθορά του να πρέπει να τα μυήσεις σε ένα λογοτεχνικό κείμενο όταν μετά βίας συλλαβιζουν, και τα γραπτά διορθώνονται πανεύκολα. Κανείς δεν τα ομολογεί αλλά θεωρώ ότι είναι το βασικό κίνητρο όσων σπεύδουν να διεκδικήσουν να διδάξουν ένα αντικείμενο με άθλιο βιβλίο, αντιεπιστημονική μέθοδο και μηδαμινό διδακτικό αποτέλεσμα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182557
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 582
Σύνολο: 587

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.055 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.