*

Αποστολέας Θέμα: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ  (Αναγνώστηκε 18253 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #42 στις: Ιούλιος 27, 2017, 10:33:22 μμ »

Επίσης δεν έχει κενό ο νόμος καθώς λέει ότι ο πρώτος κάνει έως 20 ώρες.
Ο κανονισμός δεν αναφέρει την λέξη διαμοιρασμός ωρών, το έχεις ανακαλύψει μόνος σου.
Ούτε αυτόν που έχει γράψει το κανονισμό αποδέχεσαι, είσαι απίθανος...ας κάνουν οι διευθυντές ό,τι θέλουν...Πάντως τις αναθέσεις δεν θέλεις να τις κάνουν από τα κεντρικά...

Λοιπόν έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είσαι troll, δεν εξηγείται διαφορετικά ότι δεν κατανοείς το περιεχόμενο των όσων διαβάζεις, σκόπιμα διαστρεβλώνεις τα λεγόμενα όσων σου απαντούν, όταν βλέπεις ότι έχεις άδικο αλλάζεις το περιεχόμενο νόμων, διατάξεων κλπ. Δε θα έμπαινα καν στον κόπο να σου απαντήσω αλλά μια και μου επιτέθηκες, καθώς προσπαθείς να βρεις δήθεν κίνητρα για τα όσα γράφω, θα διαπίστωνες ότι αν είχες μπει στον κόπο να διαβάσεις τα όσα έχω γράψει σε άλλα θέματα:

* Έμεινα ενάμιση χρόνο εκτός ΔΙΕΚ επειδή δεν πιστοποιήθηκα εγκαίρως, καθώς επί ενάμιση χρόνο δεν είχαν διεξαχθεί εξετάσεις πιστοποίησης, παρόλο που κατά τ' άλλα έχω αρκετά μόρια.
* Μετά από ενάμιση χρόνο πήρα 2 ώρες εβδομαδιαίως σε κάποιο μάλλον "απομακρυσμένο" ΔΙΕΚ
* Χαίρομαι ιδιαιτέρως που υπάρχουν κριτήρια αξιολόγησης, μια και δεν έχω ανάγκη κανέναν διευθυντή, ούτε γνωρίζω κανέναν διευθυντή ΙΕΚ, οι σχέσεις μου με τους εκάστοτε διευθυντές ΙΕΚ ήταν και είναι αυστηρά τυπικές και επαγγελματικές.

Από εκεί και πέρα λες σκόπιμα ψέματα και ανακρίβειες:

"Επίσης δεν έχει κενό ο νόμος καθώς λέει ότι ο πρώτος κάνει έως 20 ώρες." Ψέμα, ο νόμος πουθενά δεν αναφέρει ότι ο πρώτος εκπαιδευτής κάνει ως 20 ώρες. Οι 20 ώρες είναι η οροφή για τους εκπαιδευτές ενηλίκων σε όλες τις δομές της δια βίου μάθησης, δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τη διαδικασία ανάθεσης ωρών στους εκπαιδευτές.

"Ο κανονισμός δεν αναφέρει την λέξη διαμοιρασμός ωρών, το έχεις ανακαλύψει μόνος σου". Σωστό μεν, αλλά μικρής σημασίας, αναφερόμουν, και νόμιζα ότι σου ήταν σαφές, στην ανάθεση και την κατανομή των ωρών διδασκαλίας στους εκπαιδευτές.

"Πάντως τις αναθέσεις δεν θέλεις να τις κάνουν από τα κεντρικά" Ανακρίβεια. Πουθενά δεν αναφέρθηκα στο τι θέλω και τι δε θέλω εγώ. Ειδικά στο θέμα των αναθέσεων, δεν αναφέρθηκα ποτέ στο ποιοι και γιατί τις κάνουν, όπως φυσικά δεν έχω πάρει θέση και για τη διαδικασία ανάθεσης ωρών διδασκαλίας, μια και το έχω τονίσει πολλές φορές. Ευχαρίστως να το συζητήσουμε σε άλλο θέμα. Όπως ρητά αναφέρεται στην   Κ1/122418  απόφαση "Η ανάθεση των διδακτικών ωρών στους εκπαιδευτές γίνεται με απόφαση του Διευθυντή του Δ.ΙΕΚ και εγκρίνεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ".

"Ούτε αυτόν που έχει γράψει το κανονισμό αποδέχεσαι, είσαι απίθανος". Μάλιστα, επομένως κατά τη δική σου τη λογική θα έπρεπε να πούμε: "Δεν πειράζει που ο κανονισμός και οι διάφοροι νόμοι δεν αναφέρονται επακριβώς στη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτών, αφού όλοι ξέραμε τι ήθελε να πει και να γράψει ο νομοθέτης/συγγραφέας κλπ, ας εφαρμόσουμε αυτό που είχε στο μυαλό του μη τον στεναχωρήσουμε τον άνθρωπο"  ;D ;D ;D Λυπάμαι που θα στο πω αλλά μόλις τίναξες το σύνολο του νομικού δικαίου στον αέρα!!!  :o

Έχω δει άνεργη να μην πάρει καμία ώρα γιατί και οι 4 διαθέσιμες δόθηκαν σε μόνιμη εκπαιδευτικός (επιπλέον στο καθημερινό της πρόγραμμα).
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δυστυχώς, και το επισημαίνω αυτό, Παυλίνα, ο διευθυντής έπραξε σωστά καθώς εδώ η απόφαση και οι νόμοι είναι απολύτως σαφείς και συγκεκριμένοι και μάλιστα έχει ξανασυζητηθεί το θέμα. Πιο συγκεκριμένα η απόφαση που παρέθεσα και παραπάνω αναφέρει ρητώς:

"1. Αξιοποιούνται οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετατάχθηκαν στα Δ.ΙΕΚ για εκπαιδευτικό έργο ανάλογα με την ειδικότητά τους στο Δ.ΙΕΚ στο οποίο υπηρετούν και για όσες ώρες προβλέπει το υποχρεωτικό τους ωράριο. Όταν δεν συμπληρώνουν το εκπαιδευτικό τους ωράριο καλύπτουν διοικητικές ανάγκες στο Δ.ΙΕΚ.
2. Προηγούνται κατά προτεραιότητα και στο σύνολο των ωρών για τις οποίες διατίθενται οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (θεωρητικά μαθήματα και εργαστηριακές ώρες) σύμφωνα με την αριθμ. 141277/Ε2/2-09-2016 υπουργική απόφαση".


Σημασία δεν έχει τι μας αρέσει και τι όχι, για τα θέματα που συζητάμε, αλλά τι ισχύει.

Διάβασε προσεχτικά τι έγραψα. Αν σε ένα τμήμα και όχι σε όλο το ΙΕΚ όπως κατάλαβες πχ σε 3-4 μαθήματα υπάρχει μια ειδικότητα σε Α ανάθεση (υπάρχει μια ασάφεια σε αυτό...) και δώσει ο διευθυντής όλα αυτά τα μαθήματα σε έναν εκπαιδευτή, το τμήμα σε μια βδομάδα άντε 2 το πολύ θα σχολάσει γιατί θα βαρεθούνε οι εκπαιδευόμενοι να βλέπουν τον ίδιο εκπαιδευτή!

Έλα βρε, τι είναι αυτά που λες. Και τις 20 ώρες πρέπει να πάρει, επειδή έτσι μας αρέσει! Αυτό λέει η λογική. Για παράδειγμα ας πάρουμε στην τύχη την ειδικότητα: "Ειδικός εμπορίας διαφήμισης και προώθησης προϊόντων (marketing)" και συγκεκριμένα το πρόγραμμα του Δ' εξαμήνου:

ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ MARKETING
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΥ MARKETING - ΠΡΟΩΘΗΣΕΩΝ - ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ MARKETING
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (SPREAD SHEETS - H/Y)
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Μπορώ να σας εγγυηθώ ότι το σύνολο των μαθημάτων που αναφέρονται παραπάνω μπορεί και τα διδάσκει Οικονομολόγος. Άντε στα λογιστικά φύλλα να βάλουν κι έναν πληροφορικάριο μαζί με τον οικονομολόγο στο εργαστήριο. Να πως συμπληρώνονται οι 20 ώρες... Κάθε μέρα, κάθε ώρα και στιγμή να βλέπεις τον ίδιο εκπαιδευτή. Έλα βρε αδερφέ, ποιος νοιάζεται για παιδαγωγικές μεθόδους τώρα, τη δουλειά μας να κάνουμε  ;D ;D





Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:55:48 »

Αποσυνδεδεμένος paoki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #43 στις: Ιούλιος 27, 2017, 10:56:44 μμ »
Λοιπόν έχω αρχίσει να πιστεύω ότι είσαι troll, δεν εξηγείται διαφορετικά ότι δεν κατανοείς το περιεχόμενο των όσων διαβάζεις, σκόπιμα διαστρεβλώνεις τα λεγόμενα όσων σου απαντούν, όταν βλέπεις ότι έχεις άδικο αλλάζεις το περιεχόμενο νόμων, διατάξεων κλπ. Δε θα έμπαινα καν στον κόπο να σου απαντήσω αλλά μια και μου επιτέθηκες, καθώς προσπαθείς να βρεις δήθεν κίνητρα για τα όσα γράφω, θα διαπίστωνες ότι αν είχες μπει στον κόπο να διαβάσεις τα όσα έχω γράψει σε άλλα θέματα:

* Έμεινα ενάμιση χρόνο εκτός ΔΙΕΚ επειδή δεν πιστοποιήθηκα εγκαίρως, καθώς επί ενάμιση χρόνο δεν είχαν διεξαχθεί εξετάσεις πιστοποίησης, παρόλο που κατά τ' άλλα έχω αρκετά μόρια.
* Μετά από ενάμιση χρόνο πήρα 2 ώρες εβδομαδιαίως σε κάποιο μάλλον "απομακρυσμένο" ΔΙΕΚ
* Χαίρομαι ιδιαιτέρως που υπάρχουν κριτήρια αξιολόγησης, μια και δεν έχω ανάγκη κανέναν διευθυντή, ούτε γνωρίζω κανέναν διευθυντή ΙΕΚ, οι σχέσεις μου με τους εκάστοτε διευθυντές ΙΕΚ ήταν και είναι αυστηρά τυπικές και επαγγελματικές.

Από εκεί και πέρα λες σκόπιμα ψέματα και ανακρίβειες:

"Επίσης δεν έχει κενό ο νόμος καθώς λέει ότι ο πρώτος κάνει έως 20 ώρες." Ψέμα, ο νόμος πουθενά δεν αναφέρει ότι ο πρώτος εκπαιδευτής κάνει ως 20 ώρες. Οι 20 ώρες είναι η οροφή για τους εκπαιδευτές ενηλίκων σε όλες τις δομές της δια βίου μάθησης, δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τη διαδικασία ανάθεσης ωρών στους εκπαιδευτές.

"Ο κανονισμός δεν αναφέρει την λέξη διαμοιρασμός ωρών, το έχεις ανακαλύψει μόνος σου". Σωστό μεν, αλλά μικρής σημασίας, αναφερόμουν, και νόμιζα ότι σου ήταν σαφές, στην ανάθεση και την κατανομή των ωρών διδασκαλίας στους εκπαιδευτές.

"Πάντως τις αναθέσεις δεν θέλεις να τις κάνουν από τα κεντρικά" Ανακρίβεια. Πουθενά δεν αναφέρθηκα στο τι θέλω και τι δε θέλω εγώ. Ειδικά στο θέμα των αναθέσεων, δεν αναφέρθηκα ποτέ στο ποιοι και γιατί τις κάνουν, όπως φυσικά δεν έχω πάρει θέση και για τη διαδικασία ανάθεσης ωρών διδασκαλίας, μια και το έχω τονίσει πολλές φορές. Ευχαρίστως να το συζητήσουμε σε άλλο θέμα. Όπως ρητά αναφέρεται στην   Κ1/122418  απόφαση "Η ανάθεση των διδακτικών ωρών στους εκπαιδευτές γίνεται με απόφαση του Διευθυντή του Δ.ΙΕΚ και εγκρίνεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ".

"Ούτε αυτόν που έχει γράψει το κανονισμό αποδέχεσαι, είσαι απίθανος". Μάλιστα, επομένως κατά τη δική σου τη λογική θα έπρεπε να πούμε: "Δεν πειράζει που ο κανονισμός και οι διάφοροι νόμοι δεν αναφέρονται επακριβώς στη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτών, αφού όλοι ξέραμε τι ήθελε να πει και να γράψει ο νομοθέτης/συγγραφέας κλπ, ας εφαρμόσουμε αυτό που είχε στο μυαλό του μη τον στεναχωρήσουμε τον άνθρωπο"  ;D ;D ;D Λυπάμαι που θα στο πω αλλά μόλις τίναξες το σύνολο του νομικού δικαίου στον αέρα!!!  :o
 Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δυστυχώς, και το επισημαίνω αυτό, Παυλίνα, ο διευθυντής έπραξε σωστά καθώς εδώ η απόφαση και οι νόμοι είναι απολύτως σαφείς και συγκεκριμένοι και μάλιστα έχει ξανασυζητηθεί το θέμα. Πιο συγκεκριμένα η απόφαση που παρέθεσα και παραπάνω αναφέρει ρητώς:

"1. Αξιοποιούνται οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετατάχθηκαν στα Δ.ΙΕΚ για εκπαιδευτικό έργο ανάλογα με την ειδικότητά τους στο Δ.ΙΕΚ στο οποίο υπηρετούν και για όσες ώρες προβλέπει το υποχρεωτικό τους ωράριο. Όταν δεν συμπληρώνουν το εκπαιδευτικό τους ωράριο καλύπτουν διοικητικές ανάγκες στο Δ.ΙΕΚ.
2. Προηγούνται κατά προτεραιότητα και στο σύνολο των ωρών για τις οποίες διατίθενται οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (θεωρητικά μαθήματα και εργαστηριακές ώρες) σύμφωνα με την αριθμ. 141277/Ε2/2-09-2016 υπουργική απόφαση".


Σημασία δεν έχει τι μας αρέσει και τι όχι, για τα θέματα που συζητάμε, αλλά τι ισχύει.

Έλα βρε, τι είναι αυτά που λες. Και τις 20 ώρες πρέπει να πάρει, επειδή έτσι μας αρέσει! Αυτό λέει η λογική. Για παράδειγμα ας πάρουμε στην τύχη την ειδικότητα: "Ειδικός εμπορίας διαφήμισης και προώθησης προϊόντων (marketing)" και συγκεκριμένα το πρόγραμμα του Δ' εξαμήνου:

ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ MARKETING
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΜΕΣΟΥ MARKETING - ΠΡΟΩΘΗΣΕΩΝ - ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
MARKETING ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ MARKETING
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (SPREAD SHEETS - H/Y)
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Μπορώ να σας εγγυηθώ ότι το σύνολο των μαθημάτων που αναφέρονται παραπάνω μπορεί και τα διδάσκει Οικονομολόγος. Άντε στα λογιστικά φύλλα να βάλουν κι έναν πληροφορικάριο μαζί με τον οικονομολόγο στο εργαστήριο. Να πως συμπληρώνονται οι 20 ώρες... Κάθε μέρα, κάθε ώρα και στιγμή να βλέπεις τον ίδιο εκπαιδευτή. Έλα βρε αδερφέ, ποιος νοιάζεται για παιδαγωγικές μεθόδους τώρα, τη δουλειά μας να κάνουμε  ;D ;D
Αν υπαρχει κουκλα μου τετοια τμημα ας κανει ο ιδιος εκπαιδετης τις 20 ωρες . Πες μας που γραφει οτι ειναι αντιπαιδαγωγικο. Το εχεις διαβασει καπου; Σε επισημο εγγραφο ή απλως παλι υποθετεις;
''πως ρητά αναφέρεται στην   Κ1/122418  απόφαση "Η ανάθεση των διδακτικών ωρών στους εκπαιδευτές γίνεται με απόφαση του Διευθυντή του Δ.ΙΕΚ και εγκρίνεται από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ".
Αχ αυτος ο φιλος σου ο διευθυντης ... ;) ;) ;) θα σε ξελασπώσει και παλι.

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #44 στις: Ιούλιος 27, 2017, 11:01:49 μμ »
Δεν είμαι κούκλα...κούκλος μπορεί..  8)

Βλέπω ότι δε μας συμφέρει το κάνουμε γαργάρα...

Άντε καλές διακοπές, γιατί σε αυτό το θέμα, και ειδικά σε σένα δεν υπάρχει περίπτωση να απαντήσω ξανά...

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #45 στις: Ιούλιος 27, 2017, 11:06:40 μμ »

 Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δυστυχώς, και το επισημαίνω αυτό, Παυλίνα, ο διευθυντής έπραξε σωστά καθώς εδώ η απόφαση και οι νόμοι είναι απολύτως σαφείς και συγκεκριμένοι και μάλιστα έχει ξανασυζητηθεί το θέμα. Πιο συγκεκριμένα η απόφαση που παρέθεσα και παραπάνω αναφέρει ρητώς:

"1. Αξιοποιούνται οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετατάχθηκαν στα Δ.ΙΕΚ για εκπαιδευτικό έργο ανάλογα με την ειδικότητά τους στο Δ.ΙΕΚ στο οποίο υπηρετούν και για όσες ώρες προβλέπει το υποχρεωτικό τους ωράριο. Όταν δεν συμπληρώνουν το εκπαιδευτικό τους ωράριο καλύπτουν διοικητικές ανάγκες στο Δ.ΙΕΚ.
2. Προηγούνται κατά προτεραιότητα και στο σύνολο των ωρών για τις οποίες διατίθενται οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (θεωρητικά μαθήματα και εργαστηριακές ώρες) σύμφωνα με την αριθμ. 141277/Ε2/2-09-2016 υπουργική απόφαση".


Σημασία δεν έχει τι μας αρέσει και τι όχι, για τα θέματα που συζητάμε, αλλά τι ισχύει.



η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός δεν ήταν στο ΙΕΚ για να συμπληρώσει ώρες. Είχε κανονικό πλήρες πρόγραμμα σε πρωινό σχολείο. Εργαζόταν για επιπλέον χαρτζιλίκι όπως και εμείς.



Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:55:48 »

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #46 στις: Ιούλιος 27, 2017, 11:14:30 μμ »
η συγκεκριμένη εκπαιδευτικός δεν ήταν στο ΙΕΚ για να συμπληρώσει ώρες. Είχε κανονικό πλήρες πρόγραμμα σε πρωινό σχολείο. Εργαζόταν για επιπλέον χαρτζιλίκι όπως και εμείς.

Σε αυτή την περίπτωση, κι εφόσον υπήρχε άτομο που γνώριζες ότι προηγείτο στους πίνακες κατάταξης, κακώς δεν έκανε ένσταση η άμεσα ενδιαφερόμενη.

Συνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10795
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #47 στις: Ιούλιος 28, 2017, 12:48:21 πμ »
Παρακαλώ σεβαστείτε τους συνομιλητές σας και εκφράστε τις απόψεις σας χωρίς να τους μειώνετε ή να τους προσβάλετε.
Αν δεν τηρείται αυτός ο απλός κανόνας επικοινωνίας, θα χρειαστεί να διαγραφούν μηνύματα.

Ευχαριστώ για τη συνεργασία σας.

Αποσυνδεδεμένος JimP

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #48 στις: Ιούλιος 28, 2017, 02:27:35 πμ »
Δευτέρα, τρίτη, τετάρτη ,πέμπτη ,παρασκευή από 2 ώρες ... Ναι θα φύγουν όντως οι μαθητές ...
Στη σύγχρονη εκπαίδευση  δυο ώρες την ήμερα από τον ίδιο εκπαιδευτή είναι μεγάλο πρόβλημα.
 Πιστεύω οτι δεν πρέπει να κάνουν πάνω από μια ώρα την εβδομάδα οι εκπαιδευτές σε κάθε τμήμα.
Οι δάσκαλοι πως κάνουν 4 ώρες στο ίδιο τμήμα την ίδια μέρα, σε μαθητές δημοτικού, δεν μπορώ να το καταλάβω ; Από που φίλε μου προκύπτει ότι η σύγχρονη εκπαίδευση και οι 10 ώρες την εβδομάδα εκπαίδευσης από τον ίδιο εκπαιδευτή δεν συνάδουν;
Βάζοντας φέτος και το επόμενο έτος μέσα ξανά τους μη πιστοποιημένους, τι κάνεις; αυξάνεις την πίτα, άρα το μοίρασμα, όταν αυτό δεν έχει περιοριστεί τουλάχιστον στους πιστοποιημένους καταλαβαίνεις ότι είναι αδύνατον να περιοριστεί μόνο στον ένα
 Το γεγονός ότι θα έχει περισσότερα άτομα στους πινάκες δεν σημαίνει ότι θα δουλέψουν όλοι ...καμιά σχέση, βγάζεις απλώς συμπεράσματα σύμφωνα με το συμφέρον σου...χαιρετίσματα στον διευθυντή σου.

Συγκρίνεις το Δημοτικό με τα ΙΕΚ και την εκπαίδευση ενηλίκων; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Στο σχολείο οι μαθητές είναι ανήλικοι και όσο βαρετά και να είναι παρακολουθώντας έναν εκπαιδευτικό, υπάρχει η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και συνήθως οι αντιδράσεις δεν εκφράζονται φανερά. Στα ΙΕΚ έχεις ενήλικους με εμπειρίες, γνώση σε αρκετές περιπτώσεις οι οποίοι δεν είναι υποχρεωμένοι να παραμείνουν στην εκπαίδευση, αν βαρεθούν, "άντε γεια" θα σου πουν και μετά θα χαίρεσαι που ο διευθυντής σου έδωσε 20 ώρες...Στην πιστοποίηση αν την πήρες δεν τα διάβασες αυτά; Οι εκπαιδευόμενοι επιζητούν μετάδοση εμπειρίας και γνώσης πολύπλευρη και αυτό δεν γίνεται από έναν και μοναδικό εκπαιδευτή. Επίσης ο συνάδελφος grtt σου έδειξε ένα καλό παράδειγμα στο οποίο η ειδικότητα ΠΕ 09 παίζει σε όλα αυτά τα μαθήματα...Τι είναι πιο σωστό να πάρει έναν και μοναδικό ΠΕ 09 ή να δώσει και σε άλλους οικονομολόγους ή μάρκετερς ή διοίκησης επιχειρήσεων που και αυτοί βρίσκονται στους αντίστοιχους πίνακες τις ειδικότητάς τους; Μην ξεχνάς ότι σε ένα μάθημα η Α ανάθεση μπορεί να μην είναι για μια ειδικότητα, αλλά να παίζουν 2 ή και παραπάνω, αν σκεφτόταν όπως εσύ ένας εκπαιδευτικός από άλλη ειδικότητα, θα παίζατε μπουνιές για το ποιος από τους δύο θα πάρει και τις 20 ώρες...και ρωτάω αν αντί για τον πρώτο ΠΕ 09, πάρει ένα άλλο μάθημα ο πρώτος ΠΕ 18.35 Α ανάθεση και αυτός τι θα κάνει ο οικονομολόγος, ένσταση γιατί του έκοψε ο ΠΕ 18.35 τις 20 ώρες; Και αν πάει αντίστροφα; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 28, 2017, 02:34:44 πμ από JimP »

Αποσυνδεδεμένος paoki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #49 στις: Ιούλιος 28, 2017, 07:57:24 πμ »
Συγκρίνεις το Δημοτικό με τα ΙΕΚ και την εκπαίδευση ενηλίκων; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Στο σχολείο οι μαθητές είναι ανήλικοι και όσο βαρετά και να είναι παρακολουθώντας έναν εκπαιδευτικό, υπάρχει η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και συνήθως οι αντιδράσεις δεν εκφράζονται φανερά. Στα ΙΕΚ έχεις ενήλικους με εμπειρίες, γνώση σε αρκετές περιπτώσεις οι οποίοι δεν είναι υποχρεωμένοι να παραμείνουν στην εκπαίδευση, αν βαρεθούν, "άντε γεια" θα σου πουν και μετά θα χαίρεσαι που ο διευθυντής σου έδωσε 20 ώρες...Στην πιστοποίηση αν την πήρες δεν τα διάβασες αυτά; Οι εκπαιδευόμενοι επιζητούν μετάδοση εμπειρίας και γνώσης πολύπλευρη και αυτό δεν γίνεται από έναν και μοναδικό εκπαιδευτή. Επίσης ο συνάδελφος grtt σου έδειξε ένα καλό παράδειγμα στο οποίο η ειδικότητα ΠΕ 09 παίζει σε όλα αυτά τα μαθήματα...Τι είναι πιο σωστό να πάρει έναν και μοναδικό ΠΕ 09 ή να δώσει και σε άλλους οικονομολόγους ή μάρκετερς ή διοίκησης επιχειρήσεων που και αυτοί βρίσκονται στους αντίστοιχους πίνακες τις ειδικότητάς τους; Μην ξεχνάς ότι σε ένα μάθημα η Α ανάθεση μπορεί να μην είναι για μια ειδικότητα, αλλά να παίζουν 2 ή και παραπάνω, αν σκεφτόταν όπως εσύ ένας εκπαιδευτικός από άλλη ειδικότητα, θα παίζατε μπουνιές για το ποιος από τους δύο θα πάρει και τις 20 ώρες...και ρωτάω αν αντί για τον πρώτο ΠΕ 09, πάρει ένα άλλο μάθημα ο πρώτος ΠΕ 18.35 Α ανάθεση και αυτός τι θα κάνει ο οικονομολόγος, ένσταση γιατί του έκοψε ο ΠΕ 18.35 τις 20 ώρες; Και αν πάει αντίστροφα; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα...
Να γίνει αυτό που λέει ο κανονισμός και  αυτό που νομίζεις εσύ ή εγώ. Συνεχίζεις να στηρίζεσαι σε υποθέσεις.

Αποσυνδεδεμένος paoki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #50 στις: Ιούλιος 28, 2017, 07:59:13 πμ »
Σε αυτή την περίπτωση, κι εφόσον υπήρχε άτομο που γνώριζες ότι προηγείτο στους πίνακες κατάταξης, κακώς δεν έκανε ένσταση η άμεσα ενδιαφερόμενη.
Σύμφωνα με την λογική σου δεν μπορεί να κάνει ένσταση . Ο διευθυντής επιλέγει  τους εκπαιδευτές.

Αποσυνδεδεμένος paoki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #51 στις: Ιούλιος 28, 2017, 08:25:20 πμ »
Συγκρίνεις το Δημοτικό με τα ΙΕΚ και την εκπαίδευση ενηλίκων; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; Στο σχολείο οι μαθητές είναι ανήλικοι και όσο βαρετά και να είναι παρακολουθώντας έναν εκπαιδευτικό, υπάρχει η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ και συνήθως οι αντιδράσεις δεν εκφράζονται φανερά. Στα ΙΕΚ έχεις ενήλικους με εμπειρίες, γνώση σε αρκετές περιπτώσεις οι οποίοι δεν είναι υποχρεωμένοι να παραμείνουν στην εκπαίδευση, αν βαρεθούν, "άντε γεια" θα σου πουν και μετά θα χαίρεσαι που ο διευθυντής σου έδωσε 20 ώρες...Στην πιστοποίηση αν την πήρες δεν τα διάβασες αυτά; Οι εκπαιδευόμενοι επιζητούν μετάδοση εμπειρίας και γνώσης πολύπλευρη και αυτό δεν γίνεται από έναν και μοναδικό εκπαιδευτή. Επίσης ο συνάδελφος grtt σου έδειξε ένα καλό παράδειγμα στο οποίο η ειδικότητα ΠΕ 09 παίζει σε όλα αυτά τα μαθήματα...Τι είναι πιο σωστό να πάρει έναν και μοναδικό ΠΕ 09 ή να δώσει και σε άλλους οικονομολόγους ή μάρκετερς ή διοίκησης επιχειρήσεων που και αυτοί βρίσκονται στους αντίστοιχους πίνακες τις ειδικότητάς τους; Μην ξεχνάς ότι σε ένα μάθημα η Α ανάθεση μπορεί να μην είναι για μια ειδικότητα, αλλά να παίζουν 2 ή και παραπάνω, αν σκεφτόταν όπως εσύ ένας εκπαιδευτικός από άλλη ειδικότητα, θα παίζατε μπουνιές για το ποιος από τους δύο θα πάρει και τις 20 ώρες...και ρωτάω αν αντί για τον πρώτο ΠΕ 09, πάρει ένα άλλο μάθημα ο πρώτος ΠΕ 18.35 Α ανάθεση και αυτός τι θα κάνει ο οικονομολόγος, ένσταση γιατί του έκοψε ο ΠΕ 18.35 τις 20 ώρες; Και αν πάει αντίστροφα; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα...
Να γίνει αυτό που λέει ο κανονισμός και οχι  αυτό που νομίζεις εσύ ή εγώ. Συνεχίζεις να στηρίζεσαι σε υποθέσεις. Γιατί στα σχολεία δεν έχουν οι δάσκαλοι από δυο ώρες σε ενα τμήμα αντί τέσσερις ώρες; Εκεί δεν είναι αντιπαιδαγωγικο. Μπορεί να αντέξει ένα μικρο παιδί και όχι ένας ενήλικας;
Δεν μου έχεις απαντήσει για ποιο λόγο έχουμε πινάκες με κατάταξη στους εκπαιδευτές καθώς η επιλογή και η ανάθεση θέλεις να γίνεται από τους διευθυντές. Πως ο καθένας θα γνωρίζει σε ένα ΙΕΚ ότι έπρεπε προσληφθεί  και όχι κάποιος με λιγότερα  μόρια; Είσαι σίγουρος ότι ο διευθυντής θα ειδοποιήσει τους εκπαιδευτές με την σειρά του πινάκα ή θα επιλέξει τους γνωστούς του;

Γιατί τους δασκάλους και τους καθηγητές(αναπληρωτές και ωρομίσθιοι)  στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια τους επιλεγεί το υπουργείο και όχι οι διευθυντές; Γιατί δεν έχει δημιουργηθεί πότε πρόβλημα με τους διορισμούς εκεί; Γιατί δεν υφίσταται τέτοια συζήτηση σε αυτές τις δομές εκπαίδευσης.
Μήπως θέλετε να συνεχιστεί η αυθαιρεσία από την οποία επωφελείστε. Μάλλον ναι δεν σας αρέσει η διαφάνεια.
Μπουνιές θα παίξουν οι εκπαιδευτές όταν δεν θα υπάρχει κανονισμός και θα κάνει ότι θέλει ο κάθε διευθυντής .
ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ , ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ , ΑΣΕΠ , ΠΙΝΑΚΕΣ κτλ.
Μάλλον όμως δεν επιθυμείς κάτι τέτοιο.

Ένα τμήμα από όλα των ΙΕΚ έχεις βρει οπού ο εκπαιδευτής μπορεί να κάνει τόσες πολλές ώρες σε ένα τμήμα, αλλά ακόμα και εκεί δεν αλλάζει κάτι. Γιατί δεν θέλεις να ακολουθήσεις τους κανονισμούς; Γιατί θέλεις να παρερμηνεύεις τους κανονισμούς;

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #52 στις: Ιούλιος 28, 2017, 08:32:44 πμ »
Σύμφωνα με την λογική σου δεν μπορεί να κάνει ένσταση . Ο διευθυντής επιλέγει  τους εκπαιδευτές.

Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Ο διευθυντής επιλέγει τους εκπαιδευτές βάση των ιεραρχικών πινάκων αξιολόγησης, είναι παράνομο να μην προσλάβει εκπαιδευτή που προηγείται άλλου στους πίνακες αξιολόγησης. Είναι στη διακριτική του ευχαίρεια οι ώρες και τα μαθήματα που θα του αναθέσει.... Νομίζω έχει γίνει φανερό μέχρι τώρα ποιος παρερμηνεύει τους κανονισμούς...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 28, 2017, 08:53:40 πμ από grtt »

Αποσυνδεδεμένος paoki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #53 στις: Ιούλιος 28, 2017, 09:31:09 πμ »
Μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Ο διευθυντής επιλέγει τους εκπαιδευτές βάση των ιεραρχικών πινάκων αξιολόγησης, είναι παράνομο να μην προσλάβει εκπαιδευτή που προηγείται άλλου στους πίνακες αξιολόγησης. Είναι στη διακριτική του ευχαίρεια οι ώρες και τα μαθήματα που θα του αναθέσει.... Νομίζω έχει γίνει φανερό μέχρι τώρα ποιος παρερμηνεύει τους κανονισμούς...
Γιατί να μην το κάνει τις αναθέσεις  το υπουργείο; Ίσως για να κάνουν κάποιοι οτι θέλουν  .
Αν γίνουν αυτά που προτείνω δεν θα υπήρχε αυτή η συζήτηση ,όπως και δεν υπάρχει σε όλες τις άλλες δομές εκπαίδευσης. .
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
Τόσο άπλα, διαφάνεια, τα άλλα όλα είναι παραμύθια.
 Υπάρχουν εκπαιδευτές που δεν τους κάλεσαν ποτέ στα ΙΕΚ και διόρισαν  αυτούς που ήθελαν.
Δεν τους τηλεφώνησαν ούτε τους έστειλαν ένα email .
 Έχει σκεφτεί ότι ίσως μοιράζονται τα χρήματα ο διευθυντής με τον εκπαιδευτή που διορίζει με το έτσι θέλω ;
Έχεις σκεφτεί ότι με αυτόν τον τρόπο αναθέσεων μπορεί να γίνουν παρατυπίες . Μάλλον τα έχεις σκεφτεί.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα υποστηρίζεις.

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #54 στις: Ιούλιος 28, 2017, 11:10:06 πμ »
Γιατί να μην το κάνει τις αναθέσεις  το υπουργείο; Ίσως για να κάνουν κάποιοι οτι θέλουν  .
Αν γίνουν αυτά που προτείνω δεν θα υπήρχε αυτή η συζήτηση ,όπως και δεν υπάρχει σε όλες τις άλλες δομές εκπαίδευσης. .
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.
Τόσο άπλα, διαφάνεια, τα άλλα όλα είναι παραμύθια.
 Υπάρχουν εκπαιδευτές που δεν τους κάλεσαν ποτέ στα ΙΕΚ και διόρισαν  αυτούς που ήθελαν.
Δεν τους τηλεφώνησαν ούτε τους έστειλαν ένα email .
 Έχει σκεφτεί ότι ίσως μοιράζονται τα χρήματα ο διευθυντής με τον εκπαιδευτή που διορίζει με το έτσι θέλω ;
Έχεις σκεφτεί ότι με αυτόν τον τρόπο αναθέσεων μπορεί να γίνουν παρατυπίες . Μάλλον τα έχεις σκεφτεί.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα υποστηρίζεις.

Μα εδώ είναι το βασικό σου λάθος. Νομίζεις ότι υποστηρίζω θέσεις και απόψεις ενώ ποτέ δεν είπα αν υποστηρίζω ή όχι συγκεκριμένες θέσεις. Η διαφορά μας είναι ότι εγώ, ανεξάρτητα από το ποια είναι η θέση και η άποψη μου, αναφέρω απλά το τι ισχύει και τι όχι και όχι το τι θα ήθελα να ισχύει!!! Εσύ έχεις κάποιες θέσεις και παρερμηνεύεις τον κανονισμό για να τις στηρίξεις.
Από εκεί και πέρα εφόσον θέλεις να μάθεις τις δικές μου απόψεις να στις πω εν συντομία, αν και πιστεύω ότι πρέπει να ανοιχθεί νέο θέμα.

1) Θεωρώ ότι σκόπιμα στους νόμους/ κανονισμούς δεν ορίζεται ρητά η διαδικασία ανάθεσης ωρών σε εκπαιδευτές. Το πρόβλημα θα μπορούσε εύκολα να λυθεί με μία διατύπωση όπως αυτή που είχα αναφέρει σε προηγούμενο μήνυμα μου, έτσι ώστε να μην υπάρχουν παρερμηνείες θεσπίζοντας, όμως, μια δεικλίδα ασφαλείας ότι για παράδειγμα σε έναν εκπαιδευτή δε  μπορούν να ανατεθούν πάνω από δύο μαθήματα στο ίδιο τμήμα, όπως και να το κάνουμε δεν είναι σωστό οι εκπαιδευόμενοι να βλέπουν τους ίδιους συνέχεια.

2) Δε με ενδιαφέρει ποιος θα κάνει τις προσλήψεις, ας τις κάνουν και οι διευθυντές. Θεωρώ μάλιστα το ότι οι διορισμοί δε γίνονται από το υπουργείο ανάγεται στο ότι οι εκπαιδευτές σε ΙΕΚ δεν είναι κύριο επάγγελμα και δεν έχουν μονιμότητα. Έχεις δίκιο μπορούν να γίνουν παρατυπίες από τους εκάστοτε διευθυντές (Εντάξει δε θεωρώ ότι υπάρχουν εκπαιδευτές που θα μοιράζονταν τα χρήματα με τους διευθυντές, εκτός των άλλων τα χρήματα που κερδίζει ένας εκπαιδευτής είναι συνήθως χαρτζιλίκι, θα ήταν ανόητος κάποιος να δεχθεί να δώσει μέρος αυτών των χρημάτων). Για τον λόγο αυτό θα πρέπει οι αξιολογικοί πίνακες να είναι ανά ΙΕΚ και όχι ενιαίοι, ο ενιαίος πίνακας είναι κατά 90% άχρηστος διότι σε μεγάλες περιφέρειες, όπως η Αττική και η  Θεσσαλονίκη, δεν μπορούμε να ξέρουμε τη σειρά κατάταξης των εκπαιδευτών ανά ΙΕΚ, καθώς δεν δηλώνουν όλοι τα ίδια ΙΕΚ. Τέτοιοι πίνακες υπάρχουν αλλά περιέργως έχουν πρόσβαση μόνο τα ΙΕΚ. Επίσης αμέσως μετά τις προσλήψεις εκπαιδευτών θα πρέπει να ανακοινώνονται αυτές στο διαδίκτυο και στην ιστοσελίδα του εκάστοτε ΙΕΚ για να δούμε αν έχει τηρηθεί η ιεραρχική σειρά κατάταξης. Έτσι λύνεται και το θέμα της διαφάνειας.

Αποσυνδεδεμένος paoki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 54
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ανάθεση μαθημάτων - μοίρασμα ωρών σε ΙΕΚ
« Απάντηση #55 στις: Ιούλιος 28, 2017, 11:21:51 πμ »
Μα εδώ είναι το βασικό σου λάθος. Νομίζεις ότι υποστηρίζω θέσεις και απόψεις ενώ ποτέ δεν είπα αν υποστηρίζω ή όχι συγκεκριμένες θέσεις. Η διαφορά μας είναι ότι εγώ, ανεξάρτητα από το ποια είναι η θέση και η άποψη μου, αναφέρω απλά το τι ισχύει και τι όχι και όχι το τι θα ήθελα να ισχύει!!! Εσύ έχεις κάποιες θέσεις και παρερμηνεύεις τον κανονισμό για να τις στηρίξεις.
Από εκεί και πέρα εφόσον θέλεις να μάθεις τις δικές μου απόψεις να στις πω εν συντομία, αν και πιστεύω ότι πρέπει να ανοιχθεί νέο θέμα.

1) Θεωρώ ότι σκόπιμα στους νόμους/ κανονισμούς δεν ορίζεται ρητά η διαδικασία ανάθεσης ωρών σε εκπαιδευτές. Το πρόβλημα θα μπορούσε εύκολα να λυθεί με μία διατύπωση όπως αυτή που είχα αναφέρει σε προηγούμενο μήνυμα μου, έτσι ώστε να μην υπάρχουν παρερμηνείες θεσπίζοντας, όμως, μια δεικλίδα ασφαλείας ότι για παράδειγμα σε έναν εκπαιδευτή δε  μπορούν να ανατεθούν πάνω από δύο μαθήματα στο ίδιο τμήμα, όπως και να το κάνουμε δεν είναι σωστό οι εκπαιδευόμενοι να βλέπουν τους ίδιους συνέχεια.

2) Δε με ενδιαφέρει ποιος θα κάνει τις προσλήψεις, ας τις κάνουν και οι διευθυντές. Θεωρώ μάλιστα το ότι οι διορισμοί δε γίνονται από το υπουργείο ανάγεται στο ότι οι εκπαιδευτές σε ΙΕΚ δεν είναι κύριο επάγγελμα και δεν έχουν μονιμότητα. Έχεις δίκιο μπορούν να γίνουν παρατυπίες από τους εκάστοτε διευθυντές (Εντάξει δε θεωρώ ότι υπάρχουν εκπαιδευτές που θα μοιράζονταν τα χρήματα με τους διευθυντές, εκτός των άλλων τα χρήματα που κερδίζει ένας εκπαιδευτής είναι συνήθως χαρτζιλίκι, θα ήταν ανόητος κάποιος να δεχθεί να δώσει μέρος αυτών των χρημάτων). Για τον λόγο αυτό θα πρέπει οι αξιολογικοί πίνακες να είναι ανά ΙΕΚ και όχι ενιαίοι, ο ενιαίος πίνακας είναι κατά 90% άχρηστος διότι σε μεγάλες περιφέρειες, όπως η Αττική και η  Θεσσαλονίκη, δεν μπορούμε να ξέρουμε τη σειρά κατάταξης των εκπαιδευτών ανά ΙΕΚ, καθώς δεν δηλώνουν όλοι τα ίδια ΙΕΚ. Τέτοιοι πίνακες υπάρχουν αλλά περιέργως έχουν πρόσβαση μόνο τα ΙΕΚ. Επίσης αμέσως μετά τις προσλήψεις εκπαιδευτών θα πρέπει να ανακοινώνονται αυτές στο διαδίκτυο και στην ιστοσελίδα του εκάστοτε ΙΕΚ για να δούμε αν έχει τηρηθεί η ιεραρχική σειρά κατάταξης. Έτσι λύνεται και το θέμα της διαφάνειας.
Συμφωνώ απολυτά μαζί σου, με μια διάφορα οτι μονιμότητα δεν έχουν ούτε οι αναπληρωτές, ούτε οι ωρομίσθιοι στην πρωτοβάθμια και δευτοροβαθμια εκπαίδευση.
Διορισμοί και αναθέσεις με τον ίδιο τρόπο όπως στους  δασκάλους και τους καθηγητές. Τόσο απλά και δεν θα είχαμε κάνει όλη αυτή την συζήτηση.....Το μόνο κάλο είναι ότι γνωριστήκαμε :)...κάτι είναι και αυτό.
Κάποια παραδείγματα που δίνω μπορεί να σου φαίνονται ακραία άλλα τα έχω δυστυχώς βιώσει.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158556
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 419
Σύνολο: 423

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.