0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι φορείς που εμπλέκονται σε ένα πρόγραμμα έχουν όλοι συμφέροντα... αλλά θα ήταν αφελές να υποθέσουμε για τα συμφέροντα αυτά είτε ότι επικεντρώνονται αποκλειστικά στην ποιότητα της μάθησης, είτε ότι ταυτίζονται. (σ. 71, μετάφραση δική μου)
@new_PE06: Δε διαφωνώ, αν και θα μπορούσε κανείς να αντιτείνει πως η ηχογράφηση δεν είναι απαραίτητη, αφού οι καθηγητές μπορούν να διαβάζουν τους διαλόγους ή να τους δραματοποιούν με τη βοήθεια μαθητών (υλοποιώντας έτσι και μια διαφοροποιημένη, διαθεματική προσέγγιση).
Το έχεις δοκιμάσει αυτό στην πράξη...?
Απλώς αναρρωτήθηκα αν είχες την ίδια δυσκολία με τα μονολογικά κείμενα. Επίσης, δε μου ήταν σαφές αν προετοίμασες τους μαθητές πριν διαβάσουν τα κείμενα, ή αν απλώς τους είπες 'ανοίξτε τη σελίδα και διαβάστε'.
Συμφωνώ με την Katerina_s πως το να τα διαβάσουμε εμείς ή η μαθητές μας δεν είναι Listening.