*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ03 και Γεωγραφία  (Αναγνώστηκε 2434 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος borata

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ΠΕ03 και Γεωγραφία
« στις: Οκτώβριος 22, 2016, 07:55:56 μμ »
Φέτος στο γυμνάσιο η γεωγραφία δόθηκε στους πε03 σαν γ ανάθεση με αποτέλεσμα να την πάρουν οι πε04 και οι πε15.Βεβαίως και τη δικαιούνται οι πε04.05 αλλά οι υπόλοιποι πε04 και οι πε15 από που κι ως που;Το αποτέλεσμα στο πύσδε που ανήκω πολλοί πε03 πηγαίνουν σε 2 ακόμη και σε 3 σχολεία για να συμπληρώσουν.Μαθηματικός σε γυμνάσιο με 18 ώρες υποχρεωτικό ωράριο πολύ πιο παλιός από τους πε04 του σχολείου του αναγκάζεται να πάει σε άλλο σχολείο  2 μέρες την εβδομάδα από 1ώρα. Είναι σωστό αυτό;Τι μπορούμε να κάνουμε οι πε03 ώστε να αλλ'αξει αυτό του χρόνου;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 23, 2016, 01:23:38 μμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ03 ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:36:44 »

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 306
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 22, 2016, 08:34:08 μμ »
Θέλω να πιστεύω ότι έγινε ως ελάχιστο μέτρο προστασίας των ΠΕ04.05.
Αποτελεί το μοναδικό μάθημα που έχουμε (η ΓκΔΦΠ είναι επιλογής με α ανάθεση από κοινού με άπειρες ειδικότητες). Με το προηγούμενο καθεστώς β ανάθεσης (φυσικοί, χημικοί, βιολόγοι, μαθηματικοί και οικιακής) το μάθημα διδασκόταν από ΠΕ04.05 μόλις κατά 29%, οι μόνιμοι ΠΕ04.05 (730) δεν έφταναν να καλύψουν τις συνολικές ώρες πανελλαδικά του μαθήματος "Γεωλογία-Γεωγραφία" ενώ πρωταθλητές στη διδασκαλία του με β ανάθεση ήταν οι ΠΕ03.
Με τις πρόσφατες αλλαγές το αποτέλεσμα ήταν να  χαθούν τα 2/3 των οργανικών μας κενών και περίπου τα μισά λειτουργικά κενά από πέρσι. Οι προσλήψεις αναπληρωτών μέχρι τώρα ήταν μόλις 18 στη γενική και 16 στην ειδική. Πολλοί υποψήφιοι έμειναν άνεργοι φέτος ενώ οι λίγοι τυχεροί που εργάζονται (η συντριπτική πλειονότητα μακριά από τα σπίτια τους) έχουν ελάχιστες ελπίδες για να διοριστούν κάποια στιγμή. Μετά από όλα αυτά, αν δεν τρολάρεις φυσικά, ίσως η ενόχληση από τη διάθεση σε 2ο σχολείο να έγινε λίγο πιο εύπεπτη.



Αποσυνδεδεμένος borata

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 22, 2016, 08:48:50 μμ »
τι σχέση έχει αυτό που λέω εγώ, με το πρόβλημα των πε04.05;Διεκδικήστε διορισμούς ώστε να την κάνετε μονο εσείς.ΌΧΙ  όμως όσο διαρκεί η κατάσταση αυτή να ευνοούνται οι υπόλοιποι πε04.Πως θα σου φαινόταν εσένα να έχεις οργανική 15 χρόνια σε ένα σχολείο και να έρχεται ο πε04.01 που έχει 3 χρόνια οργανική και να σε πετάει έξω;
και κάτι ακόμη όποιος δεν ασχολείται με το πρ'οβλημά σας δεν είναι ανάγκη να τρολλάρει. και καθόλου εύπεπτη δεν ήταν η μετακίνηση και κάψε την ειρωνεία.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 306
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 22, 2016, 09:44:09 μμ »
Δεν ειρωνεύομαι,μου φάνηκε πολύ περίεργο το μήνυμα για να είναι αληθινό, ζητώ συγγνώμη, μάλλον απέτυχα να γίνω πλήρως κατανοητός.

Όταν έγραψα ότι το μάθημα διδασκόταν μόνο κατά  29% από ΠΕ04.05 αυτό γινόταν επειδή το μάθημα είχε καταλήξει βορρά σε όλες τις άλλες ειδικότητες, δεκανίκι συμπλήρωσης ωραρίου. Λόγω των υπέρμετρων β αναθέσεων το αποτέλεσμα ήταν τεχνητά να εκμηδενίζονται τα κενά μας. Άντε πες τα οργανικά εξ ορισμού λόγω α ανάθεσης μπορούσαν να κρατηθούν, τα λειτουργικά, για να μη ξεβολευτεί ο κάθε παλιός, εξαφανίζονταν σχεδόν ολοκληρωτικά.  Μόνο ο Πειραιάς πρόπερσι πριν τις τοποθετήσεις αποσπάσεις εξαφάνισε 22 λειτουργικά κενά ΠE04.05!! Νομίζω καταλαβαίνεις πως αυτά που έγραψα αρχικά έχουν τελικά σχέση. Πως θα ζητήσω εγώ μετά διορισμούς μονίμων και αναπληρωτών από το υπουργείο; Σε τι κενά; Το υπουργείο πετούσε το μπαλάκι των τοποθετήσεων στις διευθύνσεις, οι διευθύνσεις λέγαν ότι δε μας στέλνει ΠΕ04.05 το υπουργείο και κάλυπταν τα κενά με άλλους αναπληρωτές. Το αποτέλεσμα ήταν τις χρονιές των παχιών αγελάδων εμείς να μένουμε στην απέξω (όπως και συνεχίζουμε να είμαστε)...Φαντάζεσαι τα μαθηματικά να γινόταν κατά βάση από φυσικούς, χημικούς, βιολόγους, μηχανικούς κτλ  και οι μαθηματικοί να ήσασταν μειονότητα ενώ υπήρχαν ώρες για να διοριστούν και άλλοι; Μάλιστα μπορεί πλέον εσείς να έχετε το μάθημα με γ ανάθεση, αλλά μπήκαν από το παράθυρο και άλλες 34 ειδικότητες των ΕΠΑΛ;(πολλές δεν έχουν καμία σχέση με το γνωστικό του μαθήματος).

Κάτι δεν έπρεπε να γίνει λοιπόν; Τώρα αν διαμαρτύρεσαι γιατί βγήκατε από β ανάθεση εσείς και όχι ας πούμε οι οικιακής, ανέφερα ήδη ότι κάνατε τη μεγαλύτερη ζημιά, ίσως αυτό να έπαιξε ρόλο. Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, στο πρόγραμμα σπουδών των μαθηματικών τμημάτων δεν υπάρχουν μαθήματα σχετικά με γεωλογία ή γεωγραφία, επομένως τίθεται αυτομάτως  θέμα β ανάθεσης. Θα μου πεις οι άλλοι έχουν; Εδώ να σημειώσω πως στην ύλη πια εντάχθηκαν επιτέλους και όλες οι γεωλογικές ενότητες ενώ προβλέπονται και εργαστηριακές ασκήσεις! Όχι ότι έχει σχέση, όπως έχω ξαναγράψει και ΣΕΠ να ήταν το μάθημα, θα έπρεπε να τηρούνται οι αναθέσεις και να μη δημιουργούνται στρεβλώσεις.

Εν κατακλείδι, το πρόβλημα που θέτεις, να πηγαίνεις δηλαδή σε 2ο και 3ο σχολείο, μετά τις σαρωτικές ανατροπές που έχουν γίνει  τελευταία στα δικαιώματα και κεκτημένα χρόνων, ιδίως με αυτά που πάθανε πρόσφατα φιλόλογοι, πληροφορικάριοι και ΠΕ04 , προσωπικά μου φαίνεται μικρής σημασίας.
Για σένα προφανώς και δεν είναι αλλά προσπάθησε να καταλάβεις ότι για να είσαι εσύ σε ένα σχολείο, έτσι πως είναι τα πράγματα, μένει εκτός κάποιος από την ειδικότητα που καλύπτεις!
Για μένα, στη β/θμια του Φίλη, της Καρδαμύτση, της ορθής διαχείρισης προσωπικού, των πάνω από 100 ειδικοτήτων , αυτό είναι συναδελφικότητα..να δέχεσαι να ξεβολευτείς και κάνεις το μάθημά σου ώστε να αποδοθεί σωστά όσο γίνεται το όποιο κενό. 

Τέλος για όποιον επίδοξο παραχαράκτη παραθέσει ότι γίνεται και το αντίστροφο με τους ΠΕ04.05, ότι δηλαδή και αυτοί καλύπτουν κενά άλλων ειδικοτήτων με β ανάθεση άρα εξισορροπείται η υπόθεση, ξαναγράφω ότι οι μόνιμοι δεν επαρκούν για να καλύψουν τα μαθήματά τους α ανάθεσης (Γεωλογία-Γεωγραφία, Γεωλογία και ΔΦΠ)!



« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2016, 09:52:07 μμ από gagarin_3 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ03 ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:36:44 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5683
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 23, 2016, 12:32:55 πμ »
Απορώ γιατί ένας μαθηματικός να διδάσκει γεωγραφία.. Αντιστοιχεί καλύτερα σε ΠΕ04.-
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος borata

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 23, 2016, 09:45:55 πμ »
γιατί αντιστοιχει σε πε04 ;γιατι σε συμφερει;κανεις δεν την εχει διδαχτεί εκτος από τους πε04.05.ενα μαθημα συμπλήρωσης είναι για εμας για να μην συμπληρώνουμε αλλου.αφηστε τα επιχειρηματα ότι δηθεν ανηκει στους πε.ο4 για απροσδιοριστους λογους

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2461
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 23, 2016, 10:02:38 πμ »
@borata,

Ως ΠΕ04.01, στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ εγώ διάβασα και έδωσα το μάθημα Γεωγραφίας- Γεωλογίας. Εσύ;
Τέλοσπάντων, αν πιστεύεις πως η Γεωγραφία- Γεωλογία ταιριάζει καλύτερα στους  Μαθηματικούς να κάνετε μια ομαδούλα πίεσης - γλειψίματος  προς το υπουργείο και εύκολα θα τους πείσετε. Να πείτε να γίνουν οι Γεωλόγοι ΠΕ03.02.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1801
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 23, 2016, 10:31:29 πμ »
γιατί αντιστοιχει σε πε04 ;γιατι σε συμφερει;κανεις δεν την εχει διδαχτεί εκτος από τους πε04.05.ενα μαθημα συμπλήρωσης είναι για εμας για να μην συμπληρώνουμε αλλου.αφηστε τα επιχειρηματα ότι δηθεν ανηκει στους πε.ο4 για απροσδιοριστους λογους

Με ενοχλεί αφάνταστα το γεγονός ότι η γεωγραφία χαρακτηρίζεται "μάθημα συμπλήρωσης". Το αποτέλεσμα είναι ότι παιδιά, τα οποία κατά τα άλλα είναι αξιοπρεπείς μαθητές, δεν μπορούν να τοποθετήσουν ούτε καν τις ηπείρους στο χάρτη. Και μετά πρέπει να κάνω ιστορία, προσπαθώντας να εξηγήσω μετακινήσεις πληθυσμών στην Ευρώπη σε παιδιά που δεν ξέρουν πού είναι η Ευρώπη ή να κάνω αγροτική οικονομία σε παιδιά που δεν ξέρουν καν ότι η Θεσσαλία είναι κάμπος και η Πίνδος οροσειρά.

Οι ιστορικοί διδασκόμαστε πολλή γεωγραφία. Και οι αρχαιολόγοι γεωλογία, λόγω των ανασκαφών. Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, εξεταζόμαστε σε αυτήν, αν και όχι σε αυτόνομο μάθημα. Δεν ζητάμε το μάθημα όμως ως ανάθεση, -και δεν θεωρώ ότι θα έπρεπε - μάλλον έχοντας συναίσθηση της σημασίας του. Καλό θα ήταν να έχουμε αίσθηση πότε και για ποιους λόγους απαξιώνουμε εντελώς ένα αντικείμενο.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 23, 2016, 12:08:24 μμ »
Ναι μπορούμε να δούμε ότι απαξιώνουν αντικείμενα προκειμένου να τα διδάξουν (όχι μόνο για συμπλήρωση).
θα σας μπερδέψω και εγώ λίγο προς την κατεύθυνση της elranna.
Αν πειστεί το Υπουργείο να κάνει ενιαίο μάθημα Φυσικών Επιστημών, τότε πρέπει να ξέρετε ότι σε όλες τις χώρες που έχουν science η Γεωγραφία είναι ξεχωριστό μάθημα μαζί με την ιστορία και την κοινωνιολογία και μερικές φορές τα οικονομικά. δηλαδή είναι Ανθρωπογεωγραφία.
την Ενοποίηση την θέλουν οι Χημικοί, και τελευταία αρκετοί Φυσικοί που αρχίζουν να βλέπουν τι συμβαίνει. Δυστυχώς όμως ίσως και λίγοι Γεωλόγοι. Δεν νομίζω ότι στο νέο σύστημα οι πε04.05 θα έχουν μόνοι τους α αναθεση γεωγραφία. πάντως δεν θα έχουν καθόλου οι πε03.
δίπλα στην Ιταλία έχουν κοινό μάθημα μαθηματικά και φυσικές επιστήμες, αλλά η γεωγραφία είναι χωριστό μάθημα όπως είπα.
η άλλη χώρα που συνέβαινε αυτό, τουλάχιστο μέχρι το 1999, ήταν η Μαυριτανία.

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 306
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 23, 2016, 12:45:20 μμ »
Βασίλη άλλο θέμα θίγεται εδώ. Με την ευκαιρία να επισημάνω ότι το μάθημα ονομάζεται γεωλογία-γεωγραφία.
Ωστόσο από τα γραφόμενα σου συμπεραίνω ότι έχεις πληροφορίες για δυο διαφορετικά μαθήματα; science (φυσικών επιστημών) και γεωγραφία;

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2490
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 ΚΑΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 23, 2016, 01:05:18 μμ »
Βασίλη άλλο θέμα θίγεται εδώ. Με την ευκαιρία να επισημάνω ότι το μάθημα ονομάζεται γεωλογία-γεωγραφία.
Ωστόσο από τα γραφόμενα σου συμπεραίνω ότι έχεις πληροφορίες για δυο διαφορετικά μαθήματα; science (φυσικών επιστημών) και γεωγραφία;
Όχι. Ο Υπουργός φανέρωσε τις προθέσεις για ενιαίο μάθημα και πρόσθεσα απλώς ότι όπου υπάρχει Science η γεωγραφία είναι στις ανθρωπιστικές επιστήμες, οπότε θεωρώ λογικό να γίνει και εδώ αυτό, σε εκείνη την περίπτωση. Απλώς λέω ότι τότε δεν θα την κάνουν την γεωγραφία ούτε οι Μαθηματικοί που λίγοι τώρα εδώ προσπαθούν να απαξιώσουν σαν μάθημα για να μην πάνε σε διπλανό σχολείο (δεν μιλάμε για μεγάλες μετακινήσεις).
Σαν ράδιο αρβύλα άκουσα ότι κερδίζει έδαφος και η περίπτωση των δύο μαθημάτων Φυσικών Επιστημών, όπως μπορείς να δεις ισχύει στις χώρες προς το τέλος εδώ : https://docs.google.com/spreadsheets/d/1C3jRLHjDOeURF9rm7YSsPnYNvPYbnmcyhNlrsDnx-3Y/edit#gid=0
ΚΑι σε αυτή την περίπτωση οι Μαθηματικοί θα έχουν β ανάθεση την ΦυσικοΧημεία, αλλά δεν θα μπορούν να έχουν το Βιολογία-Γεωλογία και την Γεωγραφία που θα είναι στα ανθρωπιστικά-(οικονομικά?)
Οπότε θα έλεγα στους λίγους μαθηματικούς εδώ που θεωρούν κάποια πράγματα κεκτημένα και δεδομένα, και εκφράζουν και γνώμη για άλλα μαθ΄΄ηματα από το δικό τους..... δουλειά σας! και το ίδιοισχύει για όλους μας φυσικά και για μένα. Εκμεταλλευτήκαμε τις β αναθέσεις για να βολευόμαστε και προχωρήσαμε σε αυθαιρεσίες και καταχρήσεις. Μπλέξαμε τα μπούτια μας. Ο καθένας στο μάθημά του χωρίς καταχρήσεις

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ03 και Γεωγραφία
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 11, 2017, 11:21:40 μμ »
Δείτε παιδιά ... πως έχει το πράγμα.
Σύμφωνα με το πδ 63/2005 και το άρθρο 1, παρ. 90 δίδεται το δικαίωμα στην κυβέρνηση να εκδίδει κανονιστικές πράξεις οι οποίες δεν προκαλούν δαπάνες.
Μπορούν να εκδοθούν και κανονιστικές πράξεις με δαπάνες, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό του κράτους.
Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν οι ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ αποτελούν κανονιστική πράξη, η οποία δεν προκαλεί δαπάνες.
Αν προσέξετε τα "ψιλά γράμματα" στην αρχή κάθε ΑΠΟΦΑΣΗΣ θα προσέξετε ότι αναφέρουν
α) το αναφερόμενο πδ 63/2005 και
β) ότι δεν προκαλείται δαπάνη.
Συνεπώς, ισχύουν οι αναθέσεις μαθημάτων όπως κάθε φορά ανακοινώνονται από το υπουργείο.
Ευχαριστώ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30189
  • Τελευταία: konstadina83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1048044
  • Σύνολο θεμάτων: 17881
  • Σε σύνδεση σήμερα: 434
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 399
Σύνολο: 423

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.