0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα! Έχω τις εξής απορίες για την παράλληλη: είμαι σε Γυμνάσιο και κάποιοι μαθητές χρειάζονται παράλληλη στήριξη. Όμως, δεν έχουν διάγνωση από ΚΕΔΔΥ, αλλά από Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα και γι' αυτό δεν δικαιούνται παράλληλη. Γι' αυτό θα απευθυνθούν εκ νέου σε ΚΕΔΔΥ και ούτε ξέρω πόσο θα πάρει αυτό και πότε θα τους δει το ΚΕΔΔΥ. Σύμφωνα με την εγκύκλιο, όμως, της παράλληλης, μπορεί να υπάρξει και "Γνωμάτευση από την Δευτεροβάθμια ΕιδικήΔιαγνωστική Επιτροπή Αξιολόγησης (ΕΔΕΑ) της οικείας Περιφερ. Δ/νσης Εκπαίδευσης η οποίαεισηγείται προτείνει αναλόγως και καθορίζει τις αναγκαίες ώρες για την παράλληλη στήριξη/συνεκπαίδευσητου/της μαθητή/τριας".Αυτός ο φορέας υπάρχει, έχει συσταθεί, πού βρίσκεται; Ή είναι μόνο στα χαρτιά; Και τελικά ποιες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χρειάζονται την παράλληλη στήριξη; Γιατί το αφήνει ασαφές;
emmaki, ευχαριστώ.Στο σχολείο που είμαι φέτος, σε σύνολο 230 μαθητών περίπου, μόνο ένας μαθητής με ΔΑΔ έκανε ένσταση στο ΚΕΔΔΥ για να του δοθεί παράλληλη. Έλαβε από το ΚΕΔΔΥ θετική απάντηση, άρα μόνο γι΄ αυτόν περιμένουμε... Οι άλλοι έχουν από Ιατροπαιδαγωγικά Κέντρα. Αν αυτοί απευθυνθούν στην ΕΔΕΑ έχουν ελπίδα; Επίσης, δεν έχω καταλάβει, τα ΚΕΔΔΥ εισηγούνται παράλληλη μόνο για παιδιά με αυτισμό; Τα άλλα τι κάνουν;
Ως φιλόλογος σε Γυμνάσιο σε διαβεβαιώ ότι οι περιπτώσεις είναι τόσο σοβαρές, ώστε ο εκπαιδευτικός και να προσπαθεί είναι σαν να χτυπάει σε τοίχο... Μιλάμε γι' αυτούς που προσπαθούν. Άσε το τι κάνουν οι άλλοι...Όσο για το ένσταση, δεν ήταν ένσταση, νομίζω αίτημα επανεξέτασης, κάπως έτσι... Άρα η παράλληλη είναι και θέμα τύχης...
Καλησπέρα. Ήθελα να ρωτήσω για την έγκριση νέας παράλληλης στήριξης. Από το σχολείο μαζί με την αίτηση του γονέα/κηδεμόνα στέλνεται και η γνωμάτευση από το ΚΕΣΥ; Αφορά τις αιτήσεις έως 21-10-2019.