0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αφού προτείνει το ΙΕΠ, θα πρότεινα κι εγώ κάτι άλλο. Επειδή ακριβώς η "Αντιγόνη" σχετίζεται με την έννοια της δημοκρατίας, που αφορά όλους τους μαθητές και δεν είναι ένα απλό λογοτεχνικό κείμενο που ενδιαφέρει μόνο αυτούς της θεωρητικής κατεύθυνσης, θα πρότεινα ένα μάθημα κορμού στο πλαίσιο της Λογοτεχνίας με δυο κείμενα δημοκρατικού προβληματισμού: την "Αντιγόνη" από μετάφραση και τον "Επιτάφιο" στο πρωτότυπο.
Η Αντιγόνη θα έπρεπε να διδάσκεται ολόκληρη και από μετάφραση, ώστε να δίνεται έμφαση στο περιεχόμενο. Γενικά, θεωρώ ότι το σύστημα μας πάσχει στο θέμα της σύγκρισης κειμένων. Θα μπορούσαν να υπάρξουν και άλλοι συνδυασμοί από την αρχαία γραμματεία. Πχ. θα ήθελα πολύ να διδάξω Παθολογία Πολέμου (που υπάρχει μεταφρασμένη στην Α' λυκείου) μαζί με Διάλογο Μηλίων-Αθηναίων και Τρωάδες. Το θέμα είναι τι είδους παιδεία θέλουμε.
Διάψευση από το Υπουργείο: http://www.pde.gr/index.php?page=9106