*

Αποστολέας Θέμα: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ  (Αναγνώστηκε 11313 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« στις: Ιούνιος 30, 2016, 09:56:59 πμ »
Θα ηθελα να ρωτησω τον τροπο εργασιας οσων κανουν ιδιατερο σε Μαθηματικα Γ' λυκειου
.Επειδη ειμαι ΠΕ2 και εργαζομαι διαφορετικα -θελω σας παρακαλω να μου εξηγησετε γιατι υπαρχει αυτη η εμμονη με συγκεκριμενο βοηθημα της Γ' Λυκειου ?Δηλ. Καμμια αυτενεργεια με ασκησεις προσωπικης επιλογης του διδασκοντα 4 ωρες εβδομαδιαια φροντιστηριο  ,παρα μονο απο το βοηθημα ασκησεις?Το θεωρειτε σωστο?
Προβληματιζομαι εαν πρεπει να παρεμβω στον τροπο δουλειας του μαθηματικου που κανει ιδιαιτερο το γιο μου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:00:56 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 30, 2016, 10:26:08 πμ »
Μιλάμε για το βοήθημα του Μπάρλα;
  

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 30, 2016, 12:15:40 μμ »
oxi του ΠΑΠΑΔΑΚΗ

Αποσυνδεδεμένος taekmaria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 417
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03..Το πιο τέλειο, είναι να μν είσαι τέλειος...
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 30, 2016, 01:32:10 μμ »

  Καλησπέρα  :)
το συγκεκριμένο βοήθημα είναι αρκετά καλό...το μάθημα των μαθηματικών είναι κατεξοχήν ασκήσεις...καλό είναι να υπάρχει ποικιλία...παίζει ρόλο και το επίπεδο του εκάστοτε μαθητή... Τώρα..αν παρέμβεις θα δημιουργηθεί κακή διάθεση από τον καθηγητή...σκέψου σε εσένα να συνέβαινε κάτι ανάλογο...βέβαια προέχει και το καλό του παιδιού σου!!! Δίκοπο μαχαίρι...Εγώ θα έλεγα να κάνεις μία πολύ φιλική συζήτηση με τον καθηγητή...του στυλ πως βλέπει το παιδί σου...τι στόχους θέτει...πως θα γίνουν εφικτοί...δηλ αν θα ασχοληθούν με αρκετά βοηθήματα κτλ...
Τα απίθανα είναι πιθανά, τα πιθανά είναι απίθανα... ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:00:56 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 30, 2016, 02:06:17 μμ »
Το καλύτερο είναι να ασχοληθεί με περισσότερα του ενός βοηθήματα.
  

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 30, 2016, 02:08:32 μμ »
Συμφωνω κι εγω ..αλλα θελω προσωπικη επιλογη του διδασκοντα για την καλυψη των εκαστοτε κενων του μαθητη του..δηλ ειναι υπερβολικο να προτεινω στη  συζητηση να του δινει φωτοτυπιες εξτρα?

Αποσυνδεδεμένος calmen

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 195
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 30, 2016, 02:21:44 μμ »
το βοηθημα του παπαδακη ειναι καλο...για να παρει εξτρα απο φωτοτυπιες..πρεπει να ξερει να λυνει αυτο..
το θεμα ειναι να τραβαει..αν τραβαει..ασκησεις απειρες

Αποσυνδεδεμένος taekmaria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 417
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03..Το πιο τέλειο, είναι να μν είσαι τέλειος...
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 30, 2016, 04:17:47 μμ »

 Οι φωτοτυπίες θα είναι ασκήσεις από άλλα βοηθήματα  :) Εννοώ ότι τα βοηθήματα καλύπτουν επαρκώς την ύλη...Μετά είναι θέμα του κάθε μαθητή, πόσες ασκήσεις μπορεί να λύσει... βέβαια δεν είναι ποσοτικό το θέμα, αλλά ποιοτικό...να μπορεί να λύσει όλη τη "γκάμα" των ασκήσεων... και το "όλη" είναι σχετικό :-\...Πιστεύω ότι απλά κάνε τη συζήτηση που σου ανέφερα για να δεις το πλάνο...αν έχει πλάνο φαίνεται  ;)...και από εκεί και ύστερα είναι και θέμα μαθητή...όπως ανέφερε ο/η calmen ... δηλαδή θα πρέπει να τραβάει και ο μαθητής...Καλή δύναμη!!! Εύχομαι κάθετι καλό!!!
Τα απίθανα είναι πιθανά, τα πιθανά είναι απίθανα... ;)

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 01, 2016, 09:38:02 πμ »
Δηλ. για να καταλαβω =εαν  η τακτικη του απο το Σεπτεμβριο -σαν υποτιθεμενο χρονικο οριο -ειναι να μη δινει εξτρα ασκησεις σημαινει οτι ο μαθητης του δεν τραβαει?Φανταζεστε ....Γι'αυτο και το ποσοστο 75% κατω απο τη βαση ...με τρομαζει το ποσοστο αυτο για την προετοιμασια που κανει ο γιος μου ,και σε κοπο και σε χρηματα...
Επαναλαμβανω για να μην παρεξηγηθω  =  θα ηθελα ασκησεις εκει που εχει προβλημα ...για  να αυτοδιορθωνεται...
taekmania =ο καθηγητης ξεκινησε με στοχο να πιασουμε τη θεωρια ,να μην πεσουμε κατω απο τη βαση κι απο εκει και περα βλεπουμε ..Τι καταλαβαινεις εσυ?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 01, 2016, 09:40:54 πμ από pd »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 01, 2016, 10:09:52 πμ »
Θα ηθελα να ρωτησω τον τροπο εργασιας οσων κανουν ιδιατερο σε Μαθηματικα Γ' λυκειου
.Επειδη ειμαι ΠΕ2 και εργαζομαι διαφορετικα -θελω σας παρακαλω να μου εξηγησετε γιατι υπαρχει αυτη η εμμονη με συγκεκριμενο βοηθημα της Γ' Λυκειου ?Δηλ. Καμμια αυτενεργεια με ασκησεις προσωπικης επιλογης του διδασκοντα 4 ωρες εβδομαδιαια φροντιστηριο  ,παρα μονο απο το βοηθημα ασκησεις?Το θεωρειτε σωστο?
Προβληματιζομαι εαν πρεπει να παρεμβω στον τροπο δουλειας του μαθηματικου που κανει ιδιαιτερο το γιο μου.

Τα βοηθήματα αυτά (Παπαδάκης, Στεργίου κλπ) έχουν τεράστιο πλήθος ασκήσεων και είναι υπέρ-αρκετά για τη βασική διδασκαλία. Επιπλέον ασκήσεις πρέπει να δίνονται μόνο στις επαναλήψεις και στα τεστ/διαγωνίσματα.
Στη Γ Λυκείου έτσι γίνεται η δουλειά και στα μαθηματικά και στη φυσική.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 01, 2016, 10:44:49 πμ »
Landau αυτη ειναι μια τοποθετηση με την οποια συμφωνω κι επαυξανω.Οι επαναληψεις δεν γινονται αναλογα με τις ελλειψεις του μαθητη?Ποτε ειναι πετυχημενες ..στο τελος καθε κεφαλαιου Η' εξειδικευμενα ?

Αποσυνδεδεμένος taekmaria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 417
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03..Το πιο τέλειο, είναι να μν είσαι τέλειος...
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 01, 2016, 10:54:23 πμ »
Δηλ. για να καταλαβω =εαν  η τακτικη του απο το Σεπτεμβριο -σαν υποτιθεμενο χρονικο οριο -ειναι να μη δινει εξτρα ασκησεις σημαινει οτι ο μαθητης του δεν τραβαει?Φανταζεστε ....Γι'αυτο και το ποσοστο 75% κατω απο τη βαση ...με τρομαζει το ποσοστο αυτο για την προετοιμασια που κανει ο γιος μου ,και σε κοπο και σε χρηματα...
Επαναλαμβανω για να μην παρεξηγηθω  =  θα ηθελα ασκησεις εκει που εχει προβλημα ...για  να αυτοδιορθωνεται...
taekmania =ο καθηγητης ξεκινησε με στοχο να πιασουμε τη θεωρια ,να μην πεσουμε κατω απο τη βαση κι απο εκει και περα βλεπουμε ..Τι καταλαβαινεις εσυ?
Καλημέρα  :)
η θεωρία είναι βασική και σίγουρα θα πρέπει να ξεκινάμε με αυτή τη λογική... Κατά τη γνώμη μου, το από εκεί και πέρα βλέπουμε...μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα...1ον Επειδή τα θέματα των μαθηματικών είναι ιδιαίτερης δυσκολίας, ίσως δεν θέλει να δημιουργήσει την αίσθηση ότι πχ θα τα πάμε τέλεια και μετά έρθει κάποια κατραπακιά (Είναι πολύ πιθανό σενάριο)...2ον Αν ξέρει το επίπεδο του γιού σου, μπορεί να σημαίνει ότι θέλει να δει πως θα αντιδράσει σε σχέση με τα θέματα της γ' λυκείου..να χει δηλαδή πιο ξεκάθαρη εικόνα για εκείνον... Επιμένω, κάνε μία συζήτηση...για την κατά μία έννοια "αγωνία" που έχεις...πιστεύω ότι είναι κέρδος...
Τα απίθανα είναι πιθανά, τα πιθανά είναι απίθανα... ;)

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 01, 2016, 10:58:16 πμ »
Δηλ. για να καταλαβω =εαν  η τακτικη του απο το Σεπτεμβριο -σαν υποτιθεμενο χρονικο οριο -ειναι να μη δινει εξτρα ασκησεις σημαινει οτι ο μαθητης του δεν τραβαει?Φανταζεστε ....Γι'αυτο και το ποσοστο 75% κατω απο τη βαση ...με τρομαζει το ποσοστο αυτο για την προετοιμασια που κανει ο γιος μου ,και σε κοπο και σε χρηματα...
Επαναλαμβανω για να μην παρεξηγηθω  =  θα ηθελα ασκησεις εκει που εχει προβλημα ...για  να αυτοδιορθωνεται...
taekmania =ο καθηγητης ξεκινησε με στοχο να πιασουμε τη θεωρια ,να μην πεσουμε κατω απο τη βαση κι απο εκει και περα βλεπουμε ..Τι καταλαβαινεις εσυ?
Αυτό με τις έξτρα ασκήσεις δεν το κατάλαβα. Δηλ. εννοείτε να κάνει τον Παπαδάκη και εκτός αυτού να έχει και επιπλέον ασκήσεις?
 Άποψή μου είναι ειδικά για την καλοκαιρινή προετοιμασία όπου δεν υπάρχει χρονική πίεση με σχολείο κλπ, ο μαθητής να ξεκινάει με ένα καλό βοήθημα από την αρχή, όπου θα γίνονται όλες ή οι περισσότερες ασκήσεις με τη σειρά και να προχωράει τα κεφάλαια μέχρι να βγει η ύλη, η οποία προφανώς δεν μπορεί να βγεί μέσα στο καλοκαίρι, αλλά αφού ξεκινήσει η σχολική χρονιά.
 Τα τυχόν κενά από προηγούμενες τάξεις σε επιμέρους θέματα μπορούν να εντοπίζονται και να αντιμετωπίζονται στην πορεία. Στόχος είναι με το τελείωμα του βοηθήματος ο μαθητής να έχει κατανοήσει την ύλη, να μπορεί να αντιμετωπίσει τις εύκολες - μέτριες ασκήσεις και να εντοπίζει κάθε άγνωστη άσκηση που του δίνεται σε ποιό κεφάλαιο "ανήκει". Αμέσως μετά μπορεί να αρχίσει να λύνει γενικά θέματα, σύνθετες ασκήσεις αλλά αν θέλει παράλληλα να ξεκινήσει επιλεγμένες ασκήσεις και από άλλα βοηθήματα.
 Επιπλέον ασκήσεις μπορεί να δίνονται και στο τέλος κάθε κεφαλαίου ή στα διαγωνίσματα, όπως είπε και ο Landau.

 Ο στόχος του να πιαστεί η θεωρία είναι σωστός, αλλά δεν πρέπει να χαθεί εκεί πολύτιμος χρόνος και να μείνει ο μαθητής πίσω στις ασκήσεις.

 Ερώτηση: τι βαθμούς είχε ο γιός σας στην Α - Β Λυκείου στα Μαθηματικά και σε τι σχολές θέλει να περάσει; Αν είναι μαθητής του 18-19-20, τότε να μην χάσει πολλές ώρες στη θεωρία με τον καθηγητή του, γιατί πιστεύω οτι μπορεί να την διαβάσει και μόνος του.΄Ας αξιοποιηθεί ο χρόνος με τον καθηγητή του για ασκήσεις. Αν όμως ο καθηγητής έχει εκτιμήσει οτι χρειάζεται οπωσδήποτε να αφιερώσει κάποιες ώρες για τη θεωρία, τότε κάνει πολύ σωστά που ασχολείται.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 01, 2016, 11:00:43 πμ από greedo »
  

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 01, 2016, 11:21:52 πμ »
Ο γιος μου ειχε 14 Α' τετρ. και 17 Β' τετραμ  λυκειου ,[Ομοια σε Α λυκειου]. Το γραπτο του ηταν απογοητευτικο , εχουμε ενα θεμα με τα γραπτα γι'αυτο κι εχω επισημανει στον καθηγητη του τα συνεχη διαγωνισματα.
Καταλαβαινετε λοιπον γιατι ειμαι επιμονη στο θεμα των επαναληψεων ..γιατι τον ξερω πως λειτουργει ...γι'αυτο και κανουμε 4 ωρες την εβδομαδα .Οι επιπλεον ακησεις θεωρω οτι πρεπει να ειναι στα καθημερινα κενα του μαθητη του .Για να γινω πιο σαφης .Εδωσε 25 ασκησεις το Σαββατοκυριακο , εκανε λαθος τις 5 , δεν θα επρεπε για τη Τεταρτη να εχει αλλες 7 ομοιες?
Εγω ανησυχω, γιατι δεν εχω δει προσωπικη παρεμβαση του καθηγητη στον μαθητη του..δηλ Φερνω σε φωτοτυπια τις ασκησεις που εχει κενα και πρεπει να ξαναλυσει..Αλλιως τι κανουμε ???
Σχολες Πληροφορικης ειναι ο στοχος.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 01, 2016, 11:26:37 πμ από pd »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159458
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 396
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 313
Σύνολο: 321

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.