*

Αποστολέας Θέμα: Πλήθος παιδιών με ειδικές ανάγκες σε νηπιαγωγείο  (Αναγνώστηκε 2448 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πλήθος παιδιών με ειδικές ανάγκες σε νηπιαγωγείο
« στις: Δεκέμβριος 02, 2015, 03:14:10 μμ »
Ξερει καποιος το μέγιστο πλήθος παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, συναισθηματικά πρόβληματα και προβλήματα συμπεριφοράς που μπορεί να υπάρχει σε κλασσικό τμήμα νηπιαγωγείου;;
ρωτώ για μία περίπτωση που σε τμήμα με 12 παιδιά, τα 4 έχουν σοβαρά προβλήματα συμπεριφοράς (τα 3 με "ελαφριά" μορφή αυτισμού, το 1 το έχει πάει η πρόνοια στο ορφανοτροφείο) και το 1 με βαρύ αυτισμό. Είναι 5 παιδιά με θέματα, και 7 παιδιά τυπικής ανάπτυξης, σχεδόν 1-1 η αναλογία τους! Στο τμήμα είναι ΜΟΝΟ 2 εκαπιδευτικοί, που διαμαρτύρονται μεν, αλλά οι πιστώσεις δεν αρκούν...
κάποια νομοθεσία που να τα διευκρινίζει αυτά;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 02, 2015, 10:33:55 μμ από anemoni »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Πλήθος παιδιών με ειδικές ικανότητες σε νηπιαγωγείο
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 02, 2015, 08:33:44 μμ »
Όπως αναφέρει ή Χιουρεα στη σελίδα της( http://www.chiourea.gr/2013/09/blog-post_2857.html), σε μια τάξη δεν μπορούν να είναι περισσότεροι από 3, και όταν έχει συμπληρωθεί ο μέγιστος αριθμός των μαθητών σε ένα τμήμα, τότε για κάθε μαθητή με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ο αριθμός των μαθητών της τάξης μειώνεται κατά 3.
Προσοχή όμως στην ορολογία! Μέχρι 3 μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες! Αυτό σημαίνει δυσλεξία, δυσορθογραφια, δυσαναγνωσια ή δυσαριθμησια. Όχι κάτι άλλο.

Με βάση αυτό, δεν μπορείτε να κάνετε κάτι. Αν θεωρήσουμε όλα τα παιδιά διαγνωσμενα (δεν διευκρινιζεις αν υπάρχουν διαγνώσεις ΚΕΔΔΥ ή ιατροπαιδαγωγικων), τότε από τον μέγιστο αριθμό των 25 παιδιών, πρέπει να είναι στην τάξη μέχρι 15 παιδιά (10 τυπικής ανάπτυξης και 5 με ειδικές ανάγκες).

Υ.Γ. Αν μπορείς άλλαξε τον τίτλο καθώς και την ορολογία που χρησιμοποιείς. Δεν είναι σωστός ο όρος "ειδικές ικανότητες" ούτε και τα "προχωρημενος αυτισμός" και "συμβατικά παιδιά", αλλά " ειδικές ανάγκες", "βαρύς αυτισμός" και "παιδιά τυπικής ανάπτυξης" ή "παιδιά χωρίς ειδικές ανάγκες".
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πλήθος παιδιών με ειδικές ικανότητες σε νηπιαγωγείο
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 02, 2015, 08:51:51 μμ »
Νομίζω ότι δεν ισχύει μόνο για δυσλεξία, δυσορθογραφία κλπ ο νόμος. Αναφέρεται σε μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και διαταραχές του φάσματος του αυτισμού μεταξύ άλλων. Το θέμα είναι ποιος έχει κάνει τις διαγνώσεις... Το ΚΕΔΔΥ ή οι εκπαιδευτικοί?

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλήθος παιδιών με ειδικές ικανότητες σε νηπιαγωγείο
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 02, 2015, 10:32:23 μμ »
Είναι διαγνώσεις ΚΕΔΔΥ, όλα. Το ΚΕΔΔΥ τα στέλνει στα νηπιαγωγεία με τμήματα ένταξης. Στα νηπιαγωγεία, τα παιδιά της ένταξης είναι ταυτόχρονα όλες τις ώρες με τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης.  Δυστυχώς, από ό,τι καταλαβαίνω, τα βάζουν όπως να ΄ναι, αρκεί να μην χρειαστούν επί πλέον πιστώσεις... οι νηπιαγωγοί έχουν θέσει το θέμα και στο σύμβουλο, και στο ΚΕΔΔΥ, και έχουν ραντεβού και με τον προϊστάμενο από βδομάδα.
Εμμάκι, ευχαριστώ για την ορολογία, ό,τι μπορέσω θα διορθώσω.
Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις. Η οποιαδήποτε πληροφορία είναι βοηθητική!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλήθος παιδιών με ειδικές ικανότητες σε νηπιαγωγείο
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 02, 2015, 10:46:27 μμ »
Προσοχή όμως στην ορολογία! Μέχρι 3 μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες! Αυτό σημαίνει δυσλεξία, δυσορθογραφια, δυσαναγνωσια ή δυσαριθμησια. Όχι κάτι άλλο.
Γίνεται διάγνωση δυσορθογραφιας, δυσαναγνωσιας,  δυσαριθμησιας σε νήπια;

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλήθος παιδιών με ειδικές ικανότητες σε νηπιαγωγείο
« Απάντηση #5 στις: Δεκέμβριος 03, 2015, 06:57:18 πμ »
Προσοχή όμως στην ορολογία! Μέχρι 3 μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες! Αυτό σημαίνει δυσλεξία, δυσορθογραφια, δυσαναγνωσια ή δυσαριθμησια. Όχι κάτι άλλο.
και όταν λες "όχι κάτι άλλο", ενώ τα παιδιά έχουν κάτι άλλο, τι σημαίνει αυτό; ότι μπορούν να είναι μέχρι 3 με δυσλεξία, αλλά όσα να είναι με ελαφρύ αυτισμό και συναισθηματικά προβλήματα; υπάρχει άλλη πρόβλεψη για το πλήθος των παιδιών τότε; ή δεν υπάρχει καθόλου;

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Πλήθος παιδιών με ειδικές ικανότητες σε νηπιαγωγείο
« Απάντηση #6 στις: Δεκέμβριος 03, 2015, 11:16:15 πμ »
Νομίζω ότι δεν ισχύει μόνο για δυσλεξία, δυσορθογραφία κλπ ο νόμος. Αναφέρεται σε μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και διαταραχές του φάσματος του αυτισμού μεταξύ άλλων.

Το νομικό πλαίσιο για το μέγιστο αριθμό είναι ξεκάθαρο

    102357/Γ6/1.10.2002 Υπουργικήαπόφαση, ΦΕΚ 1319/τ. Β΄/10.10.2002 «Ένταξη, φοίτηση και αποφοίτηση των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε όλους τους τύπους των σχολείων Ειδικής Αγωγής και τα Τμήματα Ένταξης» μέρος Α παράγραφος 3: «Ο αριθμός των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που εντάσσεται σε μία συνήθη σχολική τάξη δεν μπορεί να είναι ανώτερος των τριών μαθητών».

Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι τα "δυσ" που ανέφερα.

Ο αριθμός μειώνεται όταν υπάρχουν γενικά μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (τα "δυσ" που λέγαμε) ή/και μαθητές με αναπηριά (όλα όσα περιλαμβάνει ο 3699 στην αρχή που καθορίζει ποιοι είναι οι μαθητές)
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Πλήθος παιδιών με ειδικές ικανότητες σε νηπιαγωγείο
« Απάντηση #7 στις: Δεκέμβριος 03, 2015, 11:17:40 πμ »
Είναι διαγνώσεις ΚΕΔΔΥ, όλα. Το ΚΕΔΔΥ τα στέλνει στα νηπιαγωγεία με τμήματα ένταξης. Στα νηπιαγωγεία, τα παιδιά της ένταξης είναι ταυτόχρονα όλες τις ώρες με τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης.  Δυστυχώς, από ό,τι καταλαβαίνω, τα βάζουν όπως να ΄ναι, αρκεί να μην χρειαστούν επί πλέον πιστώσεις... οι νηπιαγωγοί έχουν θέσει το θέμα και στο σύμβουλο, και στο ΚΕΔΔΥ, και έχουν ραντεβού και με τον προϊστάμενο από βδομάδα.
Εμμάκι, ευχαριστώ για την ορολογία, ό,τι μπορέσω θα διορθώσω.
Ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις. Η οποιαδήποτε πληροφορία είναι βοηθητική!

Γιατί είναι όλες τις ώρες με τα παιδιά της τυπικής ανάπτυξης;
Δεν μπαίνουν στο τμήμα ένταξης;
Κανονικά μπαίνουν κάποιες ώρες στο ΤΕ και τις υπόλοιπες είναι στη γενική τάξη
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Πλήθος παιδιών με ειδικές ικανότητες σε νηπιαγωγείο
« Απάντηση #8 στις: Δεκέμβριος 03, 2015, 11:18:39 πμ »
Γίνεται διάγνωση δυσορθογραφιας, δυσαναγνωσιας,  δυσαριθμησιας σε νήπια;

Δεν γίνεται! Απλά το ανέφερα γιατί είναι το μόνο που αναφέρεται στο νομικό πλαίσιο
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Πλήθος παιδιών με ειδικές ικανότητες σε νηπιαγωγείο
« Απάντηση #9 στις: Δεκέμβριος 03, 2015, 11:19:38 πμ »
και όταν λες "όχι κάτι άλλο", ενώ τα παιδιά έχουν κάτι άλλο, τι σημαίνει αυτό; ότι μπορούν να είναι μέχρι 3 με δυσλεξία, αλλά όσα να είναι με ελαφρύ αυτισμό και συναισθηματικά προβλήματα; υπάρχει άλλη πρόβλεψη για το πλήθος των παιδιών τότε; ή δεν υπάρχει καθόλου;

Καμία άλλη πρόβλεψη, πέρα από τη μείωση του αριθμού των μαθητών στο τμήμα.
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πλήθος παιδιών με ειδικές ανάγκες σε νηπιαγωγείο
« Απάντηση #10 στις: Δεκέμβριος 03, 2015, 09:42:05 μμ »
emmaki, ευχαριστώ πολύ!
συγνώμη για τις απορίες, αλλά προσπαθώ να καταλάβω τι γίνεται.
Η νηπιαγωγός είπε ότι στο νηπιαγωγείο δεν είναι ξεχωριστά η ένταξη, είναι μόνο στο δημοτικό, και ότι είναι 2 εκ/κοί μέσα στην τάξη, που έχουν χωρίσει τα παιδιά με ειδικές εκ/κες ανάγκες, 2 η μία νηπιαγωγός, 2 η άλλη, έχουν μοιράσει και τα παιδιά τυικής εκπαίδευσης, και "πολέμάνε" να έρθει παράλληλη στο παιδάκι με το βαρύ αυτισμό (το 5ο παιδί με προβλήματα), που είναι μόλις 10 μέρες στο νήπιο.
δηλαδή θα έπρεπε να είναι όπως και στο δημοτικό, ξεχωριστά κάποιες ώρες στην ένταξη όλα τα παιδιά που είναι για ΤΕ, και μετά κάποια ώρα όλα μαζί;;; γιατί αλλα είπαν...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159869
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 602
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 340
Σύνολο: 349

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.