*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1734696 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2100 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 04:41:48 μμ »
O γραπτος ΑΣΕΠ δινει την δυνατοτητα διορισμου σε 120.000 ατομα ? Την ψευδαισθηση ναι...την δινει...αν νομιζεις οτι θα ανταγωνιστεις τον αναπληρωτη που εχει 10-15 χρονια στην ταξη η στο φροντιστηριο και θα εχει καμια 15-20 μορια πριμοδοτηση σε διαγωνισμο του ΑΣΕΠ...καλη τυχη...Αυτα με την εμπειρια 3 επιτυχιων του ΑΣΕΠ...
ΥΓ.Εαν γυριζε το ποταμι της Ιστοριας πισω ...πιθανον δεν θα εδινα σε κανενα ΑΣΕΠ...διοτι ο αγωνας ειναι χαμενος ιδιως για τους νεωτερους...

Γραπτός ΑΣΕΠ!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:26:47 »

Αποσυνδεδεμένος nikolas_pat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2101 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 04:43:50 μμ »
Θα πω κάποια πράγματα τα οποία πιστεύω με το χέρι στην καρδιά πως είναι αλήθειες...

      Είμαι 50 χρονών , εργάζομαι ώς εκπαιδευτικός και σαφέστατα  δεν με συμφέρει το σύστημα των γραπτών εξετάσεων διότι πολύ απλά είμαι κάποιας ηλικίας και δεν τα έχω φρέσκα στο μυαλό μου όπως εσείς οι νεώτεροι μιας και τελειώσατε μόλις τις σπουδές σας... Πιστέψτε με όμως νομίζω πως κάνω πολύ καλά την δουλειά μου μιας και έχω πλέον των 10000 ώρες στην διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
     Αντιλαμβάνομαι όμως ...πως και εσείς που υποστηρίζετε τον γραπτό διαγωνισμό έχετε κατά νού ένα σύστημα δικαιοσύνης άσχετα αν βολεύει εσάς και καταβαραθρώνει εμένα. Αλλά το τελευταίο έχει μικρή σημασία μιας και υποθέτω πως και εσείς - όπως και εγώ - ψάχνετε το δίκαιο στην υπόθεση και αναζητείτε τον αρτιότερο καθηγητή ώστε να μπεί στην αίθουσα και να διδάξει ....  Έτσι δεν είναι ;
'ΕΧΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗ ΛΥΣΗ ....
Προτείνω  λοιπόν ένα πανέρι προσόντων που θα περιέχει ...
α.. ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ
Β.. ΥΠΆΡΧΟΥΣΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΉ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΊΑ ΣΕ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
γ.. ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ
δ.. ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
ε.. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΆ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
στ.. ΠΑΛΑΙΌΤΗΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥ
ζ ..ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ  ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ
και όλα αυτά με ισόποσο συντελεστή βαρύτητας.
Και μην μου πείτε λοιπόν πως αυτό το σύστημα είναι άδικο....  Θα σας χαρακτηρίσω αντί για ΕΛΛΗΝΕΣ ..νεοέλληνες και παρτάκηδες.  Ο εαυτούλης μας και μόνο...

ΜΕΡΙΚΈΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ...
Είναι δυνατόν να διδάσκονται  τα παιδιά μας στο σχολείο 'μηχανικός αυτοκινήτων' απο κάποιον που δεν έχει πιάσει ποτέ του μπουζόκλειδο ; Δεν χρειάζετε λοιπόν μια εργασιακή προυπηρεσία ;
Είναι δυνατόν ο γυμναστής του σχολείου μας με ειδικότητα πχ μπασκετ να διδάσκει τα παιδιά μας και ο πρωταθλητής μας στην αντίστοιχη ειδικότητα να μην έχει διοριστεί ; Ο Πρωταθλητής μας ;
Να διδάσκονται οικονομικά απο καθηγητές που...δεν έχουν περάσει ποτέ την πόρτα μιας επιχείρησης ; 

Θα μου πει κάποιος τώρα...εγώ είμαι Θεολόγος , φυσικός , μαθηματικός κτλ... Όλοι μπορούν να εργαστούν κάπου...  Ακόμα και σε ένα φροντιστήριο....σε μια βιομηχανία....ΌΛΑ πρέπει να μετράνε ..

Στο διαταύτα....
Εύκολα μπορούμε να βρούμε τον ΙΚΑΝΌ.... αρκεί να το θέλουμε.....

Υ.Γ
Εσείς που θεωρείτε τον γραπτό ώς μια δίκαιη διαδικασία , τι απο τα παραπάνω δεν θέλετε και γιατί ;

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2102 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 04:52:53 μμ »
sikat κατάλαβα τι λες. Λοιπόν, όλα αυτά που ορθώς αναφέρεις είναι τα ηθικά. Το τι θα γίνει από το ασεπ πρακτικά  είναι η διοικητική πράξη. Καμία σχέση . Με την εποπτεία ασεπ η 527 βρίσκει την απόλυτη συνταγματική έκφραση της. Ετσι και αλλιώς, δεν θα κοιτούσε το ασεπ την 527. Και δεν θα την κοιτάξει. Θα λειτουργήσει με βάση την καταστατική αρχή του ως ανεξάρτητη αρχή που διασφαλίζει την ορθότητα των προσλήψεων τακτικού και εποχικού προσωπικού στον ευρύτερο δημόσιο τομέα εκτός των άλλων και με βάση την αξιολόγηση συγκεκριμένων κριτηρίων.
Τα δικαστήρια θα την κοιτάξουν αφου και ο ασεπ υπόκειται σε δικαστικό έλεγχο.
 Ας κάνει λοιπόν όποιος θέλει  προσφυγές και θα δει τα αποτελέσματα. Για να μην σου πω οτι έχει γίνει ήδη επαφή με δικαστικούς  . Οι αποφάσεις θα είναι έτοιμες από τώρα. Εκτός αν θεωρείς οτι το εκπρόθεσμο ήταν καθαρά  απόφαση των δικαστών του Δεα μη επηρεασμένη από τίποτα.

Ξέρεις πολλά asepoula. Δεν είσαι απλά ένα άτομο που μπορεί να έχει ΄΄πρόσβαση΄΄. Στην ουσία λες για το ΑΣΕΠ πως έλεγξε την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε μέχρι το 2015 και όλα είναι εντάξει πλέον. Εγώ επιφυλάσσομαι να ρωτήσω τους δικηγόρους που ασχολήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια για την έκδοση της 527 και των ακυρωτικών αποφάσεων. Το εκπρόθεσμο του ΔΕΑ δεν το έβαλα στον συλλογισμό. Αυτό θα επιλυθεί στο ΣτΕ και είναι φυσικά δυνατόν να επηρεάσει τυχόν διορισμούς που θα επιχειρηθούν τα επόμενα χρόνια στην γενική.

Αποσυνδεδεμένος ερατοσθένης

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2103 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 04:54:18 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα. Υπενθυμίζω.
α) Απόφαση 527/2015 της ολομέλειας του ΣΤΕ: Διορισμοί 100% από πίνακα επιτυχόντων ΑΣΕΠ, κάθε άλλος διορισμός κρίνεται αντισυνταγματικός,
β) Απόφαση 4303/2015 του Γ΄ τμήματος με επταμελή σύνθεση :  Ορίζεται σαφώς ότι βασικό κριτήριο στις προσλήψεις αναπληρωτών αποτελεί εφεξής η συμμετοχή σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Αν λοιπόν το υπουργείο θέλει να τηρήσει τις αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις, πρέπει να προχωρήσει σε ένα δίκαιο σύστημα, ορίζοντας έναν κοινό πίνακα διορισμών, μονίμων και αναπληρωτών. Προτείνω ως βασικά κριτήρια:
1.  Καλύτερη επιτυχία σε οποιονδήποτε ΑΣΕΠ για τους επιτυχόντες ( προσμέτρηση του σύνολο της βαθμολογίας )
2.  Προϋπηρεσία σε δημόσιο σχολείο ( 1 μήνας = 1 μόριο )
3.  Βαθμός πτυχίου ή έτος κτήσης αυτού
4.  Μεταπτυχιακός/Διδακτορικός τίτλος
Καλότυχοι εκείνοι που δε γνώρισαν τον εαυτό τους, ανδρείοι εκείνοι που αποσιώπησαν την αθωότητα τους, μα ευλογημένοι αυτοί που τα δώσανε όλα κι ύστερα κοίταξαν έν' άστρο.
Τάσος Λειβαδίτης (1922-1988)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:26:47 »

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2104 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 04:58:26 μμ »
Καλο... ;D ;D ;D



2.  Προϋπηρεσία σε δημόσιο σχολείο ( 1 μήνας = 1 μόριο )


Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2105 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 05:01:36 μμ »
Εγώ θεωρώ πως δεν υπάρχει άλλη λύση πλην του γραπτού. Το Α.Σ.Ε.Π κάθε χρόνο στις εκθέσεις του αυτό λέει. Οι υπουργοί ας μην κοπιάζουν για πολιτικές λύσεις γιατί πάλι στα ίδια θα καταλήξουμε. Μπορώ να αντικρούσω και τις πιο πάνω προτάσεις αλλά έχει γίνει εδώ πολλάκις, δεν έχει νόημα πλέον. Να σημειώσω πως και εγώ θίγομαι από ένα γραπτό διαγωνισμό. Απλά δεν βλέπω άλλη λύση.

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2106 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 05:06:33 μμ »
Με 1 μοριο ανα μηνα η προυπηρεσια ?

Εγώ θεωρώ πως δεν υπάρχει άλλη λύση πλην του γραπτού.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2107 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 05:12:11 μμ »
Με 1 μοριο ανα μηνα η προυπηρεσια ?
Και δύο ανά μήνα..τα 3 θα πάρω στο τέλος με την προϋπηρεσία που έχουν κάποιοι από τα ιδιωτικά ;D. Ελάχιστοι οι διορισμοί στην βθμια αν και όποτε.

Αποσυνδεδεμένος nikolas_pat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2108 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 05:35:14 μμ »
Εγώ θεωρώ πως δεν υπάρχει άλλη λύση πλην του γραπτού. Το Α.Σ.Ε.Π κάθε χρόνο στις εκθέσεις του αυτό λέει. Οι υπουργοί ας μην κοπιάζουν για πολιτικές λύσεις γιατί πάλι στα ίδια θα καταλήξουμε. Μπορώ να αντικρούσω και τις πιο πάνω προτάσεις αλλά έχει γίνει εδώ πολλάκις, δεν έχει νόημα πλέον. Να σημειώσω πως και εγώ θίγομαι από ένα γραπτό διαγωνισμό. Απλά δεν βλέπω άλλη λύση.
SIKAT....
Υποθέτω πως δεν διάβασες την ανάρτησή μου μιας και δεν απάντησες....
Τι απο αυτό που γράφω δεν συμφωνείς ; Eπιμένεις στη μονοδιάστατη επιλογή ενός γραπτού διαγωνισμού ;

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2109 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 05:58:08 μμ »
SIKAT....
Υποθέτω πως δεν διάβασες την ανάρτησή μου μιας και δεν απάντησες....
Τι απο αυτό που γράφω δεν συμφωνείς ; Eπιμένεις στη μονοδιάστατη επιλογή ενός γραπτού διαγωνισμού ;

Μπορείς να εφαρμόσεις τα άλλα κριτήρια ΑΦΟΥ πετύχει ο άλλος την βάση στο ΓΡΑΠΤΟ ΑΣΕΠ.

Γιατί ο μηχανικός πού έγραψε 7/100, μάλλον δεν ξέρει τι είναι "μπουζόκλειδο" και θεωρεί τον Piaget, Ελβετό Ποδοσφαιριστή.

Και τα Μόρια του Γραπτού, ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΨΑΜΕ ΜΑΖΙ.

Και κάποιοι θέλουν να τα "ΣΒΗΣΟΥΝ", έτσι απλά....

Θες να χάσεις πχ 50 μόρια απο την προϋπηρεσία σου? Αν όχι , γιατί να χάσω και γω τα 10+ ή (65+) μόρια του ΓΡΑΠΤΟΥ ΑΣΕΠ, την στιγμή που η δικαιοσύνη είναι με το μέρος μου?


Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2110 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 06:24:37 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα. Υπενθυμίζω.
α) Απόφαση 527/2015 της ολομέλειας του ΣΤΕ: Διορισμοί 100% από πίνακα επιτυχόντων ΑΣΕΠ, κάθε άλλος διορισμός κρίνεται αντισυνταγματικός,
β) Απόφαση 4303/2015 του Γ΄ τμήματος με επταμελή σύνθεση :  Ορίζεται σαφώς ότι βασικό κριτήριο στις προσλήψεις αναπληρωτών αποτελεί εφεξής η συμμετοχή σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Αν λοιπόν το υπουργείο θέλει να τηρήσει τις αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις, πρέπει να προχωρήσει σε ένα δίκαιο σύστημα, ορίζοντας έναν κοινό πίνακα διορισμών, μονίμων και αναπληρωτών. Προτείνω ως βασικά κριτήρια:
1.  Καλύτερη επιτυχία σε οποιονδήποτε ΑΣΕΠ για τους επιτυχόντες ( προσμέτρηση του σύνολο της βαθμολογίας )
2.  Προϋπηρεσία σε δημόσιο σχολείο ( 1 μήνας = 1 μόριο )
3.  Βαθμός πτυχίου ή έτος κτήσης αυτού
4.  Μεταπτυχιακός/Διδακτορικός τίτλος
αυτο ισχύει με την προϋπόθεση πως ο 3848 δεν αλλάξει, αλλά το ΣτΕ δεν είπε πως δεν αλλάζει

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2111 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 06:36:08 μμ »
Θα πω κάποια πράγματα τα οποία πιστεύω με το χέρι στην καρδιά πως είναι αλήθειες...

      Είμαι 50 χρονών , εργάζομαι ώς εκπαιδευτικός και σαφέστατα  δεν με συμφέρει το σύστημα των γραπτών εξετάσεων διότι πολύ απλά είμαι κάποιας ηλικίας και δεν τα έχω φρέσκα στο μυαλό μου όπως εσείς οι νεώτεροι μιας και τελειώσατε μόλις τις σπουδές σας... Πιστέψτε με όμως νομίζω πως κάνω πολύ καλά την δουλειά μου μιας και έχω πλέον των 10000 ώρες στην διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
     Αντιλαμβάνομαι όμως ...πως και εσείς που υποστηρίζετε τον γραπτό διαγωνισμό έχετε κατά νού ένα σύστημα δικαιοσύνης άσχετα αν βολεύει εσάς και καταβαραθρώνει εμένα. Αλλά το τελευταίο έχει μικρή σημασία μιας και υποθέτω πως και εσείς - όπως και εγώ - ψάχνετε το δίκαιο στην υπόθεση και αναζητείτε τον αρτιότερο καθηγητή ώστε να μπεί στην αίθουσα και να διδάξει ....  Έτσι δεν είναι ;
'ΕΧΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗ ΛΥΣΗ ....
Προτείνω  λοιπόν ένα πανέρι προσόντων που θα περιέχει ...
α.. ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΌ
Β.. ΥΠΆΡΧΟΥΣΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΉ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΊΑ ΣΕ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
γ.. ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ
δ.. ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
ε.. ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΆ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
στ.. ΠΑΛΑΙΌΤΗΤΑ ΠΤΥΧΙΟΥ
ζ ..ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΕΣ  ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ
και όλα αυτά με ισόποσο συντελεστή βαρύτητας.
Και μην μου πείτε λοιπόν πως αυτό το σύστημα είναι άδικο....  Θα σας χαρακτηρίσω αντί για ΕΛΛΗΝΕΣ ..νεοέλληνες και παρτάκηδες.  Ο εαυτούλης μας και μόνο...

ΜΕΡΙΚΈΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ...
Είναι δυνατόν να διδάσκονται  τα παιδιά μας στο σχολείο 'μηχανικός αυτοκινήτων' απο κάποιον που δεν έχει πιάσει ποτέ του μπουζόκλειδο ; Δεν χρειάζετε λοιπόν μια εργασιακή προυπηρεσία ;
Είναι δυνατόν ο γυμναστής του σχολείου μας με ειδικότητα πχ μπασκετ να διδάσκει τα παιδιά μας και ο πρωταθλητής μας στην αντίστοιχη ειδικότητα να μην έχει διοριστεί ; Ο Πρωταθλητής μας ;
Να διδάσκονται οικονομικά απο καθηγητές που...δεν έχουν περάσει ποτέ την πόρτα μιας επιχείρησης ; 

Θα μου πει κάποιος τώρα...εγώ είμαι Θεολόγος , φυσικός , μαθηματικός κτλ... Όλοι μπορούν να εργαστούν κάπου...  Ακόμα και σε ένα φροντιστήριο....σε μια βιομηχανία....ΌΛΑ πρέπει να μετράνε ..

Στο διαταύτα....
Εύκολα μπορούμε να βρούμε τον ΙΚΑΝΌ.... αρκεί να το θέλουμε.....

Υ.Γ
Εσείς που θεωρείτε τον γραπτό ώς μια δίκαιη διαδικασία , τι απο τα παραπάνω δεν θέλετε και γιατί ;
Καταρχάς, συνάδελφε,
διαφωνώ με τα περισσότερα "προσόντα" (όπως τα αποκαλείς), που κατά τη γνώμη σου θα πρέπει να έχουν ισόποσο (!) συντελεστή βαρύτητας στο μελλοντικό νέο σύστημα διορισμών, γιατί πολύ απλά δεν είναι προσόντα! Και πιο συγκεκριμένα, εξηγώ: είναι δυνατόν να χαρακτηρίζεις προσόν την οικογενειακή κατάσταση κάποιου, την παλαιότητα του πτυχίου του, τις διακρίσεις του σε πανελλήνια πρωταθλήματα και τη γενικότερη εργασιακή του εμπειρία ;;;
Προσόντα είναι μόνο τα πτυχία και οι τίτλοι που διαθέτει/ έχει αποκτήσει κάποιος και η συναφή με το πτυχίο του διδακτική προυπηρεσία (αρκεί να έχει αποκτηθεί σύννομα)!
Η μόνη αποδεκτή και συνταγματική λύση πλέον είναι ο νέος γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς! Και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί ένας εκπαιδευτικός με 10000 ώρες διδασκαλίας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (σύμφωνα με όσα γράφεις) να βρίσκεται σε μειονεκτική θέση έναντι των νεώτερων συναδέλφων του, που είτε δεν έχουν διδακτική εμπειρία είτε έχουν ελάχιστη! Κι όσοι είναι κάποιας ηλικίας (όπως γράφεις), εφόσον διδάσκουν τόσα χρόνια οπουδήποτε στην εκπαίδευση και συνεπώς κατέχουν άψογα το αντικείμενό τους, έχουν τις γνώσεις "έτοιμες" κι ακόμη και με μια μικρή επανάληψη, θα είναι σε θέση να ανταποκριθούν άριστα στις απαιτήσεις ενός γραπτού διαγωνισμού! Δεν θα χρειαστεί να ξαναδιαβάσουν συστηματικά, από τη στιγμή που είναι τόσα χρόνια "μάχιμοι" εκπαιδευτικοί, όπως προφανώς θα πρέπει να κάνουν οι νεώτεροι συνάδελφοί τους, που δεν έχουν αυτή την καθημερινή εξοικείωση με τη σχολική τάξη, τις παιδαγωγικές αρχές και τους μαθητές!
Κι επειδή και σε 'μένα αρέσουν οι αλήθειες:
είναι δυνατόν τα τελευταία χρόνια να διδάσκουν στα παιδιά μας κάποιοι που δεν έλαβαν ποτέ τους μέρος σε κανέναν γραπτό ΑΣΕΠ ή που κι αν έλαβαν, απέτυχαν να πιάσουν έστω τη βάση και αυτή τη στιγμή να βρίσκονται ως εκπαιδευτικοί μέσα στα δημόσια σχολεία, εκμεταλλευόμενοι "αθέμιτα" μέσα;
Είναι δυνατόν να διδάσκουν μαθηματικά, αρχαία και νέα ελληνικά, φυσική, ξένες γλώσσες κλπ. κάποιοι που ποτέ τους δεν πέρασαν από την πόρτα κανενός εξεταστικού κέντρου, ώστε να μας πείσουν πως κατέχουν έστω μερικά βασικά πράγματα της επιστήμης τους;
Εν κατακλείδι, οι άξιοι, οι ικανοί κι οι προσοντούχοι που πρέπει να μπαίνουν στα δημόσια σχολεία, μπορούν να βρεθούν μόνο με έναν τρόπο/ένα σύστημα κι αυτό είναι απ' όλους κατανοητό (όσο κι αν κάποιοι εθελοτυφλούν)!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2112 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 06:51:37 μμ »
οι ασεπιτες  φωνάζουν και μαζεύουν υπογραφές για να μετρησουν οι ασεπ τους
κάποιες ερωτήσεις για να ασχοληθούμε με τα ουσιαστικά
1)τι σύστημα θα έχουμε ; με μόρια ή γραπτό;
2) το άρθρο 103 παρ 7 του Συντάγματος,προοίμιο στις αποφάσεις του ΣτΕ 527 και στις αποφάσεις αναδρομικών διορισμων του διοικητικού εφετειου αθηνων είναι σαφες
Παράθεση
**7. Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει.
συμφωνούμε έως εδώ;
3)η 527 είπε για γραπτό διότι όταν εκδόθηκε σύγχρονός της νόμος ήταν ο 3848, γι' αυτό σε αυτόν παρέπεμπε, 3848 που μιλάει για γραπτό με προσαυξήσεις, συμφωνούμε;
4)ο 3848 μπορεί να αλλάξει; μπορεί οι νόμοι αλλάζουν με νόμους...τι νόμους ; συνταγματικούς ήτοι να συμφωνούν μεταξύ άλλων με την αρχή της ισότητας και αξιοκρατίας και με το άρθρο 103,παρ. 7 καλά μέχρις εδώ; διαφωνεί κανείς;
5)η κυβέρνηση θέλει να φτιάξει συστημα με μορια...μας το είπε ο αιρετός Φασφαλής
Παράθεση
ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ!!!
ΜΌΛΙΣ ΤΏΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΆΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΎ ΜΕ ΤΗ ΔΟΕ, Ο ΥΠΟΥΡΓΌΣ ΔΕΣΜΕΎΤΗΚΕ ΟΤΙ THN EPXOMENH EBΔOMAΔA ΘA ΣTAΛEI ΣTIΣ OMOΣΠONΔIEΣ ΣXEΔIO ΔIOPIΣMΩN. ΘA EXEI 3 AΞONEΣ: EΠIΣTHMONIKA, ΠPOYΠHPEΣIA και KOINΩNIKA KPITHPIA. YΠO THN EΠOΠTEIA TOY AΣEΠ!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1031459490368017&set=a.132172743630034&type=3&theater
6)οι ασεπιτες θέλουν να μετρήσουν οι ασεπ τους.  δικαιώμά τους να το λένε και καλά κάνουν και το λένε. κομίζουν την πρότασή τους στο τραπέζι του διαλόγου και την λαμβανουμε υπόψιν μας
7)σε ένα σύστημα με μόρια ποια  θέση μπορεί να έχει μια γραπτή  επίδοση;  προσέξτε την ερωτηση,  επαναλαμβάνω, σε ένα σύστημα με μόρια τη θέση μπορεί να έχει μια γραπτη επίδοση;
8 ) ας πουμε ότι τη δεχόμαστε την γραπτή επίδοση γενικά...μετά θα εξειδικεύσω τα ερωτηματα
8 )θα έχουμε δύο λίστες με εχοντες γραπτό και μη έχοντες; αν ναι , αυτό δεν είναι κάτι σαν το 60% 40%; ή μισοί με γραπ΄το και οι μισοί με μόρια; μα η 527 δεν το κατάργησε; το κατάργησε. έπειτα το σύνταγμα ομιλεί για δυο διακριτά συστήματα: γραπτό και με μόρια, αμιγώς γραπτό: όλοι γράφουμε και όπως γράφουμε θα καταταχθούμε, όποιος δεν γράψει έκτός!!! Στον με μόρια διαγωνισμό μπαίνει γραπτή επίδοση; όχι . Διαμορφώνεται με άλλα κριτηρια: ας πουμε αυτά που ο Φασφαλής ανέφερε, άρα γραπτός δεν μετράει καθόλου
9) ας πουμε ότι φτιάχνουμε συστημα με γραπτό: ποιος γραπ΄τος θα μπει; εγω εδωσα σε 3 ασεπ, να μπουν όλοι; να μπει ο καλύτερος του καθενός; να μετρησει ο του 2008;
10) αν μετρησει ο τελευταίος όσοι έχουν από το 06 και πίσω ...γείά σας!!!
11) αν μετρησουν οι καλυτεροι του καθενός; βάζω τη βαθμάρα μου του 1998, βάζεις τη βαθμάρα σου του 2002 συγκρίνονται;
εδω οι φίλοι μου οι ασεπιτες που παραπέμπουν συχνάκις στην 527 θα μου επιτρέψουν να κάνω μία παραπομπή : στην 13η σκέψη της 527 https://www.esos.gr/arthra/37061/i-apofasi-toy-ste-5272015-gia-tin-antisyntagmatikotita-ton-rythmiseon-toy-n-38482010 
Παράθεση
Τέλος, όσον αφορά ειδικώς τους προαναφερθέντες εκπαιδευτικούς με εικοσιτετράμηνη πραγματική υπηρεσία, οι οποίοι έχουν λάβει τη βαθμολογική βάση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ανεπιτρέπτως αυτοί προτιμώνται, έναντι άλλων επιτυχόντων εκπαιδευτικών του Α.Σ.Ε.Π., ως εκ της προϋπηρεσίας τους και της λήψεως απλώς της βαθμολογικής βάσης στον ίδιο ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίων (πρβλ. Σ.τ.Ε. 2396 - 2398/2004 Ολομ.).
ξανά για να το εμπεδώσουμε ή, πολύ περισσότερο, σε προηγούμενο διαγωνισμό, διότι ελλείπει η απαραίτητη σύγκριση μεταξύ των επιτυχόντων, η οποία θα επέτρεπε το διορισμό κάθε φορά των αξιότερων υποψηφίωνάρα δεν μπορεί να φτιαχτεί μια λίστα με επιτυχόντες διαφορετικών εξεταστικών διαδικασιών διότι είναι μη αξιοκρατικό ΕΞΕΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ
12) φτιάχνουμε μια λίστα κατά φθίνουσα σειρά με το άθροισμα των μορίων του καθενός: όπως τα θέλει η ΟΛΜΕ και η ΠΕΑΔ: εσύ με τον γραπ΄το σουκαι τις όποιες προσαυξήσεις σου  κι εγω χωρίς τον γραπτό με την προϋπηρεσία κλπ προσαυξήσεις
δηλαδή θα φτιάξουμε ένα υβρίδιο, ένα γραπτομόρια ή μοριογραπτό στέκει ; όλοι θα στραφούν κατά όλων οι ασεπιτες κατά ασεπιτων , οι ασεπιτες κατά των μη ασεπιτων και τούμπαλιν....οι δικηγόροι θα τρίβουν τα χεράκια τους...
13) ακόμα και να πάει σε γραπτό οι παλιές βαθμολογίες δεν θα μπορούσαν να κρατηθούν... κι ας  το προέβλεπε ο 3848, για τους λόγους που προαναφέραμε (βλ.11ο ερωτημά μας) άρα όλοι ξανά γραπτό από την αρχή...Παρακαλώ για τις παρατηρησεις σας
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 12, 2018, 07:16:41 μμ από proypiresia »

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2113 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 07:04:36 μμ »
Μπορείς να εφαρμόσεις τα άλλα κριτήρια ΑΦΟΥ πετύχει ο άλλος την βάση στο ΓΡΑΠΤΟ ΑΣΕΠ.

Γιατί ο μηχανικός πού έγραψε 7/100, μάλλον δεν ξέρει τι είναι "μπουζόκλειδο" και θεωρεί τον Piaget, Ελβετό Ποδοσφαιριστή.

Και τα Μόρια του Γραπτού, ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΨΑΜΕ ΜΑΖΙ.

Και κάποιοι θέλουν να τα "ΣΒΗΣΟΥΝ", έτσι απλά....

Θες να χάσεις πχ 50 μόρια απο την προϋπηρεσία σου? Αν όχι , γιατί να χάσω και γω τα 10+ ή (65+) μόρια του ΓΡΑΠΤΟΥ ΑΣΕΠ, την στιγμή που η δικαιοσύνη είναι με το μέρος μου?
Γιατί όπως καταχρηστικά διορίστηκαν κάποιοι στη μεταβατική περίοδο έτσι και εσύ καταχρηστικά κράτησες τα μόρια στους πίνακες για δέκα χρόνια καθώς δεν έγινε νέος ΑΣΕΠ. Δεν είναι αδικία που κάποιος δεν είχε την ευκαιρία να έχει τα μόρια αυτά;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 12, 2018, 07:09:03 μμ από pp1970 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32291
  • Τελευταία: papamak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159731
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 361
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 330
Σύνολο: 340

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.