0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
mary8, νομίζω πως μπερδεύεις την πρόσθεση με τον πολλαπλασιασμό. Όταν προσθέτουμε αριθμούς και ο ένας είναι θετικός και ο άλλος αρνητικός (με πρόσημο -), τότε αφαιρούμε τις απόλυτες τιμές και κρατάμε το πρόσημο του αριθμού με τη μεγαλύτερη απόλυτη τιμή. Θέλει προσοχή εδώ, γιατί ο θετικός, όπως καταλαβαίνεις, είναι πάντα μεγαλύτερος από τον αρνητικό. Άρα μας ενδιαφέρει η απόλυτη τιμή. Όταν πολλαπλασιάζουμε δύο θετικούς, το πρόσημο είναι +. Όταν πολλαπλασιάζουμε δύο αρνητικούς, το πρόσημο είναι +. Όταν πολλαπλασιάζουμε ένα θετικό και ένα αρνητικό, το πρόσημο είναι -. Με απλά λογάκια, συν επί συν μας κάνει συν, πλην επί πλην μας κάνει πλην και συν επί πλην μας κάνει πλην. Άσχετο και σχετικό ταυτόχρονα. Να προσέξεις πάρα πολύ και την προτεραιότητα των πράξεων. Αν δεν υπάρχουν παρενθέσεις, πρώτα κάνουμε τους πολλαπλασιασμούς και τις διαιρέσεις και μετά πρόσθεση/αφαίρεση. ΥΓ. Μαθηματικοί, μη βαράτε. Ξέρω ότι τα είπα λίγο μπακαλίστικα, απλώς προσπαθώ να βοηθήσω λίγο την κοπέλα που έχει πελαγώσει!
Δεν θα ξεκινησω με του λυκειου γιατι οπως ειπα δεν εχω καν τις βασεις.Για νηπιαγωγων ενδιαφερομαι.Περυσι ειχαν γυρω στα 15.000 μορια,δεν θυμαμαι ακριβως!Φετος ειπαν θα πεσουν.Αποφοιτη εννοουσα λυκειου,δεν εχω τελειωσει καποια σχολη και ημουν θεωρητικη τοτε.Δεν ξερω πως καταφερνουν να γραψουν μαθηματικα χωρις να ξερουν τιποτα,λογικα θα ξερουν καποια βασικα γιατι εχω που δεν ξερω ουτε εξισωσεις ουτε τιποτα αν ανοιξω το βιβλιο της γ λυκειου δεν θα καταλαβω τιποτα.Εχω ξεκινησει απο της
mary8, νομίζω πως μπερδεύεις την πρόσθεση με τον πολλαπλασιασμό. Όταν προσθέτουμε αριθμούς και ο ένας είναι θετικός και ο άλλος αρνητικός (με πρόσημο -), τότε αφαιρούμε τις απόλυτες τιμές και κρατάμε το πρόσημο του αριθμού με τη μεγαλύτερη απόλυτη τιμή. Θέλει προσοχή εδώ, γιατί ο θετικός, όπως καταλαβαίνεις, είναι πάντα μεγαλύτερος από τον αρνητικό. Άρα μας ενδιαφέρει η απόλυτη τιμή. Όταν πολλαπλασιάζουμε δύο θετικούς, το πρόσημο είναι +. Όταν πολλαπλασιάζουμε δύο αρνητικούς, το πρόσημο είναι +. Όταν πολλαπλασιάζουμε ένα θετικό και ένα αρνητικό, το πρόσημο είναι -. Με απλά λογάκια, συν επί συν μας κάνει συν, πλην επί πλην μας κάνει συν και συν επί πλην μας κάνει πλην. Άσχετο και σχετικό ταυτόχρονα. Να προσέξεις πάρα πολύ και την προτεραιότητα των πράξεων. Αν δεν υπάρχουν παρενθέσεις, πρώτα κάνουμε τους πολλαπλασιασμούς και τις διαιρέσεις και μετά πρόσθεση/αφαίρεση. ΥΓ. Μαθηματικοί, μη βαράτε. Ξέρω ότι τα είπα λίγο μπακαλίστικα, απλώς προσπαθώ να βοηθήσω λίγο την κοπέλα που έχει πελαγώσει!
Καλησπερα.Ειμαι αποφοιτη και θελω να δωσω πανελλαδικες του χρονου αλλα για τις σχολες που με ενδιαφερουν πρεπει να δωσω και μαθηματικα με τα οποια δεν ειχα ποτε σχεση.Ειμαι εντελως αρχαρια ουτε του γυμνασιου ξερω και επειδη δεν θα κανω προς το παρον ιδιαιτερα μπορειτε να μου πειτε για να φτασω στην υλη της γ λυκειου τι πρεπει να ξερω απο την υλη προηγουμενων ταξεων;