*

Αποστολέας Θέμα: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)  (Αναγνώστηκε 14124 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #28 στις: Αύγουστος 07, 2017, 11:41:46 πμ »
Όταν δίνεις κατατακτηριες οφειλεις να μάθεις την ύλη,να τρέξεις στο γραφείο του καθηγητή που εκπονει τα θέματα. Να ρωτήσεις όλους και να διαβάσεις υπερβολικά. Διαφορετικά, αν βλέπεις τη ματαιοτητα και τη δυσκολία τότε πανελλήνιες εκ του μηδενος. Να σημειωσω ότι υπάρχει και άλλος δρόμος.....φροντιστηριακη υποστήριξη. Το είδα στη νομική της Θεσσαλονίκης.  Και επειδή συμφωνώ ότι κάτι χωλαινει.... Τότε εξετάσεις καλύτερα. ;)

Υ.Σ. Υπάρχει και άλλη λύση... Να παρακολουθεις το μάθημα που σε αφορά ως επισκέπτης...ξέρω... Χρόνος και χρήμα αν είσαι μακριά αλλά είναι μια λύση.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2017, 11:48:10 πμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:05:48 »

Αποσυνδεδεμένος imatia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #29 στις: Αύγουστος 07, 2017, 12:04:28 μμ »
@theodora7 Συμφωνώ.

Σε καμία περίπτωση δεν αντιλέγω, να μην υπάρχει «κόπος και προσπάθεια» και φυσικά να επιτυγχάνουν αυτοί που προετοιμάστηκαν αρτιότερα.

Ο προβληματισμός μου έγκειται μόνο στο κατά πόσο μια απλή διαδικασία επιλογής όπως οι Κατατακτήριες επιτρέπεται να καταλήξει Εξεταστική και μάλιστα με το παράλογο αποτέλεσμα να μένουν κενές ακάλυπτες θέσεις ενώ υπάρχουν υποψήφιοι, (όπως στοιχειοθέτησα στην αρχή του θέματος, εάν ανατρέξεις στις πρώτες σελίδες).

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #30 στις: Αύγουστος 07, 2017, 12:14:28 μμ »
Δυστυχώς έχεις δίκιο αλλά στη χώρα του παραλογου τί να ψάξει κάποιος ως απάντηση;
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #31 στις: Αύγουστος 07, 2017, 12:17:53 μμ »
@theodora7 Συμφωνώ.

Σε καμία περίπτωση δεν αντιλέγω, να μην υπάρχει «κόπος και προσπάθεια» και φυσικά να επιτυγχάνουν αυτοί που προετοιμάστηκαν αρτιότερα.

Ο προβληματισμός μου έγκειται μόνο στο κατά πόσο μια απλή διαδικασία επιλογής όπως οι Κατατακτήριες επιτρέπεται να καταλήξει Εξεταστική και μάλιστα με το παράλογο αποτέλεσμα να μένουν κενές ακάλυπτες θέσεις ενώ υπάρχουν υποψήφιοι, (όπως στοιχειοθέτησα στην αρχή του θέματος, εάν ανατρέξεις στις πρώτες σελίδες).

Παλαιοτερα προ του 2004 οι κατατακτηριες ανηκανε στην ΚΕΕΜΕ ( Κεντρικη Επιτροπη εξετασεων μετεγγραφων εξωτερικου) και δινοντουσαν στγν θεσσαλονικη στο ΑΠΘ για ολη την Ελλαδα και ειχε μεγαλους περιορισμους το τι πτυχιο εχεις για το ποια σχολη θα δωσεις . Επειτα πηγαν ξεχωριστα στα κατα τοπους ΑΕΙ . Εκει η εκαστοτε σχολη εβαλε τους δικους της περιορισμους και πολλες φορες παρανομα δεν αναγνωριζοντουσαν καν τα ιδια μαθηματα.
Δεν θεωρω λαθος την βαση. Πρεπει να υπαρξει καποια βαση που η σχολη θα δεχεται κοσμο ασχετως αν μενουν θεσεις ακαλυπτες ή οχι ιδιαιτερως απο την στιγμη που σου δινει δικαιωμα συμμετοχης σε οποιαδηποτε σχολη με οποιοδηποτε πτυχιο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:05:48 »

Αποσυνδεδεμένος imatia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #32 στις: Αύγουστος 07, 2017, 03:11:51 μμ »
Στο ερώτημα, ποιός είναι ο λόγος που πραγματοποιούνται οι Κατατακτήριες Εξετάσεις στα Τμήματα?
1) Επιλογή; Για να επιλεγεί ποιοί από τους υποψήφιους που θέλουν να φοιτήσουν (να μάθουν) θα καλύψουν τις προσφερόμενες θέσεις
2) Απόρριψη; Για να απορριφθούν οι περισσότεροι. Με τη «δικαιολογία» αρκετά επιβαρυμένα είναι ήδη τα Τμήματα
3) Εξέταση/Πιστοποίηση; Για να εξεταστεί/πιστοποιηθεί ποιοί από τους υποψήφιους «γνωρίζουν» το Αντικείμενο του Τμήματος
4) Διαγωνισμός; Για να βραβευθούν οι υποψήφιοι που αξίζουν το «επίπεδο» του Τμήματος
5) Δημόσια Εικόνα; Για να προβληθεί το μήνυμα ότι το Τμήμα είναι «απρόσιτο» στους «μέτριους»
6) Για να γίνεται τζίρος στα «φροντιστήρια»
7) ?

...φρονώ ότι η απάντηση οφείλει να είναι αποκλειστικά το 1)

επίσης, στην πληθώρα των περιπτώσεων η Κατάταξη γίνεται στο Α' Εξάμηνο και στις περιπτώσεις που γίνεται σε μεγαλύτερο αυτό δεν συνεπάγεται απαλλαγή από τα Μαθήματα των προηγούμενων
και φυσικά, ο αριθμός των προσφερόμενων θέσεων επαρκεί για να καθορίσει το επίπεδο του ανταγωνισμού... δεν ωφελεί η μετάλλαξη των Κατατακτηρίων σε Εξεταστική...



sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 07, 2017, 03:29:44 μμ »
Στο ερώτημα, ποιός είναι ο λόγος που πραγματοποιούνται οι Κατατακτήριες Εξετάσεις στα Τμήματα?
1) Επιλογή; Για να επιλεγεί ποιοί από τους υποψήφιους που θέλουν να φοιτήσουν (να μάθουν) θα καλύψουν τις προσφερόμενες θέσεις
2) Απόρριψη; Για να απορριφθούν οι περισσότεροι. Με τη «δικαιολογία» αρκετά επιβαρυμένα είναι ήδη τα Τμήματα
3) Εξέταση/Πιστοποίηση; Για να εξεταστεί/πιστοποιηθεί ποιοί από τους υποψήφιους «γνωρίζουν» το Αντικείμενο του Τμήματος
4) Διαγωνισμός; Για να βραβευθούν οι υποψήφιοι που αξίζουν το «επίπεδο» του Τμήματος
5) Δημόσια Εικόνα; Για να προβληθεί το μήνυμα ότι το Τμήμα είναι «απρόσιτο» στους «μέτριους»
6) Για να γίνεται τζίρος στα «φροντιστήρια»
7) ?

...φρονώ ότι η απάντηση οφείλει να είναι αποκλειστικά το 1)

επίσης, στην πληθώρα των περιπτώσεων η Κατάταξη γίνεται στο Α' Εξάμηνο και στις περιπτώσεις που γίνεται σε μεγαλύτερο αυτό δεν συνεπάγεται απαλλαγή από τα Μαθήματα των προηγούμενων
και φυσικά, ο αριθμός των προσφερόμενων θέσεων επαρκεί για να καθορίσει το επίπεδο του ανταγωνισμού... δεν ωφελεί η μετάλλαξη των Κατατακτηρίων σε Εξεταστική...

Γιατί; Λοιπόν;
8)....
9)...
10)...
11)...
και άλλα πολλά (κατά τις βουλές των καθηγητάδων του κάθε τμήματος)...

ΜΑ πού ζούμε; Ψάχνουμε ακόμα για "λόγους";
Πάρα πολλοί.
Όπως και "τρόποι":
Δυστυχώς έχεις δίκιο αλλά στη χώρα του παραλογου τί να ψάξει κάποιος ως απάντηση;

Να "δικαιολογήσουμε" "λογικά" και για ποιούς;


"Μην τα βάζεις με τα ΑΕΙ, δε μπορείς να κάνεις τπτ: Είναι η enfant gâté της ίδιας της νοοτροπίας μας ως ΄€λληνες".

ΈΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ._
Βρες άκρη. Κάνε εισαγγελική παραγγελία: ΑΠΛΑ: Δε θα βγει τίποτα.

« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 12, 2017, 08:24:19 πμ από Lucinda »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 08, 2017, 05:07:02 μμ »
μα, αν δεν πιάνουν τη βάση στις κατατακτήριες ποιός ο λόγος να τους δεχτούν στο τμήμα?
- Εντάξει, "κι αν παρουν 4-5 ακόμα τί έγινε?"θα πει κάποιος. Σωστό κι αυτό! ;)

* στο υπ.παιδείας σίγουρα εχουν χασει τη μπάλα: σημαια,ασυλο,κατατακτηριες,προσευχες...ραβε-ξήλωνε και απο ουσία μηδεν

Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #35 στις: Αύγουστος 08, 2017, 08:47:39 μμ »
sapore πρέπει να είσαι φυσικός ή μαθηματικός. Γράφεις ακατάληπτα. Το υπουργείο δεν παρεμβαίνει εν μέρει. Αλλά τελικά εσύ τί θεωρείς σωστό; Τη βάση του 10 ή όχι; Αν κατάλαβα καλά καταφέρεσαι ενάντια στο εκάστοτε τμήμα που κάνει ο, τι του δόξει. Σωστή είμαι ή το έχασα κάπου; Ποιά είναι η γνώμη σου;;; :o
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #36 στις: Αύγουστος 09, 2017, 01:35:07 πμ »
sapore πρέπει να είσαι φυσικός ή μαθηματικός. Γράφεις ακατάληπτα. Το υπουργείο δεν παρεμβαίνει εν μέρει. Αλλά τελικά εσύ τί θεωρείς σωστό; Τη βάση του 10 ή όχι; Αν κατάλαβα καλά καταφέρεσαι ενάντια στο εκάστοτε τμήμα που κάνει ο, τι του δόξει. Σωστή είμαι ή το έχασα κάπου; Ποιά είναι η γνώμη σου;;; :o

Ναι, αλλά "αποτελεσματικά"....

Δεν κατάλαβες τπτ από όσα διάβασες σε αυτό το topic;
Δεν έχει σημασία η γνώμη μου: Προφανώς και να υπάρχει η βάση 10/20....Ξαναδιάβασε το και πες ποιός είναι πιο "ακατάληπτος"!!

Σε αυτή την περίπτωση (ΑΝ την καταλάβεις) για φέτος , δικαιώθηκε ο imatia (υπό προϋποθέσεις, βέβαια, ΑΝ είναι τελικά μέσα στο 12%: Δε χρειάζεται αυτό να το καταλάβεις;): Όπως ήταν και το "σωστό" {Και "ακατάληπτο"!!!}.....

Για περισσότερα (δύσκολα στη κατανόηση, σαφώς, ΑΝ δεν τα ζήσεις και "το ζεις" έτσι):

το νεοφιλελεύθερο πρότυπο δεν θέλει ακαδημαϊκούς κανόνες:

"Ο Κώστας Γαβρόγλου συνέδεσε την ανακίνηση του θέματος με την ψήφιση του νόμου για την ανώτατη εκπαίδευση που "επαναφέρει τους ακαδημαϊκούς κανόνες" στα πανεπιστήμια. "Ξέρετε" συνέχισε ο υπουργός Παιδείας "το νεοφιλελεύθερο πρότυπο δεν θέλει ακαδημαϊκούς κανόνες, θέλει όλα να αυτορυθμίζονται. Και κοιτάξτε πού έχουμε οδηγηθεί με την αυτορρύθμιση στα πανεπιστήμια όπου ένα πολύ μικρό αλλά δυναμικό ποσοστό καθηγητών έχει υιοθετήσει νέου τύπου ήθη που κατά τη γνώμη μου υπονομεύουν την ακαδημαϊκότητα. Αυτό πήγαμε να διορθώσουμε".
"Ποιος την έκανε τη διαπλοκή; Οι φοιτητές την έκαναν; Οι κάποιοι καθηγητές πηγαίνοντας στα κόμματα, τα οποία με τη σειρά τους ζήτησαν από τις φοιτητικές τους νεολαίες να υποστηρίξουν τον έναν ή τον άλλον;" διερωτήθηκε."



Όχι ότι "αυτοί" θα "κάνουν" κάτι καλύτερο (ΑΝ έχουμε ως στόχο το "αποτέλεσμα", βεβαίως): Πάλι 1 τρύπα στο νερό.
Αλλά κ τα "πράματα" πια (εκεί που φτάσανε) δεν αλλάζουν σχεδόν με τίποτα. Ούτε με "Νόμους".

Όπως "το πάρει" κανείς, βεβαίως, και όπως έχει "μάθει"...
....ΚΑΙ πια δεν μπορεί να "ξεμάθει"....
"Όταν η παθογένεια είναι ο κανόνας, κανένα "φάρμακο" δε μας γιατρεύει" {Νόμοι συμπεριλαμβανομένων}.
"Ψάχνε εσύ για μονταρίσματα πάνω στο ίδιο σύστημα": ΟΚ....
Υ.Γ.> Είναι πιο κατανοητά τα παραπάνω; Δε νομίζω.
Αλλά: Και δεν πειράζει...Όπως "μάθει" κανείς....!!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 09, 2017, 02:48:13 πμ από sapore »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #37 στις: Αύγουστος 09, 2017, 01:43:26 μμ »
Με λίγα λόγια η παθογενεια είναι πλέον φύση στο ελληνικό σύστημα. Πεσιμιστικη άποψη διότι δεν ενεχει ελπίδες διόρθωσης. Αλλά.... Η άλλη άποψη ποία είναι;
Με έπιασε ζαλαδα με την ανύπαρκτη αυτορρυθμιση. Κάτι σαν την αγορά που αυτορρυθμιζεται μονίμως.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 09, 2017, 01:46:06 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #38 στις: Αύγουστος 09, 2017, 03:47:48 μμ »
Με λίγα λόγια η παθογενεια είναι πλέον φύση στο ελληνικό σύστημα. Πεσιμιστικη άποψη διότι δεν ενεχει ελπίδες διόρθωσης. Αλλά.... Η άλλη άποψη ποία είναι;
Με έπιασε ζαλαδα με την ανύπαρκτη αυτορρυθμιση. Κάτι σαν την αγορά που αυτορρυθμιζεται μονίμως.

Με λίγα λόγια , η άλλη άποψη (ακόμα και κατά συντριπτικότατη πλειοψηφία των συμπολιτών μας >99,9%) είναι:

"Βρείτε τρόπο να το ξαναμοντάρετε" {Να συνεχίσουμε να ζούμε/είμαστε όπως πρώτα}.

Να πω εγώ την "εναλλακτική" μου;
Δεν έχει νόημα, καθώς θα είναι "ακατάληπτη" (σε όσους έχουν ζήσει ήδη μέσα σε αυτό το "σύστημα") κατά 99,99% (περισσότερο από το προηγούμενο ποσοστό!!

Ευχολόγια, πάλι; ΟΚ.
Δεν υπάρχει άλλη λύση (κατ'εμέ) παρά να εγκαλείψουμε το "είμαι/να είμαι" (πχ πάσει θυσία) [Σκοπός]
Και να περάσουμε στο "κάνω" {όπως πριν 5000 χρόνια ή 5000 χρόνια ΜΕΤΑ, αν δε σ'αρέσει το πισωγύρισμα του Homo Sapiens}.
Τα έχω ξαναγράψει αυτά εδώ στο pde.

Ποιός "άκουσε"; Κανείς.

Εξ'ου δεν έχει και νόημα: ......

Υ.Γ.>: Κλασική ερώτηση μετά από όλα αυτά:

"Πώς είστε τώρα που τα είδατε/ακούσατε όλα αυτά;"
1 απ'τα ίδια;
Αναμενόμενο...Δεν ισχυρίστηκα κάτι άλλο. Μην κάνετε τπτ....As usual.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 09, 2017, 03:58:19 μμ από sapore »

Αποσυνδεδεμένος imatia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #39 στις: Αύγουστος 09, 2017, 06:48:45 μμ »
εάν και θα συμφωνήσω 100%  με όλους πως μόνο με τη διαπίστωση δεν αλλάζει κάτι, δηλαδή ότι σκέτη η διαπίστωση δεν λύνει προβλήματα και χρειάζονται ενέργειες, μάλλον καταρχήν ατομικές ενίοτε και συλλογικές, όμως θα διαφωνήσω στο ότι διαρκώς δεν παραμονεύει ο κίνδυνος «αυτοδικαίωσης» από τη διαπίστωση της «αφασίας» των «άλλων» και δεν χρήζει προσοχής ιδιαίτερης μάλιστα, καθότι βραχυκύκλωμα υψηλής τάσης

εύχομαι ο λόγος μας, συναισθανόμενος ότι «ουδείς αναμάρτητος» να ζητιανεύει την χρυσή τομή ευθύτητας και παρηγοριάς

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 10, 2017, 09:55:05 πμ »
Εγώ θα μιλήσω με μια παροιμία καθότι ειμαι fun αυτών.
"Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη".
Θα μου πεις επιχειρηματολογεις σκοπιμως για να αποσοβησεις τυχόν κίνδυνο μιας αποτυχίας από την ομολογουμενως αδιαφορία να πράξεις...αλλά δεν είναι κακό να ομολογήσω πως η απραξια προέρχεται από μια τάση εμετου που έχω απέναντι στο γεγονός ότι τίποτα δεν είναι εφικτό να αλλάξει. Δηλαδή για να αλλάξει κάτι χρειάζεται να αλλάξει αυτός που το αποδέχεται εν συνολω... Στοιχείο ανεφικτο.
Τί εννοείς τελικά; Να αλλάξει κάθε Ελληνας; Αντε ξεκίνα... Στο δρόμο μου λες ποιος άλλαξε.... Η φθορά- διαφθορά είναι ίδιον του χαρακτήρα μας ως Ελληνες. Οπότε πώς να κλονιστω;
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος imatia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Κατατακτήριες (ανεπίτρεπτη μετάλλαξη)
« Απάντηση #41 στις: Αύγουστος 10, 2017, 08:22:58 μμ »
Το topic αποσκοπούσε στο να κοινωνήσει την εμπειρία συμμετοχής σε Κατατακτήριες και συγκεκριμένα την πεποίθηση ότι αυτές οφείλουν να πραγματοποιούνται από τα Τμήματα ως μια απλή διαδικασία ΕΠΙΛΟΓΗΣ των υποψηφίων προς τις προσφερόμενες θέσεις (12% επί των εισακτέων με Πανελλαδικές) σύμφωνα με όσα καθορίζει η σχετική Υπουργική Απόφαση, ώστε να μην μένουν ακάλυπτες θέσεις ενώ υπάρχουν υποψήφιοι που «κόβονται» από την ανεπίτρεπτη χρήση της Βάσης (10) ως φίλτρου Απόρριψης.

Πάρα πολλά Τμήματα «μετάλλαξαν» τις Κατατακτήριες σε μίνι Εξεταστική, με τη δικαιολογία ότι οι επιτυχόντες υποψήφιοι πίεζαν να αναγνωρίζονται ως «περασμένα» τα εξεταζόμενα Μαθήματα των Κατατακτηρίων, αντιστοιχιζόμενα με μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών.

Η Βάση (10) υπήρχε στον παλιό Νόμο και την αντίστοιχη Υ.Α. μόνο για την περίπτωση που ο αριθμός των υποψηφίων ήταν μεγαλύτερος από τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων, ώστε να είναι δυνατή η επιλογή τους βάσει Λίστας Προτεραιότητας, δηλαδή να προηγείται ο υποψήφιος με Σύνολο Βαθμών 30 (10 σε κάθε Μάθημα) από έναν άλλο με 30 πάλι Σύνολο Βαθμών αλλά (20, 6, 4 στα Μαθήματα) ΚΑΙ ΟΧΙ για να εξυπηρετεί το εάν το Μάθημα θα θεωρείται «περασμένο» ή όχι.

Με το νέο Νόμο, αφαιρείται εξ’ ολοκλήρου η αναφορά στην αναγκαιότητα ύπαρξης Βάσης (10) στα εξεταζόμενα Μαθήματα, μηδενίζοντας φρονώ τις παρερμηνείες για την χρήση της στην ΕΠΙΛΟΓΗ των υποψηφίων και αφήνοντας χώρο στα Τμήματα (μέσω του Εσωτερικού Κανονισμού τους) η Βάση (10) να χρησιμεύει μόνο στις περιπτώσεις που τα Τμήματα επιλέγουν αυτούσια Μαθήματα του Προγράμματος Σπουδών τους στις Κατατακτήριες, για να καθορίσει εάν το Μάθημα θα θεωρηθεί «περασμένο» ή όχι για τον επιτυχόντα υποψήφιο.

Παράδειγμα: Τμήμα με 20 προσφερόμενες θέσεις στις Κατατακτήριες επιλέγει 3 αυτούσια Μαθήματα του Π.Σ γι΄αυτές. Σύνολο Υποψηφίων 35. Κατατάσσονται σε Λίστα Προτεραιότητας βάσει της Συνολικής τους Βαθμολογίας με τη Βάση (10) να καθορίζει ΜΟΝΟ το ποια από τα 3 Μαθήματα οι επιτυχόντες θα έχουν ως «περασμένα» κατά την επερχόμενη φοίτησή τους.

Όσο για τα εκτός topic σχόλια που επαναλαμβάνουν το ζοφερό μέλλον όλων-όσων συντηρούν εκ του πονηρού αδιόρθωτα τα κακώς κείμενα, προσπάθησα να καταγράψω την παγίδα που ελλοχεύει από την αλαζονεία της αρετής για όλους-όσους "αυτοδικαιώνονται".

« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 12, 2017, 08:28:32 πμ από Lucinda »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159769
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 287
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 288
Σύνολο: 290

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.127 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.