Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
για τους ιδιωτικούς βλέπετε προυποθέσεις?
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες δείτε και κρίνετε το παρακάτω κείμενο για να το στείλουμε στους βουλευτές, αρχικά του ΣΥΡΙΖΑ.Κύριοι Υπουργοί, κύριοι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., έχω την εντύπωση πως η πολιτική που ακολουθείτε στο λεπτό θέμα των κριτηρίων επιλογής των εκπαιδευτικών δεν εξυπηρετεί το δημόσιο σχολείο και δεν έχει σχέση με τα ιδεώδη της Αριστεράς. Ο γραπτός διαγωνισμός που εσείς καταργείται είναι η μόνη λύση στην περίπλοκη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω της ανομίας των προηγούμενων κυβερνήσεων μετά το 2002. Πρόσβαση σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά και επιπλέον σπουδές θα έχουν οι έχοντες και κατέχοντες. Φανταστείτε την βιομηχανία ακαδημαϊκών τίτλων και την ανομία που θα επικρατήσει σε αυτό τον τομέα το επόμενο διάστημα λόγω της ελληνικής νοοτροπίας και της αδυναμίας ή απροθυμίας του κράτους να ελέγξει την κατάσταση. Ο γραπτός διαγωνισμός είναι ο μόνος τρόπος που επιτρέπει σε όλους να αποδείξουν τις γνώσεις τους αλλά και να αιτιολογήσουν τα προσόντα τους είτε αυτά είναι εμπειρία είτε είναι ακαδημαϊκοί τίτλοι. Αυτό που οι συνδικαλιστές καταπολέμησαν λυσσαλέα και σας παρασύρουν σε ιστορικό λάθος είναι η λύση-ευκαιρία να μπει μία τάξη στην ανομία και να ωφεληθεί το ελληνικό δημόσιο σχολείο με την επιλογή των αξιότερων. Καλά είναι τα κριτήρια επιλογής αλλά θα πρέπει να επιβεβαιώνονται και από γραπτό διαγωνισμό τουλάχιστον στο μεγαλύτερο ποσοστό σε βαρύτητα. Θα έπρεπε να δώσετε ένα διάστημα μεταβατικό με τα κριτήρια που πάνω κάτω προτείνετε αλλά στη συνέχεια να ακολουθούσε γραπτός. Η πρότασή του Υπουργείου Παιδείας εύκολα και κάθε απόπειρα διορισμών με τέτοιο σύστημα θα καταπέσει στα δικαστήρια γιατί αυτοί που θα διορίζονται/προσλαμβάνονται θα επιλέγονται στο πολύ μεγαλύτερο ποσοστό στην προϋπηρεσία κάτι που αντιβαίνει στις αποφάσεις του ΣτΕ. Στην ουσία η πρόταση νόμου νομιμοποιεί την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με μη αξιοκρατικές εγγυήσεις (απόφαση ΣτΕ 527). Με αυτό τον νόμο οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι ΄΄απολύονται΄΄ από τα ιδιωτικά όταν ΄΄γεράσουν΄΄ θα έχουν πάντα τη μεγάλη προϋπηρεσία αλλά και τα ακαδημαϊκά (μεταπτυχιακά, διδακτορικά) που η πολιτεία φροντίζει να τους χρηματοδοτεί με απουσία από το εκπαιδευτικό τους έργο, σκανδαλωδώς και σε βάρος των υπολοίπων που εργάζονται στο δημόσιο τομέα.Στα θετικά της πρότασή σας θεωρώ την προσθήκη (επιτέλους) των ακαδημαϊκών προσόντων, την πριμοδότηση (έστω τη μικρή) όλων των παιδιών.Κύριοι Βουλευτές, Κύριοι Υπουργοί πρέπει να γνωρίζετε ότι οι εκπαιδευτικοί στη μεγάλη πλειοψηφία τους δεν εκπροσωπούνται από τους διάφορους συλλόγους που απευθύνονται σε ειδικότερες κατηγορίες και δεν έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν σε συναντήσεις ή να εκπροσωπούνται στη συζήτηση στη Βουλή κατά τη διαδικασία ψήφισης του νόμου. Σας παραθέτω έναν σύνδεσμο για να ακούσετε την φωνή τους μέσα από ένα μοναδικό, δημόσιο, ανοιχτό και μαζικό φόρουμ όπου επιτρέπεται ελεύθερα η συζήτηση μέσα στα όρια της δεοντολογίας: https://www.pde.gr/index.php?topic=34228.7896
Για τα σεμιναρια (4 μοναδες) εννοουν να ειναι 300 ωρων και ανω και να αναγραφει διαρκεια 7 μηνες τουλαχιστον??Αν καταλαβα σωστα?αρα αν ειχαμε κανει εντατικα 300 ωρων δεν μετρανε λογικα??
Διαφωνούμε κάθετα
Πιστεύω ότι οι 8.000 εως 10.000 εκπαιδευτικοί στους πίνακες που έχουν επιτυχία ΑΣΕΠ συμφωνουν με το παραπάνω κείμενο.