Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το Γ΄ τμήμα του ΣτΕ με την υπ. αρ. 1258/2008 απόφασή του δέχθηκε ότι σε περίπτωση που η εμπειρία αποτελεί κριτήριο για την κατάταξη υποψηφίων και όχι τυπικό προσόν διορισμού, οι επιτροπές διενέργειας των προσλήψεων καταρτίζουν δύο χωριστούς πίνακες. Στον ένα εντάσσονται οι υποψήφιοι οι οποίοι διαθέτουν εμπειρία και κατατάσσονται επί τη βάσει της βαθμολογίας που συγκεντρώνουν στο σύνολο των κριτηρίων. Στον έτερο πίνακα εντάσσονται οι υποψήφιοι οι οποίοι δεν διαθέτουν εμπειρία και κατατάσσονται επί τη βάσει της βαθμολογίας που συγκεντρώνουν στα προβλεπόμενα από το νόμο και την προκήρυξη κριτήρια πλην του κριτηρίου της εμπειρίας.
Αν ο φορέας έχει ανάγκη της εμπειρίας και θέλει να αποκλείσει τους μη διαθέτοντες αυτή θα πρέπει να ζητήσει την εμπειρία ως τυπικό προσόν διορισμού.
το σκανδαλώδες ειναι να έχει μια και δυο επιτυχιες ασεπ να έχεις δουλέψει μετά από ασεπ και να έχεις μεγάλη προϋπηρεσία και δυσπρόσιτα και να θέλουν να σου τα κουρέψουν εξισώνοντάς σε με όλους τους παραπάνω που απαρίθμησες
Πραγματικά νομίζω ότι αξίζει να ρίξει κανείς μια προσεκτική ματιά στον πίνακα των φιλολόγων. Είναι ένα εξαιρετικό δείγμα του τι συμβαίνει στις προσλήψεις την τελευταία δεκαετία...οι μόνοι που δουλεύουν σταθερά και αυξάνουν τον αριθμό των μορίων τους είναι οι πολύτεκνοι και οι τριτεκνοι... φέτος στους 880 φιλολόγους οι 300 περίπου ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες... είναι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό που αφήνει εκτός ακόμη και σοβαρές προϋπηρεσίες και εννοείται επιτυχόντες διαγωνισμών... θεωρώ ότι στο σύστημα που ακούγεται, εάν ισχύσει το ταβάνι στην προϋπηρεσία και η κατάργηση της βαθμολογίας ΑΣΕΠ, θα έχουν σημαντικό πλεονέκτημα διότι και προϋπηρεσία έχουν μαζέψει και τα κοινωνικά κριτήρια θα κρατήσουν. Το σημειώνω γιατί όσο φαγωνομαστε οι έχοντες προϋπηρεσία και οι έχοντες ΑΣΕΠ άλλη ομάδα φαίνεται να ωφελείται ουσιαστικά... προσωπικά με είκοσι μόρια από όσα έχω να είναι ΑΣΕΠ θα μείνω τελείως εκτός, αλλά νομίζω ότι τα κοινωνικά κριτήρια θα απειλήσουν και μεγάλες προϋπηρεσίες που, φαινομενικά, δεν έχουν πρόβλημα.
συμφωνουμε...να γιατί δεν πρέπει να υπάρχει ταβάνι και να καταργηθούν τα διπλα των δυσπροσίτων...διότι έχει κόσμο με ασεπ που τα έχει αυτά τα δύο και είναι ο μόνος τρόπος να τους διεμβολίσει . Το ταβάνι λειτουργεί ισοπεδωτικά. Διότι και μετά με το ταβάνι οι κοινωνικές αυτές ομάδες πάλι θα πλασαριστούν ψηλά με ένα συνδυασμό προϋπηρεσίας και ειδικής μοριοδότησης ή έστω ποσόστωσης κι εμεις θα καθόμαστε και θα τους κοιτάμε βαλτωμένοι στα 84 και στα 0,2 ο μήνας...φυσικά δεν το συζητάω τι θα γινει με τα μη υπολογιζόμενα δυσπρόσιτα. Αν υπάρχε ένας νόμιμος τρόπος (πλην ασεπ) να τους φτάσουμε ήταν αυτός, αλλίως θα κοιτάζαμε την πλάτη τους....δεν προστατευεις την προϋπηρεσία των ασεπ και των χωρις ασεπ (εσύ μνημόνευσες τις 2 αυτές ομάδες) από τα κοινωνικά κριτηρια με κουρέματα και πλαφόν. πρέπει να υπάρχει κινητικότητα στους πίνακες
Το ταβάνι στην προϋπηρεσία υπάρχει (εκεί που υπάρχει) διότι ο σκοπός μιας προκήρυξης είναι να επιλέξει ο εργοδότης τους καταλλητότερους/καλύτερους ή όπως αλλιώς θέλει κανείς να το πει. Και λογικά να το δει κανείς, υπάρχει ένα σημείο και πάνω που η προϋπηρεσία θα πρέπει να 'αρκεί', ώστε να μπορεί ο εργοδότης να λάβει υπόψη του και άλλα κριτήρια. Για τον ΑΣΕΠ αυτό το σημείο όπου 'αρκει' είναι οι 84 μήνες. Η λογική είναι δηλαδή ότι η προϋπηρεσία άνω των 84 μηνών δεν είναι πλέον ιδιαίτερα χρήσιμη για την (ουσιαστική) διαφοροποίηση των υποψηφίων. Παρόλο που μπορεί κανείς να διαφωνεί με το συγκεκριμένο χρονικό όριο και να θέτει κάποιο άλλο, η λογική του να υπάρχει ταβάνι είναι σωστή, από τη σκοπιά του ΑΣΕΠ.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΘΕΣΕΩΝ Ποσοστό δεκαπέντε τοις εκατό (15%) στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ κατά Περιφερειακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτεται από πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων (παρ. 6 άρθρου 14 ν. 2190/1994 όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 10 του άρθρου 1 του ν. 2527/1997 και αντικαταστάθηκε με την παρ.1 του άρθρου 1 του ν. 3260/2004, την υποπερίπτωση δ1 της παρ. 3 του άρθρου 1 του ν. 3454/2006 και την υποπερίπτωση 6β., παρ. 1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσον υπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατάταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο
Για τις ειδικές θέσεις πολυτέκνων και τέκνων πολυτέκνων, τριτέκνων και τέκνων τρίτεκνης οικογένειας, πα-λιννοστούντων Ποντίων ομογενών και ομογενών του ν. 2790/2000, ατόμων με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50%, ατόμων που έχουν τέκνο, αδελφό ή σύζυγο, καθώς και των τέκνων ατόμων με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, καθώς και Ελλήνων υπηκόων που προέρχονται από τη Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, καταρτίζο-νται αντίστοιχα και χωριστοί ανά κλάδο/ειδικότητα πίνακες κατάταξης που περιλαμβάνουν τους υποψηφίους των ανωτέρω κατηγοριών, οι οποίοι έλαβαν τη βαθμολογία βάσης κατά τη σειρά της συνολικής βαθμολογίας τους στο γραπτό διαγωνισμό. Από τους ανωτέρω ειδικούς πίνακες κατάταξης και με τη σειρά που έχουν οι υποψήφιοι σε αυτούς, καταρτίζο-νται και χωριστοί πίνακες διοριστέων που περιλαμβάνουν μόνο τους πολυτέκνους και τέκνα πολυτέκνων, τρίτε-κνους και τέκνα τρίτεκνης οικογένειας, παλιννοστούντες Πόντιοι ομογενείς και ομογενείς του ν. 2790/2000, άτομα με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50%, άτομα που έχουν τέκνο, αδελφό ή σύζυγο, καθώς και τα τέκνα ατόμων με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, καθώςκαι Έλληνες υπηκόους που προέρχονται από τη Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης αντίστοιχα, εφόσον πληρούν τα απαιτούμενα προσόντα διορι-σμού του οικείου κλάδου (ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α ́ και ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Α ́)
ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ
διότι εκκρεμεί ένας κύκλος σημαντικών συναντήσεων με το Α.Σ.Ε.Π. και με το Σ.Τ.Ε., που θα διασφαλίσει τη νομική ισχύ του συστήματος διορισμών
...οι μόνοι που δουλεύουν σταθερά και αυξάνουν τον αριθμό των μορίων τους είναι οι πολύτεκνοι και οι τριτεκνοι...
Δεν λέει κανείς να μην τους δίνεται μοριοδοτηση αλλά αυτό που τώρα συμβαίνει αδικεί όλους τους υπόλοιπους, ναι στην κοινωνική πολιτική, αλλά όχι εις βάρος όλων των άλλων! Φιλόλογος που έγινε πολύτεκνη το 11 ξεκίνησε να δουλεύει με 0,5 του μορίου κι αυτή τη στιγμή έχει 57 μόρια καθαρής προϋπηρεσίας!! Κι εγώ έχω δύο παιδιά, ανάγκες φυσικά, απλά τυχαίνει να έχω γράψει και δύο φορές αρκετά καλά σε έναν διαγωνισμό και θεωρώ ότι θα έπρεπε τουλάχιστον να ισχύσει ως επιστημονικό κριτήριο... τέλος πάντων γερά να είναι τα παιδάκια των ανθρώπων, τα παιδάκια όλων μας, αλλά υπάρχει κυνισμός πια, ακούω συναδέλφους να λένε θα κάνουμε τρίτο ή τέταρτο για να δουλέψουμε... δεν κάνουμε παιδάκια για να διοριστουμε, όχι... είναι σε λάθος κατεύθυνση η συγκεκριμένη ρύθμιση κι έχει αποπροσανατολίσει και ταλαιπωρήσει πολύ κόσμο.