0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ είμαι της άποψης να προσμετράται όλη η καθαρη -όχι διπλά από δυσπρόσιτα- και δημόσια μόνο προυπηρεσία (σημειωτέον έχω δυσπρόσιτο στη καμπούρα μου , για να μην βιαστούν μερικοί) , η οποία προερχεται από τον ΑΣΕΠ. Δεν θέλω ταβάνι, αν με ρωτάς. Δεν είναι δυνατόν με τόσα χρόνια ξεσπιτώματος και φοβερού διαβασματος για ΑΣΕΠ σε σημείο εξαντλήσεως , ενω παράλληλα εργαζόμουν στον ιδιωτικό τομέα να παίρνω 16 μόρια , ενώ άλλη που αποφάσισε να δουλέψει από τα 40-45 και μετά να αίρει 5 και 10 μόρια λόγω κοινωνικών κριτηρίων. Δεν είναι δυνατόν ένα κοινωνικό κριτήριο να ξεπερνάει και τα μόρια του διδακτορικού ακόμα-ακόμα. Όσο για το 2ο τονισμένο σημείο, μου θυμιζεις κάποιους άλλους που μας προτρέπουν και προσπαθούν να μας πείσουν να μην ασχοληθούμε άλλο με τον κλάδο. Δεν είναι δυνατόν κάποιος να δίνει τις ίδιες και τις ίδιες εξετάσεις κάθε τρεις και λίγο επειδή έμεινε εκτός διορισμού για 200 ή 100 θέσεις ή και μία ακομα-ακόμα θέση.
Το ΣτΕ έχει αποφασίσει ότι αυτό το σημείο του Ν.3848/2010 πρέπει να αλλάξει, γιατί δεν είναι δυνατόν να προκηρύσσεται διαγωνισμός και να μην είναι γνωστές οι θέσεις νωρίτερα. Αναμένουμε, λοιπόν, να το αλλάξει το ΥΠΠΕΘ πριν κάνει τον επόμενο διαγωνισμό ΑΣΕΠ.Μακάρι το πρόβλημα να ήταν μόνο αυτό. Οι διαδοχικές συγχωνεύσεις σχολείων και οι αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματά τους, μαζί με την αύξηση ωραρίου των καθηγητών από τις 21 στις 23 ώρες, έχουν δημιουργήσει ασφυκτικό κλίμα και για τους διορισμούς και για τις μεταθέσεις. Ακόμα και τώρα οι μεταρρυθμίσεις που προωθούνται έχουν στόχο τη μείωση των κενών στα σχολεία της χώρας!
Xρόνια πολλά, ό,τι καλύτερο σε όλους.Gia 96, o ν. Διαμαντοπούλου είναι έκτρωμα και είχε συζητηθεί και τονισθεί ( ότι είναι έκτρωμα) τότε, από το σύνολο των εκπαιδευτικών αλλά και εδώ στο φόρουμ και για τους λόγους που αναφέρουν οι παραπάνω.Η θήτευση της κ. Διαμαντοπούλου με την πιστή "συντροφο" χριστ/λου χαρακτηρίσθηκε κυρίως από έκδηλη μοχθηρότητα και απέχθεια στους εκπαιδευτικούς οι δε επικλησεις του "πρωτα ο μαθητής" και "ισες ευκαιρίες σε όλους" εξυπηρετούσαν, όπως διαπιστώνεται εκ του αποτελεσματος, στο να μην υπάρξουν αντιδρασεις, να διαιρεσουν τον εκπαιδευτικό κόσμο και τελικά να ανατρέψουν τα πάντα χωρίς να προσφέρουν τίποτα ακόμη και σε αυτούς που την πίστεψαν, είτε ότι θα έφερνε την αλλαγή είτε επειδή νόμιζαν ότι εξυπηρετουνταν καλυτερα τα συμφεροντα τους!Ενδεχομένως -που το αποκλείω-η νομοθετης να είχε καλό σκοπό και όραμα για την εκπαιδευση αλλά πώς να το κάνουμε , όταν αυτή η γυναίκα με την Χριστ/λου μιλούσαν για τους εκπαιδευτικούς , έβγαζαν φανερά περισσότερο μίσος παρά διάλογο με αντικείμενο της βελτίωση ενός συστηματος για το οποίο ήταν υπεύθυνες.Η σκληρότητα και το μισος τους απέναντι στους εκπαιδευτικούς φαίνεται από τον αδίστακτο τρόπο με τον οποίο έκαναν νόμο την απάνθρωπη αξιωση τους , δηλ. να προσέρχεται κάποιος σε ΑΣΕΠ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΚΗΡΥΣΣΟΝΤΑΙ ΘΕΣΕΙΣ!
Διορισμοί παντού... στους δήμους (εκεί γίνεται το μεγάλο φαγοπότι), στα δικαστήρια, στα νοσοκομεία, σε διάφορα υπουργεία, αλλά...ΟΧΙ στην εκπαίδευση... εκεί συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, αύξηση ωραρίου και βλέπουμε....και βέβαια ΧΙΛΑΔΕΣ αναπληρωτές κάθε χρόνο σε καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας και αβεβαιότητας....
Συγνώμη συνάδελφε,αλλά εσύ με τόσες δικαστικές αποφάσεις που έχουν βγει,δεν έχεις καταλάβει πως στην 8ετία 2002-2009 έγιναν χιλιάδες παράνομες προσλήψεις στην εκπαίδευση;Οι δανειστές μετά απο 7 χρόνια στην Ελλάδα γνωρίζουν τα πάντα. Γι αυτό απαγορεύουν διορισμούς στην εκπαίδευση. Τώρα,τα δικαστήρια γίνονται για το ποιός θα πληρώσει τα σπασμένα. Πριν τις δίκες, τα σπασμένα πλήρωναν οι διοριστέοι και οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ. Μετά τα δικαστήρια τα σπασμένα τα πληρώνουν οι αναπληρωτές που δεν θα έπρεπε λόγω της χαμηλής θέσης τους ή της απουσιάς τους στον ΑΣΕΠ να βρίσκονται στα σχολεία.
TO αναπληρωτές με χαμηλή θέση στον ασεπ δεν έπρεπε να είναι στα σχολεία δεν στέκει νομικά αφού βάσει της απόφασης 527 στους πίνακες αναπληρωτών έμπαιναν όσοι έχουν γράψει 55 και πάνω , αρά ορθώς και νομίμως εργάζονταν, υπήρχε κινητικότητα στον πίνακα...όχι να στερούμε και το δικαίωμα στην εργασία και στους επιτυχόντες....