*

Αποστολέας Θέμα: Αγγλικά Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 74692 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #168 στις: Φεβρουάριος 11, 2012, 01:34:30 μμ »
Συμφωνώ με την Katerina_s πως το να τα διαβάσουμε εμείς ή η μαθητές μας δεν είναι Listening.

Η άποψη αυτή είναι ενδιαφέρουσα, και θα μπορούσαμε να τη συζητήσουμε αρκετά. Δεν αποτελεί πρόθεσή μου να το συζητήσω διεξοδικά εδώ, αλλά θα ήθελα να παραθέσω τα εξής σημεία από τη βιβλιογραφία:

α) O Harmer (σ. 134) αντιδιαστέλλει το 'live listening' από την ακρόαση ηχογραφημένων κειμένων, και το χαρακτηρίζει ως μια "πιο δυναμική και συναρπαστική εμπειρία" για τους μαθητές.

β) Η Hedge (σ. 247) παραθέτει μια τυπολογία δραστηριοτήτων ακρόασης που περιλαμβάνει μαγνητοσκοπημένο, ηχογραφημένο και 'ζωντανό' υλικό, και αναφέρει τα σχετικά πλεονεκτήματα της κάθε μεθόδου.

γ) O Scrivener (σελ. 183-184) αναφέρεται στις προϋποθέσεις και τα πλεονεκτήματα του 'live listening', στο οποίο συμπεριλαμβάνει την ανάγνωση κειμένων και τη δραματοποίηση διαλόγων.

Δεν είναι υποχρεωτικό, βέβαια, να συμφωνεί κανείς με όλα τα επιμέρους σημεία που αναφέρουν οι παραπάνω (κι εγώ προσωπικά έχω αρκετές επιφυλάξεις για το πως μεταφράζονται στην πράξη). Ωστόσο, νομίζω πως είναι χρήσιμο να βλέπουμε το listening με μια ευρύτερη οπτική που δεν περιορίζεται αποκλειστικά την κατανόηση ηχογραφημένων κειμένων.

O Harmer και ο Hedge θεωρούν το 'live listening' πιο συναρπαστικό όταν μιλάμε για διάλογο που τον διαβάζει ολόκληρο ο καθηγητής; Θεωρεί συναρπαστική την ανάγνωση διάλογου απο μαθητές που τώρα μαθαίνουν και μερικές λέξεις που εμπεριέχονται στο διάλογο που διαβάζουν; Γιατί εγώ δεν βλέπω τίποτα το συναρπαστικό σε όλο αυτό. Έχω την εντύπωση οτι το συναρπαστικό για το οποίο μιλάει είναι το γεγονός ότι δεν περιορίζεται στον ήχο το listening αλλά υπάρχει και το οπτικό ερέθισμα και η εγγύτητα με τον ομιλητή. Αν ο ομιλητής δεν διαβάζει σωστά το κείμενο ή αν μιλάμε για διάλογο που διαβάζει μόνο ένα άτομο νομίζω ότι χάνεται τελείως το πλεονέκτημα του live listening σε σχέση με το απλό listening.

Νομίζω οτι αυτό που λέει ο Scrivener μιλάει για τα πλεονεκτήματα της δραματοποίησης (π.χ. στην πιο απλή μορφή αντί να διαβάζω εγώ τον διάλογο της άσκησης που έχει κενά προς συμπλήρωση αφήνω τους μαθητές να ολοκληρώσουν την άσκηση, ορίζω σε 2-3 μαθητές (ανάλογα με τους ομιλητές του διαλόγου) να διαβάσουν τον διάλογο και οι υπόλοιποι μαθητές ελέγχουν τις απαντήσεις τους. Κάποιος μπορεί να το πει αυτό 'live listening' αλλά για μένα δεν επαρκεί να ακούς τους συμμαθητές σου ή μόνο τον καθηγητή σου να μιλάει αγγλικά για να πεις οτι εξασκείς τα listening skills σου.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:28:51 »

Αποσυνδεδεμένος Marcus

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #169 στις: Φεβρουάριος 11, 2012, 01:38:33 μμ »
Για λεπτομέρειες, παραπέμπω στις πηγές. Κατά τα λοιπά, επαναλαμβάνω ότι "δεν είναι υποχρεωτικό, βέβαια, να συμφωνεί κανείς με όλα τα επιμέρους σημεία" και ότι listening δεν είναι μόνο ό,τι περιέχεται σε CD.

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #170 στις: Φεβρουάριος 15, 2012, 02:06:59 μμ »
Χτές έλαβα email απο την περσινή μου σύμβουλο οτι ηχογραφήθηκαν τα listening των βιβλίων της β' γυμνασίου (προχωρημένοι και αρχάριοι). Για να τα βρείτε πάτε στην πλατφόρμα του ψηφιακού σχολείου http://digitalschool.minedu.gov.gr και ακολουθείτε τη διαδρομή ψηφιακά  μαθήματα > Γυμνάσιο >  Β' Γυμνασίου (Αρχαρίων/Προχωρημένων) > Αγγλικά > Αρχεία μαθήματος > ηχητικά αποσπάσματα. εκεί έχει το ηχητικό υποστηρικτικό υλικό για τη Β΄Γυμνασίου Αρχαρίων και Προχωρημένων και μέσα στην χρονιά θα αναρτηθεί το ηχητικό υλικό και των άλλων δύο τάξεων του Γυμνασίου!!!

'Αντε επιτέλους!!!  :D


Αποσυνδεδεμένος daffodils

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #171 στις: Φεβρουάριος 15, 2012, 04:39:00 μμ »
Χτές έλαβα email απο την περσινή μου σύμβουλο οτι ηχογραφήθηκαν τα listening των βιβλίων της β' γυμνασίου (προχωρημένοι και αρχάριοι). Για να τα βρείτε πάτε στην πλατφόρμα του ψηφιακού σχολείου http://digitalschool.minedu.gov.gr και ακολουθείτε τη διαδρομή ψηφιακά  μαθήματα > Γυμνάσιο >  Β' Γυμνασίου (Αρχαρίων/Προχωρημένων) > Αγγλικά > Αρχεία μαθήματος > ηχητικά αποσπάσματα. εκεί έχει το ηχητικό υποστηρικτικό υλικό για τη Β΄Γυμνασίου Αρχαρίων και Προχωρημένων και μέσα στην χρονιά θα αναρτηθεί το ηχητικό υλικό και των άλλων δύο τάξεων του Γυμνασίου!!!

'Αντε επιτέλους!!!  :D
'Ελαβα κι εγώ mail από τη φετινή σύμβουλο περίπου μια εβδομάδα πριν αλλά δυσκολεύτηκα να τα βρω και το παράτησα θεωρώντας μάλλον απίθανο να έχει συμβεί. Χαίρομαι που τελικά ισχύει.
To see the World in a Grain of Sand And Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand And Eternity in an hour.
                 WILLIAM BLAKE

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:28:51 »

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #172 στις: Φεβρουάριος 16, 2012, 12:47:59 πμ »
Χτές έλαβα email απο την περσινή μου σύμβουλο οτι ηχογραφήθηκαν τα listening των βιβλίων της β' γυμνασίου (προχωρημένοι και αρχάριοι). Για να τα βρείτε πάτε στην πλατφόρμα του ψηφιακού σχολείου http://digitalschool.minedu.gov.gr και ακολουθείτε τη διαδρομή ψηφιακά  μαθήματα > Γυμνάσιο >  Β' Γυμνασίου (Αρχαρίων/Προχωρημένων) > Αγγλικά > Αρχεία μαθήματος > ηχητικά αποσπάσματα. εκεί έχει το ηχητικό υποστηρικτικό υλικό για τη Β΄Γυμνασίου Αρχαρίων και Προχωρημένων και μέσα στην χρονιά θα αναρτηθεί το ηχητικό υλικό και των άλλων δύο τάξεων του Γυμνασίου!!!

'Αντε επιτέλους!!!  :D
'Ελαβα κι εγώ mail από τη φετινή σύμβουλο περίπου μια εβδομάδα πριν αλλά δυσκολεύτηκα να τα βρω και το παράτησα θεωρώντας μάλλον απίθανο να έχει συμβεί. Χαίρομαι που τελικά ισχύει.

Εγώ τα βρήκα, τα κατέβασα και μια χαρά μου φάνηκαν! Ακολούθησε τις παραπάνω οδηγίες. Νομίζω οτι θα τα βρεις.

Αποσυνδεδεμένος daffodils

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #173 στις: Φεβρουάριος 16, 2012, 10:52:27 μμ »
Όντως το τσέκαρα και τα χρησιμοποίησα κιόλας.
To see the World in a Grain of Sand And Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand And Eternity in an hour.
                 WILLIAM BLAKE

Αποσυνδεδεμένος MissPE06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #174 στις: Μάρτιος 26, 2012, 06:06:20 μμ »
Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση στους/στις συναδέλφους που δουλεύουν σε Γυμνάσιο. Ο βαθμός των Αγγλικών συμψηφίζεται μήπως με το βαθμό των Γαλλικών; Ένας μαθητής μου πήρε χαμηλό βαθμό στα Γαλλικά (β' τρίμηνο κάτω από τη βάση) και η μητέρα του έχει αγχωθεί για το αν θα περάσει το μάθημα. H βαθμολογία του στα Αγγλικά είναι πολύ καλή. Όταν ήμουν εγώ μαθήτρια έχω την εντύπωση πως έβγαινε μέσος όρος στις ξένες γλώσσες. Ισχύει τώρα κάτι τέτοιο;

Αποσυνδεδεμένος tzhna

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 06 & TE16
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #175 στις: Μάρτιος 26, 2012, 06:28:45 μμ »
Δεν ισχυει κατι τετοιο

Αποσυνδεδεμένος marvac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1204
  • Εθισμός στο pde...
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #176 στις: Μάρτιος 26, 2012, 07:28:39 μμ »
Δεν ισχύει, πράγματι.
"Kι αν είναι κι έρθουνε χρόνια δίσεχτα,
πέσουν καιροί οργισμένοι,
κι όσα πουλιά μισέψουνε σκιασμένα, κι όσα δέντρα,
για τίποτ’ άλλο δε φελάν παρά για μετερίζια,
μη φοβηθείς το χαλασμό. Φωτιά ! τσεκούρι !τράβα !"
(Κωστής Παλαμάς)

Αποσυνδεδεμένος MissPE06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #177 στις: Μάρτιος 27, 2012, 02:22:45 μμ »
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας! Το φαντάστηκα, γιατί βλέποντας τον έλεγχο οι ξένες γλώσσες δεν ήταν μαζί όπως άλλα μαθήματα που βγάζουν μέσο όρο αλλά ήθελα να βεβαιωθώ. Θα πρέπει ο μαθητής μου να προσπαθήσει περισσότερο στη β' ξένη γλώσσα, λοιπόν...

Αποσυνδεδεμένος katerina_s

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #178 στις: Μάρτιος 03, 2013, 05:34:15 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι. Αναρωτιέμαι πόσοι από εσάς ακολουθείτε στα διαγωνίσματα την οδηγία που λέει
Παράθεση
Ζητείται από τους μαθητές η απάντηση σε 4 ερωτήσεις κατανόησης διδαγμένου κειμένου, Α΄ Τάξη 70 -100 λέξεις, Β΄ και Γ΄ Τάξεις 100 – 130 λέξεις.

Ομολογώ ότι επί σειρά ετών αδιαφορώ απέναντι στην οδηγία και βάζω πολύ μεγαλύτερα κείμενα. Έτσι κι αλλιώς τα ίδια τα κείμενα που διδάσκουμε από τα βιβλία που μας δίνουν είναι μεγαλύτερα. Άσε που θυμάμαι (αλλά δεν βρίσκω τώρα) και μια καταπληκτική εγκύκλιο που έλεγε σε αυτές τις 70-100 λέξεις να μπορέσουμε να βάλουμε ερωτήματα που να ελέγχουν την... βαθύτερη κατανόηση του κειμένου και όχι την απλή επανάληψη πληροφοριών.

Θα μου πείτε γιατί αναρωτιέμαι τώρα; Έχω μερικούς πολύ αδύνατους μαθητές φέτος, άλλους λόγω μαθησιακών δυσκολιών και άλλους λόγω αδιαφορίας και άλλους με συνδυασμό των δύο παραγόντων. Η μαμά ενός λοιπόν (με συνδυασμό παραγόντων) αναρωτήθηκε τις προάλλες "μήπως το βιβλίο είναι δύσκολο και δεν τα καταφέρνει το παιδί". Και άρχισα να σκέφτομαι και την επικείμενη αξιολόγηση από τους μαθητές και τους γονείς τους  ::) Και εν ολίγοις άρχισα να σκέφτομαι αν πρέπει να περιοριστώ στις 100 λέξεις στο τεστ, όσο  και αν μου φαίνεται γελοίο να θεωρείς ότι ένας μαθητής Γυμνασίου δεν μπορεί να χειριστεί πάνω από 100 λέξεις κείμενο.

Εσείς τι κάνετε;


Αποσυνδεδεμένος surviving innovation

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 129
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #179 στις: Μάρτιος 03, 2013, 07:38:00 μμ »
Θα σας θυμίσω ότι αυτά που περιγράφετε ως "οδηγίες" ή "εγκυκλιοι" είναι στην πραγματικότητα νόμος του κράτους, και για να είμαι ειλικρινής με ξαφνιάζει η επιπολαιότητα με την οποία τοποθετείστε απέναντί τους: το ξέρετε ότι αν διαμαρτυρηθεί έστω κι ένας μαθητής (γιατί λ.χ. πήρε 19 αντί για 20), πρέπει να ακυρωθούν όλα τα αποτελέσματα και να διενεργηθεί εκ νέου η εξέταση;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 03, 2013, 07:41:43 μμ από surviving innovation »

Αποσυνδεδεμένος katerina_s

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 71
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #180 στις: Μάρτιος 03, 2013, 07:51:47 μμ »
Δεν θα διαφωνήσω.
Ίσως ήμουν μέχρι σήμερα τυχερή και κανένας δεν διαμαρτυρήθηκε  ::)

Συνεχίζω παρ'όλα αυτά να αναρωτιέμαι τι κάνουν και οι άλλοι συνάδελφοι εκτός από εσάς επ' αυτού.
Προσωπικά θεωρώ το νόμο του κράτους τελείως παρωχημένο και ομολογώ ότι μου δημιουργεί πρόβλημα στη σύνταξη των διαγωνισμάτων, καθώς αν τον ακολουθήσω απαξιώνω όλη τη δουλειά που κάνω στην τάξη.

Το κείμενο της απάντησής μου αυτής είναι ενενήντα δύο λέξεις (μετρημένες στο word και μέσα στο όριο :D ) Εσείς μπορείτε να βγάλετε τέσσερα ερωτήματα που να ελέγχουν την "βαθύτερη κατανόηση" από 5 γραμμές;

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: Αγγλικά Γυμνασίου
« Απάντηση #181 στις: Μάρτιος 05, 2013, 12:57:44 πμ »
Εγώ ακολουθούσα τον νόμο για να μην δημιουργηθεί πρόβλημα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 242
Σύνολο: 242

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.