*

Αποστολέας Θέμα: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ  (Αναγνώστηκε 11319 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 01, 2016, 01:20:21 μμ »
Ας πω κάποιες σκέψεις μου κι εγώ.
Τα μαθηματικά είναι το πιο αβέβαιο και αγχωτικό μάθημα. Υπάρχουν έρευνες που το λένε αυτό. Θυμάμαι τότε που δούλευα σε φροντιστήριο , τη μέρα των Πανελληνίων , πόσο άνετοι ήταν οι φιλόλογοι και πόσο αγχωμένοι ήμασταν οι μαθηματικοί γιατί είχαμε λίγο χρόνο να λύσουμε τα θέματα ( αν ερχόντουσαν οι μαθητές και δεν είχαμε προλάβει να βγάλουμε κάποιο ερώτημα ; )
Ένας συνεπής μαθητής της Γ΄ Λυκείου γνωρίζει στο τέλος τα θεωρήματα και τους ορισμούς αλλά αυτό δεν πάει να πει ότι θα καταφέρει να απαντήσει σωστά και ολοκληρωμένα όλα τα ερωτήματα .  Όσες ασκήσεις και να έχει λύσει ( οι ασκήσεις τείνουν στο άπειρο ) ποτέ δεν υπάρχει η σιγουριά πως θα λύσει όλα τα ερωτήματα που θα σκαρφιστεί η επιτροπή εξετάσεων ( είπαμε τείνουν στο άπειρο ) . 
Οπότε αυτό που πρέπει να κάνει ο κάθε μαθητής είναι να διαβάζει και να λύνει όσο πιο πολλές ασκήσεις μπορεί .  Όσο πιο πολύ ασχοληθεί τόσο καλύτερα θα πάει .  Το πόσο καλά θα πάει βέβαια εξαρτάται κι από άλλους παράγοντες όπως : το πόσο διάβαζε μαθηματικά τα προηγούμενα χρόνια , πόση κλίση έχει στα μαθηματικά , πόσο άγχος έχει την ώρα της εξέτασης και άλλα.  Ποιος είναι ο καθηγητής που του κάνει μάθημα επίσης είναι ένας παράγοντας που επηρεάζει το αποτέλεσμα  . Ο γονιός  κάνει επιλογή καθηγητή  βάση πληροφοριών που έχει από προηγούμενους μαθητές-γονείς και των χρημάτων που έχει να διαθέσει. Αν ο καθηγητής δεν είναι καλός , θα γίνει τώρα επειδή θα του ζητήσεις να δώσει δικές του ασκήσεις ;   Νομίζω καλύτερα να ωθείς το παιδί σου να μελετάει όσο πιο πολύ μπορεί και να μην μπεις στη διαδικασία να ασχοληθείς με το τι κάνει ο μαθηματικός , τη στιγμή μάλιστα που είσαι φιλόλογος και δεν μπορείς να αξιολογήσεις εύκολα τη δουλειά του .   

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:24:08 »

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #15 στις: Ιούλιος 01, 2016, 03:42:48 μμ »
Την μεθοδολογια ομως μπορω να την κρινω κι ας ειμαι φιλολογος.Σ'αυτην στεκομαι και προβληματιζομαι και δεν προκειται και να εφησυχασω.Καταλαβαινω οτι ειναι και θεμα τυχης ..οπως αλλωστε και  σε ολα τα μαθηματα,αλλα πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω αυτο το αυξανομενο ποσοστο αποτυχιας των μαθητων στο συγκεκριμενο μαθημα.Μαθητες του 18 να πατωνουν ...

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #16 στις: Ιούλιος 01, 2016, 04:01:55 μμ »
Γιατί τα 18άρια είναι πέτσινα. Αν ο γιος σας είναι του 14 με 17 κάτι θα ξέρει ο μαθηματικός που θέλει πρώτα να εξασφαλίσει τη βάση. Επίσης δε καταλαβαίνω γιατί κολλάτε στις φωτοτυπίες. Μου θυμίζει δημοτικό που όσο περισσότερες φωτοτυπίες δίνει η δασκάλα τόσο καλύτερη είναι. Θα έπρεπε να το γνωρίζετε αυτό ως καθηγήτρια. Υπάρχουν πολύ αξιοπρεπή βοηθήματα με μεγάλη γκάμα ασκήσεων για όλα τα επίπεδα. Αν είχατε καλές συστάσεις γι αυτόν και είναι υπεύθυνο άτομο αφήστε τον να δουλέψει απερίσπαστος. Αν επεμβαίνετε συνέχεια θα δημιουργήσετε πρόβλημα και σε αυτόν και στο παιδί σας.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #17 στις: Ιούλιος 01, 2016, 04:05:21 μμ »
 Να υποθέσω οτι στα φιλολογικά μαθήματα η προετοιμασία γίνεται κυρίως από φωτοτυπίες και όχι από ολόκληρα βοηθήματα?
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:24:08 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 01, 2016, 04:18:52 μμ »
Όταν είπα πως οι ασκήσεις είναι άπειρες δεν εννοούσα ότι είναι θέμα τύχης .  Το είπα για να καταλάβεις ότι δεν έχει τόση σημασία αν λύνει ασκήσεις από το βοήθημα Α , το βοήθημα Β , τις σημειώσεις του φροντιστηρίου Γ ή του καθηγητή Δ , αλλά αντίθετα έχει πολύ σημασία να δουλεύει όσο πιο πολύ γίνεται.  Φυσικά δεν είναι όλα τα βοηθήματα και οι σημειώσεις ίδιες .  Από την άλλη δεν σημαίνει ότι αν δουλέψεις με το Α θα περάσεις ενώ αν δουλέψεις με το Β όχι .  Το ίδιο ισχύει και για το φροντιστήριο ή τον καθηγητή που κάνει μάθημα. Πάντως καλά κάνεις και το ψάχνεις. Λογικό να θες το καλύτερο για το παιδί σου .

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #19 στις: Ιούλιος 04, 2016, 03:58:36 μμ »
Ο καθε μαθητης ειναι διαφορετικος ,με αυτην λοιπον τη λογικη εξειδικευουμε το ιδιαιτερο και δουλευουμε..Εγω ζηταω τις επιπλεον ασκησεις σε  φωτοτυπια για τις αναγκες του δικου μου παιδιου.Την επιλογη θελω να την κανει ο καθηγητης του ,που τον εχει αναλαβει ,παιρνει οσα ζητησε και πρεπει να δουλεψει.Σε αυτη τη φαση ,λοιπον , κι επειδη θελω τα χρηματα μου να πιασουν τοπο δεν προκειται να εφησυχασω.
Στα φιλολογικα greedo υπαρχει βοηθημα ,αλλα την εξτρα εργασια την δινω σε φωτοτυπια -ειναι προσωπικη μου δουλεια ,εξειδικευμενη για τον εκαστοτε μαθητη μου και προσαρμοσμενη στα κενα και τις δυσκολιες του.
Η διδασκαλια του ιδιαιτερου πιστευω οτι σε αυτην την λογικη πρεπει να κινειται..αλλιως τον πηγαινα σε φροντιστηριο.....

Αποσυνδεδεμένος math_samos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #20 στις: Δεκέμβριος 19, 2016, 10:54:31 πμ »
Αργοπορημένη απάντηση πολύ αλλά θα την κάνω.

Ο μαθηματικός ΔΕΝ μπορεί να βγάλει δικές του ασκήσεις. Εννοώ δικές του για επίπεδο Γ λυκείου. Για παράδειγμα εγώ βγάζω ασκήσεις για την Α γυμνασίου μόνη μου πολλές φορές και για την Β αλλά για τις άλλες τάξεις παίρνω από βοηθήματα.

Επίσης κανένα μα κανένα φροντιστήριο δε δίνει έξτρα ασκήσεις.

Αυτό που κάνω εγώ σε μαθητές είναι το εξής:
Ασκήσεις από βοήθημα σε φυλλάδια (ή από τη τράπεζα θεμάτων για Α και Β λυκείου) και όταν δω κενά ή δω πως δεν κατάλαβαν κάτι δίνω ξανά παρόμοιες ασκήσεις και έξτρα φυλλάδια.


Αυτό όμως που δεν έχετε καταλάβει και αναρωτιέστε γιατί πατώνουν τόσο οι μαθητές στα μαθητικά είναι κάτι που εμείς οι μαθηματικοί το χουμε εμπεδώσει πια πλήρως.

Τα παιδιά πατώνουν και θα συνεχίσουν να πατώνουν (ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ) γιατί δεν έχουν μάθει να μελετάνε. Δεν έχουν μάθει να διαβάζουν μόνα τους τιποτα! Πάνε ιδιαίτερο από την ΣΤ δημοτικού αλλά ακόμα και αυτά που δε πάνε δε διαβάζουν τίποτα, είναι κάθε μέρα στο FB και στον υπολογιστή και μέχρι τη Β λυκείου κάποια παιδιά , που οι γονείς τους ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι είναι καλοί μαθητές απλά κάνουν ότι κάνουν στο μάθημα (φροντιστήριο ή ιδιαίτερο) και πάνε και γράφουν ένα 17-18 γιατί ο καθηγητής του σχολείου τους έχει πει ΑΚΡΙΒΩΣ ποιες αποδείξεις θα βάλει και τι είδους ασκήσεις.

Και όταν λέω ότι τους έχει πει ΝΑΙ τους τα έχει πει. Μη βλέπετε που αν τα ρωτήσετε λένε όχι δεν είπε δε σημείωσα κάτι κτλ.

Εγώ πάντα μόλις δω το τετράδιο μαθητή (που σημειώνει εννοείται όχι κάποιου που δεν έχει καν τετράδιο) καταλαβαίνω τι θέματα θα βάλει ο καθηγητής στο διαγώνισμα και κάνουμε τέτοια. Επίσης ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ είναι ότι η θεωρία είναι 1,2 άντε 4 αποδείξεις και τους λέει ποιες.

Στη Γ λυκείου το παιδί πρέπει να μάθει ΟΛΕΣ τις αποδείξεις οι οποίες είναι καμιά 30αριά μπορεί και παραπάνω και όλους τους ορισμούς που είναι πάρα πολλοί και όλα αυτά πιάνουν 5 μονάδες . Πραγματικά στη θεωρία τα παιδιά ΔΕΝ πιάνουν σχεδόν ποτέ το 5στα5. Είναι δυνατόν;;;; Κ όμως είναι δυνατόν γιατί απλά ΔΕΝ έχουν μάθει να διαβάζουν. Ποτέ μα ποτέ δεν ανοίγουν το βιβλίο στα μαθηματικά .

Είχα μαθήτρια που έγραφε σε όλο το γυμνάσιο 20 γιατί η μάνα της ήθελε να έχει άριστη μαθήτρια (!!!). Ε λοιπόν ΠΟΤΕ δεν είχε ανοίξει το βιβλίο ΜΟΝΗ της στη θεωρία του βιβλίου. Το άνοιγε μόνο για να σημειώσει τη σελ της άσκησης που λύναμε. Ότι θεωρία είχε τη λέγαμε μαζί , της εξηγούσα εγώ και την έβαζα να τη διαβάζει από φυλλάδια. Οπότε πως ένα παιδιά θα κάτσει να διαβάσει 30 αποδείξεις και άλλες τόσες ασκήσεις όταν δεν έχει μάθει να ότι τα μαθηματικά είναι 50% η θεωρία; Θα το μάθει ξαφνικά στα 17 του;

Η θεωρία στη Γ λυκείου επίσης θέλει και να έχεις βάσεις, στο μυαλό σου να τα έχει ξεκαθαρισμένα όλα, δεν είναι απλά θεωρία τι έγινε το 1453 στην Άλωση. πχ αν ξεχάσεις να βάλεις τη φράση "στο πεδίο ορισμού της" θα στη πάρουν λάθος τη θεωρία γιατί μαθηματικά δε στέκει αυτό που λες.
Η μαθήτρια πάντως που σας λέω στην Α λυκείου έγραψε 8 στα μαθηματικά. Άρα καταλαβαίνετε πως οι βαθμοί είναι τελείως ψεύτικοι.


Τελευταία προσπαθώ να κάνω τα παιδιά να μάθουν να διαβάζουν θεωρία από το βιβλίο τους δίνοντας τους φυλλάδια με θεωρία και λέγοντας τους να ανοίξουν το βιβλίο για να τη βρουν αλλά λίγα παιδιά ανταποκρίνονται στο σύστημα αυτό.

Σε μαθητή Γ λυκείου που δεν ήξερε τίποτα έπιασα το θέμα το προηγούμενο βράδυ και αυτός δε το έλυσε. Οπότε τι να λέμε τώρα. Μπορεί και η δικιά του μάνα να λέει ότι φταίω εγώ. Του έκανα 6 ώρες τη βδομάδα (με ελάχιστα χρήματα) και δεν μπορούσα να κοιμηθώ γιατί ένα χρόνο έβλεπα στον ύπνο μου ότι δε θα γράψει και δε θα περάσει. Αυτός βέβαια ήταν κάθε μέρα για καφέ και με έγραφε κανονικά και εμένα και τη μάνα του που πλήρωνε. Βέβαια μόλις έκανε τα γλυκά μάτια στη μάνα του αυτή τα ξεχνούσε όλα. Οπότε εγώ τρελάθηκα ένα χρόνο στη κυριολεξία για ένα μαθητή μόνο χωρίς να κερδίσω τίποτα. (Ασχολούμουν μαζί του κάθε μέρα του έδωσα πάνω από 100 φυλλάδια γραμμένα στο χέρι , ασκήσεις μόνο για το επίπεδο του και γενικά τα πάντα για χάρη του) Ή μάλλον κέρδισα κάτι...έμαθα ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ να μη ξανακάνω μάθημα σε Γ λυκείου. Το παιδί τελικά έγραψε 8 ενώ τότε είχε μεγάλο ποσοστό κάτω από τη βάση και σε όλα τα άλλα έγραψε 2 με 3, τουλάχιστον στο δικό μου έγραψε καλά και πέρασε εκεί που ήθελε ΑΛΛΑ έχασε 2 μονάδες από τη θεωρία και το μισό δεύτερο θέμα που του είχα βρει την προηγούμενη μέρα. Οπότε θα είχε γράψει ένα 11-12 αν με άκουγε έστω λίγο το προηγούμενο βράδυ. Άρα όσα φυλλάδια και να δώσεις σε ένα παιδί δεν έχει νόημα αν αυτό δε θέλει να προσπαθήσει.

Τα μαθηματικά θέλουν ΠΑΡΑ πολύ υπομονή και επιμονή , μία άσκηση μπορεί να μη σου βγαίνει και να πρέπει να τη "λιώσεις" .... να τη ψάξεις πολύ , να διαβάσεις θεωρίες για αυτή την άσκηση, να διαβάσεις παρόμοιες ασκήσεις για αυτή την άσκηση, να ψάξεις σε άλλα βιβλία και τετράδια για αυτή την άσκηση...μόνο έτσι  θα μάθεις μαθηματικά!!!

Και πιστέψτε με το 90% των παιδιών δεν  ψάχνει τόσο .... ποτέ .... αν δεν μπορούν να τη λύσουν πάνε στην επόμενη και απλά το λένε στο καθηγητή και τους τη λύνει.

Οπότε γι αυτό και πατώνουν στα μαθηματικά. και θα συνεχίσουν να πατώνουν.

όσοι γράφουν καλά στα μαθηματικά είναι οι μαθητές εκείνοι που παλεύουν , έχουν μάθει να παλεύουν και να επιμένουν , να προσπαθούν πάνω από ένα χαρτί για ΜΙΑ άσκηση 2 ώρες...να μουτζουρώνουν , να σβήνουν , να πετάνε χαρτιά, να σκέφτονται , να σπάνε το κεφάλι τους, να ακονίζουν το μυαλό τους .... και μετά όταν τη λύνουν έχουν τέτοια ικανοποίηση που έχουν ξεπεράσει αυτό το εμπόδιο που μετά καμία άσκηση δε τους φοβίζει.

Αυτό το κάνουν ελάχιστα παιδιά και μόνο αυτά γράφουν.

Καλη επιτυχία εύχομαι στο γιο σας και ελπίζω αφού του αρέσει η πληροφορική να μάθει μαθηματικά γιατί η πληροφορική βασίζεται σε αυτά. :)



Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #21 στις: Δεκέμβριος 19, 2016, 11:44:57 πμ »
του εκανες εξι ωρες την βδομαδα για να γραψει 8??????????????
τι να πω....

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #22 στις: Δεκέμβριος 19, 2016, 11:59:13 πμ »
του εκανες εξι ωρες την βδομαδα για να γραψει 8??????????????
τι να πω....

Το 8 στα μαθηματικά στις πανελλήνιες, για κάποιον που διαβάζει ελάχιστα, είναι και πολύ καλό!

Όλο και λιγότεροι μαθητές πλέον διαβάζουν μόνοι τους. Υπάρχει μια ασθένεια που εξαπλώνεται εδώ και πολλά χρόνια στον μαθητικό πληθυσμό και τείνει να γίνει επιδημία.. ονομάζεται οξεία τεμπελίτιδα!
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #23 στις: Δεκέμβριος 19, 2016, 12:06:19 μμ »
συμφωνω αλλα το 8 γραφεται και με 3-4 ωρες την βδομαδα...
οποτε επρεπε να κανει λιγοτερες ωρες
αλλιως φταιει η ιδια που καταφερε με 6 ωρες να γραψει το παιδι 8

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #24 στις: Δεκέμβριος 19, 2016, 01:09:32 μμ »
Με 3-4 ώρες μπορεί να έγραφε και 5, οπότε δεν έχει να κάνει..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος math_samos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #25 στις: Δεκέμβριος 19, 2016, 01:59:47 μμ »
Παιδιά σας λέω δε διάβαζε τίποτα ... τίποτα του έβαζα 5 ασκήσεις στο τέλος (γιατί ένα φυλλάδιο μπρος πίσω του φαινόταν τρελό) και έκανε τη μισή δεν έκανε ποτέ πάνω από 2 ασκήσεις μόνος του και δε διάβαζε θεωρία με τίποτα. Είχε κενά από α λυκείου και εγώ τον ξεκίνησα Δεκέμβρη αφού πρώτα είχε πάει φροντιστήριο από το καλοκαίρι και είχαν πάει τσάμπα τα χρήματα γιατί δε διάβαζε τίποτα απολύτως και όλοι είχαν τρελαθεί (γονείς εννοώ και ο καθηγητής του στο φροντ).

Του έκανα 6 ώρες τη βδομάδα (παλιότερα που υπήρχαν και οι μιγαδικοί στην ύλη) επειδή έπρεπε να προλάβω να καλύψω ότι δεν έιχε διαβάσει 4 μήνες + κενά και είχα φτύσει αίμα πως έφταιξα εγώ;

Μιλούσα συνέχεια στους γονείς του και τους έλεγα από την αρχή να ξέρουν δε θα γράψει πάνω από τη βάση αν θέλουν να μειώσουμε τις ώρες για να η χαλάνε τσάμπα χρήματα , τον έπαιρνα με το καλό με το άσχημο τίποτα.

Το 8 ήταν υπερεπιτυχία αν συνέχιζε στο φροντιστήριο θα έγραφε 2 όπως έγραψε και σε όλα τα άλλα δηλαδή.
Μόνο έκθεση έγραψε 15 όλα τα άλλα 2,3.

 :(

Αποσυνδεδεμένος math_samos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #26 στις: Δεκέμβριος 19, 2016, 02:05:36 μμ »
Μα κάναμε 6 ώρες γιατί δε διάβαζε τίποτα σπίτι του,  φανταστείτε η μία ώρα ήταν για να τον βάζω να διαβάζει θεωρία ύστερα από απαίτηση των γονιών του γιατί στο σπίτι δε διάβαζε τίποτα. Και καθόμασταν κάθε φορά και διαβαζαμε θεωρία και αποδείξεις τον έβαζα να γράφει την απόδειξη πχ για να τη καταλάβει ΣΛ και τέτοια.

Μου είχε βγει η παναγία δε ξανακάνω εγώ τέτοια πράγματα.

Οποιοσδήποτε άλλος να ήταν στη θέση του με τέτοια δουλειά που είχα κάνει θα είχε γράψει 15 σίγουρα.
Αφού βρήκα θέμα αυτό με τρίγωνο που έπεσε στο 2 θέμα μιγαδικούς το υποψιάστηκα γιατί είχε καιρό να πέσει τέτοιο και το κάναμε το προηγούμενο απόγευμα και ούτε καν το θυμήθηκε λίγο. Έγραψε μόνο το 1ο ερώτημα από το θέμα 2. Έχασε και 2 μονάδες από θεωρία δε τα έγραψε όλα δεν είχε διαβάσει.

Τι να πω.... εγώ το χω ξαναπει εδώ ψάχνω δουλειά απεγνωσμένα γραμματέας ή οτίδηποτε άλλο εκτός από αυτό το πράγμα με τα ιδιαίτερα είναι τρέλα και δεν αντέχω άλλο.
 :(

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 282
Σύνολο: 293

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.