*

Αποστολέας Θέμα: Νέα εγκύκλιος για την ειδική αγωγή!! +Πρακτική στον τόπο προέλευσης του πτυχίου  (Αναγνώστηκε 7597 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος georgia mix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έχοντας ήδη πληρώσει προκαταβολή σε Πανεπιστήμιο της Κύπρου για Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής ανακαλύπτω σήμερα ότι όσοι αποκτήσουν μεταπτυχιακό από το 2015 και μετά θα πρέπει να κάνουν πρακτική άσκηση στον τόπο που παίρνουν το πτυχίο τους!! Έχω πάθει δέκα εγκεφαλικά!!"Στο χρόνο σπουδών να περιλαμβάνεται πρακτική άσκηση τουλάχιστον 20 πιστωτικών μονάδων ECTS. Η πρακτική άσκηση να έχει υλοποιηθεί σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ή/και σχολικές μονάδες γενικής αγωγής όπου φοιτούν μαθητές με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και να έχει πραγματοποιηθεί στη χώρα του ανώτατου εκπαιδευτικού ιδρύματος που απονέμει τον μεταπτυχιακό τίτλο.. Η πρακτική άσκηση να είναι βεβαιωμένη από τον επόπτη καθηγητή και τον υπεύθυνο της σχολικής μονάδας και να συνοδεύεται από ημερολόγιο/παρουσιολόγιο." http://xenesglosses.eu/2016/01/nea-kritiria-synafeias-gia-ta-metapty/
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 08, 2016, 04:34:34 μμ από georgia mix »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος neve

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • ΠΕ70/ ΠΕ7Ο.50/ ΠΕ71
    • Προφίλ
τουλάγιστον έδωσες μόνο την προκαταβολή, που αν δεν κάνω λάθος μπορείς να την πάρεις πίσω... υπάρχουν και χειρότερα! όσοι τελείωσαν από το σεπτέμβριο και μετά ή όσοι εδώ και αρκετό καιρό το παρακολουθούν είναι σε δύσκολότερη θέση... ο δοαταπ θα το αναγνωρίσει σίγουρα, αυτοί στο ιεπ μας τα έχουν κάνει μπάχαλο...

Αποσυνδεδεμένος georgia mix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
μα το θέμα μου είναι ότι θέλω να το κάνω, αλλά πού να τρέχω Κύπρο για πρακτική??? σκέφτομαι μήπως αν τους πιέσουν τα Πανεπιστήμια Κύπρου το αποσύρουν....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 08, 2016, 10:44:43 μμ από georgia mix »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
παιδιά όχι πανικός, δεν είναι τελικό αυτό, είναι διαρροή και η διαρροή έχει σκοπό να βολιδοσκοπήσει αντιδράσεις.... οπότε καλό είναι να αντιδράσετε μέσω των πανεπιστημίων αλλά ατομικά προς την επιτροπή και το πρόεδρο της

για την ιστορία 20 ECT που θέλει τουλάχιστον για την πρακτική αντιστοιχούν σε ένα τρίμηνο αλλά προσοχή
ο φόρτος ορίζεται από το πανεπιστήμιο.... με άλλα λόγια μπορεί να υπάρχει θεωρητική προετοιμασία για την πρακτική (σχεδιασμός κλπ) των φοιτητών αξίας 80 ημερών και 10 μέρες εφαρμογής στο σχολείο.... ή οτιδήποτε αποφασίσει το πανεπιστήμιο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος georgia mix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δηλαδή δεν έχει ψηφιστεί νόμος? θέλω να ελπίζω ότι κάτι θα κάνουν... όμως και πάλι θέλουν πρακτική στον τόπο που κάνεις το μεταπτυχιακό για να υπάρχει εποπτεία. αυτό είναι ξεκάθαρο.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Yποθέτω ότι η διάταξη αυτή μπήκε για κάτι μεταπτυχιακά παρωδία εκ Βουλγαρίας, αλλά παίρνει η μπάλα και άλλους.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Δηλαδή δεν έχει ψηφιστεί νόμος? θέλω να ελπίζω ότι κάτι θα κάνουν... όμως και πάλι θέλουν πρακτική στον τόπο που κάνεις το μεταπτυχιακό για να υπάρχει εποπτεία. αυτό είναι ξεκάθαρο.

αν είχε ψηφιστεί θα το ξέραμε... ούτε καν την εισήγηση δεν έχουμε επίσημα, είναι διαρροή που πολύ πιθανό να ισχύσει....πάλι χαμός θα γίνει, αν δεν βάλει ότι ισχύει για όσους γραφτούν από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος θα έχουμε αδικίες

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
καταλαβαινω την αναστατωση ολων των συναδελφων και τα εξοδα για το μαστερ αυτο υπερογκα.
Οσον αφορα στην πιεση στο πανεπιστημιο να αλλαξει τα δεδομενα για να προσαρμοστουν στην ελληνικη πραγματικοτητα ισως κατι γινει για να μην χασουν φοιτητες, αλλα συναδελφοι οταν καποιος κανει μαστερ ειδικα σε ξενο πανεπιστημιο διαβαζει τον κανονισμο και τον αποδεχεται. Δεν γινεται να επιβαλλεις σε ξενο πανεπιστημιο να αλλαζει τα δεδομενα του γιατι εδω καθε λιγο κανουν αλλαγες......

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνέντευξη  στο esos παραχώρησε ο πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής για τον Ορισμό των κριτηρίων για τη χορήγηση συνάφειας των διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) Βασίλης Κουρμπέτης .

Η συνέντευξη έχει ως εξής:

esos: Γιατί τώρα; Γιατί τέτοια αντίδραση;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Από τον Φλεβάρη του 2012 που έκλεισε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (ΠΙ) το υπουργείο Παιδείας έχει χάσει τον θεσμικό του Επιστημονικό Σύμβουλο. Η απουσία του ΠΙ ως θεσμού γίνεται αισθητή για άλλη μια φορά.

Ο διάδοχος φορέας, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) έχει καθυστερήσει αρκετά να βρει την επιστημονική του ταυτότητα.

Το  Τμήμα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΠΙ δεν υπάρχει στο νέο φορέα.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αποσπασματική και πλημμελή επιστημονική υποστήριξη της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας.

Η πολιτική ηγεσία έχοντας υπόψη τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθρου 28 του ν. 4186/2013, όπου προβλέπεται η συγκρότηση επιστημονικής επιτροπής στο ΙΕΠ, η οποία θα εξετάζει τις συνάφειες των Διδακτορικών και Μεταπτυχιακών τίτλων με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) ζητά στις 21/7/2015 την συγκρότηση  της επιτροπής και εννέα  ημέρες αργότερα η επιτροπή συγκροτείται σε σώμα.

Την επόμενη κιόλας μέρα συνεδριάζει και   εισηγείται  τον ορισμό κριτηρίων για τη χορήγηση συνάφειας των διδακτορικών και μεταπτυχιακών τίτλων με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ).

Στις 05- 08- 2015 εκδίδεται η σχετική Υπουργική Απόφαση.

esos: Υπάρχουν αντιδράσεις επί του περιεχομένου της υπουργικής απόφασης. Τι απαντάτε ως πρόεδρος της Επιτροπής;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι πρώτες αντιδράσεις μπορούν να χαρακτηριστούν από συντεχνιακές έως προσωπικά αγανακτισμένες. Ελάχιστες είναι οι θετικές αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον τύπο. Συνδικαλιστικοί φορείς θέλουν να είναι μέλη της επιτροπής, Ελληνικά και ξένα Πανεπιστήμια ανησυχούν για την αυστηρότητα των κριτηρίων, γονείς εκπαιδευτικών που ανησυχούν για το επαγγελματικό μέλλον των παιδιών τους, εκπαιδευτικοί απόφοιτοι Πανεπιστημίων της Βουλγαρίας, Ιταλίας , Κύπρου και μερικοί της Αγγλίας διαμαρτύρονται . Εκατοντάδες mail και τηλεφωνήματα δέχονται το ΙΕΠ, το υπουργείο Παιδείας , ο Πρόεδρος και μέλη της Επιτροπής.  Καθημερινά και όλο το 24ωρο δέχομαι κάθε γνωστή μορφή επικοινωνίας  μέχρι σήμερα το  Δεκαπενταύγουστο.

esos: Γιατί όμως ορίστηκαν κριτήρια για τη χορήγηση συνάφειας των Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών τίτλων με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ);

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Επειδή ο νόμος το ορίζει. Επειδή πρέπει να λειτουργούμε με μετρήσιμα και αντικειμενικά κριτήρια.

Επειδή στην Ελλάδα είσαι ό,τι δηλώσεις και αυτό πρέπει να σταματήσει.

Επειδή οι Μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών πρέπει να δηλώνουν κάποια εξειδίκευση. Επειδή η διεθνής πρακτική το επιτάσσει.

Κυρίως όμως επειδή οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν το δικαίωμα στην εξειδικευμένη και επιστημονικά τεκμηριωμένη εκπαίδευση.

esos: Ποια είναι όμως αυτή ;  Ποιος την παρέχει; Πόσο διαρκεί; Τι περιλαμβάνει;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Για να απαντηθούν οι παραπάνω ερωτήσεις πρέπει να γνωρίζουμε ποιοι είναι οι μαθητές με αναπηρίες και τι εκπαιδευτικές ανάγκες έχουν.

Δυστυχώς στη χώρα μας δεν έχουμε κατανοήσει την σοβαρότητα του προβλήματος.

Το πρόβλημα δεν είναι οι μαθητές με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες αλλά το εκπαιδευτικό μας σύστημα το οποίο περιλαμβάνει τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, την εκάστοτε πολιτική ηγεσία, την νομοθεσία και τους πολίτες.

Το εκπαιδευτικό μας σύστημα πρέπει κάποια στιγμή, άμεσα, να κατανοήσει ότι η εκπαιδευτική αντιμετώπιση μαθητών με αναπηρίες  όρασης (αμβλύωπες και τυφλοί), με αναπηρίες  ακοής (βαρήκοοι και κωφοί αλλά και Κωφοί) με νοητικές αναπηρίες (ελαφριά έως βαριά νοητική αναπηρία, μαθητές στο αυτιστικό φάσμα (και το φάσμα είναι μεγάλο) μαθητές με κινητικές αναπηρίες (από απλή κινητική αναπηρία μέχρι εγκεφαλική παράλυση και πολλαπλές αναπηρίες), μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες έως μαθητές με προβλήματα συμπεριφοράς, συγκέντρωσης και υπερκινητικότητα  και ο κατάλογος είναι μεγαλύτερος απ ότι μπορεί κανείς να φανταστεί, απαιτεί ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ.

Η εξειδίκευση αυτή δε μπορεί να αποκτηθεί ούτε με τα “αυστηρά” κριτήρια της εν λόγω επιτροπής. Τα κριτήρια της επιτροπής είναι τα απολύτως απαραίτητα για να γίνει ένα νοικοκύρεμα στο χώρο της ΕΑΕ.

Επειδή όμως αρκετά κράτησε η “φύλαξη” των μαθητών με αναπηρία είναι καιρός να πάμε στο επόμενο βήμα. Η επιτροπή απαιτεί τα βασικά.

Ο τίτλος σπουδών να έχει εκπαιδευτική εφαρμογή στην ΕΑΕ. Να είναι ένα πρόγραμμα 2ετές με πρακτική άσκηση.

Δηλαδή οι εκπαιδευτικοί να έχουν λάβει μια σφαιρική εικόνα και εμπειρία για αυτό που θα κληθούν να υπηρετήσουν.

Η εξειδίκευση στην ΕΑΕ δεν είναι αντικείμενο απλής μελέτης, εξ αποστάσεως χωρίς καμία επαφή με μαθητές με αναπηρία.

Αρκεί να δει κανείς τις απαιτήσεις για το επάγγελμα της κομμώτριας και θα διαπιστώσει ότι τα κριτήρια, για το σημαντικό αυτό επάγγελμα, απαιτούν μεγαλύτερη πρακτική άσκηση απ αυτή του ειδικού στην ΕΑΕ.

Στην άλλη άκρη του φάσματος ας δει κανείς τις απαιτήσεις των ειδικοτήτων της ιατρικής επιστήμης.

Θα διαπιστώσει την αναγκαιότητα ορισμού βασικών κριτηρίων και στην ΕΑΕ.

Η εξειδίκευση απαιτεί σπουδές, έρευνα και πρακτική που πρέπει να καλύπτεται επαρκώς για την προστασία των μαθητών αλλά και των εκπαιδευτικών.

Δηλαδή οι μαθητές να αναπτύσσουν τις ικανότητες τους στο έπακρο και οι εκπαιδευτικοί να μην οδηγούνται σε επαγγελματική εξουθένωση πριν την ώρα τους. 

Τα κριτήρια της επιτροπής δεν είναι αυστηρά.

Είναι άκρως ελαστικά και μεταβατικά.

Δεν έχουν αναδρομική ισχύ, αν και θα έπρεπε αλλά δεν είναι νόμιμο.

Δεν είναι τιμωρητικά επειδή τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει η πολιτεία, οι θεσμοί της και το προσωπικό που την υπηρετεί, χωρίς να παραβλέπετε η ευθύνη των πολιτών.

Για το λόγο αυτό η μερική κάλυψη των απαιτούμενων κριτηρίων που αφορούν στα έτη σπουδών, στην εξειδίκευση ανά αναπηρία, στην πρακτική άσκηση και στο εκπαιδευτικό ίδρυμα φοίτησης δύναται να οδηγούν σε προσωρινή συνάφεια με την ΕΑΕ για ένα μεταβατικό στάδιο μέχρι τις 31 Αυγούστου 2016.

Έτσι δίνεται η δυνατότητα να αποκτηθεί πλήρης κάλυψη των απαιτούμενων κριτηρίων.

Επίσης όλα τα παραπάνω είναι δυνατόν να τροποποιούνται μετά από τεκμηριωμένη αιτιολόγηση της επιτροπής, αν από την άσκηση των επιστημονικών καθηκόντων της προκύψουν σχετικές ανάγκες.

Δηλαδή τίποτα δεν είναι γραμμένο σε μάρμαρο.

Αυτή είναι μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση με την αίσθηση δικαίου εμφανή και δεν μπορεί να προσληφθεί ως αδυναμία των κριτηρίων ή της επιτροπής.

esos: Μπορείτε να μας αναφέρετε ένα παράδειγμα;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Παράδειγμα: Ένα από τα κριτήρια λέει ότι το Πρόγραμμα Σπουδών να είναι διετές και να περιλαμβάνει πρακτική άσκηση.

Το διετές μπορεί να αναλυθεί σε μονάδες μαθημάτων ή σε πρόγραμμα μαθημάτων.

Η πρακτική άσκηση δεν ορίζεται ως προς το χρονικό διάστημα , είναι τόσο ευέλικτη, δεν είναι αρκετά αυστηρή.

esos: Ως Επιτροπή προτείνατε να υπάρχει πίνακας εγκεκριμένων  Μεταπτυχιακών

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όσο αφορά στον πίνακα εγκεκριμένων Πανεπιστημίων εμείς δεν προτείναμε να υπάρχει πίνακας εγκεκριμένων  Μεταπτυχιακών , διότι είναι περιοριστικός και φοβίζει τον κόσμο.

Εμείς δεν αρνηθήκαμε να εξετάσουμε  οποιαδήποτε συνάφεια, αλλά προτείναμε να εξετάσουμε  αυτές που έρχονται για πρώτη φορά φέτος.

Δεν θα εξετάσουμε συνάφειες που έχουν εγκριθεί απο το υπουργείο Παιδείας.

Δεν είναι ορθό γιατί δημιουργεί τεράστια προβλήματα.

Ένα πρόβλημα που δημιουργήθηκε για παράδειγμα είναι ο περιορισμός ότι ο τίτλος θα πρέπει να είναι Ειδικής Αγωγής.

Υπάρχουν συνάδελφοι όπου ο τίτλος του Μεταπτυχιακού τους  είναι μέρος της Ειδικής Αγωγής, όπως ο Αυτισμός, δεν μπορούμε να τους εξαιρέσουμε, ούτε μπορούμε  να μπούμε σ αυτή τη διαδικασία .

esos: Με τον Αναπληρωτή υπουργό Παιδείας Τάσο Κουράκη υπάρχουν κάποιες διαφωνίες;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Δεν υπάρχει διαφωνία.

Επικοινώνησα με τον Διευθυντή του Γραφείου του κ Κουράκη, τον κ. Πιλάλη,  ο οποίος μου ζήτησε και έστειλα μια γραπτή διευκρίνιση.

Ένα από τα πράγματα που πρέπει να παραδεχθώ είναι ότι υπάρχει μια κατανόηση και πρέπει να βρούμε  μια λύση.

Η λύση μπορεί  να είναι επιστημονική και πρέπει επίσης να είναι και πολιτική.

Εγώ υποστηρίζω την εισήγηση που έκανε η Επιστημονική Επιτροπή, στην οποία προεδρεύω.

Ο στόχος μας όμως δεν είναι να καλύψουμε ούτε τις ανεπάρκειες του συστήματος, ούτε τις ανεπάρκειες των σπουδών, ούτε τις οποιεσδήποτε κακές αποφάσεις της διοίκησης μέχρι τώρα.

Ο στόχος της Επιτροπής  είναι να προτείνει συγκεκριμένα μετρήσιμα κριτήρια που έχουν να κάνουν κυρίως με την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης για το μέλλον.

Συνεπώς όταν εξετάσουμε  κριτήρια στην πράξη και δούμε ότι έχουμε κάνει ένα λάθος, άνθρωποι είμαστε, οποιαδήποτε αδικία που δεν εμπεριέχει δόλο ή υπαιτιότητα κάποιου θα την διορθώσουμε.

Σίγουρα  όμως δεν μπορούμε  να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σε ένα ξέφραγο αμπέλι, σε μια κατάσταση που ο κάθε ένας  είναι ό,τι δηλώσει.

esos: κε Κουρμπέτη το ξέφραγο αμπέλι ποιος το δημιούργησε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η ίδια η πολιτεία και οι πολίτες της . Εμείς οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι άνθρωποι που προσπαθούν  να βρουν μια λύση σ αυτό το χάος που επικρατεί.

esos: Μήπως υπάρχουν και κάποιοι που δεν φταίνε;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όχι είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι, αρχής γενομένης από εμένα, μέχρι τον εκάστοτε υπουργό, μέχρι το κάθε Πανεπιστήμιο, ελληνικό ή ξένο, μέχρι τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς.

Αυτοί που δεν είναι υπεύθυνοι είναι οι μαθητές με αναπηρία και οι γονείς τους.

Κανένας φορέας ατόμων με αναπηρία ή γονέων μαθητών με αναπηρία δεν διαμαρτυρήθηκε για τον ορισμό των κριτηρίων  και αυτό δεν είναι τυχαίο. 

Η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) εκπροσωπείται στην επιτροπή και είναι σύμφωνη με τα κριτήρια που ετέθησαν.

Τέλος, αυτό όμως που με λυπεί στο χώρο που εργάζομαι και υπηρετώ τα τελευταία 30 χρόνια είναι η πολιτικά ορθή αλλά επιφανειακή αντιμετώπιση της ΕΑΕ των πολιτικών ηγεσιών, η ευκαιριακή αντιμετώπιση της ΕΑΕ πολλών πανεπιστημίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό και η προσωποκεντρική και συντεχνιακή αντιμετώπιση των πραγμάτων από μέρος των εκπαιδευτικών που “θίγονται”.

Ξέρω ότι με αυτόν τον επίλογο θα στεναχωρήσω αρκετούς συναδέλφους.

Δεν μπορώ όμως να μην λέω τα πράγματα με το όνομα τους.

Έχω ευθύνη και υποχρέωση να λέω τη γνώμη μου όσο και αν αυτή στεναχωρεί, εξαγριώνει ή ακόμη και πληγώνει μερικούς
Yποθέτω ότι η διάταξη αυτή μπήκε για κάτι μεταπτυχιακά παρωδία εκ Βουλγαρίας, αλλά παίρνει η μπάλα και άλλους.
Η απαξιωση της ειδικης αγωγης....Παρακαλω να διαβασουμε προσεκτικα τις δηλωσεις του κυριου κουρμπετη....και κυριως να τις διαβασει ο κυριος υπουργος....Κανει ο ανθρωπος μια αναφορα το τι σημαινει ειδικη αγωγη...και συμφωνω απολυτα μαζι του...οσον αφορα το βασικο σκελος της συνεντευξης του...Ελα ομως που ερχεται σε μια εποχη που ολοι αποδεχονται την σημασια της εξιδικευσης των εκπαιδευτικων ..εκτος απο το υπουργειο...Ερχεται δηλ ο κυριος κουρμπετης να βγαλει ενα θεμα σε μια χρονικη περιοδο...οπου ακομη και σημερα το υπουργειο κανει προσληψεις αναπληρωτων απο τον πινακα γενικης...Ας προχωρησει λοιπον το υπουργειο σε οποιες αλλαγες πρεπει να γινουν στην προκηρυξη ειδικης αγωγης..και μετα να ελθουν και τα υπολοιπα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 09, 2016, 10:30:43 πμ από tolakis »

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
αυτή είναι παλιά συνέντευξη για τα πρώτα κριτήρια το καλοκαίρι

μετά έφαγε την ήττα και τα πήραν πίσω

ζούμε το επεισόδιο νο2  "Ο Κομμωτής επιστρέφει"

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1557
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
αυτή είναι παλιά συνέντευξη για τα πρώτα κριτήρια το καλοκαίρι

μετά έφαγε την ήττα και τα πήραν πίσω

ζούμε το επεισόδιο νο2  "Ο Κομμωτής επιστρέφει"
Ναι ειναι παλια συνεντευξη...την εβγαλα για να αναδειξω την αδιαφορια....και την αντιμετωπιση της ειδικης αγωγης απο πλευρας υπουργειου παιδειας....

Αποσυνδεδεμένος georgia mix

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη, δεν την είχα δει. Βασικά δεν είχα ιδέα ότι παιζόταν όλο αυτό και συμφωνώ ότι δεν πρέπει να απαξιώνεται η ειδική αγωγή. Το θέμα μου είναι ότι μόλις γράφτηκα στο εαρινό εξάμηνο του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, το οποίο δεν προβλέπει πρακτική. Πραγματικά είναι πολλά τα χρήματα για να το διακινδυνέψω. Και επιπλέον θεωρώ άδικο να υπάρχουν στους πίνακες ειδικής, άτομα με το ίδιο μεταπτυχιακό και να δουλεύουν και τώρα ξαφνικά να μην ισχύει. Τουλάχιστον να επιτρέψουν να γίνεται η πρακτική στη χώρα μας. Πώς θα πάμε ένα τρίμηνο Κύπρο να κάνουμε πρακτική...

Αποσυνδεδεμένος kode89

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έχει κάποιος εικόνα για τις εξελίξεις που έπονται?Μέχρι στιγμής δεν έχουμε υπουργική απόφαση.

Αποσυνδεδεμένος Sileia MN

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Καλησπέρα, επειδή γενικότερα το ψάχνω και εγώ για μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως σε Πανεπιστήμιο της Κύπρου, με διαβεβαίωσαν ότι εφόσον ψηφιστούν τα παραπάνω κριτήρια περί συνάφειας, το πανεπιστήμιο δεσμεύεται να πραγματοποιησει πρακτική για τους φοιτητές του σε δομές της Ελλάδας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 603

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.