*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1736081 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2114 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 07:19:37 μμ »
Γιατί όπως καταχρηστικά διοριστούν κάποιοι στη μεταβατική περίοδο έτσι και εσύ καταχρηστικά κράτησες τα μόρια στους πίνακες για δέκα χρόνια καθώς δεν έγινε νέος ΑΣΕΠ. Δεν είναι αδικία που κάποιος δεν είχε την ευκαιρία να έχει τα μόρια αυτά;

Ας έκανε το κράτος ΝΕΟ ΑΣΕΠ. Δεν έχω ευθύνη. Άλλωστε ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2016 Ήμουν καλυμμένος με τον 3848/2010 ( 2 ΑΣΕΠ ΚΡΑΤΑΩ ...)

  Καταχρηστικά μπήκαν στους Πίνακες όσοι Απέτυχαν στο Γραπτό ΑΣΕΠ.

Ακόμα και ΤΩΡΑ ο ενεργός Νόμος είναι ο 3848/2010


Της προσφυγής το κάγκελο θα γίνει.   Μέχρι το 2016 η προϋπηρεσία ήταν ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ 
Ποια προϋπηρεσία θα μετρήσει τώρα ο ΑΣΕΠ ? Την Ιδιωτική? Την βυσματική? Σεβιτανίδιο? Εκκλησιαστικά? ΠΣΔ? ...? .... ? ...? Με αυτήν την προϋπηρεσία θα διοριστείς??
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Συμπερασματικά, ΟΥΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2016 ΔΕΝ υπάρχει πρόβλημα αφού θα κρατούσα την καλύτερη επίδοση ΑΣΕΠ , ΟΥΤΕ και ΜΕΤΑ ΑΦΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΑΣΕΠ.

Συνεπώς, ΕΣΥ μπήκες στους πίνακες καταχρηστικά.

Ο Κόσμος ξύπνησε πλέον ...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 12, 2018, 07:25:31 μμ από mpi »
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:15:22 »

Αποσυνδεδεμένος mickland2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2115 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 07:41:12 μμ »
Οποτε αν ειναι να μετρησουν τα μορια ασεπ πρεπει να μετρησουν οποιουδηποτε ΑΣΕΠ κ οχι αναγκαστικα του 2008..αυτο κ αν ειναι καταχρηστικο...κ κατι αλλο στον οπσυδ στα μορια υπαρχουν τα μορια απο καθε επιτυχια οποτε ξεχαστε το οτι θα ισχυσουν αναγκαστικα αυτα του 08 8)

Αποσυνδεδεμένος mokrina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2116 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 07:46:53 μμ »
Μονο του 08 να μετρησουν. Μονο αυτος ειναι προσφατος. Οι αλλοι ειναι ολοι τους π.χ.

Αποσυνδεδεμένος mpi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 533
  • Φύλο: Άντρας
  • nothing
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2117 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 07:49:32 μμ »
Οποτε αν ειναι να μετρησουν τα μορια ασεπ πρεπει να μετρησουν οποιουδηποτε ΑΣΕΠ κ οχι αναγκαστικα του 2008..αυτο κ αν ειναι καταχρηστικο...κ κατι αλλο στον οπσυδ στα μορια υπαρχουν τα μορια απο καθε επιτυχια οποτε ξεχαστε το οτι θα ισχυσουν αναγκαστικα αυτα του 08 8)

Αντιστοίχως, θα πρέπει να αφαιρεθεί και η αντίστοιχη προϋπηρεσία από αυτούς που ΔΕΝ πέτυχαν σε ΑΣΕΠ μετά το 2002, (2525/1997) καθώς ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΆ ήταν μέσα στους πίνακες ή να βρει κάποιο τρόπο το κράτος να ΑΠΟΖΗΜΙΏΣΕΙ τους ΕΠΙΤΥΧΟΝΤΕΣ που δούλευαν με το "κουτάκι" στην 5η φάση ,πριν το 2016.

Δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχουν αυτές οι Σφαγές.
α) Η ΠΕΑΔ θέλει τον ΑΣΕΠ ( Τα μόρια πάνω απο την βάση και 1 μόριο μηνα δημόσια προϋπ)
β) Οι δάσκαλοι δεν ενδιαφέρονται αν θα μετράνε τα Μόρια
γ) Οι Νηπιαγωγοί έχει αναφερθεί εδω, ότι έχουν οι περισσότεροι ΑΣΕΠ

Ποιος είναι αυτός που ΔΕΝ θέλει και μπορεί να επιβάλλεται σε τόσο κόσμο?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 12, 2018, 07:55:21 μμ από mpi »
Κουτάκι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:15:22 »

Αποσυνδεδεμένος miss butterfly

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 188
  • Ακολούθησε δρόμο χωρίς μονοπάτι κι άσε τα χνάρια..
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2118 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 07:59:37 μμ »
Μήπως εκτός από την προϋπηρεσία από ΠΔΣ, Σιβιτανιδειο, εκκλησιαστικά, ιδιωτικά, πρέπει να συμπεριλαβουμε και την προϋπηρεσία από το Γυμνάσιο και Λύκειο φυλακών Αυλώνα? Γιατί και εκεί ή πρόσληψη και η απόκτηση προϋπηρεσίας έγινε με ξεχωριστά κριτήρια.

Αποσυνδεδεμένος nikolas_pat

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2119 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 08:02:01 μμ »
Καταρχάς, συνάδελφε,
διαφωνώ με τα περισσότερα "προσόντα" (όπως τα αποκαλείς), που κατά τη γνώμη σου θα πρέπει να έχουν ισόποσο (!) συντελεστή βαρύτητας στο μελλοντικό νέο σύστημα διορισμών, γιατί πολύ απλά δεν είναι προσόντα! Και πιο συγκεκριμένα, εξηγώ: είναι δυνατόν να χαρακτηρίζεις προσόν την οικογενειακή κατάσταση κάποιου, την παλαιότητα του πτυχίου του, τις διακρίσεις του σε πανελλήνια πρωταθλήματα και τη γενικότερη εργασιακή του εμπειρία ;;;
Προσόντα είναι μόνο τα πτυχία και οι τίτλοι που διαθέτει/ έχει αποκτήσει κάποιος και η συναφή με το πτυχίο του διδακτική προυπηρεσία (αρκεί να έχει αποκτηθεί σύννομα)!
Η μόνη αποδεκτή και συνταγματική λύση πλέον είναι ο νέος γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς! Και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί ένας εκπαιδευτικός με 10000 ώρες διδασκαλίας σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης (σύμφωνα με όσα γράφεις) να βρίσκεται σε μειονεκτική θέση έναντι των νεώτερων συναδέλφων του, που είτε δεν έχουν διδακτική εμπειρία είτε έχουν ελάχιστη! Κι όσοι είναι κάποιας ηλικίας (όπως γράφεις), εφόσον διδάσκουν τόσα χρόνια οπουδήποτε στην εκπαίδευση και συνεπώς κατέχουν άψογα το αντικείμενό τους, έχουν τις γνώσεις "έτοιμες" κι ακόμη και με μια μικρή επανάληψη, θα είναι σε θέση να ανταποκριθούν άριστα στις απαιτήσεις ενός γραπτού διαγωνισμού! Δεν θα χρειαστεί να ξαναδιαβάσουν συστηματικά, από τη στιγμή που είναι τόσα χρόνια "μάχιμοι" εκπαιδευτικοί, όπως προφανώς θα πρέπει να κάνουν οι νεώτεροι συνάδελφοί τους, που δεν έχουν αυτή την καθημερινή εξοικείωση με τη σχολική τάξη, τις παιδαγωγικές αρχές και τους μαθητές!
Κι επειδή και σε 'μένα αρέσουν οι αλήθειες:
είναι δυνατόν τα τελευταία χρόνια να διδάσκουν στα παιδιά μας κάποιοι που δεν έλαβαν ποτέ τους μέρος σε κανέναν γραπτό ΑΣΕΠ ή που κι αν έλαβαν, απέτυχαν να πιάσουν έστω τη βάση και αυτή τη στιγμή να βρίσκονται ως εκπαιδευτικοί μέσα στα δημόσια σχολεία, εκμεταλλευόμενοι "αθέμιτα" μέσα;
Είναι δυνατόν να διδάσκουν μαθηματικά, αρχαία και νέα ελληνικά, φυσική, ξένες γλώσσες κλπ. κάποιοι που ποτέ τους δεν πέρασαν από την πόρτα κανενός εξεταστικού κέντρου, ώστε να μας πείσουν πως κατέχουν έστω μερικά βασικά πράγματα της επιστήμης τους;
Εν κατακλείδι, οι άξιοι, οι ικανοί κι οι προσοντούχοι που πρέπει να μπαίνουν στα δημόσια σχολεία, μπορούν να βρεθούν μόνο με έναν τρόπο/ένα σύστημα κι αυτό είναι απ' όλους κατανοητό (όσο κι αν κάποιοι εθελοτυφλούν)!

Συνάδελφε...ας μην πετάμε την μπάλα στην κερκίδα... Ας μιλήσουμε σοβαρά... Τα προσόντα είναι προσόντα και ας μην δημιουργούμε σύγχιση με την ετοιμηγορία του όρου.... Σαφέστατα και η προυπηρεσία είναι είναι προσόν. Το λέει και ο ΑΣΕΠ σε διάφορους κατά καιρούς διαγωνισμούς.

Aλλά ας μην μιλήσουμε με τα ευκόλως εννοούμενα και ας μιλήσουμε για δικαιοσύνη.
Στο α σημείο κάνω λόγο για γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Δεν με βολεύει ...αλλά καταλαβαίνω πως η δικαιοσύνη δεν είναι μόνο η δική μου πλευρά αλλά και η δική σου. Εσύ ωστόσο θές μόνο την δική σου πλευρά.

Στα παιδαγωγικά που διδάχτηκες μήπως παρέλlηψες το κεφάλαιο που έλεγε πως το γραπτό είναι μια 'στατική' διαδικασία , μια διαδικασία χωρίς διάρκεια που πρέπει να αποφεύγεται όπου είναι δυνατόν ; Παραταύτα εγώ σου έχω βάλει τον γραπτό διαγωνισμό ως κριτήριο.
Όσον αφορά την παλαιότητα του πτυχίου έχω και εγώ κάποιες ενστάσεις. Τι να απαντήσω όμως στον συνάδελφο που είναι 60 χρονών αναπληρωτής ; Ξέρεις...αυτός είναι πολλά στάδια πιο μπροστά απο εσένα και απο εμένα... Κάνε οικογένεια...Γύρνα ανα την οικουμένη ..και θα το καταλάβεις και μόνος σου γιατί είναι πιο μπροστά...

Αλλά ας πούμε πως γίνομαι και εγώ ΟΠΑΔΟΣ της γραπτής διαδικασίας του ΑΣΕΠ... Ας ΠΟΎΜΕ ΛΕΩ....
-- Για κάθε πότε γραπτό διαγωνισμό μιλάμε ; Για κάθε έναν χρόνο ;  δύο  ; Πέντε; Και τι αποδικνύει δηλαδή ο γραπτός αυτός διαγωνισμός ; ;Oτι στον πρώτο διαγωνισμό που πέτυχα να περάσω την βάση πως ήμουν ικανός να διδάξω ενω στον δεύτερο που απέτυχα την βάση δέν ήμουν ικανός ; H μήπως θαρείς πως ο ικανός να διδάξει περνά σε όλους ανεξαιρέτως τους διαγωνισμούς  ;   Διότι εγώ έχω παραδείγματα που δείχνουν το αντίθετο...
-- Στη τάξη είδα καθηγητές επιτυχόντες του ΑΣΕΠ να κλάινε....Θες η ηλικία.. Θές η απειρία...Σε ένα εργασιακό περιβάλλον σκληραίνεις ώς άνθρωπος , βιώνεις ανταγωνισμό και όλα αυτά συνηγορούν....
-- Και τελειώνοντας ...διαφωνώ με τον γραπτό διαγωνισμό διότι αυτόν έδωσα και πέρασα πανεπιστήμιο. Και μάλιστα σε εποχές που πέρναγες πανεπιστήμιο με άνω του 16 βαθμό. ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ 8 όπως σήμερα σε πολλές σχολές. Θεωρώ λοιπόν άδικο να μου απαξιώσουν το πτυχίο μου.  ΚΡΊΘΗΚΑ ΆΞΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΡΙΝΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Πτυχίο σημαίνει ικανός. Ας μη το απαξιώνουμε....

ΠΑΡΌΛΑ αυτά συνάδελφε...λέω στο α προσόν ΝΑΙ... διότι η δικαιοσύνη πρέπει να δίνει και ευκαιρίες... Όχι να στερεί ευκαιρίες απο αυτούς που τις κατακτήσανε....

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2120 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 08:08:49 μμ »
Αγαπητε mpi

Γιατι πολυ απλά δεν θέλεις να καταλάβεις ότι για να μετρήσουν τα μόρια του ΑΣΕΠ (και με επιφύλαξη σου λέω μόνο του 2008) θα πρέπει να γίνει νεός διαγωνισμός. Σε περίπτωση μοριοδότησης με κριτήρια, δεν μπορούν να υπολογίζονται γιατί εχει 10 χρόνια να γίνει διαγωνισμός. Τα μόρια γέρασαν, τα κάναμε τρισάγιο και σε λίγο θα τα θάψουμε. Εσύ εκεί το βιολί βιολάκι. Θα γίνεις παππούς και θα λες στα εγγόνια σου "είχα και κάτι μόρια του ΑΣΕΠ..." (ελπίζω μέχρι τότε να διοριστείς).
Με καλή διάθεση στο λέω. Θα βγεί το νέο σύστημα και θα τρέξετε όλοι στα κοράκια για προσφυγές κ.λ.π. Πριν το κάνεις συμβουλέψου φιλικό σου προσωπο δικηγόρο που να μην έχει συμφέροντα και μετά κάνε ότι καταλαβαίνεις. 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 12, 2018, 08:43:11 μμ από pp1970 »

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2121 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 08:17:15 μμ »
Μάλλον η εμπειρία που αποκτήσατε στην τάξη δεν σας δίδαξε αυτό που έλεγε ο Σωκράτης...."γηράσκω αεί διδασκόμενος"
Κάθε μέρα και κάθε χρόνο διδάσκετε την ίδια διδακτική ενότητα στα διάφορα τμήματα με τον ίδιο ακριβώς τρόπο;
Δεν νομίζω...
Το σίγουρο είναι ότι η προϋπηρεσία πρέπει να υπολογίζεται.
Επίσης το σίγουρο είναι ότι αυτή την στιγμη  ισχύει ο νόμος που προϋποθέτει γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Ο νόμος μόνο με νόμο αλλάζει.
Ας αποφασίσει η πολιτεία με πλήρη διαφάνεια να εισάγει ένα δίκαιο σύστημα το οποίο όμως δεν θα αποκλείει κανέναν από την πρόσβαση στην εκπαίδευση....ούτε νεότερο ούτε παλαιότερο.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2122 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 08:25:17 μμ »
Σωστα...ο συναδελφος που εχει 3 επιτυχιες στον ΑΣΕΠ σαν εμενα τι πρεπει να γινει για αυτον? Μηπως να παω να δωσω σε 4ο ?

Θεωρώ λοιπόν άδικο να μου απαξιώσουν το πτυχίο μου.  ΚΡΊΘΗΚΑ ΆΞΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΡΙΝΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.


Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3425
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2123 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 08:44:13 μμ »
Σωστα...ο συναδελφος που εχει 3 επιτυχιες στον ΑΣΕΠ σαν εμενα τι πρεπει να γινει για αυτον? Μηπως να παω να δωσω σε 4ο ?

Συμφωνα με τον νομο ναι..

Συναδελφοι εχουμε μπει σε εικασιες και δεν εχουμε δεδομενα.

Το υπουργειο μια ζωη αυτο κανει. Το ιδιο ειχε κανει και με την καταργηση της επετηριδας ( και εκει οι νεοι φωναζανε για ισες ευκαιριες - ποσοι απο αυτους θα ηταν εδω και χρονια διορισμενοι με επετηριδα) το ιδιο κανει και τωρα. Συστημα εδω που φτασαμε που να μας βολεψει ολους δεν υπαρχει πια. Αυτο πρεπει να το καταλαβουμε ολοι. Συμφωνα με τον νομο μπορει καποιος να εδινε συνεχεια ασεπ και νανμην γινοταν ποτε μονιμος παρολο που θα ηταν επιτυχων. Αυτος ηταν και ειναι ο νομος. Ο νομος αυτος ξερουμε γιατι φτιαχτηκε . Φτιαχτηκε για επιλογη μεσα απο μια τεραστια δεξαμενη πτυχιουχων.
Τωρα το υπουργειο τα ΜΑΣΑΕΙ. Μιλαει για προυπηρεσια αλλα δεν μιλαει ξεκαθαρα για καταργηση γραπτου ασεπ. Μιλαει για ορια στην προυπηρεσια αλλα δεν λεει ταβανι.....μιλαει για ισοτητα με νεους αλλα δεν λεει το πως..και εμεις κσθομαστε και εικαζουμε .
Καποιο μελος νομιζω η @asepoula εγραψε οτι της εκανε εντυπωση η προχειροτητα του προσχεδιου....θα πω οτι δεν πρεπει να μαε κανει καν εντυπωση τιποτα... δεν υπαρχει κανενα σχεδιο που να θελουν να τηρησουν. Ολα ειναι στον αερα. Η καθε ομαδα ζηταει συναντησεις και λεει τα δικα της για να "φαει" απο την πιτα...το θεμα ειναι ομως οτι δεν υπολογιζουν οτι πιτα δεν υπαρχει πια...

Αποσυνδεδεμένος ΚΠ

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2124 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 08:57:46 μμ »
Σωστα...ο συναδελφος που εχει 3 επιτυχιες στον ΑΣΕΠ σαν εμενα τι πρεπει να γινει για αυτον? Μηπως να παω να δωσω σε 4ο ?
  Συναδερφε μια από τα ίδια και εγώ 3 φορές επιτυχών να μας πει το υπουργείο με πόσες επιτυχίες θα ήταν ευχαριστημένο με 4, 5 10; Και την ίδια στιγμή νομιμοποιεί ύποπτες προϋπηρεσίες δίνοντας μήνα και μόριο ενώ κανονικά θα έπρεπε να ελέγξει πόσοι αποτυχοντες ΑΣΕΠ έχουν μόρια προϋπηρεσίας και πως αποκτήθηκαν και αν δεν δικαιολογουνται να τα διαγράψει, όπως διαγράφει τις επιτυχίες μας

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2125 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 09:08:03 μμ »
Ειμαι επιτυχων του 02,04,06 ας ερθει καποιος να πει γιατι δεν πρεπει να διοριστω εγω και πρεπει να διοριστει καποιος που εδωσε ισως για πρωτη φορα το 2008...Υπαρχουν συναδελφοι που σε 2-3 χρονια θα ειναι 40 ετων και δεν θα εχουν καν συμμετοχη σε διαγωνισμο...Οχι να εχουν 3 επιτυχιες... 8)

  Συναδερφε μια από τα ίδια και εγώ 3 φορές επιτυχών να μας πει το υπουργείο με πόσες επιτυχίες θα ήταν ευχαριστημένο με 4, 5 10; Και την ίδια στιγμή νομιμοποιεί ύποπτες προϋπηρεσίες δίνοντας μήνα και μόριο ενώ κανονικά θα έπρεπε να ελέγξει πόσοι αποτυχοντες ΑΣΕΠ έχουν μόρια προϋπηρεσίας και πως αποκτήθηκαν και αν δεν δικαιολογουνται να τα διαγράψει, όπως διαγράφει τις επιτυχίες μας

Αποσυνδεδεμένος infinity_kos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1719
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2126 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 09:19:46 μμ »
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ (ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ)

Το Συντονιστικό Αναπληρωτών με Προϋπηρεσία τιμώντας τα χρόνια και τη ζωή των εκπαιδευτικών που έχουν επενδύσει τόσα χρόνια κάνοντας βιοπορισμό μέσα από το λειτούργημα του εκπαιδευτικού, που (σε αυτούς είναι και οι ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΕΡΓΗΜΕΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ) για άλλη μια φορά σας λέει ότι Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗ.

Σχετικά με τις προσλήψεις που είμαστε σίγουροι ότι θα τις κάνετε, αν θέλετε να μας στηρίξετε ΑΛΗΘΙΝΑ,να ξέρετε οτι είμαστε αντίθετοι με:

Α/ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ
Β/ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ-ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ
Γ/ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ
Δ/ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
(Όλα τα προηγούμενα σε σχέση με την μηνιαία μοριοδότηση της προϋπηρεσίας μας,)

Και φυσικά, με ΟΧΙ ΤΑΒΑΝΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ

Κρατείστε την ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ που εδώ και 2 χρόνια μας προσλαμβάνετε ΝΟΜΙΜΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΣΕΠ στην ΕΑ

Το 2016 ο τότε Υπουργός κ. ΦΙΛΗΣ είχε την προνοητικότητα να δώσει δυο χρόνια ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗΣ.

Έτσι και ΤΩΡΑ, στην δύσκολη αυτή στιγμή και πριν τις επερχόμενες εκλογές του ΟΚΤΩΒΡΗ,

ΤΟΛΜΗΣΤΕ και πάρτε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΟΝΤΕΣ ΠΙΝΑΚΕΣ
https://xenesglosses.eu/2018/10/syntonistiko-anapliroton-proupiresia-anoichti-epistoli-sto-ypourgeio/
Λίγο μετά τα 1000 ο διορισμός.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2127 στις: Οκτώβριος 12, 2018, 09:27:22 μμ »
Συνάδελφε...ας μην πετάμε την μπάλα στην κερκίδα... Ας μιλήσουμε σοβαρά... Τα προσόντα είναι προσόντα και ας μην δημιουργούμε σύγχιση με την ετοιμηγορία του όρου.... Σαφέστατα και η προυπηρεσία είναι είναι προσόν. Το λέει και ο ΑΣΕΠ σε διάφορους κατά καιρούς διαγωνισμούς.

Aλλά ας μην μιλήσουμε με τα ευκόλως εννοούμενα και ας μιλήσουμε για δικαιοσύνη.
Στο α σημείο κάνω λόγο για γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Δεν με βολεύει ...αλλά καταλαβαίνω πως η δικαιοσύνη δεν είναι μόνο η δική μου πλευρά αλλά και η δική σου. Εσύ ωστόσο θές μόνο την δική σου πλευρά.

Στα παιδαγωγικά που διδάχτηκες μήπως παρέλlηψες το κεφάλαιο που έλεγε πως το γραπτό είναι μια 'στατική' διαδικασία , μια διαδικασία χωρίς διάρκεια που πρέπει να αποφεύγεται όπου είναι δυνατόν ; Παραταύτα εγώ σου έχω βάλει τον γραπτό διαγωνισμό ως κριτήριο.
Όσον αφορά την παλαιότητα του πτυχίου έχω και εγώ κάποιες ενστάσεις. Τι να απαντήσω όμως στον συνάδελφο που είναι 60 χρονών αναπληρωτής ; Ξέρεις...αυτός είναι πολλά στάδια πιο μπροστά απο εσένα και απο εμένα... Κάνε οικογένεια...Γύρνα ανα την οικουμένη ..και θα το καταλάβεις και μόνος σου γιατί είναι πιο μπροστά...

Αλλά ας πούμε πως γίνομαι και εγώ ΟΠΑΔΟΣ της γραπτής διαδικασίας του ΑΣΕΠ... Ας ΠΟΎΜΕ ΛΕΩ....
-- Για κάθε πότε γραπτό διαγωνισμό μιλάμε ; Για κάθε έναν χρόνο ;  δύο  ; Πέντε; Και τι αποδικνύει δηλαδή ο γραπτός αυτός διαγωνισμός ; ;Oτι στον πρώτο διαγωνισμό που πέτυχα να περάσω την βάση πως ήμουν ικανός να διδάξω ενω στον δεύτερο που απέτυχα την βάση δέν ήμουν ικανός ; H μήπως θαρείς πως ο ικανός να διδάξει περνά σε όλους ανεξαιρέτως τους διαγωνισμούς  ;   Διότι εγώ έχω παραδείγματα που δείχνουν το αντίθετο...
-- Στη τάξη είδα καθηγητές επιτυχόντες του ΑΣΕΠ να κλάινε....Θες η ηλικία.. Θές η απειρία...Σε ένα εργασιακό περιβάλλον σκληραίνεις ώς άνθρωπος , βιώνεις ανταγωνισμό και όλα αυτά συνηγορούν....
-- Και τελειώνοντας ...διαφωνώ με τον γραπτό διαγωνισμό διότι αυτόν έδωσα και πέρασα πανεπιστήμιο. Και μάλιστα σε εποχές που πέρναγες πανεπιστήμιο με άνω του 16 βαθμό. ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ 8 όπως σήμερα σε πολλές σχολές. Θεωρώ λοιπόν άδικο να μου απαξιώσουν το πτυχίο μου.  ΚΡΊΘΗΚΑ ΆΞΙΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΡΙΝΟΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Πτυχίο σημαίνει ικανός. Ας μη το απαξιώνουμε....

ΠΑΡΌΛΑ αυτά συνάδελφε...λέω στο α προσόν ΝΑΙ... διότι η δικαιοσύνη πρέπει να δίνει και ευκαιρίες... Όχι να στερεί ευκαιρίες απο αυτούς που τις κατακτήσανε....
Πάντα μιλάω σοβαρά, εν αντιθέσει με κάποιους άλλους!
Η προυπηρεσία στο χώρο των εκπαιδευτικών προσμετράται, εφόσον έχει αποκτηθεί με σύννομο τρόπο. Για τους διάφορους άλλους κατά καιρούς διαγωνισμούς, δεν θα πρέπει να μας απασχολεί! Μιλάμε για τον συγκεκριμένο χώρο, της δημόσιας εκπαίδευσης.
Οι γραπτοί διαγωνισμοί, όπως και οι Πανελλαδικές που υπάρχουν εδώ και τόσες δεκαετίες και κρίνουν ποιοι μαθητές θα εισαχθούν στην Ιατρική, στη Νομική, στα Πολυτεχνεία, στη Φιλοσοφική, στα ΤΕΙ Νοσηλευτικής, στα ΤΕΙ Ιχθυοκαλλιέργειας κλπ. είναι μια μορφή στιγμιαίας εξέτασης, όπως άλλωστε και τα διαγωνίσματα που όλοι οι εκπαιδευτικοί βάζουν στα τρίμηνα/τετράμηνα, για να αξιολογήσουν τους μαθητές τους. Δηλ. δεν καταλαβαίνω γιατί αποδέχεσαι όλες τις άλλες εξετάσεις που κρίνουν και κατατάσσουν τους εξεταζομένους και μάλιστα ως συμμετέχων και ως αξιολογητής, ενώ τη συγκεκριμένη την απορρίπτεις εκ προοιμίου! Εντελώς οξύμωρο αυτό!
Δεν ξέρω πως νιώθει ένας 60άρης που ακόμη εργάζεται ως αναπληρωτής, αλλά το να ζητάς και να ζητάει κι αυτός ο ίδιος να διοριστεί, μόνο και μόνο λόγω ηλικίας, δεν μου λέει απολύτως τίποτε! Κι εμείς έχουμε οικογένεια κι εμείς έχουμε δουλέψει από 'δω κι από 'κει, αλλά βρήκαμε το χρόνο να μελετήσουμε και να συμμετάσχουμε σε γραπτό ΑΣΕΠ! Είναι προσβλητικό και υποτιμητικό να ζητάει κάποιος να του παραχωρηθεί μια θέση στη δημόσια εκπαίδευση, επειδή είναι 60- ή 50+ ετών! Προσωπικά, θα είχα ασχοληθεί με κάτι άλλο επαγγελματικά, αν είχα φτάσει σε τέτοια ηλικία και δεν είχα διοριστεί.
Τα ερωτήματά σου για το τι αποδεικνύει ο γραπτός ΑΣΕΠ και για το κάθε πότε θα διεξάγεται, τα αντιπαρέρχομαι, διότι δεν προσθέτουν τίποτε το ουσιαστικό στη συζήτηση.
Τέλος, αν δεν ήθελες να σου απαξιώνει η ίδια η Πολιτεία και το Υπουργείο το πτυχίο σου/μας, θα είχες αγωνιστεί εναντίον του συστήματος του γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, όταν έπρεπε, όταν πρωτοκαθιερωνόταν και δεν θα ερχόσουν τώρα, πολύ όψιμα και άκαιρα, να ισχυρίζεσαι κάτι τέτοιο! Αυτά πλέον δεν πείθουν κανέναν! Μπορείς κι εσύ κι ο οποιοσδήποτε να εργαστεί κι αλλού, όπου το πτυχίο από μόνο του αρκεί (ιδιαίτερα, φροντιστήρια, γραφεία, εκδοτικοί οίκοι κλπ.). Δεν γίνεται να διοριστούν όλοι όσοι είναι γραμμένοι στους πίνακες των αναπληρωτών και πιστεύω πως το γνωρίζουν όλοι!
Η δικαιοσύνη, αγαπητέ μου, δεν είναι ό,τι εξυπηρετεί τον καθένα μας ούτε είναι σκόπιμο να την επικαλούμαστε μόνο εκεί που μας συμφέρει!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 12, 2018, 09:31:56 μμ από gia 96 »
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 515
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 507
Σύνολο: 510

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.