0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1)Μάλλον δεν θυμάσαι τι ακριβώς έγραψες....2) Δεν είμαι υποχρεωμένος όλη μέρα να είμαι στο pde....για να απαντώ σε κάθε σχόλιο...3)Μόλις διάβασα το απαράδεκτο σχόλιο για τον βάναυσο θάνατο του φοιτητή....και την απέλπιδα προσπάθεια σου να δικαιολογήσεις τα δικά σου αδικαιολόγητα.....προσπαθώντας να υποστηρίξεις ότι δεν σχολίασα το απαράδεκτο σχόλιο του petko άραγε για ποιο λόγο;Νόημα δε βγαίνει από τα γραφόμενα σου...
αφήνοντας ταυτόχρονα ασχολίστες τις πράξεις άλλων λέει και αυτό πολλά.
Ναι, εν΄ώ όταν σου βάζει ποιός έχει γα.....ει περισσοτερες φορές και έχει 15 αιδιά διαλέγει τον πιο ικανό!!!!!καλύτερα προυπηρεσία παρά κοινωνικά κριτήρια.... Την προυπηρεσία αν θλελει την ελέγχει να δει από που προέρχεται.
Το βλάκα μπορείς να τον καταλάβεις από δυο ενδείξεις: μιλάει για πράματα που είναι γι’ αυτόν άχρηστα και εκφράζει γνώμη για κάτι που κανένας δεν τον ρωτάει.Πλάτων, 427-347 π.Χ., Φιλόσοφος
21 χρονων το παιδι ...και αυτη ακομη αναπληρωτρια; Δεν ξερω ποιο ειναι το ποιο τραγικο...
Και επαναλαμβάνω ούτε έξω από σχολείο πρέπει να περνάς.....ο δημόσιος λόγος έχει κανόνες όπως και η ζωή....
Αν πρόσεχες τι διάβαζες θα είχες καταλάβει ότι είμαι παλαιός συνάδελφος από αυτούς που θέλετε να απολύσετε....Φυσικά για το απαράδεκτο λεξιλόγιο που χρησιμοποιείς ως εκπαιδευτικός επιτυχούσα σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ κουβέντα.Ιδού οι ευσεβείς πόθοιhttp://asep-edu.blogspot.gr/p/blog-page_9.htmlΑπρ 12, 2014; 4:04pm ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ-ΤΕΛΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ-ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ12 δημοσιεύσειςΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΠΟΤΗΤΑΣ ΑΣΕΠ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ 15 ΜΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΕΣΩ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑΣ, ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΔΕ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΥΠΟΛΕΙΠΟΝΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΜΕ ΑΣΕΠ....ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ...ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΜΕ ΑΣΕΠ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΜΗΔΕΝΙΚΗ
Εδώ υπάρχει μια μεγάλη παρανόηση: κανένας δεν θέλει να απολυθεί κανένας συνάδελφος εκπαιδευτικός, έστω κι αν αυτός διορίστηκε με διαδικασίες ευνοικές για τον ίδιο, μη νόμιμες για άλλους!Αλλά να μπει σε εφαρμογή ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η διαδικασία της αξιολόγησης για όλους, ώστε να φανεί ποιοι στ' αλήθεια αξίζουν να διδάσκουν στα δημόσια σχολεία και ποιοι όχι! Γιατί, απ' όπου και να το δει κάποιος, υπάρχει πολύς κόσμος στα σχολεία που δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και τα καθήκοντά του ή που απλά "λουφάρει" κι αυτά είναι πράγματα που τα έχουμε ζήσει και τα έχουμε διαπιστώσει! Αυτοί λοιπόν, ας πάνε σε κανένα γραφείο, να έχουν ωράριο γραφείου και να κάνουν διοικητική δουλειά μόνο, που δεν θέλει κανένα ιδιαίτερο ταλέντο ή ιδιαίτερη προσπάθεια! Και στα σχολεία ας μπουν άνθρωποι με όρεξη και κέφι για δουλειά, άνθρωποι με αγάπη για το λειτούργημά τους, άνθρωποι με νέες ιδέες και μεθόδους διδασκαλίας, άνθρωποι με προθυμία για την οποιαδήποτε εργασία!
Μισο λεπτο...αυτος που λουφαρει στο σχολειο...δεν θα λουφαρει στο νεο ποστο του...Αξιολογηση με ορους ιδιωτικου τομεα σημαινει απολυσεις ...φανταζομαι και αυτο εννοει η Τροικα...αλλα αυτο κατα την γνωμη μου δεν υπαρχει περιπτωση να συμβει με ορους "νεοελληνικης πραγματικοτητας"...
Ίσως "λουφάρει" στο νέο του πόστο, αλλά δεν θα ζημιώνει μαθητές και μικρά παιδιά που θέλουν να μάθουν, στέλνοντάς τα ύστερα στο φροντιστήριο ή στο ιδιαίτερο, για να τους εξηγήσει κάποιος άλλος καλύτερα όσα αυτός δεν μπόρεσε να τους μάθει!Δεν ξέρω τι σημαίνει αξιολόγηση για τους θεσμούς, αλλά είναι απαραίτητη στη σημερινή νεοελληνική πραγματικότητα και δεν είναι λογικό να αποτελεί θέμα "ταμπού" πλέον!