*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1735544 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8050 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:03:56 μμ »
Δώσανε 1 ολόκληρο μόριο παραπάνω στο δεύτερο μεταπτυχιακό, αυτό σηκώνει επανάσταση
Από 7 σε 8

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:47:18 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8051 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:05:35 μμ »
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες δείτε και κρίνετε το παρακάτω κείμενο για να το στείλουμε στους βουλευτές, αρχικά του ΣΥΡΙΖΑ.

Κύριοι Υπουργοί, κύριοι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., έχω την εντύπωση πως η πολιτική που ακολουθείτε στο λεπτό θέμα των κριτηρίων επιλογής των εκπαιδευτικών δεν εξυπηρετεί το δημόσιο σχολείο και δεν έχει σχέση με τα ιδεώδη της Αριστεράς. Ο γραπτός διαγωνισμός που εσείς καταργείται είναι η μόνη λύση στην περίπλοκη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω της ανομίας των προηγούμενων κυβερνήσεων μετά το 2002. Πρόσβαση σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά και επιπλέον σπουδές θα έχουν οι έχοντες και κατέχοντες. Φανταστείτε την βιομηχανία ακαδημαϊκών τίτλων και την ανομία που θα επικρατήσει σε αυτό τον τομέα το επόμενο διάστημα λόγω της ελληνικής νοοτροπίας και της αδυναμίας ή απροθυμίας του κράτους να ελέγξει την κατάσταση. Ο γραπτός διαγωνισμός είναι ο μόνος τρόπος που επιτρέπει σε όλους να αποδείξουν τις γνώσεις τους αλλά και να αιτιολογήσουν τα προσόντα τους είτε αυτά είναι εμπειρία είτε είναι ακαδημαϊκοί τίτλοι. Αυτό που οι συνδικαλιστές καταπολέμησαν λυσσαλέα και σας παρασύρουν σε ιστορικό λάθος είναι η λύση-ευκαιρία να μπει μία τάξη στην ανομία και να ωφεληθεί το ελληνικό δημόσιο σχολείο με την επιλογή των αξιότερων.

 Καλά είναι τα κριτήρια επιλογής αλλά θα πρέπει να επιβεβαιώνονται και από γραπτό διαγωνισμό τουλάχιστον στο μεγαλύτερο ποσοστό σε βαρύτητα. Θα έπρεπε να δώσετε ένα διάστημα μεταβατικό με τα κριτήρια που πάνω κάτω προτείνετε αλλά στη συνέχεια να ακολουθούσε γραπτός. Η πρότασή του Υπουργείου Παιδείας εύκολα και κάθε απόπειρα διορισμών με τέτοιο σύστημα θα καταπέσει στα δικαστήρια γιατί αυτοί που θα διορίζονται/προσλαμβάνονται θα επιλέγονται στο πολύ μεγαλύτερο ποσοστό στην προϋπηρεσία κάτι που αντιβαίνει στις αποφάσεις του ΣτΕ. Στην ουσία η πρόταση νόμου νομιμοποιεί την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με μη αξιοκρατικές εγγυήσεις (απόφαση ΣτΕ 527). Με αυτό τον νόμο οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι ΄΄απολύονται΄΄ από τα ιδιωτικά όταν ΄΄γεράσουν΄΄ θα έχουν πάντα τη μεγάλη προϋπηρεσία αλλά και τα ακαδημαϊκά (μεταπτυχιακά, διδακτορικά) που η πολιτεία φροντίζει να τους χρηματοδοτεί με απουσία από το εκπαιδευτικό τους έργο, σκανδαλωδώς και σε βάρος των υπολοίπων που εργάζονται στο δημόσιο τομέα.

Στα θετικά της πρότασή σας θεωρώ την προσθήκη (επιτέλους) των ακαδημαϊκών προσόντων, την πριμοδότηση (έστω τη μικρή) όλων των παιδιών.

Κύριοι Βουλευτές, Κύριοι Υπουργοί πρέπει να γνωρίζετε ότι οι εκπαιδευτικοί στη μεγάλη πλειοψηφία τους δεν εκπροσωπούνται από τους διάφορους συλλόγους που απευθύνονται σε ειδικότερες κατηγορίες και δεν έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν σε συναντήσεις ή να εκπροσωπούνται στη συζήτηση στη Βουλή κατά τη διαδικασία ψήφισης του νόμου. Σας παραθέτω έναν σύνδεσμο για να ακούσετε την φωνή τους μέσα από ένα μοναδικό, δημόσιο, ανοιχτό και μαζικό φόρουμ όπου επιτρέπεται ελεύθερα η συζήτηση μέσα στα όρια της δεοντολογίας:

https://www.pde.gr/index.php?topic=34228.7896

Αποσυνδεδεμένος infinity_kos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1719
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8052 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:06:54 μμ »
για τους ιδιωτικούς βλέπετε προυποθέσεις?
Λίγο μετά τα 1000 ο διορισμός.

Αποσυνδεδεμένος taekmaria

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 417
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ03..Το πιο τέλειο, είναι να μν είσαι τέλειος...
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8053 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:09:10 μμ »
 
  Καλησπέρα  8)
και για την ειδική λέει 8 μόρια το δεύτερο μεταπτυχιακό. Μία ερώτηση, είδατε να λέει πουθενά ότι έχουν προτεραιότητα στην ειδική αγωγή οι έχοντες μεταπτυχιακό έναντι των σεμιναριούχων κτλ;
Τα απίθανα είναι πιθανά, τα πιθανά είναι απίθανα... ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:47:18 »

Αποσυνδεδεμένος katia_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 201
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8054 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:09:42 μμ »
Για τα σεμιναρια (4 μοναδες) εννοουν να ειναι 300 ωρων και ανω και να αναγραφει διαρκεια 7 μηνες τουλαχιστον??Αν καταλαβα σωστα?αρα αν ειχαμε κανει εντατικα 300 ωρων δεν μετρανε λογικα??

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8055 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:11:08 μμ »
για τους ιδιωτικούς βλέπετε προυποθέσεις?
χρειάζεται να δούμε κάτι; Θα τα αλλάζουν κάθε χρόνο οι επόμενες κυβερνήσεις. όπως έγινε με μετά το 2002 με τον γραπτό.

Αποσυνδεδεμένος Star Quality

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 655
  • Ενάντια στο φασισμό της "πολιτικής ορθότητας"
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8056 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:12:21 μμ »
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες δείτε και κρίνετε το παρακάτω κείμενο για να το στείλουμε στους βουλευτές, αρχικά του ΣΥΡΙΖΑ.

Κύριοι Υπουργοί, κύριοι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., έχω την εντύπωση πως η πολιτική που ακολουθείτε στο λεπτό θέμα των κριτηρίων επιλογής των εκπαιδευτικών δεν εξυπηρετεί το δημόσιο σχολείο και δεν έχει σχέση με τα ιδεώδη της Αριστεράς. Ο γραπτός διαγωνισμός που εσείς καταργείται είναι η μόνη λύση στην περίπλοκη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω της ανομίας των προηγούμενων κυβερνήσεων μετά το 2002. Πρόσβαση σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά και επιπλέον σπουδές θα έχουν οι έχοντες και κατέχοντες. Φανταστείτε την βιομηχανία ακαδημαϊκών τίτλων και την ανομία που θα επικρατήσει σε αυτό τον τομέα το επόμενο διάστημα λόγω της ελληνικής νοοτροπίας και της αδυναμίας ή απροθυμίας του κράτους να ελέγξει την κατάσταση. Ο γραπτός διαγωνισμός είναι ο μόνος τρόπος που επιτρέπει σε όλους να αποδείξουν τις γνώσεις τους αλλά και να αιτιολογήσουν τα προσόντα τους είτε αυτά είναι εμπειρία είτε είναι ακαδημαϊκοί τίτλοι. Αυτό που οι συνδικαλιστές καταπολέμησαν λυσσαλέα και σας παρασύρουν σε ιστορικό λάθος είναι η λύση-ευκαιρία να μπει μία τάξη στην ανομία και να ωφεληθεί το ελληνικό δημόσιο σχολείο με την επιλογή των αξιότερων.

 Καλά είναι τα κριτήρια επιλογής αλλά θα πρέπει να επιβεβαιώνονται και από γραπτό διαγωνισμό τουλάχιστον στο μεγαλύτερο ποσοστό σε βαρύτητα. Θα έπρεπε να δώσετε ένα διάστημα μεταβατικό με τα κριτήρια που πάνω κάτω προτείνετε αλλά στη συνέχεια να ακολουθούσε γραπτός. Η πρότασή του Υπουργείου Παιδείας εύκολα και κάθε απόπειρα διορισμών με τέτοιο σύστημα θα καταπέσει στα δικαστήρια γιατί αυτοί που θα διορίζονται/προσλαμβάνονται θα επιλέγονται στο πολύ μεγαλύτερο ποσοστό στην προϋπηρεσία κάτι που αντιβαίνει στις αποφάσεις του ΣτΕ. Στην ουσία η πρόταση νόμου νομιμοποιεί την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με μη αξιοκρατικές εγγυήσεις (απόφαση ΣτΕ 527). Με αυτό τον νόμο οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι ΄΄απολύονται΄΄ από τα ιδιωτικά όταν ΄΄γεράσουν΄΄ θα έχουν πάντα τη μεγάλη προϋπηρεσία αλλά και τα ακαδημαϊκά (μεταπτυχιακά, διδακτορικά) που η πολιτεία φροντίζει να τους χρηματοδοτεί με απουσία από το εκπαιδευτικό τους έργο, σκανδαλωδώς και σε βάρος των υπολοίπων που εργάζονται στο δημόσιο τομέα.

Στα θετικά της πρότασή σας θεωρώ την προσθήκη (επιτέλους) των ακαδημαϊκών προσόντων, την πριμοδότηση (έστω τη μικρή) όλων των παιδιών.

Κύριοι Βουλευτές, Κύριοι Υπουργοί πρέπει να γνωρίζετε ότι οι εκπαιδευτικοί στη μεγάλη πλειοψηφία τους δεν εκπροσωπούνται από τους διάφορους συλλόγους που απευθύνονται σε ειδικότερες κατηγορίες και δεν έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν σε συναντήσεις ή να εκπροσωπούνται στη συζήτηση στη Βουλή κατά τη διαδικασία ψήφισης του νόμου. Σας παραθέτω έναν σύνδεσμο για να ακούσετε την φωνή τους μέσα από ένα μοναδικό, δημόσιο, ανοιχτό και μαζικό φόρουμ όπου επιτρέπεται ελεύθερα η συζήτηση μέσα στα όρια της δεοντολογίας:

https://www.pde.gr/index.php?topic=34228.7896

Διαφωνούμε κάθετα

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8057 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:12:50 μμ »
Για τα σεμιναρια (4 μοναδες) εννοουν να ειναι 300 ωρων και ανω και να αναγραφει διαρκεια 7 μηνες τουλαχιστον??Αν καταλαβα σωστα?αρα αν ειχαμε κανει εντατικα 300 ωρων δεν μετρανε λογικα??
Θα μετράνε πιθανόν. Από εδώ και πέρα μάλλον θα ισχχύει ώστε να μην γίνουν ρεζίλι από τις διαφημίσεις μέσα στο διάστημα που θα ψηφίζεται ο νόμος. Αυτό θα φανεί στο τελικό σχέδιο που θα ψηφιστεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 07, 2019, 08:16:06 μμ από sikat »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8058 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:14:25 μμ »
Διαφωνούμε κάθετα
Σωστά. Έπρεπε να γράψω όσοι συμφωνούν να με διορθώσουν για τυχόν ανακρίβειες και άλλα λάθη. Θα το στείλω άμεσα εγώ καταρχήν.

Αποσυνδεδεμένος hkal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8059 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:19:44 μμ »
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες δείτε και κρίνετε το παρακάτω κείμενο για να το στείλουμε στους βουλευτές, αρχικά του ΣΥΡΙΖΑ.

Κύριοι Υπουργοί, κύριοι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., έχω την εντύπωση πως η πολιτική που ακολουθείτε στο λεπτό θέμα των κριτηρίων επιλογής των εκπαιδευτικών δεν εξυπηρετεί το δημόσιο σχολείο και δεν έχει σχέση με τα ιδεώδη της Αριστεράς. Ο γραπτός διαγωνισμός που εσείς καταργείται είναι η μόνη λύση στην περίπλοκη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω της ανομίας των προηγούμενων κυβερνήσεων μετά το 2002. Πρόσβαση σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά και επιπλέον σπουδές θα έχουν οι έχοντες και κατέχοντες. Φανταστείτε την βιομηχανία ακαδημαϊκών τίτλων και την ανομία που θα επικρατήσει σε αυτό τον τομέα το επόμενο διάστημα λόγω της ελληνικής νοοτροπίας και της αδυναμίας ή απροθυμίας του κράτους να ελέγξει την κατάσταση. Ο γραπτός διαγωνισμός είναι ο μόνος τρόπος που επιτρέπει σε όλους να αποδείξουν τις γνώσεις τους αλλά και να αιτιολογήσουν τα προσόντα τους είτε αυτά είναι εμπειρία είτε είναι ακαδημαϊκοί τίτλοι. Αυτό που οι συνδικαλιστές καταπολέμησαν λυσσαλέα και σας παρασύρουν σε ιστορικό λάθος είναι η λύση-ευκαιρία να μπει μία τάξη στην ανομία και να ωφεληθεί το ελληνικό δημόσιο σχολείο με την επιλογή των αξιότερων.

 Καλά είναι τα κριτήρια επιλογής αλλά θα πρέπει να επιβεβαιώνονται και από γραπτό διαγωνισμό τουλάχιστον στο μεγαλύτερο ποσοστό σε βαρύτητα. Θα έπρεπε να δώσετε ένα διάστημα μεταβατικό με τα κριτήρια που πάνω κάτω προτείνετε αλλά στη συνέχεια να ακολουθούσε γραπτός. Η πρότασή του Υπουργείου Παιδείας εύκολα και κάθε απόπειρα διορισμών με τέτοιο σύστημα θα καταπέσει στα δικαστήρια γιατί αυτοί που θα διορίζονται/προσλαμβάνονται θα επιλέγονται στο πολύ μεγαλύτερο ποσοστό στην προϋπηρεσία κάτι που αντιβαίνει στις αποφάσεις του ΣτΕ. Στην ουσία η πρόταση νόμου νομιμοποιεί την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με μη αξιοκρατικές εγγυήσεις (απόφαση ΣτΕ 527). Με αυτό τον νόμο οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι ΄΄απολύονται΄΄ από τα ιδιωτικά όταν ΄΄γεράσουν΄΄ θα έχουν πάντα τη μεγάλη προϋπηρεσία αλλά και τα ακαδημαϊκά (μεταπτυχιακά, διδακτορικά) που η πολιτεία φροντίζει να τους χρηματοδοτεί με απουσία από το εκπαιδευτικό τους έργο, σκανδαλωδώς και σε βάρος των υπολοίπων που εργάζονται στο δημόσιο τομέα.

Στα θετικά της πρότασή σας θεωρώ την προσθήκη (επιτέλους) των ακαδημαϊκών προσόντων, την πριμοδότηση (έστω τη μικρή) όλων των παιδιών.

Κύριοι Βουλευτές, Κύριοι Υπουργοί πρέπει να γνωρίζετε ότι οι εκπαιδευτικοί στη μεγάλη πλειοψηφία τους δεν εκπροσωπούνται από τους διάφορους συλλόγους που απευθύνονται σε ειδικότερες κατηγορίες και δεν έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν σε συναντήσεις ή να εκπροσωπούνται στη συζήτηση στη Βουλή κατά τη διαδικασία ψήφισης του νόμου. Σας παραθέτω έναν σύνδεσμο για να ακούσετε την φωνή τους μέσα από ένα μοναδικό, δημόσιο, ανοιχτό και μαζικό φόρουμ όπου επιτρέπεται ελεύθερα η συζήτηση μέσα στα όρια της δεοντολογίας:

https://www.pde.gr/index.php?topic=34228.7896
  Πιστεύω  ότι  οι  8.000  εως  10.000  εκπαιδευτικοί  στους  πίνακες  που  έχουν  επιτυχία  ΑΣΕΠ  συμφωνουν  με  το  παραπάνω  κείμενο.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8060 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:26:17 μμ »
  Πιστεύω  ότι  οι  8.000  εως  10.000  εκπαιδευτικοί  στους  πίνακες  που  έχουν  επιτυχία  ΑΣΕΠ  συμφωνουν  με  το  παραπάνω  κείμενο.
Ευχαριστώ. Δεν το κάνω μόνο για μένα. Το κάνω για όλους αυτούς που βίωσαν και θα βιώσουν την αδικία από εδώ και μπρος. μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποιο μέρος του κειμένου για δική σας αποστολή και για τον ίδιο σκοπό.

Αποσυνδεδεμένος haroulalki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 824
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8061 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:26:26 μμ »
  Πιστεύω  ότι  οι  8.000  εως  10.000  εκπαιδευτικοί  στους  πίνακες  που  έχουν  επιτυχία  ΑΣΕΠ  συμφωνουν  με  το  παραπάνω  κείμενο.
Βέβαια, τα μόρια ΑΣΕΠ είναι πρωτεύον ζήτημα στο κείμενο που παρουσίασε ο συνάδελφος. Ή, η προϋπηρεσία, που αποκτήθηκε νομίμως μετά από επιτυχία σε γραπτό ΑΣΕΠ ή η διετής υπηρέτηση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών σε δημόσια σχολεία μετά την απόλυση τους. Τελικά τι μας πείραξε;

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8062 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:29:17 μμ »
  Πιστεύω  ότι  οι  8.000  εως  10.000  εκπαιδευτικοί  στους  πίνακες  που  έχουν  επιτυχία  ΑΣΕΠ  συμφωνουν  με  το  παραπάνω  κείμενο.
συνταγματικά  η προσμέτρηση των ασεπ στέκει; ποιων; όλων ; ποσων;
πάντως παράταση της μεταβατικής αν οασεπ δεν προκάμει
https://xenesglosses.eu/2019/01/tha-ginei-asep-den-ekdosei-mechri-1-7-19-tous-neous-telikous-pinakes-anapliroton-diorismon/

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2850
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #8063 στις: Ιανουάριος 07, 2019, 08:33:07 μμ »
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες δείτε και κρίνετε το παρακάτω κείμενο για να το στείλουμε στους βουλευτές, αρχικά του ΣΥΡΙΖΑ.

Κύριοι Υπουργοί, κύριοι Βουλευτές του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., έχω την εντύπωση πως η πολιτική που ακολουθείτε στο λεπτό θέμα των κριτηρίων επιλογής των εκπαιδευτικών δεν εξυπηρετεί το δημόσιο σχολείο και δεν έχει σχέση με τα ιδεώδη της Αριστεράς. Ο γραπτός διαγωνισμός που εσείς καταργείται είναι η μόνη λύση στην περίπλοκη κατάσταση που έχει δημιουργηθεί λόγω της ανομίας των προηγούμενων κυβερνήσεων μετά το 2002. Πρόσβαση σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά και επιπλέον σπουδές θα έχουν οι έχοντες και κατέχοντες. Φανταστείτε την βιομηχανία ακαδημαϊκών τίτλων και την ανομία που θα επικρατήσει σε αυτό τον τομέα το επόμενο διάστημα λόγω της ελληνικής νοοτροπίας και της αδυναμίας ή απροθυμίας του κράτους να ελέγξει την κατάσταση. Ο γραπτός διαγωνισμός είναι ο μόνος τρόπος που επιτρέπει σε όλους να αποδείξουν τις γνώσεις τους αλλά και να αιτιολογήσουν τα προσόντα τους είτε αυτά είναι εμπειρία είτε είναι ακαδημαϊκοί τίτλοι. Αυτό που οι συνδικαλιστές καταπολέμησαν λυσσαλέα και σας παρασύρουν σε ιστορικό λάθος είναι η λύση-ευκαιρία να μπει μία τάξη στην ανομία και να ωφεληθεί το ελληνικό δημόσιο σχολείο με την επιλογή των αξιότερων.

 Καλά είναι τα κριτήρια επιλογής αλλά θα πρέπει να επιβεβαιώνονται και από γραπτό διαγωνισμό τουλάχιστον στο μεγαλύτερο ποσοστό σε βαρύτητα. Θα έπρεπε να δώσετε ένα διάστημα μεταβατικό με τα κριτήρια που πάνω κάτω προτείνετε αλλά στη συνέχεια να ακολουθούσε γραπτός. Η πρότασή του Υπουργείου Παιδείας εύκολα και κάθε απόπειρα διορισμών με τέτοιο σύστημα θα καταπέσει στα δικαστήρια γιατί αυτοί που θα διορίζονται/προσλαμβάνονται θα επιλέγονται στο πολύ μεγαλύτερο ποσοστό στην προϋπηρεσία κάτι που αντιβαίνει στις αποφάσεις του ΣτΕ. Στην ουσία η πρόταση νόμου νομιμοποιεί την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε με μη αξιοκρατικές εγγυήσεις (απόφαση ΣτΕ 527). Με αυτό τον νόμο οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι ΄΄απολύονται΄΄ από τα ιδιωτικά όταν ΄΄γεράσουν΄΄ θα έχουν πάντα τη μεγάλη προϋπηρεσία αλλά και τα ακαδημαϊκά (μεταπτυχιακά, διδακτορικά) που η πολιτεία φροντίζει να τους χρηματοδοτεί με απουσία από το εκπαιδευτικό τους έργο, σκανδαλωδώς και σε βάρος των υπολοίπων που εργάζονται στο δημόσιο τομέα.

Στα θετικά της πρότασή σας θεωρώ την προσθήκη (επιτέλους) των ακαδημαϊκών προσόντων, την πριμοδότηση (έστω τη μικρή) όλων των παιδιών.

Κύριοι Βουλευτές, Κύριοι Υπουργοί πρέπει να γνωρίζετε ότι οι εκπαιδευτικοί στη μεγάλη πλειοψηφία τους δεν εκπροσωπούνται από τους διάφορους συλλόγους που απευθύνονται σε ειδικότερες κατηγορίες και δεν έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν σε συναντήσεις ή να εκπροσωπούνται στη συζήτηση στη Βουλή κατά τη διαδικασία ψήφισης του νόμου. Σας παραθέτω έναν σύνδεσμο για να ακούσετε την φωνή τους μέσα από ένα μοναδικό, δημόσιο, ανοιχτό και μαζικό φόρουμ όπου επιτρέπεται ελεύθερα η συζήτηση μέσα στα όρια της δεοντολογίας:

https://www.pde.gr/index.php?topic=34228.7896

Διαφωνω σε δυο σημεια.1)την μοριοδοτηση του 1ου κ 2 ου παιδιου διοτι αφενος αυτο δεν αποτελει προσον και αφετερου διοτι τιμωρουνται οσοι δεν μπορουν να κανουν παιδια.
2) αναδιατυπωση στο σημειο που λεει για προσβαση στα μεταπτυχιακα κλπ απο εχοντες κ κατέχοντες.Αυτο υπαινίσσεται οτι δεν τα θελουμε καθολου και οχι οτι θελουμε να μετρουν.κατοπιν ΑΣΕΠ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159784
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 513

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.